Stránka 4 z 4

Re: Web check-in (online check-in)

Napsal: 21. 10. 2018, 20:23
od bphot0
Koukam, ze to tady trochu ozilo...

Vcera jsem absolvoval QS2040 a na zdejsi zdi narku prisaham, ze s vyjimkou navratu s jiz koupenym QS2041 do konce zivota nevstoupim na palubu operovanou jakoukoli spolecnosti pana Simaneho.

Nechci to tady rozebirat, protoze musim priznat, ze si za ten zazitek mohu castecne sam.... Dokonce ani paxove nebyli nijak spatni, ale celkovy dojem z te sluzby je proste strasne zoufaly a plny beznadeje.

Co mne zaujalo, byl de-boarding 737-900 ER zrejme s hodne prazdnymi nadrzemi sice normalne mostem, ale odzadu, tj. od rady 21 z duvodu zachovani vyvazeni stojiciho letadla. A take to, jak dotycni vpredu dokazali na cesky uvedenou prosbu kabinove vedouci zareagovat az na treti pokus.

Taky jsem koukal na objem odpadu pote, co letusky vybraly zpatky obaly od tech sandwichu, ktere jsme si nedali :D

Re: Web check-in (online check-in)

Napsal: 21. 10. 2018, 21:20
od Roiman4
Jestli myslis ten sobotni let a odlet z D terminalu, stojanka 30 asi?

Re: Web check-in (online check-in)

Napsal: 21. 10. 2018, 21:27
od bphot0
Vcera 20.10. z D5, stojanku netusim, stroj OK-TSI.

Proc se vlastne ptas, co vis vic, nez ja?

Re: Web check-in (online check-in)

Napsal: 21. 10. 2018, 21:57
od Roiman4
Ze jsem to ja odbavoval a vepredu bylo cargo a nejake kufry. Ale vzadu to bylo solidne tez kuframa zahazene. Tak trochu zajimave, ze jste sli od zadu... Az potkam “kapcu” tak se zeptam, zda fakt nehrozil tail tipping.

Re: Web check-in (online check-in)

Napsal: 21. 10. 2018, 23:36
od bphot0
Cpt. Stastny, vsak Ty to vis... Jinak abych jen neplival, tak po technicke strance si nemohu na nic stezovat. I pres pozdni vytlaceni ze stojanky kvuli preplneni prostoru jsme priletli na minutu presne. V tech podminkach, kde TS podnika, vlastne nelze nic namitat. Krome toho, kde jsme sedeli, a to bych nerad rozebirat, byla uplne nejhorsi ta zoufalost nabidky jidla na palube. Vino ze Znovina a ten pekelnej sandwich zdarma a pro vsechny bez moznosti cokoli dostat za penize spolu se stestim tech lidi, ze dostanou nejaky jidlo a pitu zdarma.... Do tehle destinace to byl muj cca 50-ty let, skoro 5 hodin v takovem letadle a vlastne jsi veznem monopolisty Simaneho... No nic, proste to v mych 44 uz takhle hezky-cesky nezvladam. Ale byt vlastnikem businessu bych si asi pochvaloval. Nejhorsi je, ze podle me by proste ty letenky nemeli prodavat na 'volnem trhu' - a klienti CK at si litaji, jak chteji. Jenze on treba i OK700 uz dlouho stoji za starou backoru

Re: Web check-in (online check-in)

Napsal: 21. 10. 2018, 23:37
od Pavel
bphot0 píše:Co mne zaujalo, byl de-boarding 737-900 ER zrejme s hodne prazdnymi nadrzemi sice normalne mostem, ale odzadu, tj. od rady 21 z duvodu zachovani vyvazeni stojiciho letadla. A take to, jak dotycni vpredu dokazali na cesky uvedenou prosbu kabinove vedouci zareagovat az na treti pokus.

S obsahem nádrží to nemá nic společného. Je to standardní postup na -900 při vystupování pouze předními dveřmi.

Re: Web check-in (online check-in)

Napsal: 22. 10. 2018, 02:10
od Globik
Pavel píše:
bphot0 píše:Co mne zaujalo, byl de-boarding 737-900 ER zrejme s hodne prazdnymi nadrzemi sice normalne mostem, ale odzadu, tj. od rady 21 z duvodu zachovani vyvazeni stojiciho letadla. A take to, jak dotycni vpredu dokazali na cesky uvedenou prosbu kabinove vedouci zareagovat az na treti pokus.

S obsahem nádrží to nemá nic společného. Je to standardní postup na -900 při vystupování pouze předními dveřmi.

Můžeš prosím upřesnit důvod?

Re: Web check-in (online check-in)

Napsal: 22. 10. 2018, 03:18
od Pavel
Globik píše:
Pavel píše:
bphot0 píše:Co mne zaujalo, byl de-boarding 737-900 ER zrejme s hodne prazdnymi nadrzemi sice normalne mostem, ale odzadu, tj. od rady 21 z duvodu zachovani vyvazeni stojiciho letadla. A take to, jak dotycni vpredu dokazali na cesky uvedenou prosbu kabinove vedouci zareagovat az na treti pokus.

S obsahem nádrží to nemá nic společného. Je to standardní postup na -900 při vystupování pouze předními dveřmi.

