Supersardinkárna v Airbusu Travelu
Supersardinkárna v Airbusu Travelu
Po delší době jsem letěl s Travelem. Podotýkám, že to byl velmi krátký charter, takže až tak o nic nešlo. Směrem tam letěl A320 YL-LCJ od SmartLynxu, zpátky klasický 738 OK-TVG.
Boeing byl v pohodě - slušný standard, ale ten Airbus měl takový rozestup sedaček, že se tam téměř nedalo sedět. Jediná použitelná poloha byla s nohami podsunutými pod sedačku vpředu a to ještě tak tak. Na ten krátký let se to dalo vydržet, ale neumím si takhle představit let třeba na Kanáry. A to nejsem dvoumetrová čára, která nutně potřebuje nouzák .
Podobnou sardinkárnu jsem zažil snad jen loni u Air Asia, jenže to je low-cost a v principu počítám, že se budu mačkat. Ovšem při představě, že vysázím 40 000 za zájezd a pak poletím jako ultra-mega-sardinka, tak bych asi nebyl moc nadšený. Nerad bych měl celou dovolenou na kolenou obtisklý vzorek síťky z letadla.
Proto se ptám, takový rozestup je standardní, nebo to byla výjimka pro speciální účely, což onen charter asi byl?
Boeing byl v pohodě - slušný standard, ale ten Airbus měl takový rozestup sedaček, že se tam téměř nedalo sedět. Jediná použitelná poloha byla s nohami podsunutými pod sedačku vpředu a to ještě tak tak. Na ten krátký let se to dalo vydržet, ale neumím si takhle představit let třeba na Kanáry. A to nejsem dvoumetrová čára, která nutně potřebuje nouzák .
Podobnou sardinkárnu jsem zažil snad jen loni u Air Asia, jenže to je low-cost a v principu počítám, že se budu mačkat. Ovšem při představě, že vysázím 40 000 za zájezd a pak poletím jako ultra-mega-sardinka, tak bych asi nebyl moc nadšený. Nerad bych měl celou dovolenou na kolenou obtisklý vzorek síťky z letadla.
Proto se ptám, takový rozestup je standardní, nebo to byla výjimka pro speciální účely, což onen charter asi byl?
-
- Cestující Business Class
- Příspěvky: 361
- Registrován: 08. 03. 2010, 12:19
- Oblíbené typy letadel: A350, A380, B747
- Pohlaví: muž
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
Re: Supersardinkárna v Airbusu Travelu
dejavu píše:Po delší době jsem letěl s Travelem. Podotýkám, že to byl velmi krátký charter, takže až tak o nic nešlo. Směrem tam letěl A320 YL-LCJ od SmartLynxu, zpátky klasický 738 OK-TVG.
Boeing byl v pohodě - slušný standard, ale ten Airbus měl takový rozestup sedaček, že se tam téměř nedalo sedět. Jediná použitelná poloha byla s nohami podsunutými pod sedačku vpředu a to ještě tak tak. Na ten krátký let se to dalo vydržet, ale neumím si takhle představit let třeba na Kanáry. A to nejsem dvoumetrová čára, která nutně potřebuje nouzák .
Podobnou sardinkárnu jsem zažil snad jen loni u Air Asia, jenže to je low-cost a v principu počítám, že se budu mačkat. Ovšem při představě, že vysázím 40 000 za zájezd a pak poletím jako ultra-mega-sardinka, tak bych asi nebyl moc nadšený. Nerad bych měl celou dovolenou na kolenou obtisklý vzorek síťky z letadla.
Proto se ptám, takový rozestup je standardní, nebo to byla výjimka pro speciální účely, což onen charter asi byl?
Jak si sám napsal, YL-LCJ od SmartLynx, takže tady TVS výchozí konfiguraci neovlivní.
P.S. na kanáry A320ky neposílaj
Re: Supersardinkárna v Airbusu Travelu
RadekB píše:Jak si sám napsal, YL-LCJ od SmartLynx, takže tady TVS výchozí konfiguraci neovlivní.
P.S. na kanáry A320ky neposílaj
No, ze je to letadlo od Smartlynxu vime tady a mozna nekoho to trkne, kdyz mrkne na bezpecnostni kartu. Ale zvenku to je polepeny jako klasicky letadlo Travelu. Predpokladam, ze se sedackami hejbat muzou a nebo muzou vzit i jiny letadlo )
Pravda, na KAnary to asi nedoleti, ale i Egypt nebo Turecko by v tomhle kousku jiste byl vyzivny zazitek
Re: Supersardinkárna v Airbusu Travelu
dejavu píše:RadekB píše:Jak si sám napsal, YL-LCJ od SmartLynx, takže tady TVS výchozí konfiguraci neovlivní.
P.S. na kanáry A320ky neposílaj
No, ze je to letadlo od Smartlynxu vime tady a mozna nekoho to trkne, kdyz mrkne na bezpecnostni kartu. Ale zvenku to je polepeny jako klasicky letadlo Travelu. Predpokladam, ze se sedackami hejbat muzou a nebo muzou vzit i jiny letadlo )
Pravda, na KAnary to asi nedoleti, ale i Egypt nebo Turecko by v tomhle kousku jiste byl vyzivny zazitek
se sedačkami se nehýbe a jiné letadlo se taky nebere....
Re: Supersardinkárna v Airbusu Travelu
Plná konfigurace Y180, ve Wizzu je to úplně to samý...
Re: Supersardinkárna v Airbusu Travelu
dejavu píše:Po delší době jsem letěl s Travelem. Podotýkám, že to byl velmi krátký charter, takže až tak o nic nešlo. Směrem tam letěl A320 YL-LCJ od SmartLynxu, zpátky klasický 738 OK-TVG.
Boeing byl v pohodě - slušný standard, ale ten Airbus měl takový rozestup sedaček, že se tam téměř nedalo sedět. Jediná použitelná poloha byla s nohami podsunutými pod sedačku vpředu a to ještě tak tak. Na ten krátký let se to dalo vydržet, ale neumím si takhle představit let třeba na Kanáry. A to nejsem dvoumetrová čára, která nutně potřebuje nouzák .
Podobnou sardinkárnu jsem zažil snad jen loni u Air Asia, jenže to je low-cost a v principu počítám, že se budu mačkat. Ovšem při představě, že vysázím 40 000 za zájezd a pak poletím jako ultra-mega-sardinka, tak bych asi nebyl moc nadšený. Nerad bych měl celou dovolenou na kolenou obtisklý vzorek síťky z letadla.
Proto se ptám, takový rozestup je standardní, nebo to byla výjimka pro speciální účely, což.onen charter asi byl?
Není lepší si předem zjistit s kým a čím poletíš, než si tady dodatečně a zbytečně.stěžovat na fóru? Jinak to je běžná ekonomická varianta, kterou si objednala cestovka. TVS za to nemůže a když si cestovka objedná a zaplatí konfiguraci pro 150 lidí, bude tam 150 sedadel. Naopak když si objedná sardinkáč, tak ho taky dostane, což se ve vašem případě stalo. Navíc se to letadlo na delší trasy nenasazuje, běžne lítá pouze Řecko a Bulharsko.
Re: Supersardinkárna v Airbusu Travelu
JackBrno píše:dejavu píše:Po delší době jsem letěl s Travelem. Podotýkám, že to byl velmi krátký charter, takže až tak o nic nešlo. Směrem tam letěl A320 YL-LCJ od SmartLynxu, zpátky klasický 738 OK-TVG.
Boeing byl v pohodě - slušný standard, ale ten Airbus měl takový rozestup sedaček, že se tam téměř nedalo sedět. Jediná použitelná poloha byla s nohami podsunutými pod sedačku vpředu a to ještě tak tak. Na ten krátký let se to dalo vydržet, ale neumím si takhle představit let třeba na Kanáry. A to nejsem dvoumetrová čára, která nutně potřebuje nouzák .
Podobnou sardinkárnu jsem zažil snad jen loni u Air Asia, jenže to je low-cost a v principu počítám, že se budu mačkat. Ovšem při představě, že vysázím 40 000 za zájezd a pak poletím jako ultra-mega-sardinka, tak bych asi nebyl moc nadšený. Nerad bych měl celou dovolenou na kolenou obtisklý vzorek síťky z letadla.
Proto se ptám, takový rozestup je standardní, nebo to byla výjimka pro speciální účely, což.onen charter asi byl?
Není lepší si předem zjistit s kým a čím poletíš, než si tady dodatečně a zbytečně.stěžovat na fóru? Jinak to je běžná ekonomická varianta, kterou si objednala cestovka. TVS za to nemůže a když si cestovka objedná a zaplatí konfiguraci pro 150 lidí, bude tam 150 sedadel. Naopak když si objedná sardinkáč, tak ho taky dostane, což se ve vašem případě stalo. Navíc se to letadlo na delší trasy nenasazuje, běžne lítá pouze Řecko a Bulharsko.
cestovka si neobjednává konfiguraci letadla
-
- Cestující Economy (low-cost)
- Příspěvky: 57
- Registrován: 09. 12. 2006, 17:53
- Bydliště: Praha
- Stav: Offline
Re: Supersardinkárna v Airbusu Travelu
dejavu píše:RadekB píše:Jak si sám napsal, YL-LCJ od SmartLynx, takže tady TVS výchozí konfiguraci neovlivní.
P.S. na kanáry A320ky neposílaj
No, ze je to letadlo od Smartlynxu vime tady a mozna nekoho to trkne, kdyz mrkne na bezpecnostni kartu. Ale zvenku to je polepeny jako klasicky letadlo Travelu. Predpokladam, ze se sedackami hejbat muzou a nebo muzou vzit i jiny letadlo )
Pravda, na KAnary to asi nedoleti, ale i Egypt nebo Turecko by v tomhle kousku jiste byl vyzivny zazitek
To, že to na Kanáry nedoletí, je velký omyl. Condor létá z LEJ se stejným typem Kanárské ostrovy zcela běžně v konfiguraci 174 Y. Letěl jsem s ním již několikrát, místa moc není, ale dá se to v pohodě vydržet. A to nejsem žádný zakrslík (187cm). Ta řada sedaček navíc u SmartLynxu je však zcela určitě znát. Navíc cena za let je cca 2/3 ceny TVS.
Re: Supersardinkárna v Airbusu Travelu
Posledních pár let mám štěstí na A320 z Brna. 2x YL-LCF a 2x G-STRP.
Pokaždé Kréta, let o délce 2,5 - 3 hod se dá vydržet. Musím tedy podotknout, že v případě G-Strp bylo funkční pouze jedno WC, ale jinak si myslím, že LCJ má stejný rozestupy jako 2 předešlá letadla.
Ale kdo si chce připlatit, tak může letět z rakouska, německa nečím větším. Ale krátké lety jsou v pohodě.
Letos mě čeká 2x Burgas z Brna, tak si myslím že mě tam "poveze" LCJ a fakt s tím nemám problém.
Lukas
Pokaždé Kréta, let o délce 2,5 - 3 hod se dá vydržet. Musím tedy podotknout, že v případě G-Strp bylo funkční pouze jedno WC, ale jinak si myslím, že LCJ má stejný rozestupy jako 2 předešlá letadla.
Ale kdo si chce připlatit, tak může letět z rakouska, německa nečím větším. Ale krátké lety jsou v pohodě.
Letos mě čeká 2x Burgas z Brna, tak si myslím že mě tam "poveze" LCJ a fakt s tím nemám problém.
Lukas
Re: Supersardinkárna v Airbusu Travelu
JackBrno píše:Není lepší si předem zjistit s kým a čím poletíš, než si tady dodatečně a zbytečně.stěžovat na fóru? Jinak to je běžná ekonomická varianta, kterou si objednala cestovka. TVS za to nemůže a když si cestovka objedná a zaplatí konfiguraci pro 150 lidí, bude tam 150 sedadel. Naopak když si objedná sardinkáč, tak ho taky dostane, což se ve vašem případě stalo. Navíc se to letadlo na delší trasy nenasazuje, běžne lítá pouze Řecko a Bulharsko.
Ja si nestezoval, ja se jen ptal, proc TVS nabizi tak nekonzistentni sluzby. Let jsem si nezjistoval, pac mi to bylo sumak, byl jsem pozvany.
Jen me zarazilo, ze si nekdo zaplati dovolenou, ZJISTI SI, ze se leti s TVS a podle beznych zkusenosti s jejich letadly si rekne, tak to je OK (nekdo treba bude i nadseny). A pak ho na letisti posadi do tohohle dobytcaku...
Takze jeste jednou opakuji, toto nebyla stiznost, jen udiv.
-
- Druhý pilot
- Příspěvky: 1004
- Registrován: 26. 11. 2010, 16:21
- Oblíbené typy letadel: B-777, TU-152
- Pohlaví: muž
- Stav: Offline
Re: Supersardinkárna v Airbusu Travelu
dejavu píše:Proto se ptám, takový rozestup je standardní, nebo to byla výjimka pro speciální účely, což onen charter asi byl?
Stalo se mi to vloni, už jsem to tady někde popisoval. Letěli jsme s TVS do Malagy, v obou směrech A320. Na cestě tam dostatek místa, na cestě zpět peklo. Nebyl jsem schopen si tam ani sednout, prostě jsem se tam nevešel. Nohy mně bolely prakticky okamžitě, a to nejsem žádný čahoun. Naštěstí moje trápení viděla letuška a našla mi místo v jiné řadě. Připomínám, že řady kde bylo místa výrazně víc nebyly exitové...
-
- Cestující First Class
- Příspěvky: 596
- Registrován: 21. 07. 2009, 18:25
- Oblíbené typy letadel: Jak to má alespoň jednu uličku, tak letím...
- Pohlaví: muž
- Stav: Offline
Re: Supersardinkárna v Airbusu Travelu
Já měřím něco přes dva metry a letos mě asi čeká let s TVS, jelikož k domu dostaneme zájezd s českou CK. Snad to bude nejdál do vídně abych to přežil
Ne Vážně dvě hodiny, se to nechá přežít , jinak je full Y masakr, pokud nemáte nouzák. Vzpomenu si jak se stálo ve vlaku či busech na cestě do Brna nebo dál na Moravu a taky se dalo přežít. Možná nikdo nekacal proto, že se tam dalo otevřít okénko
Ne Vážně dvě hodiny, se to nechá přežít , jinak je full Y masakr, pokud nemáte nouzák. Vzpomenu si jak se stálo ve vlaku či busech na cestě do Brna nebo dál na Moravu a taky se dalo přežít. Možná nikdo nekacal proto, že se tam dalo otevřít okénko
Re: Supersardinkárna v Airbusu Travelu
romul píše:dejavu píše:Proto se ptám, takový rozestup je standardní, nebo to byla výjimka pro speciální účely, což onen charter asi byl?
Stalo se mi to vloni, už jsem to tady někde popisoval. Letěli jsme s TVS do Malagy, v obou směrech A320. Na cestě tam dostatek místa, na cestě zpět peklo. Nebyl jsem schopen si tam ani sednout, prostě jsem se tam nevešel. Nohy mně bolely prakticky okamžitě, a to nejsem žádný čahoun. Naštěstí moje trápení viděla letuška a našla mi místo v jiné řadě. Připomínám, že řady kde bylo místa výrazně víc nebyly exitové...
Fotbalek?
Re: Supersardinkárna v Airbusu Travelu
vitezslav píše:Plná konfigurace Y180, ve Wizzu je to úplně to samý...
Osobně by mě zajímalo, o kolik přesně ten rozdíl A320 180Y/B738 189Y je, subjektivně to může být o palec . Ale není se čemu divit, A320 je o 2 metry kratší a galley má naopak spíš větší, tak to musí být větší sardirkárna
Re: Supersardinkárna v Airbusu Travelu
Blaník: Daleko důležitějším aspektem než rozteč je TYP sedadel. Např. Easyjet využívá plnou konfiguraci Y156 u A319, která odpovídá Y180 u A320. Jelikož mají ale jejich éra sedadla s velmi tenkými (a tvrdými) opěráky, prostor na nohy je výrazně větší než třeba u Wizzu. Podobné je to u Ryanu, který zase nemá v sedadlech kapsy - každý centimetr je pak znát.
Btw: Jak jistě potvrdí Pavel, v sezoně tě těžko nějaká cestovka předem řekne, jestli od TVS poletí B738 nebo A320 (zvlášt loni, kdy jich tu bylo víc), neboť se to leckdy ví jen pár dní (hodin) dopředu.
Btw: Jak jistě potvrdí Pavel, v sezoně tě těžko nějaká cestovka předem řekne, jestli od TVS poletí B738 nebo A320 (zvlášt loni, kdy jich tu bylo víc), neboť se to leckdy ví jen pár dní (hodin) dopředu.