Změna palubních služeb Travel Service
Re: Změna palubních služeb Travel Service
Veď problém sa vyriešil na mieste, keďže posádky nebolo, tak sa z lietadla odišlo svojpomocne. Bohužiaľ, že sa jedná o aerolinku s hroznými službami má názor veľa členov fóra, skôr oponentov je len zopár.
Fabo, pozri si históriu, jednoducho tak ako AMS tak CDG lieta A319.
Týmto uzatváram túto diskusiu
Fabo, pozri si históriu, jednoducho tak ako AMS tak CDG lieta A319.
Týmto uzatváram túto diskusiu
-
- Kapitán
- Příspěvky: 2863
- Registrován: 27. 02. 2004, 05:55
- Oblíbené typy letadel: vrtulove letadla
- Pohlaví: muž
- Bydliště: Praha Zapad
- Stav: Offline
Re: Změna palubních služeb Travel Service
jencik píše:Veď problém sa vyriešil na mieste, keďže posádky nebolo, tak sa z lietadla odišlo svojpomocne. Bohužiaľ, že sa jedná o aerolinku s hroznými službami má názor veľa členov fóra, skôr oponentov je len zopár.
Fabo, pozri si históriu, jednoducho tak ako AMS tak CDG lieta A319.
Týmto uzatváram túto diskusiu
Konecne konec tech fantasmagorii.
-
- Kapitán
- Příspěvky: 3159
- Registrován: 04. 01. 2007, 13:42
- Bydliště: HAG
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
Re: Změna palubních služeb Travel Service
jencik píše:Fabo, pozri si históriu, jednoducho tak ako AMS tak CDG lieta A319.
Týmto uzatváram túto diskusiu
Keby si si tu historiu pozrel sam, tak vidis, ze A319 lieta pravidelne len od zaciatku juna (navrat z EW prenajmu?), predtym letela A319 viac ako 2 dni za sebou raz v aprili a predtym v marci.
Inak to lietalo tento rok kadeco, vratane ATR72 a A330, ale vacsinou QS Boeingy, 700, 800 a parkrat aj Max.
Re: RE: Re: Změna palubních služeb Travel Service
jencik píše:...Bohužiaľ, že sa jedná o aerolinku s hroznými službami má názor veľa členov fóra...
To by se ti líbilo, napsat nesmysl a uzavřít diskuzi, aby nikdo nemohl reagovat, co? Tak schválně začni počítat, klidně se vsadím, že ti budou stačit prsty jedné ruky, maximálně dvou Já když budu hodně vzpomínat, tak si vybavím asi 4 lidi, kteří se tady negativně vyjadřují. Takže nechápu, kde bereš tu odvahu nazvat to "vela". Navíc členové tohoto fóra nejsou ani omylem reprezentativním vzorkem cílové skupiny TVS, takže je to stejně irelevantní. No a ty až jednou pochopíš, že TVS je charter a nemá smysl od nich čekat jiné služby, než běžné charterové lety po Evropě, tak zákonitě dojdeš k tomu, že jsou na tom stejně, jako ostatní a co se týče hospodářských výsledků, tak ještě lépe, než většina ostatních. Takže jejich služby jsou dostatečné a obchodní model funguje
-
- Cestující Economy (low-cost)
- Příspěvky: 63
- Registrován: 04. 07. 2010, 12:30
- Bydliště: Tauranga
- Stav: Offline
Re: Změna palubních služeb Travel Service
Až (if) s nimi poletím charter, tak ať mají klidně služby jako charter.
Ale když si koupím letenku u ČSA, operated by OK, tak čekám služby ČSA, ne charteru. Jo, mohl jsem letět s Air France, ale to jsem při lásce Francouzů ke stávkování nechtěl.
Ale nestěžuju si, žádné služby jsem od nich nečekal, letělo to na čas a žádné problémy nenastaly. A víc od short haulu nepožaduju. To bylo tedy teď v květnu, PRG-CDG. (Tedy: letenka OK, operated by OK, letadlo i posádka TVS.)
