Jak se cestuje s TVS?
-
- Cestující Economy (low-cost)
- Příspěvky: 63
- Registrován: 04. 07. 2010, 12:30
- Bydliště: Tauranga
- Stav: Offline
Re: Jak se cestuje s TVS?
Online checkin na víc než jednom letišti?
Krom toho to samozřejmě závisí na očekávání - pokud jsem si koupil letenku s ČSA, ale letí to TVS, nemůžu udělat online checkin, zmatlají mi special meal... tak mají ode mne mínus.
Ryanair mě stál míň než polovinu, je to low cost, tak od něj nic nečekám.
Krom toho to samozřejmě závisí na očekávání - pokud jsem si koupil letenku s ČSA, ale letí to TVS, nemůžu udělat online checkin, zmatlají mi special meal... tak mají ode mne mínus.
Ryanair mě stál míň než polovinu, je to low cost, tak od něj nic nečekám.
Re: Jak se cestuje s TVS?
... já se aktuálně podělím spíš s pozitivní zkušeností s TVS - v listopadu koupeny 3 letenky na lednový eurovíkend do BCN, celkem RT s dokoupeným 3x teplým jídlem a 0,75l jihoamerickým vínem tam i zpět 530 EUR (tj. cca 175 EUR osoba, to už skoro low-cost je ) Před týdnem info do mailu, že let tam bude železo ČSA, takže mi žel musí stornovat občerstvení, refundace na účtu zpátky (55 EUR) do dvou dní. Teď jsem navíc zjistil, že zpátky nemůžu letět, musím to vzít pracovně přes CPH, zkusil jsem jim napsat, jestli je objednané doplňkové služby = catering možné převést na spolucestující aby nepropadly, do tří hodin info opět na mailu že rádi provedli a ještě přání šťastných Vánoc. Za mě přístup za 1, samozřejmě nevím, jestli je to pravidlo nebo výjimka
Re: Jak se cestuje s TVS?
CheckFlyer píše:PETR2 píše:https://zpravy.aktualne.cz/ekonomika/smartwings-patri-mezi-nejhorsi-aerolinky-sveta-upozornil-bri/r~aa5d8dd2c76511e6b7770025900fea04/?redirected=1482330238
Co čekat... Ale zajímalo by mě jaký rozdíl může být mezi službami třeba Ryanair a SmartWings – asi má Ryanair příjemnější letušky? Modernější infrastrukturu? Lepší letadla?
Časté zpoždění...
-
- Kapitán
- Příspěvky: 5478
- Registrován: 16. 12. 2008, 14:31
- Bydliště: up in the air
- Stav: Offline
Re: Jak se cestuje s TVS?
s543 píše:CheckFlyer píše:PETR2 píše:https://zpravy.aktualne.cz/ekonomika/smartwings-patri-mezi-nejhorsi-aerolinky-sveta-upozornil-bri/r~aa5d8dd2c76511e6b7770025900fea04/?redirected=1482330238
Co čekat... Ale zajímalo by mě jaký rozdíl může být mezi službami třeba Ryanair a SmartWings – asi má Ryanair příjemnější letušky? Modernější infrastrukturu? Lepší letadla?
Časté zpoždění...
Ryanair take jiz objevil Internet ...
Re: RE: Re: Jak se cestuje s TVS?
CheckFlyer píše:PETR2 píše:https://zpravy.aktualne.cz/ekonomika/smartwings-patri-mezi-nejhorsi-aerolinky-sveta-upozornil-bri/r~aa5d8dd2c76511e6b7770025900fea04/?redirected=1482330238
Co čekat... Ale zajímalo by mě jaký rozdíl může být mezi službami třeba Ryanair a SmartWings – asi má Ryanair příjemnější letušky? Modernější infrastrukturu? Lepší letadla?
Letušky ani omylem, většina TVS jsou hezčí a milejší a letadla mají stejné B737-800
Re: Jak se cestuje s TVS?
Ved stačí si otvoriť skytrax, chýbajúca možnosť spravovať rezerváciu cez web, hrozný customer service, prehistoricky špinavý interiér, nezmyselný codeshare CSA a SW... Nechápem ale sťažnosť zo strany TVS, väčšina tých sťažnosti je objektívna a Česi veľmi nevládnu jazykmi, nieto aby sa ešte sťažovali na Skytrax, keď sa to dá aj v hospodárstve pri pive.
