Změna palubních služeb Travel Service
Re: Změna palubních služeb Travel Service
Fanda:
To sem raději nepiš, sem chodí převážně lidi brečet, jak je TVS/SW hrozný. Tvůj příspěvek se sem nehodí, narušuje jim jejich utkvelělou představu, že TVS jsou nejhorší aerolinkou v Evropě
To sem raději nepiš, sem chodí převážně lidi brečet, jak je TVS/SW hrozný. Tvůj příspěvek se sem nehodí, narušuje jim jejich utkvelělou představu, že TVS jsou nejhorší aerolinkou v Evropě
Re: Změna palubních služeb Travel Service
Fanda píše:Minulý týden jsem absolvoval svůj teprve druhý let se SW, služební cestu do Dubrovniku. Psychicky jsem byl připravený na nejhorší, letenku jsem radši koupil s kódem ČSA, v možná naivní představě, že překnihování za zrušený let by bylo jednodušší, ale byl jsem velmi mile překvapen. S omezeným prostorem na nohy a s občerstvením jen k nákupu se počítá, navíc za ty prachy. Zpoždění jsme měli jen na cestě tam, a to díky silnému větru, kvůli kterému jsem zažil svůj první go around. Ocenil jsem, že kapitán důvod ohlásil, a na podruhé jsme to už zvládli a já poprvé s úlevou zatleskal. Zpáteční let přistál v Praze dokonce s půlhodinovým náskokem. Zlatým hřebem byla velmi profesionální a současně neskutečně usměvavá, milá a nápomocná vedoucí kabiny na zpátečním letu. Jen pro vysvětlení, aniž bych se chtěl chlubit, mám za sebou desítky letů, letěl jsem snad se všemi většími klasickými evropskými aerolinkami a přes oceán v obchodní třídě i s americkými, ale tak úžasnou letušku jsem ještě nezažil. Takový personál je k nezaplacení, to by člověk prominul i horší věci než to, že se online dá odbavit jen na lety z Prahy. Takže za mě
..Milá Fando, jak už ti napsal Jack Vítej v klubu, který tady není vítán....já tam taky patřím, špatnou zkušenost jsem s TVS ještě neměl, lítám s nimi a nadále s nimi lítat budu.... Počítej s tím, že ti místní "letečtí sluníčkáři" už udělali u jména velký významný černý puntík a virtuálně tě prokleli
Re: Změna palubních služeb Travel Service
Tyto žabomyší války mezi zastánci a odpůrci TVS mě baví. Možná se v posledních letech TVS zlepšil, ale mě svoji "kvalitou" automaticky zařadil do druhé skupiny. Řídím se jednoduchou zásadou, pokud mě nějaká značka, společnost atd. zklame a je dostatečná konkurence, tak nemám důvod se vracet. To, že ji ostatním neporučuji je logické. Např. s auty to je to samé.
Stejné je to s pasažéry a jejich vnímáním. Někdo je spokojenej s Trabantem, protože mu stačí, když ho doveze z bodu A do bodu B. Někdo najde mouchy i na Rolls-Royce. Holt jsme každej jinej a máme jiné nároky
Jen ti zastánci to mají mnohem horší, protože obhajovat Trabant před majiteli novodobých aut je hodně těžký, tak se zmohou jen na označení "sluníček" apod.
Stejné je to s pasažéry a jejich vnímáním. Někdo je spokojenej s Trabantem, protože mu stačí, když ho doveze z bodu A do bodu B. Někdo najde mouchy i na Rolls-Royce. Holt jsme každej jinej a máme jiné nároky
Jen ti zastánci to mají mnohem horší, protože obhajovat Trabant před majiteli novodobých aut je hodně těžký, tak se zmohou jen na označení "sluníček" apod.