Horší to bylo PRG-FCO před lety, to byl Smartwings směrem tam , ČSA zpět. Tehdá bylo ještě jídlo - a zapoměli si předat info o special meal (jeden leg special meal byl, druhý ne). A smartwings neuměly on-line checkin, takže pěkně 2x vystát půlhodinovou frontu u přepážky. Ale to bylo před 4 lety, tak z toho nechci vyvozovat moc pro dnešek.
Ale když si koupím letenku u ČSA, operated by OK, tak čekám služby ČSA, ne charteru. Jo, mohl jsem letět s Air France, ale to jsem při lásce Francouzů ke stávkování nechtěl.
Ale nestěžuju si, žádné služby jsem od nich nečekal, letělo to na čas a žádné problémy nenastaly. A víc od short haulu nepožaduju. To bylo tedy teď v květnu, PRG-CDG. (Tedy: letenka OK, operated by OK, letadlo i posádka TVS.)
Horší to bylo PRG-FCO před lety, to byl Smartwings směrem tam , ČSA zpět. Tehdá bylo ještě jídlo - a zapoměli si předat info o special meal (jeden leg special meal byl, druhý ne). A smartwings neuměly on-line checkin, takže pěkně 2x vystát půlhodinovou frontu u přepážky. Ale to bylo před 4 lety, tak z toho nechci vyvozovat moc pro dnešek.
-
- Cestující Economy Class
- Příspěvky: 150
- Registrován: 19. 01. 2009, 11:04
- Oblíbené typy letadel: E190, A340, IL-96
- Bydliště: PRG
- Stav: Offline
Re: Změna palubních služeb Travel Service
Já se přiznám, že úplně nechápu, co tady řešíte... Když si hledám třeba letenky do US a vidím, že první/poslední leg mezi PRG a CDG/AMS je cosi v codeshare OK, tak mám dost možností, jak se tomu vyhnout a úspěšně to tak praktikuji... Ta frekvence letů je dostatečná, abych mohl vybrat něco na metalu AF nebo KL. Jiná věc je samozřejmě, když člověk čeká OK metal a dostane TVS - a to je pro mne osobně další do seznamu důvodů, proč se OK vyhýbám z principu...
A samozřejmě, když tento týden poletím jako koupák na RHO, tak se v salónku umrtvím ginem, nasadím sluchátka a nějak to překlepu... protože co mi koneckonců zbývá...
A samozřejmě, když tento týden poletím jako koupák na RHO, tak se v salónku umrtvím ginem, nasadím sluchátka a nějak to překlepu... protože co mi koneckonců zbývá...
Re: RE: Re: Změna palubních služeb Travel Service
vit.spinka píše:Až (if) s nimi poletím charter, tak ať mají klidně služby jako charter.
Ale když si koupím letenku u ČSA, operated by OK, tak čekám služby ČSA, ne charteru...
Je pravda, že tebe jako cesťáka to nemusí zajímat, nicméně taky je fakt, že ČSA patří pod TVS a je i známo, že lety pro ČSA běžně operuje i TVS. Takže kdo se tomu chce najisto vyhnout, musí se prostě vyhýbat celkově OK. Ovšem na druhou stranu, většině lidí to nijak nevadí a nemají problém ani s tím, když to operuje TVS, protože služby pravidelných letů po Evropě u většiny aerolinek jsou na úrovni low-cost nebo charter, tedy nulové a je to úplně jedno
-
- Kapitán
- Příspěvky: 5478
- Registrován: 16. 12. 2008, 14:31
- Bydliště: up in the air
- Stav: Offline
Re: RE: Re: Změna palubních služeb Travel Service
JackBrno píše:Ovšem na druhou stranu, většině lidí to nijak nevadí a nemají problém ani s tím, když to operuje TVS, protože služby pravidelných letů po Evropě u většiny aerolinek jsou na úrovni low-cost nebo charter, tedy nulové a je to úplně jedno
Nejake dukazy, ktere potvrzuji tvrzeni o "vetsine lidi to nevadi" a "služby pravidelných letů po Evropě u většiny aerolinek jsou na úrovni low-cost nebo charter" ...
Re: RE: Re: RE: Re: Změna palubních služeb Travel Service
flyingblue píše:JackBrno píše:Ovšem na druhou stranu, většině lidí to nijak nevadí a nemají problém ani s tím, když to operuje TVS, protože služby pravidelných letů po Evropě u většiny aerolinek jsou na úrovni low-cost nebo charter, tedy nulové a je to úplně jedno
Nejake dukazy, ktere potvrzuji tvrzeni o "vetsine lidi to nevadi" a "služby pravidelných letů po Evropě u většiny aerolinek jsou na úrovni low-cost nebo charter" ...
