Nemec píše:Smurfx píše:Také potvrzuju, že let s Travel Service, pokud operuje na lince ČSA, je prakticky vždy horší. Méně pohodlná sedadla, horší rozteč, posádka je méně profesionální (někdy doslova lajdácká nebo zmatená). O naprosto otřesném a amatérském safety videu ani nemluvě. Celkový dojem je prostě zbytečně hrozně nízký, přitom to nejsou velké věci, ale spíš hodně maličkostí, které se prostě naskládají. Přijde mi, že ve SmartWings/Travel Service není nikdo, kdo by tyhle věci chtěl aktivně zlepšovat a spokojí se jen s tím nejhorším průměrem. Hlavně, že to nějak funguje, ale nic víc.
Pod to bych se podepsal, hlavně FF bývají nemile překvapení, když je změna na QS, jednou si i dva lidi z C class vystoupili, že raději poletí s AF ... Nebo přístup ohledně času nástupu, kdy velká část těch zpoždění je dána tím, že posádky mají na vše "dost" času... Naštestí by se teď měla QS letadla objevovat jen vyjímečně mimo MAD a BCN....
Přesně tak, já jakožto FF jsem taky v napětí, co vše bude špatně :/. Při nástupu posádka většinou totálně apatická, s ničím nepomůže, nástup nijak neorganizuje. Jednou se mi stalo, že se dvě rodiny pořád hanrdkovaly o místa a pořád se nějak přesouvaly při nástupu. Posádka na to jenom kouká (pokud vůbec kouká) a nijak se to nesnaží vyřešit. A zpoždění narůstá. Přijde mi, že je ve Smart Wings každému tak nějak všechno jedno.
Třeba když někdy minulý rok několik měsíců vůbec na smart wings nefungoval on-line check-in, protože dělali nový systém. To je naprostý amatérismus...
Dost se bojím, až na začátku podzimu ohlásí plán na slučování s ČSA, jaký bude výsledek. Ačkoliv mají ČSA spoustu chyb, tak přidat k nim ještě tu neprofesionalitu ze Smart Wings, tak to bude fakt peklo.