Re: Změna palubních služeb Travel Service
Paul1:
Problém je, že tady doteď nikdo nenapsal relevantní informace, v čem že je vlastně TVS horší, než ostatní srovnatelné charterové aerolinky v evropě Až se tady takové informace objeví, tak je možné to řešit. Zatím vlastně jediná faktická informace spočívá v omezené a dříve zcela chybějící možnosti web check-inu. Jinak tady o TVS není vůbec nic, co by neplatilo i o ostatních charterovkách. Pokud chci tvrdit, že je něco špatné a vybrat si za to náhradu, musí nějaká relevantní náhrada existovat. Která evropská charterovka je výrazně odlišná od TVS, že by mělo smysl ji místo TVS vybrat? A klidně vynechej ten fakt, že z ČR moc jiných charterů nelítá. Ber to v rámci celé Evropy. Jsem opravdu zvědavý na tvůj Rolls-Royce vůči Trabantu
Problém je, že tady doteď nikdo nenapsal relevantní informace, v čem že je vlastně TVS horší, než ostatní srovnatelné charterové aerolinky v evropě Až se tady takové informace objeví, tak je možné to řešit. Zatím vlastně jediná faktická informace spočívá v omezené a dříve zcela chybějící možnosti web check-inu. Jinak tady o TVS není vůbec nic, co by neplatilo i o ostatních charterovkách. Pokud chci tvrdit, že je něco špatné a vybrat si za to náhradu, musí nějaká relevantní náhrada existovat. Která evropská charterovka je výrazně odlišná od TVS, že by mělo smysl ji místo TVS vybrat? A klidně vynechej ten fakt, že z ČR moc jiných charterů nelítá. Ber to v rámci celé Evropy. Jsem opravdu zvědavý na tvůj Rolls-Royce vůči Trabantu
Re: Změna palubních služeb Travel Service
Na kratší dovolenkový lety toho moc nepotřebuji, stačí mi odlety včas, popř. s minimálním zpožděním, web check-in, výběr sedadla. S TVS jsem skončil před 3 lety z jediného důvodu a to věčné zpoždění, které se často počítalo na hodiny. Pokud chceš letět třeba z Brna, tak nemáš ani možnost si dopředu vybrat a připlatit za sedadlo. Lítat s 25 let starým vypůjčeným letadlem taky moc důvěry nepřidá.
Mezi charterovkami Rolls-Royce nelítá, to byla nadsázka, ale mohu posloužit zánovní Octavií tou je pro mě Flyniki, dají mi to málo, co na takové lety požaduji.
Mezi charterovkami Rolls-Royce nelítá, to byla nadsázka, ale mohu posloužit zánovní Octavií tou je pro mě Flyniki, dají mi to málo, co na takové lety požaduji.
Re: Změna palubních služeb Travel Service
Paul1:
"To věčné zpoždění" je hodně relativní pojem. To že se ti při jednom, dvou nebo i třech letech stalo zpoždění ještě neznamená, že to je obecný problém aerolinky. To je prostě smůla a může se to stát kterékoliv aerolince. Pokud nemáš poměrové srovnání s jinými dopravci, tak je to nicneříkající informace. Ano, třeba speciálně první ranní lety na Zakynthos mívají zpoždění celkem často, protože tamní letiště má malou kapacitu a letadlo z Brna dostane tzv. slot, kdy může odletět. A pokud je to třeba hodina, tak ti to rozhodí i několik následných letů do dalších destinací. Nebo se pokazí letadlo a dnes si společnosti nemůžou dovolit držet trvale na zemi náhradní letadlo, aby kdykoliv mohlo hned letět místo porouchaného. To ti taky rozhodí letový řád. Ale to zase platí pro všechny charterovky. V čem je Flyniki teda lepší?
"To věčné zpoždění" je hodně relativní pojem. To že se ti při jednom, dvou nebo i třech letech stalo zpoždění ještě neznamená, že to je obecný problém aerolinky. To je prostě smůla a může se to stát kterékoliv aerolince. Pokud nemáš poměrové srovnání s jinými dopravci, tak je to nicneříkající informace. Ano, třeba speciálně první ranní lety na Zakynthos mívají zpoždění celkem často, protože tamní letiště má malou kapacitu a letadlo z Brna dostane tzv. slot, kdy může odletět. A pokud je to třeba hodina, tak ti to rozhodí i několik následných letů do dalších destinací. Nebo se pokazí letadlo a dnes si společnosti nemůžou dovolit držet trvale na zemi náhradní letadlo, aby kdykoliv mohlo hned letět místo porouchaného. To ti taky rozhodí letový řád. Ale to zase platí pro všechny charterovky. V čem je Flyniki teda lepší?
Re: Změna palubních služeb Travel Service
To "věčné zpoždění" není relativní pojem, ale přesně měřitelná "veličina" Nejedná se totiž o 1,2 nebo 3 lety. A pokud je u více jak poloviny letů zpoždění větší než půl hodiny (z toho často hodinu a víc), tak už je to pro mě problém aerolinky. Může to být smůla, ale ta mě v tomto množství vůbec nezajímá.
