Pokud se bavíme o ČSA, tak po vrácení ATR72-212 OK-YFT jsou ve flotile už jen ATR72-212A, čili -500. To je sice hezké, tvrdit tady na fóru jak se budu okamžitě dožadovat na přebukování na AF, nebo na někoho jiného...ale realisticky: jsem na letišti, potřebuju letět teď, po příletu mám program/jdu na hotel apod. Bude mi to stát za to, mlátit pěstí do stolu, že chci okamžitě předělat na AF, pokud ten let letí třeba o 3 hodiny později? V případě nočního letu na Ukrajinu už vůbec časově dosažitelná varianta v dohledu není. Ano budu naštvaný, představa 3 hodit strávených v ATR-u je sice tristní, ale nevyjde mě náhodou ta varianta s dožadováním se jiného letu časově, fyzicky a psychicky jako ještě náročnější? Samozřejmě, pokud se o změně dozvím dřív, tak bych asi situaci řešil - ale takhle bude přemýšlet tak 5 cestujících ze sta. Většinový pasažér bere přesun leteckou dopravou jako nutné zlo a nemíní do zařizování tohoto typu vkládat tolik času a energie jako většinový návštěvník tohoto fóra. Pokud se ovšem nejedná o kategorii kartičkář s tušením neomezených výhod, tam pak bude všechno jinak, že