Změna palubních služeb Travel Service

Globik
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 5114
Registrován: 04. 01. 2004, 11:53
Oblíbené typy letadel: B767
Pohlaví: muž
Bydliště: Honolulu
Status: Offline

Re: Změna palubních služeb Travel Service

Příspěvekod Globik » 05. 07. 2018, 15:14

prodejce píše:Tragédie letu do Hugrády, verze 2018:

https://zpravy.idnes.cz/dovolena-proble ... domaci_jkk

Vždyť se tu o tom píše už víc než hodinu :D


jencik
Cestující First Class
Cestující First Class
Příspěvky: 654
Registrován: 23. 03. 2014, 15:03
Bydliště: KSC,PRG
Status: Offline

Re: Změna palubních služeb Travel Service

Příspěvekod jencik » 05. 07. 2018, 15:21

Len pre porovnanie, v noci sme stáli v Detmarovicich, vedel som, že je tam výluka. Došla stevardka, kto bol hore, tomu oznámila, že SZDC má nejaký problém a o ďalšom postupe nás bude informovať. Nakoniec sme meškali 70 minút, ale posádka skutočne zvládla situáciu a rozdala aj ľuďom fľaše vody, aj keď to robiť nemusela.
Tu vidím zásadný rozdiel v prístupe oproti Fischeru, kde sa vyhovárajú, že musia čakať na TVS, nemusia, stačí ľuďom aspoň povedať, že sa čaká na rozhodnutie pilota a zabezpečiť občerstvenie, delegát s tým nemôže mať problém, len sú proste leniví. TVS sa zase 8h bude snažiť lietadlo opraviť a potom ľudí pošle do hotela a nevidí v tom problém. Zásadný rozdiel, ktorý viacerí nie sú schopní vidieť ani pochopiť.

prodejce
Prodejce
Prodejce
Příspěvky: 4179
Registrován: 14. 12. 2004, 11:51
Bydliště: prodejna
Status: Offline

Re: RE: Re: Změna palubních služeb Travel Service

Příspěvekod prodejce » 05. 07. 2018, 15:38

Globik píše:Vždyť se tu o tom píše už víc než hodinu :D


...a čekají nás k tomu obvyklé hádky zde na fóru a obvyklé plačky cesťáků (kolapsy, děti bez pití, důchodci bez léků a bez informací :) ... no prostě začalo léto jak má být!!!

Globik
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 5114
Registrován: 04. 01. 2004, 11:53
Oblíbené typy letadel: B767
Pohlaví: muž
Bydliště: Honolulu
Status: Offline

Re: RE: Re: Změna palubních služeb Travel Service

Příspěvekod Globik » 05. 07. 2018, 15:42

prodejce píše:
Globik píše:Vždyť se tu o tom píše už víc než hodinu :D


...a čekají nás k tomu obvyklé hádky zde na fóru a obvyklé plačky cesťáků (kolapsy, děti bez pití, důchodci bez léků a bez informací :) ... no prostě začalo léto jak má být!!!

A ještě tu máme jenciky a zdendy, kteří srovnávají plánovanou a nahlášenou výluku na železnici s přetíženým leteckým provozem o prázdninách v době obrovské celosvětové konjunktury.

jencik
Cestující First Class
Cestující First Class
Příspěvky: 654
Registrován: 23. 03. 2014, 15:03
Bydliště: KSC,PRG
Status: Offline

Re: Změna palubních služeb Travel Service

Příspěvekod jencik » 05. 07. 2018, 15:49

Ta výluka ale znamenala max nutnosť čakať na nákladné vlaky, nie 70 minút meškanie. V každom prípade posádka zdelila info a tak mohli cestujúci akurát reptat. V prípade situácie na letisku na to všetci hodili bobek. Ale chápem, niekto si.moze dovoliť kašľať na zákazníka, Holt my ostatní sa musíme snažiť.


jencik
Cestující First Class
Cestující First Class
Příspěvky: 654
Registrován: 23. 03. 2014, 15:03
Bydliště: KSC,PRG
Status: Offline

Re: Změna palubních služeb Travel Service

Příspěvekod jencik » 05. 07. 2018, 15:50

Btw aj koridory na železnici sú vyťažené, akurát teraz za to evidentne mohla nejaká porucha lietadla, takže v pretazenom koridore problém nie je.