No, řekl bych, že jako důkaz docela stačí to, že s nimi létá čím dál víc lidí, ne? Nevím podle čeho bys chtěl věrohodněji hodnotit aerolinku A to zvlášť v dnešní době obrovské konkurence, kdy opravdu nemusí nikdo držet cestujícím u hlavy zbraň, aby byli ochotni letět s TVS/ČSA A důkaz že pravidelní dopravci poskytují služby na úrovni low-cost, to snad nemyslíš ani vážně
-
- Kapitán
- Příspěvky: 5478
- Registrován: 16. 12. 2008, 14:31
- Bydliště: up in the air
- Stav: Offline
Re: RE: Re: RE: Re: Změna palubních služeb Travel Service
JackBrno píše:flyingblue píše:JackBrno píše:Ovšem na druhou stranu, většině lidí to nijak nevadí a nemají problém ani s tím, když to operuje TVS, protože služby pravidelných letů po Evropě u většiny aerolinek jsou na úrovni low-cost nebo charter, tedy nulové a je to úplně jedno
Nejake dukazy, ktere potvrzuji tvrzeni o "vetsine lidi to nevadi" a "služby pravidelných letů po Evropě u většiny aerolinek jsou na úrovni low-cost nebo charter" ...
No, řekl bych, že jako důkaz docela stačí to, že s nimi létá čím dál víc lidí, ne? Nevím podle čeho bys chtěl věrohodněji hodnotit aerolinku A to zvlášť v dnešní době obrovské konkurence, kdy opravdu nemusí nikdo držet cestujícím u hlavy zbraň, aby byli ochotni letět s TVS/ČSA A důkaz že pravidelní dopravci poskytují služby na úrovni low-cost, to snad nemyslíš ani vážně
1) V dobe konjunktury s aerolinkama leta "cim dal vic lidi". Je to cyklicke odvetvi. Navic to, ze nekomu neco vadi, jeste neznamena, ze nevyuzije sluzeb dane spolecnosti (coz neplati jen v letecke doprave).
2) Pokud by byly sluzby poskytovane na stejne urovni, tak by bylo velmi pravdepodobne, ze by mezi provozovateli nebyly zaznamenanihodne rozdily a zebricky typu Skytrax by ukazovaly vsem stejne.
Ja samozrejme chapu, ze jako fanda TVS mas na to jiny nazor, nicmene treba kolem me se za posledni mesic snesl na CSA kvuli sdileni flotily s TVS a z toho vyplyvajici nekonzistenci sluzeb docela slusny shitstorm (asi pet zcela nezavislych lidi bylo fakt dost nastvanych).
Sam to neposoudim, s Travelou nelitam (mam s nimi jeden segment pred hodne lety do CDG), s CSA spise vyjimecne. Proto se ptam, zda mas nejake dukazy pro sva tvrzeni. Samozrejme, pokud jsou to Tvoje dojmy, pak je to take v poradku, jen je treba videt veci v kontextu.
Re: RE: Re: RE: Re: Změna palubních služeb Travel Service
flyingblue píše:JackBrno píše:flyingblue píše:
Nejake dukazy, ktere potvrzuji tvrzeni o "vetsine lidi to nevadi" a "služby pravidelných letů po Evropě u většiny aerolinek jsou na úrovni low-cost nebo charter" ...
No, řekl bych, že jako důkaz docela stačí to, že s nimi létá čím dál víc lidí, ne? Nevím podle čeho bys chtěl věrohodněji hodnotit aerolinku A to zvlášť v dnešní době obrovské konkurence, kdy opravdu nemusí nikdo držet cestujícím u hlavy zbraň, aby byli ochotni letět s TVS/ČSA A důkaz že pravidelní dopravci poskytují služby na úrovni low-cost, to snad nemyslíš ani vážně
1) V dobe konjunktury s aerolinkama leta "cim dal vic lidi". Je to cyklicke odvetvi. Navic to, ze nekomu neco vadi, jeste neznamena, ze nevyuzije sluzeb dane spolecnosti (coz neplati jen v letecke doprave).