Re: Jak se cestuje s TVS?
Už zase? Napiš kde co mají konkrétně špinavého. Dokonce i pronajatý 25 let starý A320 měl v sezóně interiér standardně čistý. Sice designově trochu retro, ale ne špinavý. Uklízí se na domovských letištích stejně jako ostatní letadla. Ale jejich vlastní letadla jsou poměrně nová (některá úplně nová) a interiér perfektní, tak prosímtě jenčiku pořád nelži.
-
- Kapitán
- Příspěvky: 5478
- Registrován: 16. 12. 2008, 14:31
- Bydliště: up in the air
- Stav: Offline
Re: Jak se cestuje s TVS?
JackBrno píše:Už zase? Napiš kde co mají konkrétně špinavého. Dokonce i pronajatý 25 let starý A320 měl v sezóně interiér standardně čistý. Sice designově trochu retro, ale ne špinavý. Uklízí se na domovských letištích stejně jako ostatní letadla. Ale jejich vlastní letadla jsou poměrně nová (některá úplně nová) a interiér perfektní, tak prosímtě jenčiku pořád nelži.
Jacku, jakkoliv chapu Tvoji prichylnost k TVS, zkus prosim cist pred tim, nez reagujes. Prispevek, na ktery reagujes, nepopisoval zkusenost pisatele, ale hodnotitele na webu Skytraxu. Pokud by sis otevrel tuto stranku: http://www.airlinequality.com/airline-r ... martwings/ - zjistil bys, ze je to napsane hned v prvnim prispevku.
Tudiz doporucuji, aby ses pripadne jencikovi omluvil, protoze on nelze, on jen precetl a prelozil recenzi, ktera je k dispozici na vyse zminenem URL.
Re: Jak se cestuje s TVS?
Já letěl s Travel S. jenom jednou, nedobrovolně.... (Moc jsem do toho neviděl, a tak "premium Economy" letenka z Prahy do Sao Paula s Air France začala v tomhle ) A je fakt že to letadlo špinavý bylo... Březen 2015. Všechny ostatní A319 ČSA byly proti tomu čistý. (Opakovaně jsem později létal do AMS) Prostě jetý ušmudlaný sedačky i interiér vůbec, něco jako starej autobus vs novej. Takže od té doby to nechci zkoušet znova.
Jinak na otázku "Ale zajímalo by mě jaký rozdíl může být mezi službami třeba Ryanair a SmartWings" - nemůžu odpovědět, když to byl jenom jeden let, ale mezi lowcostem ČSA a třeba EasyJetem (více letů u obou) vidím jasný rozdíl v tom, že EasyJet má výrazně kvalitnější občerstvení. Kafe prostě není tak odporné, bagety má Easyjet teplé a dobré, kdežto u ČSA je to skoro jak bufet na nádraží - Nescafé, instantní polívka...
Jinak na otázku "Ale zajímalo by mě jaký rozdíl může být mezi službami třeba Ryanair a SmartWings" - nemůžu odpovědět, když to byl jenom jeden let, ale mezi lowcostem ČSA a třeba EasyJetem (více letů u obou) vidím jasný rozdíl v tom, že EasyJet má výrazně kvalitnější občerstvení. Kafe prostě není tak odporné, bagety má Easyjet teplé a dobré, kdežto u ČSA je to skoro jak bufet na nádraží - Nescafé, instantní polívka...
Re: Jak se cestuje s TVS?
Suhlasim, ze pod dirty sa najskor bude skryvat tzv jety interiér, kde už je poznať, že má niečo za sebou, no spomína sa tam aj jeden prípad, kde si pasažier trochu upratoval sám. Základný problém vidím v tom, že cestujúci mimo CZ/SK si Smartwings nevie zariadiť, či je to normálna aerolinka alebo lowcost, na webe toho veľa nevybaví a očividne ani info z infolinky nemusia byť presné, vcelku chápem, že je to pre takých Anglicanov mačka vo vreci, keďže sú zvyknutí na úplne iný level služieb.
Re: Jak se cestuje s TVS?
Pro angličana musí být Travel Service prostě no-name, no-brand "cestovní služba", "tam vodněkud z východu" se všemi s tím souvisejícími průvodními jevy. Lákavost použití takového produktu je pak na úrovni představy "běžného pracího prostředku" z reklamy na Ariel
Re: Jak se cestuje s TVS?
