Dálkové chartery
Dálkové chartery
Tak dle tohoto článku se kritici bulíkových přískoků dočkají dálkové mašiny:
http://ekonomika.idnes.cz/travel-servic ... oprava_suj
..nicméně je teprve jaro a týká se to následující zimy, takže se zatím můžeme vsadit, zda se to nezmění....
PS:„Travel Service počítá s tím, že na linku bude navážet cestující i z dalších zemí, například z Polska či Maďarska nebo Ruska lety ČSA. Pak se může uživit,“ vysvětlil Ferid Nasr, šéf Exim Tours.
Což znamená, že nepoučení cesťáci se podívají kam nechtějí.....možná bude pořád lepší letět OPRAVDU PŘÍMO s německou cestovkou z Drážďan či Vídně!
...a z komentářu pod článkem vyjímám:
To je horší než z bláta do louže. Letět přímo je hezké, ale speciálně nahuštěná configurace Air Transat 3-3-3 je jen pro pidilidi. To je jako sedět čtyři vzadu v Oktávii. Snad byl lepší ten Boeing 737. Takže zase hezky pravidelnou linkou.
http://ekonomika.idnes.cz/travel-servic ... oprava_suj
..nicméně je teprve jaro a týká se to následující zimy, takže se zatím můžeme vsadit, zda se to nezmění....
PS:„Travel Service počítá s tím, že na linku bude navážet cestující i z dalších zemí, například z Polska či Maďarska nebo Ruska lety ČSA. Pak se může uživit,“ vysvětlil Ferid Nasr, šéf Exim Tours.
Což znamená, že nepoučení cesťáci se podívají kam nechtějí.....možná bude pořád lepší letět OPRAVDU PŘÍMO s německou cestovkou z Drážďan či Vídně!
...a z komentářu pod článkem vyjímám:
To je horší než z bláta do louže. Letět přímo je hezké, ale speciálně nahuštěná configurace Air Transat 3-3-3 je jen pro pidilidi. To je jako sedět čtyři vzadu v Oktávii. Snad byl lepší ten Boeing 737. Takže zase hezky pravidelnou linkou.
Re: Dálkové chartery
Nevíte jestli je to pronájem i s posádkou nebo si je vezmou od čsa?
-
- Cestující Economy Class
- Příspěvky: 141
- Registrován: 29. 12. 2011, 09:22
- Oblíbené typy letadel: TU154 / B747
- Pohlaví: muž
- Bydliště: PRG
- Stav: Offline
Re: Dálkové chartery
Pronajímatel je Air Transat, o formě pronájmu není zmínka
-
- Autor nejlepších fotografií v trip reportu 2011
- Příspěvky: 2109
- Registrován: 16. 06. 2007, 10:14
- Stav: Offline
Re: Dálkové chartery
Takže YBA půjde pryč a ČSA si bude na lety do ICN pronajímat od TVS jejich widebody dobytčák - rozumím tomu správně, nebo budou na českém nebi fungovat nezávisle na sobě dvě A330?
Re: Dálkové chartery
kuba.biker píše:Takže YBA půjde pryč a ČSA si bude na lety do ICN pronajímat od TVS jejich widebody dobytčák - rozumím tomu správně, nebo budou na českém nebi fungovat nezávisle na sobě dvě A330?
na téma OK-YBA Sinčák v rozhovoru uvedl toto, bohužel se to kvůli místu nevešlo
V říjnu vám končí pronájem A330 od Korean Air, budete s pronájmem dál pokračovat?
Rádi bychom. Linku se podařilo dostat do provozního zisku, pomáhá tomu jednak jiný obchodní model, tak i velký zájem Korejců o cesty do Prahy, v průměru létá přes 80% plné letadlo.
Re: Dálkové chartery
erik píše:Nevíte jestli je to pronájem i s posádkou nebo si je vezmou od čsa?
Bude to dry lease
-
- Kapitán
- Příspěvky: 5478
- Registrován: 16. 12. 2008, 14:31
- Bydliště: up in the air
- Stav: Offline
Re: Dálkové chartery
Pavel píše:erik píše:Nevíte jestli je to pronájem i s posádkou nebo si je vezmou od čsa?
Bude to dry lease
To znamena, ze dochazi k ekonomickemu rozhodnuti. Jedna masina s posadkama CSA, ktera lita parkrat tydne ICN a zbytek dalkove lety pro TVS.
Pokud by tomu tak bylo, pak je to dobre.
Re: Dálkové chartery
flyingblue píše:Pavel píše:erik píše:Nevíte jestli je to pronájem i s posádkou nebo si je vezmou od čsa?
Bude to dry lease
To znamena, ze dochazi k ekonomickemu rozhodnuti. Jedna masina s posadkama CSA, ktera lita parkrat tydne ICN a zbytek dalkove lety pro TVS.
Pokud by tomu tak bylo, pak je to dobre.
..hele a to máš spočítané třeba na 2 krát Soul a 2 krát Karibik týdně, nebo to pálíš od boku, aby řeč nestála Jen upozorňuji že A330 není Concorde a pochybuju, že by to mohlo byť teoreticky vyjít....a pak se zdrží charter z Karibiku a Korejci pojedou domlů vlakem...nebo přískoky s B738
Re: Dálkové chartery
Petr31 píše:
..hele a to máš spočítané třeba na 2 krát Soul a 2 krát Karibik týdně, nebo to pálíš od boku, aby řeč nestála Jen upozorňuji že A330 není Concorde a pochybuju, že by to mohlo byť teoreticky vyjít....a pak se zdrží charter z Karibiku a Korejci pojedou domlů vlakem...nebo přískoky s B738
Bude točit pouze Karibik, možná BKK
-
- Kapitán
- Příspěvky: 5916
- Registrován: 04. 01. 2004, 11:53
- Oblíbené typy letadel: B767, Cessna 208
- Pohlaví: muž
- Bydliště: Honolulu
- Stav: Offline
Re: Dálkové chartery
Petr31 píše:
Což znamená, že nepoučení cesťáci se podívají kam nechtějí.....možná bude pořád lepší letět OPRAVDU PŘÍMO s německou cestovkou z Drážďan či Vídně!
Do kolika dálkových destinací jsou přímé chartery z Drážďan či Vídně? Aby ses jako nepoučený cesťák nedostal, kam v reichu nechceš...
Re: Dálkové chartery
To by mě taky zajímalo, co se létá za dálkovky z Drážďan.
-
- Cestující Economy Class
- Příspěvky: 290
- Registrován: 12. 09. 2011, 11:01
- Pohlaví: muž
- Stav: Offline
Re: Dálkové chartery
Od kolegu z planes.cz
"Společnost Travel Service plánuje na zimní sezónu 2015/2016 pronájem dálkového Airbusu A330-200 od kanadské společnosti Air Transat. Letoun má létat v konfiguraci pro 345 cestujícich, z toho 12 v business a 333 v ekonomické třídě."
333 v Y? v A332? je to vubec mozny?
"Společnost Travel Service plánuje na zimní sezónu 2015/2016 pronájem dálkového Airbusu A330-200 od kanadské společnosti Air Transat. Letoun má létat v konfiguraci pro 345 cestujícich, z toho 12 v business a 333 v ekonomické třídě."
333 v Y? v A332? je to vubec mozny?
Re: Dálkové chartery
17" sedadla.
No co to je přesně to samé jako B773 3-4-3 v Y např.
Emirát co létá do Prahy. To je úsporný seating. Seating 2-3-2 v A330-A340 nebo 3-4-3 v A380 nebo někteří jiní B777 3-3-3 je jiná káva.
viz.
http://www.seatguru.com/airlines/Emirat ... 2class.php
Re: Dálkové chartery
nartym píše:Od kolegu z planes.cz
"Společnost Travel Service plánuje na zimní sezónu 2015/2016 pronájem dálkového Airbusu A330-200 od kanadské společnosti Air Transat. Letoun má létat v konfiguraci pro 345 cestujícich, z toho 12 v business a 333 v ekonomické třídě."
333 v Y? v A332? je to vubec mozny?
XL Airways provozuje A330-200 v konfiguraci pro 364 cestujících - v Y je 343 sedadel - http://www.xl.com/en/article.cfm?idArticle=105