Petr31
Druhý pilot
Druhý pilot
Příspěvky: 1260
Registrován: 27. 08. 2009, 16:16
Status: Offline

Re: Změna palubních služeb Travel Service

Příspěvekod Petr31 » 05. 07. 2018, 15:51

jencik píše:Len pre porovnanie, v noci sme stáli v Detmarovicich, vedel som, že je tam výluka. Došla stevardka, kto bol hore, tomu oznámila, že SZDC má nejaký problém a o ďalšom postupe nás bude informovať. Nakoniec sme meškali 70 minút, ale posádka skutočne zvládla situáciu a rozdala aj ľuďom fľaše vody, aj keď to robiť nemusela.
Tu vidím zásadný rozdiel v prístupe oproti Fischeru, kde sa vyhovárajú, že musia čakať na TVS, nemusia, stačí ľuďom aspoň povedať, že sa čaká na rozhodnutie pilota a zabezpečiť občerstvenie, delegát s tým nemôže mať problém, len sú proste leniví. TVS sa zase 8h bude snažiť lietadlo opraviť a potom ľudí pošle do hotela a nevidí v tom problém. Zásadný rozdiel, ktorý viacerí nie sú schopní vidieť ani pochopiť.


...co to tady proboha zase bliješ? Míchat dohromady cestu vlakem, cestovku s delegátem a AOG u TVS a vyvozovat z toho dalekosáhlé závěry, aniž o tom máš detailní informace...to dokáže fakt jen naprostý hlupák :crazy: :crazy: :crazy:

Paul1
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 160
Registrován: 23. 01. 2016, 17:44
Status: Offline

Re: Změna palubních služeb Travel Service

Příspěvekod Paul1 » 05. 07. 2018, 15:59

Hm,tři letadla naráz s určitými potížemi...ale jak by řekl Jack, to se stává běžně i jiným charterům :D

Globik
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 5114
Registrován: 04. 01. 2004, 11:53
Oblíbené typy letadel: B767
Pohlaví: muž
Bydliště: Honolulu
Status: Offline

Re: Změna palubních služeb Travel Service

Příspěvekod Globik » 05. 07. 2018, 16:02

jencik píše:Ta výluka ale znamenala max nutnosť čakať na nákladné vlaky, nie 70 minút meškanie. V každom prípade posádka zdelila info a tak mohli cestujúci akurát reptat. V prípade situácie na letisku na to všetci hodili bobek. Ale chápem, niekto si.moze dovoliť kašľať na zákazníka, Holt my ostatní sa musíme snažiť.

Ano, ta posádka dostala nějaké informace a přenesla je dál. Když nevíš co bude a nikdo ti to neřekne, tak nemáš co předávat dál. MImochodem, letěl jsem tuhle dálkovku s Austrian. Odlet opožděný asi o hodinu a půl. Kapitán nebo druhý pilot (už si nepamatuju) se omluvil a zpoždění vysvětlil tím, že stroj přiletěl na dané letiště opožděný. Což si mohl odpustit, protože ten stroj přistál dokonce o pár minut dříve, než měl, ale zpoždění na odletu už bylo oznámeno (takže nějaký už dříve známý důvod tam byl - oprava stroje? slot?), nesmáším, když někdo dělá z lidí blbce.

Globik
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 5114
Registrován: 04. 01. 2004, 11:53
Oblíbené typy letadel: B767
Pohlaví: muž
Bydliště: Honolulu
Status: Offline

Re: Změna palubních služeb Travel Service

Příspěvekod Globik » 05. 07. 2018, 16:03

jencik píše:Btw aj koridory na železnici sú vyťažené, akurát teraz za to evidentne mohla nejaká porucha lietadla, takže v pretazenom koridore problém nie je.