V čem je Fliniki lepší jsem už ti napsal výše. Malá či žádná zpoždění (nejvíce jsem u nich zažil 20 min., jsem asi klikař ), web check-in, výběr sedačky, neletím 25let starým letadlem. Navíc dostaneš drobné občerstvení (drink+snack). Srovnávám se službami z Brna (Praha mě nezajímá, protože blíž mám Linec nebo Vídeň).
V čem je Fliniki lepší jsem už ti napsal výše. Malá či žádná zpoždění (nejvíce jsem u nich zažil 20 min., jsem asi klikař ), web check-in, výběr sedačky, neletím 25let starým letadlem. Navíc dostaneš drobné občerstvení (drink+snack). Srovnávám se službami z Brna (Praha mě nezajímá, protože blíž mám Linec nebo Vídeň).
-
- Druhý pilot
- Příspěvky: 1066
- Registrován: 19. 02. 2005, 14:17
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
Re: Změna palubních služeb Travel Service
S tím argumentem "starého letadla" nelze než souhlasit - Brno obsluhují lotyšské A320. Jen tedy stáří 25 let je poněkud přehnané... je mu teprv 24 let (YL-LCD)
Re: Změna palubních služeb Travel Service
YL-LCD je ale to "novější". Novým, ve službách Air Canada, možná ještě létal na zápasy Wayne Gretzky v dobách své největší slávy YL-LCM má opravdu rovné čtvrtstoletí.
http://www.airfleets.net/ficheapp/plane-a320-244.htm
http://www.airfleets.net/ficheapp/plane-a320-244.htm
Re: Změna palubních služeb Travel Service
Paul1:
Máš objektivně zjištěno, že ta zpoždění byla vinou aerolinky? Já totiž ty lety odbavuju na letišti a v převážné většině jsou spíš s mírným předstihem, až na výjimky, viz. výše.
Máš objektivně zjištěno, že ta zpoždění byla vinou aerolinky? Já totiž ty lety odbavuju na letišti a v převážné většině jsou spíš s mírným předstihem, až na výjimky, viz. výše.
Re: Změna palubních služeb Travel Service
Pokud bylo v drtivé většině zpoždění jen u TVS a ostatní aerolinky létaly načas, tak mě důvody moc nezajímali a zpoždění dávám za vinu jim. Pochybuji, že v takovém množství letů v tom byl TVS nevinně. Na tak velkou náhodu nevěřím
Re: Změna palubních služeb Travel Service
Jako chápu, že máš blbou osobní zkušenost. Ale pořád to neznamená obecný problém. Jak jsem psal, skáču kolem těch letadel, takže přesně vidím, kdy letadla přilétají a odlétají. A v naprosté většině případů je to na čas nebo s předstihem. Takže prostě měls smůlu.
Re: Změna palubních služeb Travel Service
Však ano, píšu z vlastní zkušenosti, nepíšu za jiné. Ale názor, který zde prezentuju, si dělám jen na základě svých zkušeností. Může být 99 lidí ze 100 spokojeno, ale pokud mám s nějakým výrobkem nebo službou opakovaně problém, tak je kladně hodnotit nemůžu.
Je možné, že se takové zpoždění už nekonají, ale ostatní výše jmenované nedostatky oproti Flyniki nebo i lowcostům mi nedávají důvod se k TVS vracet.
Je možné, že se takové zpoždění už nekonají, ale ostatní výše jmenované nedostatky oproti Flyniki nebo i lowcostům mi nedávají důvod se k TVS vracet.
Re: Změna palubních služeb Travel Service
To samozřejmě chápu, když nejsem spokojen já, je mi jedno, že dalších 99% spokojeno bylo a využívat služeb dál nebudu. Akorát to tady někteří prezentují jako obecný fakt a stala se z toho jakási móda.
-
- Kapitán
- Příspěvky: 3162
- Registrován: 04. 01. 2007, 13:42
- Bydliště: HAG
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
Re: Změna palubních služeb Travel Service
Ja bych ho nechal letet dvakrat s blahe pameti Seaglem, to by uz dvouhodinove spozdeni byla celkem hezka pohoda