2) Pokud by byly sluzby poskytovane na stejne urovni, tak by bylo velmi pravdepodobne, ze by mezi provozovateli nebyly zaznamenanihodne rozdily a zebricky typu Skytrax by ukazovaly vsem stejne.
Ja samozrejme chapu, ze jako fanda TVS mas na to jiny nazor, nicmene treba kolem me se za posledni mesic snesl na CSA kvuli sdileni flotily s TVS a z toho vyplyvajici nekonzistenci sluzeb docela slusny shitstorm (asi pet zcela nezavislych lidi bylo fakt dost nastvanych).
Sam to neposoudim, s Travelou nelitam (mam s nimi jeden segment pred hodne lety do CDG), s CSA spise vyjimecne. Proto se ptam, zda mas nejake dukazy pro sva tvrzeni. Samozrejme, pokud jsou to Tvoje dojmy, pak je to take v poradku, jen je treba videt veci v kontextu.
...já myslím, že tvrdá data má pouze vedení TVS / ČSA, my tady můžeme pouze u kafe pořád dokola plamenně diskutovat . Předpokládám, že každý žijeme v nějaké bublině, takže jestli na to 5 lidí z tvého okolí mělo takový názor...To těžko může někdo brát jako statisticky významný vzorek. Dovolím si připomenout, že kdyby TVS do ČSA kapitálově nevstoupilo a de facto ho nezachránilo, vlákno týkající se ČSA bylo odsunuto mezi "Zaniklé letecké společnosti" a my bychom diskutovali o něčem úplně jiném.
Re: RE: Re: RE: Re: RE: Re: Změna palubních služeb Travel Service
flyingblue píše:1) V dobe konjunktury s aerolinkama leta "cim dal vic lidi". Je to cyklicke odvetvi. Navic to, ze nekomu neco vadi, jeste neznamena, ze nevyuzije sluzeb dane spolecnosti (coz neplati jen v letecke doprave).
2) Pokud by byly sluzby poskytovane na stejne urovni, tak by bylo velmi pravdepodobne, ze by mezi provozovateli nebyly zaznamenanihodne rozdily a zebricky typu Skytrax by ukazovaly vsem stejne.
Sam to neposoudim, s Travelou nelitam (mam s nimi jeden segment pred hodne lety do CDG), s CSA spise vyjimecne. Proto se ptam, zda mas nejake dukazy pro sva tvrzeni. Samozrejme, pokud jsou to Tvoje dojmy, pak je to take v poradku, jen je treba videt veci v kontextu...
Máš tam minimálně dvě lži Jednak nejsem žádný fanda TVS pouze nemám rád lidi, kteří bez argumentů jen "hejtí". A to tím spíš, když s nimi nemají osobní zkušenost a jen papouškují, co někde vyčtou a vlastně ani neví proč Skytrax není relevantní zdroj, není to žádný reprezentativní vzorek. A druhá lež, TVS roste kontinuálně prakticky od počátku, rozhodně to není záležitost posledních let konjunktury. To se přidal akorát navíc růst ČSA. Takže ano, trvalý každoroční nárůst považuju za nezvratný důkaz toho, že služby jsou na běžném průměru a nikdo nemá zásadní důvody se jim vyhýbat. Mezi tím spousty tzv. lepších aerolinek zkrachovalo a TVS se jim může jen smát, jako já se směju těm "hejtrům" Nic nepotěší tak, když reálná fakta dávají na p***l všem teoretikům, kteří vykládají, že to dělají blbě
-
- Kapitán
- Příspěvky: 5478
- Registrován: 16. 12. 2008, 14:31
- Bydliště: up in the air
- Stav: Offline
Re: RE: Re: RE: Re: RE: Re: Změna palubních služeb Travel Service
JackBrno píše:flyingblue píše:1) V dobe konjunktury s aerolinkama leta "cim dal vic lidi". Je to cyklicke odvetvi. Navic to, ze nekomu neco vadi, jeste neznamena, ze nevyuzije sluzeb dane spolecnosti (coz neplati jen v letecke doprave).
