Dálkové chartery

Fabo
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 2722
Registrován: 04. 01. 2007, 13:42
Bydliště: HAG
Kontaktovat uživatele:
Status: Offline

Re: RE: Re: Dálkové chartery

Příspěvekod Fabo » 03. 08. 2015, 10:37

Lingus píše:
JackBrno píše:
Fabo píše:Co treba proto, ze si koupili dovolenou v dobe, kdy bylo inzerovano, ze poleti primym dalkovym letem bez mezipristani?

Tak za to si myslím můžou u cestovky vyhádat pěknou slevičku :-)


Tím bych si nebyl tak jist. Mám za to, že jako přímý let uváděly cestovky i přískoky v 737 :?


Pokud to kupovali s informaci, ze poleti primym letem bez mezipristani Airbusem A330...


Petr31
Druhý pilot
Druhý pilot
Příspěvky: 1260
Registrován: 27. 08. 2009, 16:16
Status: Offline

Re: RE: Re: Dálkové chartery

Příspěvekod Petr31 » 03. 08. 2015, 17:20

Fabo píše:
Pokud to kupovali s informaci, ze poleti primym letem bez mezipristani Airbusem A330...


...Fabo, uřčitě někde bude malá poznámka, že změna typu není vyloučena :D Nakonec když poletíš normální linkou, tak typ letadla je jistý až když do něj nastoupíš dveřmi. Nakonec i ČSA inovovalo a pořádá vyhlídkové lety Praha - Paříž s ATR.....Uspěchaní manažeři si mají čas během letu konečně odpočinout, v klidu si přečtou noviny, pokoukají z okýnka....no není to paráda???? :lolno:

Fabo
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 2722
Registrován: 04. 01. 2007, 13:42
Bydliště: HAG
Kontaktovat uživatele:
Status: Offline

Re: Dálkové chartery

Příspěvekod Fabo » 03. 08. 2015, 17:23

Otazka je jak je to tam presne napsano. Zmena typu je jedna vec, ale let bez mezipristani je let bez mezipristani...

Dostat zmenu na ATRku na PAR nebo IEV btw. tak se okamzite dozaduju prebookovani na AF resp. kohokoli jineho vhodneho do IEV.

hafi
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 1736
Registrován: 20. 09. 2007, 17:47
Pohlaví: muž
Bydliště: bejvávalo YVR
Status: Offline

Re: Dálkové chartery

Příspěvekod hafi » 03. 08. 2015, 17:34

obávám se, že letenka je přepravní smlouva z A do B v nějakém čase. Což ATR dodrží s relativně rozumným zpožděním oproti plánu. A jinak - ATR jsem letěl nejdál do HAM, ale co se týče času a pohodlí by mi to furt přišlo v lepší přímý let s ATR než s přestupem s KLM třeba přes AMS (samozřejmě pokud bys letěl odněkad a v Praze na to játro přestupoval, a odněkad byla jiná varianta přes jiný přestupní bod, tak už by to smysl mít mohlo).

Fabo
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 2722
Registrován: 04. 01. 2007, 13:42
Bydliště: HAG
Kontaktovat uživatele:
Status: Offline

Re: Dálkové chartery

Příspěvekod Fabo » 03. 08. 2015, 17:42

No, on ten let s ATRem prileti pozdeji, pak se uz muzes ohanet narizenimi EC, let nesplnuje svuj puvodni ucel, chces letet drivejsi linkou AF etc. Samozrejme uspech neni zarucen.
ATRkem jsem jinak letel KSC-PRG a mel jsem dost. Umim si predstavit, ze v 500ce budou 2h jeste snesitelne, ale vic to uz bude asi peklo i v tom. O starych 72-200 nemluve (pokud jsou jeste v provozu)


Orus-x
Druhý pilot
Druhý pilot
Příspěvky: 1219
Registrován: 28. 08. 2003, 15:28
Status: Offline

Re: Dálkové chartery

Příspěvekod Orus-x » 04. 08. 2015, 11:42

Pokud se bavíme o ČSA, tak po vrácení ATR72-212 OK-YFT jsou ve flotile už jen ATR72-212A, čili -500. To je sice hezké, tvrdit tady na fóru jak se budu okamžitě dožadovat na přebukování na AF, nebo na někoho jiného...ale realisticky: jsem na letišti, potřebuju letět teď, po příletu mám program/jdu na hotel apod. Bude mi to stát za to, mlátit pěstí do stolu, že chci okamžitě předělat na AF, pokud ten let letí třeba o 3 hodiny později? V případě nočního letu na Ukrajinu už vůbec časově dosažitelná varianta v dohledu není. Ano budu naštvaný, představa 3 hodit strávených v ATR-u je sice tristní, ale nevyjde mě náhodou ta varianta s dožadováním se jiného letu časově, fyzicky a psychicky jako ještě náročnější? Samozřejmě, pokud se o změně dozvím dřív, tak bych asi situaci řešil - ale takhle bude přemýšlet tak 5 cestujících ze sta. Většinový pasažér bere přesun leteckou dopravou jako nutné zlo a nemíní do zařizování tohoto typu vkládat tolik času a energie jako většinový návštěvník tohoto fóra. Pokud se ovšem nejedná o kategorii kartičkář s tušením neomezených výhod, tam pak bude všechno jinak, že :mrgreen:

PavelD
Druhý pilot
Druhý pilot
Příspěvky: 1020
Registrován: 23. 01. 2004, 12:31
Bydliště: Praha
Status: Offline

Re: Dálkové chartery

Příspěvekod PavelD » 04. 08. 2015, 14:16

Orus-x píše:ale takhle bude přemýšlet tak 5 cestujících ze sta.


Oprava. 3 ze šedesáti :D

Fabo
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 2722
Registrován: 04. 01. 2007, 13:42
Bydliště: HAG
Kontaktovat uživatele:
Status: Offline

Re: Dálkové chartery

Příspěvekod Fabo » 04. 08. 2015, 19:41

No na letišti to už je smůla, to ano. Spíš jsem myslel před letem a na dřívější let

Airbus380
Nejlepší autor trip reportů 2015
Nejlepší autor trip reportů 2015
Příspěvky: 1631
Registrován: 13. 06. 2010, 12:33
Oblíbené typy letadel: Let 410, 346, 747
Pohlaví: muž
Bydliště: Provodín
Status: Offline

Re: Dálkové chartery

Příspěvekod Airbus380 » 05. 08. 2015, 00:48

Stačí si udělat OLCI do zadních řad a rázem se z ATR stane pohodlnější cestování než s A319.

Fabo
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 2722
Registrován: 04. 01. 2007, 13:42
Bydliště: HAG
Kontaktovat uživatele:
Status: Offline

Re: Dálkové chartery

Příspěvekod Fabo » 05. 08. 2015, 13:42

Letel jsem jednu radu pred biznisem, byla to ale dvoustovka.

Samsonek
Cestující Economy (low-cost)
Cestující Economy (low-cost)
Příspěvky: 19
Registrován: 06. 02. 2012, 06:29
Status: Offline

Re: Dálkové chartery

Příspěvekod Samsonek » 01. 06. 2016, 22:58

Má TVS nějakou destinaci, kam lítá 2x za den ? Před pár lety to bylo Praha-Larnaka (ráno tam a zpět, večer tam a zpět). Je něco takového v současné době ?

Kuboš
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 204
Registrován: 24. 09. 2013, 14:41
Oblíbené typy letadel: 747, MD 11,ERJ 145,Bae 146, D-228
Pohlaví: muž
Bydliště: PRG
Status: Offline

Re: Dálkové chartery

Příspěvekod Kuboš » 02. 06. 2016, 06:51

Teď létají 2 x denně do Londýna.

Nemec
Cestující Business Class
Cestující Business Class
Příspěvky: 424
Registrován: 28. 01. 2006, 21:16
Kontaktovat uživatele:
Status: Offline

Re: Dálkové chartery

Příspěvekod Nemec » 02. 06. 2016, 08:54

A taky PMI

Alca
Cestující Business Class
Cestující Business Class
Příspěvky: 468
Registrován: 15. 07. 2007, 19:45
Status: Offline

Re: Dálkové chartery

Příspěvekod Alca » 02. 06. 2016, 09:35

Samsonek píše:Má TVS nějakou destinaci, kam lítá 2x za den ? Před pár lety to bylo Praha-Larnaka (ráno tam a zpět, večer tam a zpět). Je něco takového v současné době ?


Tak se podívej sám na:
http://www.smartwings.com/cs/cestovni-i ... etovy-rad/

Neb zjistíš podle letového řádu, že se do některých letních destinací následující 2-4 měsíce bude létat alespoň v některé dny 2x denně:
AYT,CFU,HER,PMI,RHO,TLV,LGW



Zpět na “Travel Service - Smart Wings”


Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti