Změna palubních služeb Travel Service

Odpovědět
Smurfx
Vedoucí kabiny
Vedoucí kabiny
Příspěvky: 961
Registrován: 05. 01. 2008, 21:30
Oblíbené typy letadel: Airbus A320, Airbus A380, Airbus A330
Canadair CRJ900, ULL Zephyr :)
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: Změna palubních služeb Travel Service

Příspěvek od Smurfx »

Nemec píše:
Smurfx píše:Také potvrzuju, že let s Travel Service, pokud operuje na lince ČSA, je prakticky vždy horší. Méně pohodlná sedadla, horší rozteč, posádka je méně profesionální (někdy doslova lajdácká nebo zmatená). O naprosto otřesném a amatérském safety videu ani nemluvě. Celkový dojem je prostě zbytečně hrozně nízký, přitom to nejsou velké věci, ale spíš hodně maličkostí, které se prostě naskládají. Přijde mi, že ve SmartWings/Travel Service není nikdo, kdo by tyhle věci chtěl aktivně zlepšovat a spokojí se jen s tím nejhorším průměrem. Hlavně, že to nějak funguje, ale nic víc.

Pod to bych se podepsal, hlavně FF bývají nemile překvapení, když je změna na QS, jednou si i dva lidi z C class vystoupili, že raději poletí s AF :crazy: ... Nebo přístup ohledně času nástupu, kdy velká část těch zpoždění je dána tím, že posádky mají na vše "dost" času... Naštestí by se teď měla QS letadla objevovat jen vyjímečně mimo MAD a BCN....


Přesně tak, já jakožto FF jsem taky v napětí, co vše bude špatně :/. Při nástupu posádka většinou totálně apatická, s ničím nepomůže, nástup nijak neorganizuje. Jednou se mi stalo, že se dvě rodiny pořád hanrdkovaly o místa a pořád se nějak přesouvaly při nástupu. Posádka na to jenom kouká (pokud vůbec kouká) a nijak se to nesnaží vyřešit. A zpoždění narůstá. Přijde mi, že je ve Smart Wings každému tak nějak všechno jedno.

Třeba když někdy minulý rok několik měsíců vůbec na smart wings nefungoval on-line check-in, protože dělali nový systém. To je naprostý amatérismus...

Dost se bojím, až na začátku podzimu ohlásí plán na slučování s ČSA, jaký bude výsledek. Ačkoliv mají ČSA spoustu chyb, tak přidat k nim ještě tu neprofesionalitu ze Smart Wings, tak to bude fakt peklo.


zdenda
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 266
Registrován: 03. 04. 2012, 08:23
Stav: Offline

Re: Změna palubních služeb Travel Service

Příspěvek od zdenda »

Smurfx píše:
Nemec píše:
Smurfx píše:Také potvrzuju, že let s Travel Service, pokud operuje na lince ČSA, je prakticky vždy horší. Méně pohodlná sedadla, horší rozteč, posádka je méně profesionální (někdy doslova lajdácká nebo zmatená). O naprosto otřesném a amatérském safety videu ani nemluvě. Celkový dojem je prostě zbytečně hrozně nízký, přitom to nejsou velké věci, ale spíš hodně maličkostí, které se prostě naskládají. Přijde mi, že ve SmartWings/Travel Service není nikdo, kdo by tyhle věci chtěl aktivně zlepšovat a spokojí se jen s tím nejhorším průměrem. Hlavně, že to nějak funguje, ale nic víc.

Pod to bych se podepsal, hlavně FF bývají nemile překvapení, když je změna na QS, jednou si i dva lidi z C class vystoupili, že raději poletí s AF :crazy: ... Nebo přístup ohledně času nástupu, kdy velká část těch zpoždění je dána tím, že posádky mají na vše "dost" času... Naštestí by se teď měla QS letadla objevovat jen vyjímečně mimo MAD a BCN....


Přesně tak, já jakožto FF jsem taky v napětí, co vše bude špatně :/. Při nástupu posádka většinou totálně apatická, s ničím nepomůže, nástup nijak neorganizuje. Jednou se mi stalo, že se dvě rodiny pořád hanrdkovaly o místa a pořád se nějak přesouvaly při nástupu. Posádka na to jenom kouká (pokud vůbec kouká) a nijak se to nesnaží vyřešit. A zpoždění narůstá. Přijde mi, že je ve Smart Wings každému tak nějak všechno jedno.

Třeba když někdy minulý rok několik měsíců vůbec na smart wings nefungoval on-line check-in, protože dělali nový systém. To je naprostý amatérismus...

Dost se bojím, až na začátku podzimu ohlásí plán na slučování s ČSA, jaký bude výsledek. Ačkoliv mají ČSA spoustu chyb, tak přidat k nim ještě tu neprofesionalitu ze Smart Wings, tak to bude fakt peklo.

Oba tyto prispevky jen potvrzuji otresne mizernou zaslouzenou povest tzv.let.spol. TVS:-((((

JackBrno
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 2574
Registrován: 08. 01. 2008, 13:03
Stav: Offline

Re: RE: Re: Změna palubních služeb Travel Service

Příspěvek od JackBrno »

zdenda píše:Oba tyto prispevky jen potvrzuji otresne mizernou zaslouzenou povest tzv.let.spol. TVS:-((((

A vracíme se zase na začátek :D Oba ty příspěvky jen potvrzují, že TVS je běžný evropský charter, což tady říkám od začátku a je hloupost těch cesťáků, že od nich čekají něco jiného :D

beardie
Druhý pilot
Druhý pilot
Příspěvky: 1074
Registrován: 08. 10. 2011, 18:58
Bydliště: BRQ
Stav: Offline

Re: Změna palubních služeb Travel Service

Příspěvek od beardie »

znova, to bola bezna linka, nie charter, comu presne nerozumies?

Nemec
Cestující Business Class
Cestující Business Class
Příspěvky: 447
Registrován: 28. 01. 2006, 21:16
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: Změna palubních služeb Travel Service

Příspěvek od Nemec »

Spíš to myslí tak, že QS normálně plní funkci charterovky s čímž souhlasím... Jestli chtějí hrát ale i v pravidelný dopravě, musí ještě ujít slušnou cestu každopádně.....


JackBrno
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 2574
Registrován: 08. 01. 2008, 13:03
Stav: Offline

Re: RE: Re: Změna palubních služeb Travel Service

Příspěvek od JackBrno »

beardie píše:znova, to bola bezna linka, nie charter, comu presne nerozumies?

Já tomu rozumím dobře :) Celou dobu říkám, že TVS je prostě charter a k tomu má odpovídající služby. Taky jsem už i psal, že je chybou TVS snažit se lítat pravidelky, protože to dostatečně neumí. Jenže vlastní ČSA a je logické, že se to holt bude propojovat a některé lety za ČSA bude TVS lítat. To je ale známý fakt a komu to vadí, tak si musí vybírat letenky jinde, protože nikdy nebude mít jistotu, že to TVS nepoletí.

Orus-x
Druhý pilot
Druhý pilot
Příspěvky: 1253
Registrován: 28. 08. 2003, 15:28
Stav: Offline

Re: RE: Re: Změna palubních služeb Travel Service

Příspěvek od Orus-x »

JackBrno píše:
beardie píše:znova, to bola bezna linka, nie charter, comu presne nerozumies?

Já tomu rozumím dobře :) Celou dobu říkám, že TVS je prostě charter a k tomu má odpovídající služby. Taky jsem už i psal, že je chybou TVS snažit se lítat pravidelky, protože to dostatečně neumí. Jenže vlastní ČSA a je logické, že se to holt bude propojovat a některé lety za ČSA bude TVS lítat. To je ale známý fakt a komu to vadí, tak si musí vybírat letenky jinde, protože nikdy nebude mít jistotu, že to TVS nepoletí.

A tenhle přístup "se s tim smiř" je přesně to, co mě tady v tom státě (a nejenom v případě ČSA/TVS) strašně s...štve :sad: Už jenom z principu fungování ČSA v minulosti - národní aerolinka financovaná z veřejných peněz, přes všechny ty Osinky, Aeroholdingy apod skončila v soukromých rukou, její fungování se tím rapidně ovlivnilo k horšímu a Ty nás tu všechny poučíš, že je to vlastně normální vývoj a chyba je v našem chápání..Tak to sorry jako

JackBrno
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 2574
Registrován: 08. 01. 2008, 13:03
Stav: Offline

Re: RE: Re: RE: Re: Změna palubních služeb Travel Service

Příspěvek od JackBrno »

Orus-x píše:A tenhle přístup "se s tim smiř" je přesně to, co mě tady v tom státě (a nejenom v případě ČSA/TVS) strašně s...štve :sad: Už jenom z principu fungování ČSA v minulosti - národní aerolinka financovaná z veřejných peněz, přes všechny ty Osinky, Aeroholdingy apod skončila v soukromých rukou, její fungování se tím rapidně ovlivnilo k horšímu a Ty nás tu všechny poučíš, že je to vlastně normální vývoj a chyba je v našem chápání..Tak to sorry jako