Ano, i letadla jsou přetížená a pokud se objeví závada, není ho čím nahradit, to ale asi nepochopíš,

Petr31
Druhý pilot
Druhý pilot
Příspěvky: 1260
Registrován: 27. 08. 2009, 16:16
Status: Offline

Re: Změna palubních služeb Travel Service

Příspěvekod Petr31 » 05. 07. 2018, 16:12

Paul1 píše:Hm,tři letadla naráz s určitými potížemi...ale jak by řekl Jack, to se stává běžně i jiným charterům :D


..stát se to samozřejmě může. Ale jsou i letecké společnosti z vyspělých zemí, kteří cestující vozí rovnou do nebe....RIP
https://cs.wikipedia.org/wiki/Let_Germanwings_9525
Kdo by to byl do dceřinky Lufthansy řekl, že? A pro nevěřící Tomáše dodám, že onoho pilota vycvičila letecká škola Lufthansy. Jak se něco takového může stát....a v Německu?

Bože bože....letadlo je stroj a poruchy jsou normální, letecké společnosti si nevybírají. Problém je ta zpropadeně úspěšná TVS, to místní sluníčkoví nýmandi nemůžou pořád pochopit, takže tady zase budou plivat špínu na TVS aspoň týden. Předpokládám, že v ruce žmoulají poukaz na letní dovolenou s nějakou cestovkou a hádejte kdo bude dopravce.....no přece TVS....tak snad je na letišti nikdo nepozná :lol: :lol: :lol:

jencik
Cestující First Class
Cestující First Class
Příspěvky: 654
Registrován: 23. 03. 2014, 15:03
Bydliště: KSC,PRG
Status: Offline

Re: Změna palubních služeb Travel Service

Příspěvekod jencik » 05. 07. 2018, 16:16

Máš pravdu, nepochopím, ako stále neviete rozumieť mojím príspevkom, asi slabá účasť v škole. Tak ešte raz, áno stane sa, že sa lietadlo pokazí, môžem sa ho snažiť opraviť na mieste, ani s tým nie je problém. Ale pokiaľ tá oprava trvá už pár hodín, tak je vhodné si splniť povinnosti a dať cestujúcim vedieť, máme poruchu na lietadle, musíme to opraviť, čas upresnime. Takisto zabezpečiť aspoň vodu resp podľa meškania. Podobne je to s koridorom, evidentne sa s tým dá počítať a môžeš stihnúť prestup, len je fajn, ak ti posádka dá vedieť. Neveril by si, že meškanie sa omnoho lepšie akceptuje, ak.mas nejaké info ako len niekde sedieť a pozerať, ako meškanie narastá. Snáď už teraz každému dôjde, tá úroveň chápania písaného je na fóre veľmi slabá.

jencik
Cestující First Class
Cestující First Class
Příspěvky: 654
Registrován: 23. 03. 2014, 15:03
Bydliště: KSC,PRG
Status: Offline

Re: Změna palubních služeb Travel Service

Příspěvekod jencik » 05. 07. 2018, 16:19

Petr31 píše:
Paul1 píše:Hm,tři letadla naráz s určitými potížemi...ale jak by řekl Jack, to se stává běžně i jiným charterům :D


..stát se to samozřejmě může. Ale jsou i letecké společnosti z vyspělých zemí, kteří cestující vozí rovnou do nebe....RIP
https://cs.wikipedia.org/wiki/Let_Germanwings_9525
Kdo by to byl do dceřinky Lufthansy řekl, že? A pro nevěřící Tomáše dodám, že onoho pilota vycvičila letecká škola Lufthansy. Jak se něco takového může stát....a v Německu?

