Dálkové chartery

Lingus
Cestující Business Class
Cestující Business Class
Příspěvky: 425
Registrován: 26. 04. 2008, 16:08
Pohlaví: muž
Bydliště: PRG
Stav: Offline

Re: Dálkové chartery

Příspěvek od Lingus »

Alca píše:
Lingus píše::clap: :))


Už to vidím, jak na T1 vedle sebe bude stát 332 do AYT a 738 do VRA =))


Tak v zimě by 332 točila spíš HRG, ale možná bylo myšleno i tak, že mašina nebude bázovaná v PRG, ale bude lítat pro nějaké zahraniční cestovky. Každopádně 332 do HRG a na vedlejší stojánce 738 do VRA by byl solidní paradox :D


s543
Cestující Business Class
Cestující Business Class
Příspěvky: 393
Registrován: 11. 05. 2013, 20:42
Stav: Offline

Re: Dálkové chartery

Příspěvek od s543 »

Lingus píše:
Alca píše:
Lingus píše::clap: :))


Už to vidím, jak na T1 vedle sebe bude stát 332 do AYT a 738 do VRA =))


Tak v zimě by 332 točila spíš HRG, ale možná bylo myšleno i tak, že mašina nebude bázovaná v PRG, ale bude lítat pro nějaké zahraniční cestovky. Každopádně 332 do HRG a na vedlejší stojánce 738 do VRA by byl solidní paradox :D


No ono by to mělo logiku - v tom seatingu odveze prakticky to co dvě 738 a tedy do HRG by jí snadno zaplnili vždyť kolikrát letěli i 3 po hodině :D

Lingus
Cestující Business Class
Cestující Business Class
Příspěvky: 425
Registrován: 26. 04. 2008, 16:08
Pohlaví: muž
Bydliště: PRG
Stav: Offline

Re: Dálkové chartery

Příspěvek od Lingus »

Tak 332 do HRG logiku má, ale vůči koupákům na vedlejším gatu, které čeká let přískokem vpřed v 738 do Karibiku, je to poněkud nefér :D

Petr31
Druhý pilot
Druhý pilot
Příspěvky: 1320
Registrován: 27. 08. 2009, 16:16
Stav: Offline

Re: Dálkové chartery

Příspěvek od Petr31 »

Lingus píše:Tak 332 do HRG logiku má, ale vůči koupákům na vedlejším gatu, které čeká let přískokem vpřed v 738 do Karibiku, je to poněkud nefér :D


.... a proč je lituješ? Každý má možnost volby. All inclusive dovolená v Karibiku stojí pro 2 lidi minimálně 100.000 když jsem hodně při zdi. Za ty peníze to jde hladce pořídit s wide body letadlem, akorát je potřeba letět odjinud než z Prahy. Tudíž opravdu nechápu tu, kteří to absolvují přískokem vpřed a pak brečí.... :crazy:
Na druhou stranu, letěl jsem s TVS Kapverdy v roce 2012, let skoro 7 hodin tam i zpět, ale bylo to naprosto v pohodě, protože B738 měl kvůli doletu omezenou kapacitu na 120koupáků a nakonec nás bylo v obou směrech asi jen 100.Takže let byl subjektivně daleko příjemnější, než letět v A332 v nějaké "vypečené" koupácké konfiguraci...Jo a jestli se nepletu, tak za přípatek TVS nabízí "koupáckou C class", v které by se se delší let i s přískoky dal přežít ještě lépe. Takže to uzavřu konstatováním, že lidi mají před cestováním používat mozky, přemýšlet, zvážit svoje priority a ne zodpovědnost za svoje rozhodnutí přenášet na něhoho jiného a pak brečet.Těch mi líto fakt není. :P

Fabo
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 3146
Registrován: 04. 01. 2007, 13:42
Bydliště: HAG
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: Dálkové chartery

Příspěvek od Fabo »

Co treba proto, ze si koupili dovolenou v dobe, kdy bylo inzerovano, ze poleti primym dalkovym letem bez mezipristani?


Lingus
Cestující Business Class
Cestující Business Class
Příspěvky: 425
Registrován: 26. 04. 2008, 16:08
Pohlaví: muž
Bydliště: PRG
Stav: Offline

Re: Dálkové chartery

Příspěvek od Lingus »

Petr31 píše:
Lingus píše:Tak 332 do HRG logiku má, ale vůči koupákům na vedlejším gatu, které čeká let přískokem vpřed v 738 do Karibiku, je to poněkud nefér :D


.... a proč je lituješ? Každý má možnost volby. All inclusive dovolená v Karibiku stojí pro 2 lidi minimálně 100.000 když jsem hodně při zdi. Za ty peníze to jde hladce pořídit s wide body letadlem, akorát je potřeba letět odjinud než z Prahy. Tudíž opravdu nechápu tu, kteří to absolvují přískokem vpřed a pak brečí.... :crazy:
Na druhou stranu, letěl jsem s TVS Kapverdy v roce 2012, let skoro 7 hodin tam i zpět, ale bylo to naprosto v pohodě, protože B738 měl kvůli doletu omezenou kapacitu na 120koupáků a nakonec nás bylo v obou směrech asi jen 100.Takže let byl subjektivně daleko příjemnější, než letět v A332 v nějaké "vypečené" koupácké konfiguraci...Jo a jestli se nepletu, tak za přípatek TVS nabízí "koupáckou C class", v které by se se delší let i s přískoky dal přežít ještě lépe. Takže to uzavřu konstatováním, že lidi mají před cestováním používat mozky, přemýšlet, zvážit svoje priority a ne zodpovědnost za svoje rozhodnutí přenášet na něhoho jiného a pak brečet.Těch mi líto fakt není. :P


Kriste pane, proč tam asi dávám toho smajla? :crazy: Prostě mi jen připadá úsměvný ten paradox, že koupáci do HRG poletí něco přes 4 hodiny ve widebody (i když v v konfiguraci sardinka) a koupáci, co dají za dovolenou přes 100K, se potahnou do Karibiku v 737 s mezipřistáním. Nikoho nelituju, nikoho tím neurážím, ať si každý dělá co chce. Trochu nadsázky by neškodilo, člověče :roll: Navíc to, že má někdo 100K+ na dovolenou automaticky neznamená, že má účet na airways.cz a že je natolik zběhlý v individuální turistice, aby si vše zařídil sám. Spousta lidí na to třeba ani nemá čas, nebo třeba letí s dětmi, tudíž se nechtějí trmácet X hodin někam do Německa atd., tak holt koupí komplet zájezd přes cestovku s odletem z Prahy. Já se cestovkám už nějakou dobu vyhýbám obloukem, ale nebudu automaticky odsuzovat lidi, kteří to mají jinak a neřeší dopředu, jakým letadlem se povezou atd. Prostě si zaplatí nějakou komplexní službu a tu také očekávají. To, že se pak některé cestovky chovají tak, jak se chovají, je samozřejmě věc jiná..

JackBrno
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 2574
Registrován: 08. 01. 2008, 13:03
Stav: Offline

Re: RE: Re: Dálkové chartery

Příspěvek od JackBrno »

Fabo píše:Co treba proto, ze si koupili dovolenou v dobe, kdy bylo inzerovano, ze poleti primym dalkovym letem bez mezipristani?

Tak za to si myslím můžou u cestovky vyhádat pěknou slevičku :-)

Fabo
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 3146
Registrován: 04. 01. 2007, 13:42
Bydliště: HAG
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: Dálkové chartery

Příspěvek od Fabo »

No to je sice pravda, ale nepomuze jim to na letisti.

Tam si treba reknou "Mamo, to musej mit vymeneny, tim velkym bojinkem preci letime my" - ale stejne budou muset nastoupit do 738 a odskakat si to.

JackBrno
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 2574
Registrován: 08. 01. 2008, 13:03
Stav: Offline

Re: Dálkové chartery

Příspěvek od JackBrno »

To mají teda blbé :-) Je ale fakt, že je to docela podraz, pokud si to vybrali s tím, že mají letět nonstop s widebody.

s543
Cestující Business Class
Cestující Business Class
Příspěvky: 393
Registrován: 11. 05. 2013, 20:42
Stav: Offline

Re: Dálkové chartery

Příspěvek od s543 »

No ono je otazka kde se sedi lip ?
V 738 3-3 nebo WideBody 332 3-3-3. Ta sedadla budou v te 738 pohodlnejsi no a 1 hodina na Azorech neni takove nestesti :-*

marthym
Cestující Business Class
Cestující Business Class
Příspěvky: 475
Registrován: 09. 10. 2012, 10:37
Stav: Offline

Re: Dálkové chartery

Příspěvek od marthym »

Ja vam do toho nechci kecat, ale to widebody prece poslou na chartery do Polska.

JackBrno
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 2574
Registrován: 08. 01. 2008, 13:03
Stav: Offline

Re: Dálkové chartery

Příspěvek od JackBrno »

No tak nám do toho nekecej, když nechceš, ne? :-)

marthym
Cestující Business Class
Cestující Business Class
Příspěvky: 475
Registrován: 09. 10. 2012, 10:37
Stav: Offline

Re: Dálkové chartery

Příspěvek od marthym »

Uz mlcim :biggrin:

Lingus
Cestující Business Class
Cestující Business Class
Příspěvky: 425
Registrován: 26. 04. 2008, 16:08
Pohlaví: muž
Bydliště: PRG
Stav: Offline

Re: RE: Re: Dálkové chartery

Příspěvek od Lingus »

JackBrno píše:
Fabo píše:Co treba proto, ze si koupili dovolenou v dobe, kdy bylo inzerovano, ze poleti primym dalkovym letem bez mezipristani?

Tak za to si myslím můžou u cestovky vyhádat pěknou slevičku :-)


Tím bych si nebyl tak jist. Mám za to, že jako přímý let uváděly cestovky i přískoky v 737 :?

Lingus
Cestující Business Class
Cestující Business Class
Příspěvky: 425
Registrován: 26. 04. 2008, 16:08
Pohlaví: muž
Bydliště: PRG
Stav: Offline

Re: Dálkové chartery

Příspěvek od Lingus »

s543 píše:No ono je otazka kde se sedi lip ?
V 738 3-3 nebo WideBody 332 3-3-3. Ta sedadla budou v te 738 pohodlnejsi no a 1 hodina na Azorech neni takove nestesti :-*


Nic z toho nevyvrací fakt, že létat z Evropy do Karibiku se 738 je prostě bizár. To se dá pochopit u dodávacího letu, ale ne na komerční lince. Kdyby ta 738 měla aspoň personal IFE, tak ještě dejme tomu...


Odpovědět