Tak to tě musím vyvést ze základního omylu. ČSA šly pevným krokem nezadržitelně směrem do p****e, dokud se nedostaly do soukromých rukou a ať se to komu líbí nebo ne, tak v ČR jediný kdo umí lítat a současně udržet ekonomiku, je právě TVS. A od té doby přes všechny nářky stěžovatelů na úroveň TVS pod nimi ČSA zkonsolidovalo a začíná se zvedat. Tak to prostě je a byla to jediná šance, jak značku ČSA zachránit a dokonce ji udržet v českých rukou. Všichni víme, kam vedly pokusy s Air France nebo Koreanem...

flyingblue
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 5478
Registrován: 16. 12. 2008, 14:31
Bydliště: up in the air
Stav: Offline

Re: RE: Re: Změna palubních služeb Travel Service

Příspěvek od flyingblue »

Orus-x píše:
JackBrno píše:
beardie píše:znova, to bola bezna linka, nie charter, comu presne nerozumies?

Já tomu rozumím dobře :) Celou dobu říkám, že TVS je prostě charter a k tomu má odpovídající služby. Taky jsem už i psal, že je chybou TVS snažit se lítat pravidelky, protože to dostatečně neumí. Jenže vlastní ČSA a je logické, že se to holt bude propojovat a některé lety za ČSA bude TVS lítat. To je ale známý fakt a komu to vadí, tak si musí vybírat letenky jinde, protože nikdy nebude mít jistotu, že to TVS nepoletí.

A tenhle přístup "se s tim smiř" je přesně to, co mě tady v tom státě (a nejenom v případě ČSA/TVS) strašně s...štve :sad: Už jenom z principu fungování ČSA v minulosti - národní aerolinka financovaná z veřejných peněz, přes všechny ty Osinky, Aeroholdingy apod skončila v soukromých rukou, její fungování se tím rapidně ovlivnilo k horšímu a Ty nás tu všechny poučíš, že je to vlastně normální vývoj a chyba je v našem chápání..Tak to sorry jako


My vsichni jsme blazni, jenom on, nefanousek TVS, je letadlo :-)

Petr31
Druhý pilot
Druhý pilot
Příspěvky: 1320
Registrován: 27. 08. 2009, 16:16
Stav: Offline

Re: RE: Re: RE: Re: Změna palubních služeb Travel Service

Příspěvek od Petr31 »

JackBrno píše:
Orus-x píše:A tenhle přístup "se s tim smiř" je přesně to, co mě tady v tom státě (a nejenom v případě ČSA/TVS) strašně s...štve :sad: Už jenom z principu fungování ČSA v minulosti - národní aerolinka financovaná z veřejných peněz, přes všechny ty Osinky, Aeroholdingy apod skončila v soukromých rukou, její fungování se tím rapidně ovlivnilo k horšímu a Ty nás tu všechny poučíš, že je to vlastně normální vývoj a chyba je v našem chápání..Tak to sorry jako

Tak to tě musím vyvést ze základního omylu. ČSA šly pevným krokem nezadržitelně směrem do p****e, dokud se nedostaly do soukromých rukou a ať se to komu líbí nebo ne, tak v ČR jediný kdo umí lítat a současně udržet ekonomiku, je právě TVS. A od té doby přes všechny nářky stěžovatelů na úroveň TVS pod nimi ČSA zkonsolidovalo a začíná se zvedat. Tak to prostě je a byla to jediná šance, jak značku ČSA zachránit a dokonce ji udržet v českých rukou. Všichni víme, kam vedly pokusy s Air France nebo Koreanem...


...pod tohle se podepíšu, dlouhodobě to sleduji a několikrát jsem se v tom smyslu i vyjádřil. Potíž je, že většina těch, co tady "bojují proti ČSA/TVS" buď nechce, nebo vůbec není schopna uvažovat v souvislostech....těžko říct, co je horší. nemluvě o tom, že o letecké dopravě nevědí zpravidla naprosto nic a pomíjejí velké finanční problémy, do kterých se velké evropské společnosti opakovaně dostávají.

Málokoho z neustálých kritiků napadne, že boom letecké dopravy v posledních letech způsobený masivním nástupem LC dopravců a tlaků na cenu ze všech stran má nejen svoje vítěze (cestující), ale i poražené (letecké společnosti). Když se k tomu populisticky přidali eurosoudruzi v Bruselu a nařídili štědré kompenzace v nevídaném rozsahu, dílo zkázy bylo téměř dokonáno a většina dopravců dnes opět bojuje o přežití...a ceny paliva rostou... Prostě nelze létat čím dál levněji s tím, že kvalita služeb bude zachována. Někde se to holt projevit musí a taky to hlavně někdo musí zaplatit.

Jen doplním pro ty se slabším úsudkem, že TVS je soukromý vlastník a pokud se nemýlím, tak z veřejných zdrojů nedostal nikdy ani korunu, pouze klacky pod nohy ze všech stran. Tudíž žádný OSINEK II ani Ajrotunel už nebude. Nicméně namísto radosti z toho, že se eráru už nepouští nadále žilou, neustálá kritika... Dával jsem před časem k dobrému pár odkazů na zajímavé články ohledně privatizace ČSA od p.Šimáně, ale předpokládám, že to by nikdo z neustálých kritiků číst nechtěl. Taky nechtějí slyšet, že i v dobách, když ČSA ještě pod křídla TVS nepatřilo, posílalo svoje letadla na jakýkoliv ACMI pronájem, který se objevil...aby jim pak ona letadla chyběla na vlastních linkách....

Takže uvidíme, jestli vlastník půjde v budoucnu cestou rozšíření kmenové flotily ČSA, nebo jestli bude nadále flexibilně využívat svoje letadla, což dává ekonomicky smysl, ale je terčem kritiky, ačkoliv to tak dělají i jiné společnosti kolem nás, nejen ta proklínaná TVS / ČSA.
Naposledy upravil(a) Petr31 dne 07. 06. 2018, 11:02, celkem upraveno 1 x.

JackBrno
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 2574
Registrován: 08. 01. 2008, 13:03
Stav: Offline

Re: RE: Re: RE: Re: Změna palubních služeb Travel Service

Příspěvek od JackBrno »

flyingblue píše:...
My vsichni jsme blazni, jenom on, nefanousek TVS, je letadlo :-)

A tohle tedy má být nějaký argument? No je fakt, že to odpovídá argumentační úrovni zdejších TVS "hejtrů". Ale stejně se pokusím požádat tě, abys nám neznalým sdělil, jak to tedy je a že ČSA byly na tom čím dál lépe, než je převzal ten hrozný TVS a začal je systematicky likvidovat. Už se těším na plodnou debatu plnou relevantních argumentů! Předem děkuji :)

jencik
Vedoucí kabiny
Vedoucí kabiny
Příspěvky: 825
Registrován: 23. 03. 2014, 15:03
Bydliště: SIN
Stav: Offline

Re: Změna palubních služeb Travel Service

Příspěvek od jencik »

JB, s tebou ani nemá cenu diskutovať, pretože vôbec necitas, na čo reagujes a stále iba melies svoje. Preto ťa ani nikto neberie vážne.
Mne je úplne jedno, čo sa so značkou ČSA stane, ale pokiaľ niekto súčasný stav nazýva napredovanim, tak ma tiež nakročené k imidžu pitomia.
Áno, každá aerolinka sa snaží optimálne využívať flotilu, ale neviem o žiadnej, ktorá by nahradzovala lietadlá s menším pitchom než málo pôvodne lietadlo. Mimo ČSA som to nezažil.
Kompenzácie naopak nie sú nič likvidačné, ale bič na aerolinky typu TVS, aby nedostávali nápady, že ľudí nechajú zhnit niekde bez všetkého x hodín, napokon letové časy sú s rezervami a vypláca sa až od troch hodín a je tam kopec výnimiek.
Radšej mohli ČSA padnúť ako Malev, Maďari majú Wizz a aj ten je v myslení ďalej ako všetci v ČSA/TVS, ti žijú len vďaka monopolu a neschopnosti Čechov ovládať viac než vlastný jazyk, teda to platí aj pre CK.

alesesl
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 2863
Registrován: 27. 02. 2004, 05:55
Oblíbené typy letadel: vrtulove letadla
Pohlaví: muž
Bydliště: Praha Zapad
Stav: Offline

Re: Změna palubních služeb Travel Service

Příspěvek od alesesl »

jencik píše:JB, s tebou ani nemá cenu diskutovať, pretože vôbec necitas, na čo reagujes a stále iba melies svoje. Preto ťa ani nikto neberie vážne.
Mne je úplne jedno, čo sa so značkou ČSA stane, ale pokiaľ niekto súčasný stav nazýva napredovanim, tak ma tiež nakročené k imidžu pitomia.
Áno, každá aerolinka sa snaží optimálne využívať flotilu, ale neviem o žiadnej, ktorá by nahradzovala lietadlá s menším pitchom než málo pôvodne lietadlo. Mimo ČSA som to nezažil.
Kompenzácie naopak nie sú nič likvidačné, ale bič na aerolinky typu TVS, aby nedostávali nápady, že ľudí nechajú zhnit niekde bez všetkého x hodín, napokon letové časy sú s rezervami a vypláca sa až od troch hodín a je tam kopec výnimiek.
Radšej mohli ČSA padnúť ako Malev, Maďari majú Wizz a aj ten je v myslení ďalej ako všetci v ČSA/TVS, ti žijú len vďaka monopolu a neschopnosti Čechov ovládať viac než vlastný jazyk, teda to platí aj pre CK.


Nepsal jsi 04. 06. 2018, 15:21, ze uzaviras tuto diskuzi?

JackBrno
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 2574
Registrován: 08. 01. 2008, 13:03
Stav: Offline

Re: RE: Re: Změna palubních služeb Travel Service

Příspěvek od JackBrno »

jencik píše:JB, s tebou ani nemá cenu diskutovať, pretože vôbec necitas, na čo reagujes a stále iba melies svoje. Preto ťa ani nikto neberie vážne.
Mne je úplne jedno, čo sa so značkou ČSA stane, ale pokiaľ niekto súčasný stav nazýva napredovanim, tak ma tiež nakročené k imidžu pitomia.
Áno, každá aerolinka sa snaží optimálne využívať flotilu, ale neviem o žiadnej, ktorá by nahradzovala lietadlá s menším pitchom než málo pôvodne lietadlo. Mimo ČSA som to nezažil.
Kompenzácie naopak nie sú nič likvidačné, ale bič na aerolinky typu TVS, aby nedostávali nápady, že ľudí nechajú zhnit niekde bez všetkého x hodín, napokon letové časy sú s rezervami a vypláca sa až od troch hodín a je tam kopec výnimiek.
Radšej mohli ČSA padnúť ako Malev, Maďari majú Wizz a aj ten je v myslení ďalej ako všetci v ČSA/TVS, ti žijú len vďaka monopolu a neschopnosti Čechov ovládať viac než vlastný jazyk, teda to platí aj pre CK.

Naopak, nemá smysl debatovat s někým, kdo tvrdí, že něco funguje čím dál hůř a potápí se to a přitom veškeré měřitelné ukazatele udávají přesný opak a to dlouhodobě. Nepřipadáš si sám jako pitomec, když popíráš realitu? Já bych si na tvém místě tak určitě připadal ;)

Globik
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 5916
Registrován: 04. 01. 2004, 11:53
Oblíbené typy letadel: B767, Cessna 208
Pohlaví: muž
Bydliště: Honolulu
Stav: Offline

Re: Změna palubních služeb Travel Service

Příspěvek od Globik »

alesesl píše:
jencik píše:JB, s tebou ani nemá cenu diskutovať, pretože vôbec necitas, na čo reagujes a stále iba melies svoje. Preto ťa ani nikto neberie vážne.
Mne je úplne jedno, čo sa so značkou ČSA stane, ale pokiaľ niekto súčasný stav nazýva napredovanim, tak ma tiež nakročené k imidžu pitomia.
Áno, každá aerolinka sa snaží optimálne využívať flotilu, ale neviem o žiadnej, ktorá by nahradzovala lietadlá s menším pitchom než málo pôvodne lietadlo. Mimo ČSA som to nezažil.
Kompenzácie naopak nie sú nič likvidačné, ale bič na aerolinky typu TVS, aby nedostávali nápady, že ľudí nechajú zhnit niekde bez všetkého x hodín, napokon letové časy sú s rezervami a vypláca sa až od troch hodín a je tam kopec výnimiek.
Radšej mohli ČSA padnúť ako Malev, Maďari majú Wizz a aj ten je v myslení ďalej ako všetci v ČSA/TVS, ti žijú len vďaka monopolu a neschopnosti Čechov ovládať viac než vlastný jazyk, teda to platí aj pre CK.


Nepsal jsi 04. 06. 2018, 15:21, ze uzaviras tuto diskuzi?

On ji uzavřel, ale našli se nějací drzouni, co ji znovu otevřeli :D


Odpovědět