2) Pokud by byly sluzby poskytovane na stejne urovni, tak by bylo velmi pravdepodobne, ze by mezi provozovateli nebyly zaznamenanihodne rozdily a zebricky typu Skytrax by ukazovaly vsem stejne.
Sam to neposoudim, s Travelou nelitam (mam s nimi jeden segment pred hodne lety do CDG), s CSA spise vyjimecne. Proto se ptam, zda mas nejake dukazy pro sva tvrzeni. Samozrejme, pokud jsou to Tvoje dojmy, pak je to take v poradku, jen je treba videt veci v kontextu...
Máš tam minimálně dvě lži Jednak nejsem žádný fanda TVS pouze nemám rád lidi, kteří bez argumentů jen "hejtí". A to tím spíš, když s nimi nemají osobní zkušenost a jen papouškují, co někde vyčtou a vlastně ani neví proč Skytrax není relevantní zdroj, není to žádný reprezentativní vzorek. A druhá lež, TVS roste kontinuálně prakticky od počátku, rozhodně to není záležitost posledních let konjunktury. To se přidal akorát navíc růst ČSA. Takže ano, trvalý každoroční nárůst považuju za nezvratný důkaz toho, že služby jsou na běžném průměru a nikdo nemá zásadní důvody se jim vyhýbat. Mezi tím spousty tzv. lepších aerolinek zkrachovalo a TVS se jim může jen smát, jako já se směju těm "hejtrům" Nic nepotěší tak, když reálná fakta dávají na p***l všem teoretikům, kteří vykládají, že to dělají blbě
Hm, bohuzel se zda, ze ctes neco jineho, nez pisu. Bohuzel brnensky neumim, tak zatim ahoj, nefando TVS.
Re: RE: Re: RE: Re: Změna palubních služeb Travel Service
JackBrno píše:flyingblue píše:JackBrno píše:Ovšem na druhou stranu, většině lidí to nijak nevadí a nemají problém ani s tím, když to operuje TVS, protože služby pravidelných letů po Evropě u většiny aerolinek jsou na úrovni low-cost nebo charter, tedy nulové a je to úplně jedno
Nejake dukazy, ktere potvrzuji tvrzeni o "vetsine lidi to nevadi" a "služby pravidelných letů po Evropě u většiny aerolinek jsou na úrovni low-cost nebo charter" ...
No, řekl bych, že jako důkaz docela stačí to, že s nimi létá čím dál víc lidí, ne? Nevím podle čeho bys chtěl věrohodněji hodnotit aerolinku A to zvlášť v dnešní době obrovské konkurence, kdy opravdu nemusí nikdo držet cestujícím u hlavy zbraň, aby byli ochotni letět s TVS/ČSA A důkaz že pravidelní dopravci poskytují služby na úrovni low-cost, to snad nemyslíš ani vážně
Cim dal tim vic lidi no co tem cim dal tim vic lidi asi zbejva kdyz chteji letet s ck na dovolenou a slavny TVS maji monopol:-(
Re: Změna palubních služeb Travel Service
vit.spinka píše:Až (if) s nimi poletím charter, tak ať mají klidně služby jako charter.
Ale když si koupím letenku u ČSA, operated by OK, tak čekám služby ČSA, ne charteru. Jo, mohl jsem letět s Air France, ale to jsem při lásce Francouzů ke stávkování nechtěl.
Ale nestěžuju si, žádné služby jsem od nich nečekal, letělo to na čas a žádné problémy nenastaly. A víc od short haulu nepožaduju. To bylo tedy teď v květnu, PRG-CDG. (Tedy: letenka OK, operated by OK, letadlo i posádka TVS.)
Horší to bylo PRG-FCO před lety, to byl Smartwings směrem tam , ČSA zpět. Tehdá bylo ještě jídlo - a zapoměli si předat info o special meal (jeden leg special meal byl, druhý ne). A smartwings neuměly on-line checkin, takže pěkně 2x vystát půlhodinovou frontu u přepážky. Ale to bylo před 4 lety, tak z toho nechci vyvozovat moc pro dnešek.
No ja v sobotu mam letet v byznysu z CPH do PRG s OK 509 pry ČSA s A 319. Nedovedu si predstavit byznys na tyhle kratky lince v TVS stroji:-)