Praha - Dubaj a další
Re: Praha - Dubaj a další
uz som takychto "gerojov" ale v slovenskom prevedeni zazil na linke z DXB do VIE ...no hanba na tri zimy :/
co sa tyka linky TVS z PRG do DXB tak jej dlhu zivotnost nedavam ( aj ked drzim palce ). ako tu uz bolo pisane, tak 5,5 hodiny stravenych ako sardinka s minimalnym servisom dokaze prekusnut malokto. a tie usetrene peniaze oproti letenke Emirates tiez nie je ziadna vyhra, predsa len do Dubaja cestuje zo 75% trosku "majetnejsia" klientela nakolko cielova destinacia nie je z tych najlacnejsich.
co sa tyka linky TVS z PRG do DXB tak jej dlhu zivotnost nedavam ( aj ked drzim palce ). ako tu uz bolo pisane, tak 5,5 hodiny stravenych ako sardinka s minimalnym servisom dokaze prekusnut malokto. a tie usetrene peniaze oproti letenke Emirates tiez nie je ziadna vyhra, predsa len do Dubaja cestuje zo 75% trosku "majetnejsia" klientela nakolko cielova destinacia nie je z tych najlacnejsich.
-
- Cestující Business Class
- Příspěvky: 425
- Registrován: 26. 04. 2008, 16:08
- Pohlaví: muž
- Bydliště: PRG
- Stav: Offline
Re: Praha - Dubaj a další
Já si naopak myslím, že těch 5,5 hodiny v 737 překousne dost lidí. V pohodě v 737 lidi dávají Kapverdy, Thajsko nebo Karibik S druhou částí příspěvku asi nelze než souhlasit.
Re: Praha - Dubaj a další
Lingus píše:Já si naopak myslím, že těch 5,5 hodiny v 737 překousne dost lidí. V pohodě v 737 lidi dávají Kapverdy, Thajsko nebo Karibik S druhou částí příspěvku asi nelze než souhlasit.
Rozlišuj charter a pravidelku.
-
- Cestující Business Class
- Příspěvky: 425
- Registrován: 26. 04. 2008, 16:08
- Pohlaví: muž
- Bydliště: PRG
- Stav: Offline
Re: Praha - Dubaj a další
No, pravidelku...stejně většinu kapacity nejspíš nacpou (budou chtít nacpat) koupákama. Každopádně teď je předčasné o tom spekulovat. Čas ukáže...
-
- Druhý pilot
- Příspěvky: 1234
- Registrován: 15. 04. 2013, 14:50
- Oblíbené typy letadel: E145, A340, A350
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
Re: Praha - Dubaj a další
Lingus píše:Já si naopak myslím, že těch 5,5 hodiny v 737 překousne dost lidí. V pohodě v 737 lidi dávají Kapverdy, Thajsko nebo Karibik S druhou částí příspěvku asi nelze než souhlasit.
A to Thajsko nebo Karibik lita v plne konfiguraci? Nelita se to nahodou s prazdnou prostredni sedackou?
-
- Druhý pilot
- Příspěvky: 1234
- Registrován: 15. 04. 2013, 14:50
- Oblíbené typy letadel: E145, A340, A350
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
Re: Praha - Dubaj a další
Lingus píše:Já si naopak myslím, že těch 5,5 hodiny v 737 překousne dost lidí. V pohodě v 737 lidi dávají Kapverdy, Thajsko nebo Karibik S druhou částí příspěvku asi nelze než souhlasit.
Myslim si to same. 5h na Kanary s RYRem nebylo zas az tak hroznych, ze bych vylezl z letadla a pripadal si o 50 let starsi..
Re: Praha - Dubaj a další
tak vzdy zalezi aj od okolnosti. ja som si odtrpel aj let vzadu v dvojke na trase DXB-VIE v 777 Emirates, stacilo ze si ku mne od ulicky sadla frau Hilda so svojimi 100+kg
na druhu stranu treba dodat ze mat takeho spolucestujuceho v 737/A320, tak to by este len bolo to prave utrpenie...
na druhu stranu treba dodat ze mat takeho spolucestujuceho v 737/A320, tak to by este len bolo to prave utrpenie...
-
- Cestující Business Class
- Příspěvky: 425
- Registrován: 26. 04. 2008, 16:08
- Pohlaví: muž
- Bydliště: PRG
- Stav: Offline
Re: Praha - Dubaj a další
micaello píše:Lingus píše:Já si naopak myslím, že těch 5,5 hodiny v 737 překousne dost lidí. V pohodě v 737 lidi dávají Kapverdy, Thajsko nebo Karibik S druhou částí příspěvku asi nelze než souhlasit.
A to Thajsko nebo Karibik lita v plne konfiguraci? Nelita se to nahodou s prazdnou prostredni sedackou?
I kdyby to tak bylo, prázdné sedadlo ti nějakým způsobem zvětší rozteč? BTW mám zato, že se to lítá v plné polní, a vyblokovaná prostřední sedadla budou možná jen v Travel Plus Class (nebo jak se to jmenuje). Pokud je to jinak, ať mě prosím někdo zainteresovaný opraví..
-
- Cestující First Class
- Příspěvky: 686
- Registrován: 28. 01. 2009, 01:34
- Bydliště: PU
- Stav: Offline
Re: Praha - Dubaj a další
Lingus píše:...prázdné sedadlo ti nějakým způsobem zvětší rozteč?
roztec nezvetsi, ale pohodli zvysi dokonale. Predpokladam, ze uz jsi to zazil, tak vis, co mam na mysli...
-
- Cestující Business Class
- Příspěvky: 425
- Registrován: 26. 04. 2008, 16:08
- Pohlaví: muž
- Bydliště: PRG
- Stav: Offline
Re: Praha - Dubaj a další
Ano, zažil. Pohodlí to sice zvýší, ale "dokonale" je trochu silný výraz
Re: Praha - Dubaj a další
micaello píše:Lingus píše:Já si naopak myslím, že těch 5,5 hodiny v 737 překousne dost lidí. V pohodě v 737 lidi dávají Kapverdy, Thajsko nebo Karibik S druhou částí příspěvku asi nelze než souhlasit.
A to Thajsko nebo Karibik lita v plne konfiguraci? Nelita se to nahodou s prazdnou prostredni sedackou?
Nelítá
-
- Cestující First Class
- Příspěvky: 686
- Registrován: 28. 01. 2009, 01:34
- Bydliště: PU
- Stav: Offline
Re: Praha - Dubaj a další
Lingus píše:Ano, zažil. Pohodlí to sice zvýší, ale "dokonale" je trochu silný výraz
To je hodne subjektivni, Tobe treba nevadi po dobu dvou az tri hodin silny tlak sedacky (o tom, kdo na ni zrovna sedi ani nemluve) na obe kolena, me ano. Takze se pak nediv, ze absenci tohoto jevu nazyvam dokonalym zvysenim sveho cestovniho pohodli . Kazdy clovek ma proste jine rozmery, ja to nemohu posoudit u Tebe a Ty to tezko muzes posoudit u me, kdyz jsme se jaksi nikdy vzajemne nevideli...
Re: Praha - Dubaj a další
kocour65: Páchnoucí WC jsem nezažil, jídlo bývá pravda průměrné, ale pití co hrdlo ráčí a mnohokrát. Cena do DXB je lehce nadsazená, ovšem Peking, Singapur nebo Tokio za 14 - 15 tisíc, to mi přijde super cena!
micaello: RYR má jiný tvar sedadel a bez kapes při stejné konfiguraci Y189, takže je tam subjektivně mnohem víc místa na nohy.
micaello: RYR má jiný tvar sedadel a bez kapes při stejné konfiguraci Y189, takže je tam subjektivně mnohem víc místa na nohy.
-
- Cestující Business Class
- Příspěvky: 425
- Registrován: 26. 04. 2008, 16:08
- Pohlaví: muž
- Bydliště: PRG
- Stav: Offline
Re: Praha - Dubaj a další
dydzej píše:Lingus píše:Ano, zažil. Pohodlí to sice zvýší, ale "dokonale" je trochu silný výraz
To je hodne subjektivni, Tobe treba nevadi po dobu dvou az tri hodin silny tlak sedacky (o tom, kdo na ni zrovna sedi ani nemluve) na obe kolena, me ano. Takze se pak nediv, ze absenci tohoto jevu nazyvam dokonalym zvysenim sveho cestovniho pohodli . Kazdy clovek ma proste jine rozmery, ja to nemohu posoudit u Tebe a Ty to tezko muzes posoudit u me, kdyz jsme se jaksi nikdy vzajemne nevideli...
To jsme se asi úplně nepochopili. Řeč byla o vyblokovaných prostředních sedadlech, nikoliv o volných sedadlech před tebou. Zvýšení pohodlí v tomto případě spočívá v tom, že vedle tebe nikdo nesedí
-
- Cestující First Class
- Příspěvky: 686
- Registrován: 28. 01. 2009, 01:34
- Bydliště: PU
- Stav: Offline
Re: Praha - Dubaj a další
Lingus píše: To jsme se asi úplně nepochopili. Řeč byla o vyblokovaných prostředních sedadlech, nikoliv o volných sedadlech před tebou. Zvýšení pohodlí v tomto případě spočívá v tom, že vedle tebe nikdo nesedí
Neee, pochopili jsme se uplne spravne, ja jen pri sve vysce vzdycky uvitam volne sedadlo vedle sebe, protoze tim padem mohu vyuzit volny prostor i pred nim a nemusim mit cely let zarazena kolena v sedacce prede mnou...