Praha - Dubaj a další

Odpovědět
mattsun
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 162
Registrován: 20. 08. 2014, 01:50
Stav: Offline

Re: Praha - Dubaj a další

Příspěvek od mattsun »

uz som takychto "gerojov" ale v slovenskom prevedeni zazil na linke z DXB do VIE ...no hanba na tri zimy :/

co sa tyka linky TVS z PRG do DXB tak jej dlhu zivotnost nedavam ( aj ked drzim palce ). ako tu uz bolo pisane, tak 5,5 hodiny stravenych ako sardinka s minimalnym servisom dokaze prekusnut malokto. a tie usetrene peniaze oproti letenke Emirates tiez nie je ziadna vyhra, predsa len do Dubaja cestuje zo 75% trosku "majetnejsia" klientela nakolko cielova destinacia nie je z tych najlacnejsich.


Lingus
Cestující Business Class
Cestující Business Class
Příspěvky: 425
Registrován: 26. 04. 2008, 16:08
Pohlaví: muž
Bydliště: PRG
Stav: Offline

Re: Praha - Dubaj a další

Příspěvek od Lingus »

Já si naopak myslím, že těch 5,5 hodiny v 737 překousne dost lidí. V pohodě v 737 lidi dávají Kapverdy, Thajsko nebo Karibik :) S druhou částí příspěvku asi nelze než souhlasit.

Zdenek
Druhý pilot
Druhý pilot
Příspěvky: 1302
Registrován: 27. 02. 2003, 11:37
Stav: Offline

Re: Praha - Dubaj a další

Příspěvek od Zdenek »

Lingus píše:Já si naopak myslím, že těch 5,5 hodiny v 737 překousne dost lidí. V pohodě v 737 lidi dávají Kapverdy, Thajsko nebo Karibik :) S druhou částí příspěvku asi nelze než souhlasit.

Rozlišuj charter a pravidelku.

Lingus
Cestující Business Class
Cestující Business Class
Příspěvky: 425
Registrován: 26. 04. 2008, 16:08
Pohlaví: muž
Bydliště: PRG
Stav: Offline

Re: Praha - Dubaj a další

Příspěvek od Lingus »

No, pravidelku...stejně většinu kapacity nejspíš nacpou (budou chtít nacpat) koupákama. Každopádně teď je předčasné o tom spekulovat. Čas ukáže...

micaello
Druhý pilot
Druhý pilot
Příspěvky: 1234
Registrován: 15. 04. 2013, 14:50
Oblíbené typy letadel: E145, A340, A350
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: Praha - Dubaj a další

Příspěvek od micaello »

Lingus píše:Já si naopak myslím, že těch 5,5 hodiny v 737 překousne dost lidí. V pohodě v 737 lidi dávají Kapverdy, Thajsko nebo Karibik :) S druhou částí příspěvku asi nelze než souhlasit.

A to Thajsko nebo Karibik lita v plne konfiguraci? Nelita se to nahodou s prazdnou prostredni sedackou? L-)


micaello
Druhý pilot
Druhý pilot
Příspěvky: 1234
Registrován: 15. 04. 2013, 14:50
Oblíbené typy letadel: E145, A340, A350
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: Praha - Dubaj a další

Příspěvek od micaello »

Lingus píše:Já si naopak myslím, že těch 5,5 hodiny v 737 překousne dost lidí. V pohodě v 737 lidi dávají Kapverdy, Thajsko nebo Karibik :) S druhou částí příspěvku asi nelze než souhlasit.


Myslim si to same. 5h na Kanary s RYRem nebylo zas az tak hroznych, ze bych vylezl z letadla a pripadal si o 50 let starsi.. :eh:

mattsun
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 162
Registrován: 20. 08. 2014, 01:50
Stav: Offline

Re: Praha - Dubaj a další

Příspěvek od mattsun »

tak vzdy zalezi aj od okolnosti. ja som si odtrpel aj let vzadu v dvojke na trase DXB-VIE v 777 Emirates, stacilo ze si ku mne od ulicky sadla frau Hilda so svojimi 100+kg :-b

na druhu stranu treba dodat ze mat takeho spolucestujuceho v 737/A320, tak to by este len bolo to prave utrpenie...

Lingus
Cestující Business Class
Cestující Business Class
Příspěvky: 425
Registrován: 26. 04. 2008, 16:08
Pohlaví: muž
Bydliště: PRG
Stav: Offline

Re: Praha - Dubaj a další

Příspěvek od Lingus »

micaello píše:
Lingus píše:Já si naopak myslím, že těch 5,5 hodiny v 737 překousne dost lidí. V pohodě v 737 lidi dávají Kapverdy, Thajsko nebo Karibik :) S druhou částí příspěvku asi nelze než souhlasit.

A to Thajsko nebo Karibik lita v plne konfiguraci? Nelita se to nahodou s prazdnou prostredni sedackou? L-)


I kdyby to tak bylo, prázdné sedadlo ti nějakým způsobem zvětší rozteč? :idea: BTW mám zato, že se to lítá v plné polní, a vyblokovaná prostřední sedadla budou možná jen v Travel Plus Class (nebo jak se to jmenuje). Pokud je to jinak, ať mě prosím někdo zainteresovaný opraví..

dydzej
Cestující First Class
Cestující First Class
Příspěvky: 686
Registrován: 28. 01. 2009, 01:34
Bydliště: PU
Stav: Offline

Re: Praha - Dubaj a další

Příspěvek od dydzej »

Lingus píše:...prázdné sedadlo ti nějakým způsobem zvětší rozteč?

roztec nezvetsi, ale pohodli zvysi dokonale. Predpokladam, ze uz jsi to zazil, tak vis, co mam na mysli... :-)

Lingus
Cestující Business Class
Cestující Business Class
Příspěvky: 425
Registrován: 26. 04. 2008, 16:08
Pohlaví: muž
Bydliště: PRG
Stav: Offline

Re: Praha - Dubaj a další

Příspěvek od Lingus »

Ano, zažil. Pohodlí to sice zvýší, ale "dokonale" je trochu silný výraz :-)

Pavel
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 2711
Registrován: 19. 01. 2003, 22:30
Stav: Offline

Re: Praha - Dubaj a další

Příspěvek od Pavel »

micaello píše:
Lingus píše:Já si naopak myslím, že těch 5,5 hodiny v 737 překousne dost lidí. V pohodě v 737 lidi dávají Kapverdy, Thajsko nebo Karibik :) S druhou částí příspěvku asi nelze než souhlasit.

A to Thajsko nebo Karibik lita v plne konfiguraci? Nelita se to nahodou s prazdnou prostredni sedackou? L-)

Nelítá

dydzej
Cestující First Class
Cestující First Class
Příspěvky: 686
Registrován: 28. 01. 2009, 01:34
Bydliště: PU
Stav: Offline

Re: Praha - Dubaj a další

Příspěvek od dydzej »

Lingus píše:Ano, zažil. Pohodlí to sice zvýší, ale "dokonale" je trochu silný výraz :-)

To je hodne subjektivni, Tobe treba nevadi po dobu dvou az tri hodin silny tlak sedacky (o tom, kdo na ni zrovna sedi ani nemluve) na obe kolena, me ano. Takze se pak nediv, ze absenci tohoto jevu nazyvam dokonalym zvysenim sveho cestovniho pohodli :-) . Kazdy clovek ma proste jine rozmery, ja to nemohu posoudit u Tebe a Ty to tezko muzes posoudit u me, kdyz jsme se jaksi nikdy vzajemne nevideli...

vitezslav
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 2464
Registrován: 06. 01. 2005, 13:33
Stav: Offline

Re: Praha - Dubaj a další

Příspěvek od vitezslav »

kocour65: Páchnoucí WC jsem nezažil, jídlo bývá pravda průměrné, ale pití co hrdlo ráčí a mnohokrát. Cena do DXB je lehce nadsazená, ovšem Peking, Singapur nebo Tokio za 14 - 15 tisíc, to mi přijde super cena!

micaello: RYR má jiný tvar sedadel a bez kapes při stejné konfiguraci Y189, takže je tam subjektivně mnohem víc místa na nohy.

Lingus
Cestující Business Class
Cestující Business Class
Příspěvky: 425
Registrován: 26. 04. 2008, 16:08
Pohlaví: muž
Bydliště: PRG
Stav: Offline

Re: Praha - Dubaj a další

Příspěvek od Lingus »

dydzej píše:
Lingus píše:Ano, zažil. Pohodlí to sice zvýší, ale "dokonale" je trochu silný výraz :-)

To je hodne subjektivni, Tobe treba nevadi po dobu dvou az tri hodin silny tlak sedacky (o tom, kdo na ni zrovna sedi ani nemluve) na obe kolena, me ano. Takze se pak nediv, ze absenci tohoto jevu nazyvam dokonalym zvysenim sveho cestovniho pohodli :-) . Kazdy clovek ma proste jine rozmery, ja to nemohu posoudit u Tebe a Ty to tezko muzes posoudit u me, kdyz jsme se jaksi nikdy vzajemne nevideli...

To jsme se asi úplně nepochopili. Řeč byla o vyblokovaných prostředních sedadlech, nikoliv o volných sedadlech před tebou. Zvýšení pohodlí v tomto případě spočívá v tom, že vedle tebe nikdo nesedí :)

dydzej
Cestující First Class
Cestující First Class
Příspěvky: 686
Registrován: 28. 01. 2009, 01:34
Bydliště: PU
Stav: Offline

Re: Praha - Dubaj a další

Příspěvek od dydzej »

Lingus píše: To jsme se asi úplně nepochopili. Řeč byla o vyblokovaných prostředních sedadlech, nikoliv o volných sedadlech před tebou. Zvýšení pohodlí v tomto případě spočívá v tom, že vedle tebe nikdo nesedí :)

Neee, pochopili jsme se uplne spravne, ja jen pri sve vysce vzdycky uvitam volne sedadlo vedle sebe, protoze tim padem mohu vyuzit volny prostor i pred nim a nemusim mit cely let zarazena kolena v sedacce prede mnou... :-)


Odpovědět