Můžeš prosím upřesnit důvod?

Díky prodloužení hlavně za centroplánem má snahu se stavět na zadní :-) Třeba v SEA jsem viděl že pod ni dávají podpěru

Re: Web check-in (online check-in)

Napsal: 21. 12. 2018, 09:59
od alesesl
Chci se zeptat jak je to s OLCI u QS. Delam OLCI pro zname na zitrejsi let PRG-DXB. V obrazovce, kde je mapka mist jsem jim zmenil mista, nikde ani slovo, ze je to placene a tedka, kdyz chci ty puvodni mista, ktera byla pridelena automaticky uz nejsou mozna k vyberu. Co s tim, jde to nejak zrusit, nebo se neodbavit a resit to az na letisti?

Re: Web check-in (online check-in)

Napsal: 21. 12. 2018, 11:20
od sv.i
alesesl píše:Chci se zeptat jak je to s OLCI u QS. Delam OLCI pro zname na zitrejsi let PRG-DXB. V obrazovce, kde je mapka mist jsem jim zmenil mista, nikde ani slovo, ze je to placene a tedka, kdyz chci ty puvodni mista, ktera byla pridelena automaticky uz nejsou mozna k vyberu. Co s tim, jde to nejak zrusit, nebo se neodbavit a resit to az na letisti?

Tak přesně tohle se mi stalo nedávno na mobilní android apce ČSA (let ARN-PRG). Letenka koupena přes edreams, let operován QS, ale PNR jsem měl z ČSA.
Zkouším OLCI, měním sedadla, nikde asi zmínka o doplatku až do posledního kroku. Tak to zkouším zrušit a ono to nejde. Přesně tak jak píšeš. Vykašlal jsem se na to. Jdu v ARN na přepážku, byl jsem tam brzo, tak asi 15. v řadě, zrovna to otvírali. Říkám babě, že jsem se zkoušel odbavit přes mobil a nepodařilo se mi to. Důvod jsem neříkal. Jen se mě zeptala, zda platí ta mnou vybraná sedadla. Odvětil jsem, že když budou bez doplatku tak jo. Jen se usmála, vytiskla bording pasy na ty sedadla a bylo.

Re: Web check-in (online check-in)

Napsal: 21. 12. 2018, 11:53
od alesesl
sv.i píše:
alesesl píše:Chci se zeptat jak je to s OLCI u QS. Delam OLCI pro zname na zitrejsi let PRG-DXB. V obrazovce, kde je mapka mist jsem jim zmenil mista, nikde ani slovo, ze je to placene a tedka, kdyz chci ty puvodni mista, ktera byla pridelena automaticky uz nejsou mozna k vyberu. Co s tim, jde to nejak zrusit, nebo se neodbavit a resit to az na letisti?

Tak přesně tohle se mi stalo nedávno na mobilní android apce ČSA (let ARN-PRG). Letenka koupena přes edreams, let operován QS, ale PNR jsem měl z ČSA.
Zkouším OLCI, měním sedadla, nikde asi zmínka o doplatku až do posledního kroku. Tak to zkouším zrušit a ono to nejde. Přesně tak jak píšeš. Vykašlal jsem se na to. Jdu v ARN na přepážku, byl jsem tam brzo, tak asi 15. v řadě, zrovna to otvírali. Říkám babě, že jsem se zkoušel odbavit přes mobil a nepodařilo se mi to. Důvod jsem neříkal. Jen se mě zeptala, zda platí ta mnou vybraná sedadla. Odvětil jsem, že když budou bez doplatku tak jo. Jen se usmála, vytiskla bording pasy na ty sedadla a bylo.


Toto je jeden z nejdebilnejsich systemu pod sluncem. Hlavne kdyby tam byla zminka, ze pokud si vyberu neco jineho, tak za to zaplatim. A ikdyz nekam kliknu jinde, tak by me to melo dovolit se vratit na puvodni predvybrana mista, pokud nemam zajem zaplatit za ty nova.

Re: Web check-in (online check-in)

Napsal: 25. 03. 2019, 15:18
od vitezslav
Jen rychlý dotaz na znalé - jde se elektronicky odbavit na letech QS1201 z Dubaje do Prahy?? Nefunguje mi to... Díky.

Re: Web check-in (online check-in)

Napsal: 25. 03. 2019, 19:03
od alesesl
vitezslav píše:Jen rychlý dotaz na znalé - jde se elektronicky odbavit na letech QS1201 z Dubaje do Prahy?? Nefunguje mi to... Díky.


Bohuzel ne. V tomto smeru QS zaspalo dobu a jejich odbavni jde pouze na letech zacinajich v PRG, anebo pokud to mas koupene tusim jako letenku CSA. Ale s timto pravidlem si nejsem na 100% jist.

Re: Web check-in (online check-in)

Napsal: 20. 06. 2019, 21:39
od Globik
Co znamená pro výběr sedačky "10 hodin po rezervaci"? Že si ji mohu vybrat od okamžiku rezervace po dobu 10 hodin nebo naopak že musím 10 hodin čekat a pak můžu kdykoli?
"Výběr standardního sedadla 10 hodin po rezervaci, při online odbavení a při odbavení na letišti"