Změna palubních služeb Travel Service
-
- Cestující First Class
- Příspěvky: 626
- Registrován: 13. 08. 2010, 01:37
- Bydliště: ČB/ZH
- Stav: Offline
Re: Změna palubních služeb Travel Service
Jen tak pro srandu jsem si vypsal přílety QS v PRG za posledních 24 hodin, vyhodil z toho c/s (QS8xxx) a zůstalo mi 50 letů. Z nich 7 bylo zpožděných (15+ min), průměrné zpoždění bylo 38,1 min. On-time performance tedy vychází na 86%.
Když to srovnám s tabulkou low cost carrier arrival performance May 2018 / Europe na flightstats, QS by se zařadil na 2. místo za Air Baltic (87,31%). Pro zajímavost, nejhorší je tam Condor s 57,51%.
Samozřejmě vypovídající schopnost srovnání je značně omezena malým vzorkem letů QS, který jsem použil.
Když to srovnám s tabulkou low cost carrier arrival performance May 2018 / Europe na flightstats, QS by se zařadil na 2. místo za Air Baltic (87,31%). Pro zajímavost, nejhorší je tam Condor s 57,51%.
Samozřejmě vypovídající schopnost srovnání je značně omezena malým vzorkem letů QS, který jsem použil.
Re: Změna palubních služeb Travel Service
V neděli jsem absolvoval let PRG - HER a překvapilo mě, že TVS dává bezplatné občerstvení, před rokem nám na podobně dlouhém letu PRG - KGS dali jen vodu, teď na výběr z několika nápojů a k tomu sušenky
Re: Změna palubních služeb Travel Service
Ono se to různě mění, nejspíš podle dohody s cestovkami. Loni jsem letěl BRQ-HER a jelikož zpátky už nebylo místo, tak jsem letěl HER-BTS. No a směrem tam žádné občerstvení (možná voda) a zpět i s bagetou.
Re: Změna palubních služeb Travel Service
Bud si to objedna cestovka, a nebo to mohou byt provozni duvody (catering neni schopen dodat buy-on-board nebo to nedovoluje rotace) - v tom pripade co pise vita to bylo prerotovani letadla, ktere zacinalo v PRG, ale koncilo mimo, tudiz by se buy on board nevratil zpet do PRG..
Re: Změna palubních služeb Travel Service
vita píše:V neděli jsem absolvoval let PRG - HER a překvapilo mě, že TVS dává bezplatné občerstvení, před rokem nám na podobně dlouhém letu PRG - KGS dali jen vodu, teď na výběr z několika nápojů a k tomu sušenky
Vida,TVS se pochlapil:-)
-
- Cestující Business Class
- Příspěvky: 414
- Registrován: 14. 01. 2018, 11:42
- Oblíbené typy letadel: 787
- Pohlaví: muž
- Bydliště: LKTB
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
Re: Změna palubních služeb Travel Service
A čo to má spoločné BS úrovňou služieb TVS?
-
- Cestující Business Class
- Příspěvky: 414
- Registrován: 14. 01. 2018, 11:42
- Oblíbené typy letadel: 787
- Pohlaví: muž
- Bydliště: LKTB
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
Re: Změna palubních služeb Travel Service
jencik píše:A čo to má spoločné BS úrovňou služieb TVS?
To, že to evidentně funguje i takto po charterovsku...
Re: RE: Re: Změna palubních služeb Travel Service
jencik píše:A čo to má spoločné BS úrovňou služieb TVS?
No, společného to má to, že veškeré tvoje kecy o tom, jak je na tom TVS špatně a musí jít do kopru, jsou prostě jen kecy bez reálného základu
Re: Změna palubních služeb Travel Service
Tak urovnou sluzieb na tom TVS slabo je, to je pravda. Na druhej strane su tu CK, ktore maju klientov, ktori chcu ist na dovolenku a potrebuju sa tam dostat rychlo, tak na tom zaraba TVS.
Re: RE: Re: Změna palubních služeb Travel Service
jencik píše:Tak urovnou sluzieb na tom TVS slabo je, to je pravda. Na druhej strane su tu CK, ktore maju klientov, ktori chcu ist na dovolenku a potrebuju sa tam dostat rychlo, tak na tom zaraba TVS.
Slabo na tom není. Je na tom přesně tak, jak ostatní chartery a jak odpovídá požadavkům trhu. A dělá to lépe, než spousta jiných společností a proto tak pěkně a vytrvale roste.
Re: Změna palubních služeb Travel Service
Nedá mi to...
Dvě letadla na stejným letišti (HER) v kopru? Uf.
Ale teď vážně... Co může dělat člověk s dětmi nebo důchodce (typická cílovka CK), když s ním aerolinka ani CK nekomunikuje? Když trčí na letišti v noci místo na hotelu? Může kromě odškodnění chtít něco víc? Asi ne, že? Nějaká stížnost asi nemá smysl, pokud se nemýlím, šla by do Řecka...?
Leda nárokovat zkažený zájezd, ale to užije CK výmluvu na aerolinku. Že?
Dvě letadla na stejným letišti (HER) v kopru? Uf.
Ale teď vážně... Co může dělat člověk s dětmi nebo důchodce (typická cílovka CK), když s ním aerolinka ani CK nekomunikuje? Když trčí na letišti v noci místo na hotelu? Může kromě odškodnění chtít něco víc? Asi ne, že? Nějaká stížnost asi nemá smysl, pokud se nemýlím, šla by do Řecka...?
Leda nárokovat zkažený zájezd, ale to užije CK výmluvu na aerolinku. Že?
Re: Změna palubních služeb Travel Service
A ještě hypoteticky... Někdo si koupí jen letenku (leda tak last minute, já vím). Co on? Ten už má úplně smolíka, nebo si má sám zabookovat jiný let/hotel a vymáhat to?
-
- Kapitán
- Příspěvky: 3159
- Registrován: 04. 01. 2007, 13:42
- Bydliště: HAG
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
Re: Změna palubních služeb Travel Service
Pokud aerolinka nezabezpeci nalezitosti Duty to Care jaksi sama od sebe, muzes (samozrejme vedle odskodneni za zpozdeni/zruseni) po ni narokovat nahradu nakladu.
Dokonce snad existuje judikat v UK, ze lze narokovat primerenou nahradu i kdyzs jen stravil noc na letisti a naklady na hotel nakonec realne nemels
Dokonce snad existuje judikat v UK, ze lze narokovat primerenou nahradu i kdyzs jen stravil noc na letisti a naklady na hotel nakonec realne nemels