Změna palubních služeb Travel Service
Re: Změna palubních služeb Travel Service
Bohužiaľ sú v AF asi tak zúfalí, že majú codeshare s CSA a pod týmto označením už lieta kadekto s kadecim. Posádky amatérske, cestovala s nami osoba s asistenciou, letuška že máme počkať až všetci vystúpia a príde nám povedať, kedy bude pristaveny bus. Ľudia vystúpili letuška nikde, asi by sme tam sedeli do aleluja, ak by sme na ňu čakali, bus stál samozrejme hneď vonku. Oba lety vyše hodiny zmeskane, pre niekoho kto lieta raz za uhorský rok ako fanúšikovia postačujúce, kto má rozum/čas/nejde stále po najnižšej cene, ten sa tomuto cirkusu vyhne
Re: RE: Re: Změna palubních služeb Travel Service
jencik píše:Bohužiaľ sú v AF asi tak zúfalí, že majú codeshare s CSA a pod týmto označením už lieta kadekto s kadecim. Posádky amatérske, cestovala s nami osoba s asistenciou, letuška že máme počkať až všetci vystúpia a príde nám povedať, kedy bude pristaveny bus. Ľudia vystúpili letuška nikde, asi by sme tam sedeli do aleluja, ak by sme na ňu čakali, bus stál samozrejme hneď vonku. Oba lety vyše hodiny zmeskane, pre niekoho kto lieta raz za uhorský rok ako fanúšikovia postačujúce, kto má rozum/čas/nejde stále po najnižšej cene, ten sa tomuto cirkusu vyhne
Popisuješ standardní let po Evropě Pokud si extra nepřiplatíš, tak to je všechno prašť jako uhoď.
Re: RE: Re: Změna palubních služeb Travel Service
JackBrno píše:zdenda píše:JackBrno píše:Vidíte, a to se najde i takový Zdenda, který TVS kritizuje kde může, ale stejně nakonec sklopí uši a letí s nimi na dovolenou, protože na lepší nemá
Hochu kdybys vedel co jsem zač, by sis tenhle komentář rad odpustil....
Je mi jedno, co jsi zač, posuzuju podle tvých blábolů tady
Zato o tobe je znamo žes absolutni nula
Re: RE: Re: Změna palubních služeb Travel Service
JackBrno píše:jencik píše:Bohužiaľ sú v AF asi tak zúfalí, že majú codeshare s CSA a pod týmto označením už lieta kadekto s kadecim. Posádky amatérske, cestovala s nami osoba s asistenciou, letuška že máme počkať až všetci vystúpia a príde nám povedať, kedy bude pristaveny bus. Ľudia vystúpili letuška nikde, asi by sme tam sedeli do aleluja, ak by sme na ňu čakali, bus stál samozrejme hneď vonku. Oba lety vyše hodiny zmeskane, pre niekoho kto lieta raz za uhorský rok ako fanúšikovia postačujúce, kto má rozum/čas/nejde stále po najnižšej cene, ten sa tomuto cirkusu vyhne
Popisuješ standardní let po Evropě Pokud si extra nepřiplatíš, tak to je všechno prašť jako uhoď.
Plnenie povinností posádky je spoplatnený nadštandard? Pozrel by som si taký prístup u LH, ale bojím sa, že krám by zavreli veľmi rýchlo.
Re: RE: Re: Změna palubních služeb Travel Service
zdenda píše:JackBrno píše:zdenda píše:Hochu kdybys vedel co jsem zač, by sis tenhle komentář rad odpustil....
Je mi jedno, co jsi zač, posuzuju podle tvých blábolů tady
Zato o tobe je znamo žes absolutni nula
Podle úrovně tvého psaného projevu nelze soudit jinak, než že dokončení byť jen základního vzdělání je pro tebe bohužel nedostižnou metou, ať už o sobě budeš tvrdit cokoliv.
Re: RE: Re: Změna palubních služeb Travel Service
jencik píše:JackBrno píše:jencik píše:Bohužiaľ sú v AF asi tak zúfalí, že majú codeshare s CSA a pod týmto označením už lieta kadekto s kadecim. Posádky amatérske, cestovala s nami osoba s asistenciou, letuška že máme počkať až všetci vystúpia a príde nám povedať, kedy bude pristaveny bus. Ľudia vystúpili letuška nikde, asi by sme tam sedeli do aleluja, ak by sme na ňu čakali, bus stál samozrejme hneď vonku. Oba lety vyše hodiny zmeskane, pre niekoho kto lieta raz za uhorský rok ako fanúšikovia postačujúce, kto má rozum/čas/nejde stále po najnižšej cene, ten sa tomuto cirkusu vyhne
Popisuješ standardní let po Evropě Pokud si extra nepřiplatíš, tak to je všechno prašť jako uhoď.
Plnenie povinností posádky je spoplatnený nadštandard? Pozrel by som si taký prístup u LH, ale bojím sa, že krám by zavreli veľmi rýchlo.
..kontrolní otázka.....proč sakra nelítáš Lufthansou, když ti ČSA / TVS působí pokaždé takové trauma
PS: Kdybys o létání a leteckém provozu něco věděl, o čemž z tvých příspěvků silně pochybuji, možná by ti došlo, že ne každé zpoždění jde na vrub letecké společnosti. Nicméně diskuse s tebou je naprosto vyloučená, jak jsme se tady již mnohokrát přesvědčili.
Re: Změna palubních služeb Travel Service
Možno keby si čítal, tak by si zistil, že to bol codeshare s AF a keďže som necestoval sám plus s osobou s nutnou asistenciou, tak bolo nutné na tieto veci prihliadať. Meškanie ani nepovažujem za problém, skôr sa pozastavujem nad tým, že kapitán povie, o 15 minút sa ozvem s info a potom 20 minút nikto z posádky ani nemukne, oprávnene sa tak ľudia na palube už začali domáhať info. Toto považujem za veľké profesionálne zlyhanie, podobne letuška, máme počkať až všetci vystúpia a potom zistíme, že je ktoviekde a ani sa neuraci prísť či podať info. Pritom je ich povinnosťou zabezpečiť, aby cestujúci s asistenciou bezpecne vystúpil z lietadla
-
- Kapitán
- Příspěvky: 3160
- Registrován: 04. 01. 2007, 13:42
- Bydliště: HAG
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
Re: Změna palubních služeb Travel Service
jencik píše:Možno keby si čítal, tak by si zistil, že to bol codeshare s AF a keďže som necestoval sám plus s osobou s nutnou asistenciou, tak bolo nutné na tieto veci prihliadať.
1. LH Group samozrejme zabezpecit asistenciu vie tiez
2. no a co ze to bol codeshare s AF? To si ako nevedel, ze to bude opr QS on behalf OK? Hlavne ked som ti tu pred par mesiacmi vysvetloval ako presne toto funguje, ked si tvrdil, ze som si na to nijakovsky nijak nemohol vziat 20 kilovy kufor ked to letelo SWT
Re: Změna palubních služeb Travel Service
1. Možnosti boli AF/KLM resp buď cez AMS alebo CDG podľa dní
2. Pôvodne sme mali letieť iným letom, nekomunikoval som zmeny rezervácie a na tú hodinu letu mi to bolo vcelku jedno. Problém nie je v názve spoločnosti, ani v meškaní, na AMS na ceste späť bol rany opar, Holanďania s tým nemali problém, no viaceré lety evidentne zmeskane kvôli počasiu v AMS, keďže sme čakali aj 20 min na uvoľnenie gatu, tak meškanie dokonca prišlo vhod. Problém bol práve v tom prístupe posádky, najskôr v Prahe povie kapitan, že sa ozve a potom nič, už počas toho čakania tam musela posádka upokojovať pána, ktorý chcel stihnúť connection, len sa tým napätie eskalovalo. Podobne po pristátí, u AF došla letuška, že asistencia čaká pri vstupe do lietadla (AF má pri asistencii aj viacero skupín, kde je možné vybrať, či človek potrebuje asistenciu až na miesto) u TVS letuška len prišla povedať, že máme čakať až všetci vystúpia a dá nám vedieť, už sa neukázala. Mali sme len cca 1 hod na prestup a bus čakal pri schodoch a aj vodič sa pýtal, kde sme toľko. Toto považujem za nezvládnutu situáciu a profesionálne zlyhanie posádky. Na ceste späť už letuška hneď oznámila, že asistencia bude čakať pri východe z lietadla. Ešte tu rôznorodú ponuku a celkový chaos môžeme pripísať balkánskej úrovni TVS a ČSA, ale že kašlu na svoje povinnosti už považujem za fakt potencionálny problém zavanajucim pruserom. A to nepočítam tu pani, čo im vypadla z lietadla
2. Pôvodne sme mali letieť iným letom, nekomunikoval som zmeny rezervácie a na tú hodinu letu mi to bolo vcelku jedno. Problém nie je v názve spoločnosti, ani v meškaní, na AMS na ceste späť bol rany opar, Holanďania s tým nemali problém, no viaceré lety evidentne zmeskane kvôli počasiu v AMS, keďže sme čakali aj 20 min na uvoľnenie gatu, tak meškanie dokonca prišlo vhod. Problém bol práve v tom prístupe posádky, najskôr v Prahe povie kapitan, že sa ozve a potom nič, už počas toho čakania tam musela posádka upokojovať pána, ktorý chcel stihnúť connection, len sa tým napätie eskalovalo. Podobne po pristátí, u AF došla letuška, že asistencia čaká pri vstupe do lietadla (AF má pri asistencii aj viacero skupín, kde je možné vybrať, či človek potrebuje asistenciu až na miesto) u TVS letuška len prišla povedať, že máme čakať až všetci vystúpia a dá nám vedieť, už sa neukázala. Mali sme len cca 1 hod na prestup a bus čakal pri schodoch a aj vodič sa pýtal, kde sme toľko. Toto považujem za nezvládnutu situáciu a profesionálne zlyhanie posádky. Na ceste späť už letuška hneď oznámila, že asistencia bude čakať pri východe z lietadla. Ešte tu rôznorodú ponuku a celkový chaos môžeme pripísať balkánskej úrovni TVS a ČSA, ale že kašlu na svoje povinnosti už považujem za fakt potencionálny problém zavanajucim pruserom. A to nepočítam tu pani, čo im vypadla z lietadla
Re: RE: Re: Změna palubních služeb Travel Service
jencik píše:Ešte tu rôznorodú ponuku a celkový chaos môžeme pripísať balkánskej úrovni TVS a ČSA, ale že kašlu na svoje povinnosti už považujem za fakt potencionálny problém zavanajucim pruserom. A to nepočítam tu pani, čo im vypadla z lietadla
Takže se vracíme zase na začátek. TVS je charterová společnost a pokud od nich čekáš něco jiného, tak je to jen a pouze tvoje hloupost. A že si koupíš vědomě sharovaný let provozovaný TVS je taky tvoje hloupost. Jinak ta vypadená paní evidentně nebyl problém posádky, ale pitomých cesťáků, kteří se rozhodli vystupovat, aniž by jim to někdo řekl.
-
- Cestující Business Class
- Příspěvky: 447
- Registrován: 28. 01. 2006, 21:16
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
Re: Změna palubních služeb Travel Service
jencik píše:Podobne po pristátí, u AF došla letuška, že asistencia čaká pri vstupe do lietadla (AF má pri asistencii aj viacero skupín, kde je možné vybrať, či človek potrebuje asistenciu až na miesto) u TVS....
To má každá společnost, je to daný směrnicema IATA (WCHS/R/C), stačí předem tu požadovanou službu vyžádat...
Re: Změna palubních služeb Travel Service
jencik píše:1. Možnosti boli AF/KLM resp buď cez AMS alebo CDG podľa dní
2. Pôvodne sme mali letieť iným letom, nekomunikoval som zmeny rezervácie a na tú hodinu letu mi to bolo vcelku jedno. Problém nie je v názve spoločnosti, ani v meškaní, na AMS na ceste späť bol rany opar, Holanďania s tým nemali problém, no viaceré lety evidentne zmeskane kvôli počasiu v AMS, keďže sme čakali aj 20 min na uvoľnenie gatu, tak meškanie dokonca prišlo vhod. Problém bol práve v tom prístupe posádky, najskôr v Prahe povie kapitan, že sa ozve a potom nič, už počas toho čakania tam musela posádka upokojovať pána, ktorý chcel stihnúť connection, len sa tým napätie eskalovalo. Podobne po pristátí, u AF došla letuška, že asistencia čaká pri vstupe do lietadla (AF má pri asistencii aj viacero skupín, kde je možné vybrať, či človek potrebuje asistenciu až na miesto) u TVS letuška len prišla povedať, že máme čakať až všetci vystúpia a dá nám vedieť, už sa neukázala. Mali sme len cca 1 hod na prestup a bus čakal pri schodoch a aj vodič sa pýtal, kde sme toľko. Toto považujem za nezvládnutu situáciu a profesionálne zlyhanie posádky. Na ceste späť už letuška hneď oznámila, že asistencia bude čakať pri východe z lietadla. Ešte tu rôznorodú ponuku a celkový chaos môžeme pripísať balkánskej úrovni TVS a ČSA, ale že kašlu na svoje povinnosti už považujem za fakt potencionálny problém zavanajucim pruserom. A to nepočítam tu pani, čo im vypadla z lietadla
Jenciku tafy si na nic nestezuj...TVS je pod urovni posledni stredoafricke let.spol:-) ale na tomto foru ma fanaticke zaslepene zastánce...Jinak ČSA a TVS fakt problém
Re: RE: Re: Změna palubních služeb Travel Service
JackBrno píše:jencik píše:Ešte tu rôznorodú ponuku a celkový chaos môžeme pripísať balkánskej úrovni TVS a ČSA, ale že kašlu na svoje povinnosti už považujem za fakt potencionálny problém zavanajucim pruserom. A to nepočítam tu pani, čo im vypadla z lietadla
Takže se vracíme zase na začátek. TVS je charterová společnost a pokud od nich čekáš něco jiného, tak je to jen a pouze tvoje hloupost. A že si koupíš vědomě sharovaný let provozovaný TVS je taky tvoje hloupost. Jinak ta vypadená paní evidentně nebyl problém posádky, ale pitomých cesťáků, kteří se rozhodli vystupovat, aniž by jim to někdo řekl.
S tebou ani nemá cenu diskutovať, lebo vôbec necitas moje príspevky len dookola točis, že TVS za nič nemôže, ale toto môžeš hovoriť tak sebe a kravickam na lúke či pacientom v Bohniciach
Re: RE: Re: RE: Re: Změna palubních služeb Travel Service
jencik píše:JackBrno píše:jencik píše:Ešte tu rôznorodú ponuku a celkový chaos môžeme pripísať balkánskej úrovni TVS a ČSA, ale že kašlu na svoje povinnosti už považujem za fakt potencionálny problém zavanajucim pruserom. A to nepočítam tu pani, čo im vypadla z lietadla
Takže se vracíme zase na začátek. TVS je charterová společnost a pokud od nich čekáš něco jiného, tak je to jen a pouze tvoje hloupost. A že si koupíš vědomě sharovaný let provozovaný TVS je taky tvoje hloupost. Jinak ta vypadená paní evidentně nebyl problém posádky, ale pitomých cesťáků, kteří se rozhodli vystupovat, aniž by jim to někdo řekl.
S tebou ani nemá cenu diskutovať, lebo vôbec necitas moje príspevky len dookola točis, že TVS za nič nemôže, ale toto môžeš hovoriť tak sebe a kravickam na lúke či pacientom v Bohniciach
Ne, ty nečteš moje příspěvky Já neustále dokola píšu, že TVS je charter a je hloupost čekat od nich cokoliv jiného. Že ty se pořád snažíš testovat je na něčem jiném, to je čistě tvůj problém. Až jednou konečně pochopíš, že TVS je charter, tak s nimi nebudeš mít žádný problém, protože jako charter ti nabídnou stejné služby, jako kterýkoliv jiný charterový dopravce.
Re: Změna palubních služeb Travel Service
ked je to charter, preco lietaju linky miesto OK?