Tak konečně se nějaká autorita vyjádřila ke "kvalitě" služeb TVS, díky. Ale to se některým horlivým zastáncům této pochybné společnosti jistě nelíbilo (nebudu jmenovat):-)
Re: Jak se cestuje s TVS?
To že je to je předražený ultra lowcost člověk na krátkých trasách po Evropě přežije, ale samozřejmě že kdyby existovala alternativa, tak mě u SW nikdo neuvidí.
Nejhorší je za mě ale jejich zákaznický servis. U letu BCN-PRG jsme měli 11 hodin zpoždění. Při vytlačování ze stojánky prý nějak nabourali dveře od podvozku, takže všichni ven a čekat co se bude dít. Stane se a SW za to asi nemůže, ale ani po několika hodinách čekání nebyl nikdo na telefonu schopný říct s čím máme počítat. Neřekli mi k tomu vůbec nic. To že pro nás pošlou letadlo až po cca 8 hodinách z BUD asi mohli tušit.
Kontaktoval jsem je přes kontaktní formulář a email s požadavkem na kompenzaci za zpožděný let. Všechny mé čtyři emaily byly naprosto ignorovány. Vždy přišla jen odpověď, že "odpovíme do 24h"
Nejhorší je za mě ale jejich zákaznický servis. U letu BCN-PRG jsme měli 11 hodin zpoždění. Při vytlačování ze stojánky prý nějak nabourali dveře od podvozku, takže všichni ven a čekat co se bude dít. Stane se a SW za to asi nemůže, ale ani po několika hodinách čekání nebyl nikdo na telefonu schopný říct s čím máme počítat. Neřekli mi k tomu vůbec nic. To že pro nás pošlou letadlo až po cca 8 hodinách z BUD asi mohli tušit.
Kontaktoval jsem je přes kontaktní formulář a email s požadavkem na kompenzaci za zpožděný let. Všechny mé čtyři emaily byly naprosto ignorovány. Vždy přišla jen odpověď, že "odpovíme do 24h"
-
- Kapitán
- Příspěvky: 1995
- Registrován: 17. 04. 2007, 19:22
- Oblíbené typy letadel: A318, A330-300, ATR42
- Pohlaví: muž
- Bydliště: OSR
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
Re: Jak se cestuje s TVS?
Zpozdeni? U TVS? Nemozne! Nepravdepodobne! A kdyz uz, tak jen vyjimecne ...
-
- Kapitán
- Příspěvky: 3029
- Registrován: 01. 11. 2004, 11:33
- Oblíbené typy letadel: CRJ900, A320, A346, A350, B757
- Bydliště: Olomouc
- Stav: Offline
Re: Jak se cestuje s TVS?
bezusi píše:To že je to je předražený ultra lowcost člověk na krátkých trasách po Evropě přežije, ale samozřejmě že kdyby existovala alternativa, tak mě u SW nikdo neuvidí.
Nejhorší je za mě ale jejich zákaznický servis. U letu BCN-PRG jsme měli 11 hodin zpoždění. Při vytlačování ze stojánky prý nějak nabourali dveře od podvozku, takže všichni ven a čekat co se bude dít. Stane se a SW za to asi nemůže, ale ani po několika hodinách čekání nebyl nikdo na telefonu schopný říct s čím máme počítat. Neřekli mi k tomu vůbec nic. To že pro nás pošlou letadlo až po cca 8 hodinách z BUD asi mohli tušit.
Kontaktoval jsem je přes kontaktní formulář a email s požadavkem na kompenzaci za zpožděný let. Všechny mé čtyři emaily byly naprosto ignorovány. Vždy přišla jen odpověď, že "odpovíme do 24h"
Tohle bych rozhodně nenechal vyhnít, protože máš nárok na komepenzaci 400 EUR = skoro 11 tisíc korun. TVS moc dobře ví, proč neodpovídá... Jejich jediná "cesta ven" je tvrdit, že to byly "extraodrinary circumstances" za který oni nemohli, ale tohle by u soudu projeli. Takže do nich mydli dál, a když tě budou chtít odpálkovat, tak jim řekni, že znáš dalších 10 lidí z toho letu a že je přemluvíš abyste podali hromadnou žalobu. To by mělo zabrat.