Bože bože....letadlo je stroj a poruchy jsou normální, letecké společnosti si nevybírají. Problém je ta zpropadeně úspěšná TVS, to místní sluníčkoví nýmandi nemůžou pořád pochopit, takže tady zase budou plivat špínu na TVS aspoň týden. Předpokládám, že v ruce žmoulají poukaz na letní dovolenou s nějakou cestovkou a hádejte kdo bude dopravce.....no přece TVS....tak snad je na letišti nikdo nepozná :lol: :lol: :lol:


Musím ukončiť tvoju masturbáciu, letel som s AF a musím povedať, že skutočne super. Oproti nim boli TVS amatéri z preboru. Dokonca aj na CDG všetko bez problémov a to bolo na prestup 70 minut

Petr31
Druhý pilot
Druhý pilot
Příspěvky: 1260
Registrován: 27. 08. 2009, 16:16
Status: Offline

Re: Změna palubních služeb Travel Service

Příspěvekod Petr31 » 05. 07. 2018, 16:25

jencik píše:Máš pravdu, nepochopím, ako stále neviete rozumieť mojím príspevkom, asi slabá účasť v škole. Tak ešte raz, áno stane sa, že sa lietadlo pokazí, môžem sa ho snažiť opraviť na mieste, ani s tým nie je problém. Ale pokiaľ tá oprava trvá už pár hodín, tak je vhodné si splniť povinnosti a dať cestujúcim vedieť, máme poruchu na lietadle, musíme to opraviť, čas upresnime. Takisto zabezpečiť aspoň vodu resp podľa meškania. Podobne je to s koridorom, evidentne sa s tým dá počítať a môžeš stihnúť prestup, len je fajn, ak ti posádka dá vedieť. Neveril by si, že meškanie sa omnoho lepšie akceptuje, ak.mas nejaké info ako len niekde sedieť a pozerať, ako meškanie narastá. Snáď už teraz každému dôjde, tá úroveň chápania písaného je na fóre veľmi slabá.


....smíchat hrušky s jablky, přidat do toho brambory a navrch pár třešní, to nedokáže opravdu jen tak někdo....Snad jen ty. Byl jsi osobně u toho, že nám to tady popisuješ? Zcela jistě nebyl, takže spoléháš na článek, kterých bude v létě publikována hromada (s jediným cílem - vylíčit cestující jako chudáčky, kteří na letišti umřou žízní, hladem a chladem takzvaně HLP a vybarvit TVS v co nejhorším světle) a přitom sám trpíš fanatickou nenávistí k TVS....Takže co z takového guláše může asi vzniknout?

PETR2
Cestující Economy (low-cost)
Cestující Economy (low-cost)
Příspěvky: 58
Registrován: 07. 05. 2012, 14:08
Status: Offline

Re: Změna palubních služeb Travel Service

Příspěvekod PETR2 » 05. 07. 2018, 17:46

Petr31 píše:
jencik píše:Máš pravdu, nepochopím, ako stále neviete rozumieť mojím príspevkom, asi slabá účasť v škole. Tak ešte raz, áno stane sa, že sa lietadlo pokazí, môžem sa ho snažiť opraviť na mieste, ani s tým nie je problém. Ale pokiaľ tá oprava trvá už pár hodín, tak je vhodné si splniť povinnosti a dať cestujúcim vedieť, máme poruchu na lietadle, musíme to opraviť, čas upresnime. Takisto zabezpečiť aspoň vodu resp podľa meškania. Podobne je to s koridorom, evidentne sa s tým dá počítať a môžeš stihnúť prestup, len je fajn, ak ti posádka dá vedieť. Neveril by si, že meškanie sa omnoho lepšie akceptuje, ak.mas nejaké info ako len niekde sedieť a pozerať, ako meškanie narastá. Snáď už teraz každému dôjde, tá úroveň chápania písaného je na fóre veľmi slabá.


....smíchat hrušky s jablky, přidat do toho brambory a navrch pár třešní, to nedokáže opravdu jen tak někdo....Snad jen ty. Byl jsi osobně u toho, že nám to tady popisuješ? Zcela jistě nebyl, takže spoléháš na článek, kterých bude v létě publikována hromada (s jediným cílem - vylíčit cestující jako chudáčky, kteří na letišti umřou žízní, hladem a chladem takzvaně HLP a vybarvit TVS v co nejhorším světle) a přitom sám trpíš fanatickou nenávistí k TVS....Takže co z takového guláše může asi vzniknout?


http://www.blesk.cz/clanek/zpravy-udalo ... otize.html



Zpět na “Travel Service - Smart Wings”


Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti