Wizz Air
-
- Nejlepší autor trip reportů 2013 a nejlepších fotografií v trip reportu 2013
- Příspěvky: 2211
- Registrován: 29. 11. 2008, 10:56
- Pohlaví: muž
- Bydliště: Palma de Mallorca
- Stav: Offline
Re: Wizz Air
Jo, pisou na planes.cz, ze od konce zari rusi uterni, ctvrtecni a sobotni BGY a CRL, sobotni FCO a dal pokracuji v BCN.
Re: Wizz Air
OKTVC píše:HighFlyer píše:@ JSr @ Mick101
Dovolim si oponovat, ze pomer poctu cestujicich postizenych zrusenim letu SkyEurope za poslednich 12 mesicu ku poctu postizenych zrusenymy lety Wizzairu bude tak 10:1. A to jsem jeste ve svych odhadech konzervativni...
Samozřejmě, spíš tak 100:1, ale je jasné, že zase pro jednotlivce může být poměrně i opačný. Náhody se dějí.
V mém případě se za posledních 12 měsíců teď dostal Wizz dokonce do vedení......
-
- Kapitán
- Příspěvky: 1995
- Registrován: 17. 04. 2007, 19:22
- Oblíbené typy letadel: A318, A330-300, ATR42
- Pohlaví: muž
- Bydliště: OSR
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
Re: Wizz Air
vitezslav píše:Zato to rušení Út+Čt frekvencí do BGY mně vůbec radost nedělá...
No konecne pochopili ze Sky bude tezky orisek a ze vsechno neni tak RUZOVE jak se na prvni pohled v unoru a ted zda. Jenze si za to muzou sami, kdo chce vic...
Re: Wizz Air
Malvolio píše:OKTVC píše:HighFlyer píše:@ JSr @ Mick101
Dovolim si oponovat, ze pomer poctu cestujicich postizenych zrusenim letu SkyEurope za poslednich 12 mesicu ku poctu postizenych zrusenymy lety Wizzairu bude tak 10:1. A to jsem jeste ve svych odhadech konzervativni...
Samozřejmě, spíš tak 100:1, ale je jasné, že zase pro jednotlivce může být poměrně i opačný. Náhody se dějí.
V mém případě se za posledních 12 měsíců teď dostal Wizz dokonce do vedení......
Pardon Malvolio, u mě už taky
Re: Wizz Air
OKTVC+Malvolio: No to je vlastně fakt, i u mě...
Re: Wizz Air
Podle planes.cz bude ještě rušení pokračovat.
-
- Cestující First Class
- Příspěvky: 657
- Registrován: 16. 08. 2004, 20:54
- Bydliště: Praha a Rožnov p/R
- Stav: Offline
Re: Wizz Air
tak jestli mi zruší Neapol - sobotní nebo úterní lety na konci září(mám to na prodloužený víkend 26-29.9),tak už na ně kašlu a bookuji už jen přes nejspolehlivější Ryan,který mi z několika desítek segmentů nikdy nic nezrušil
Re: Wizz Air
pavelpmi píše:Jo, pisou na planes.cz, ze od konce zari rusi uterni, ctvrtecni a sobotni BGY a CRL, sobotni FCO a dal pokracuji v BCN.
No to snad ne. Minulý týden jsem si zabookoval a zaplatil čtvrteční let 24.9. do Bergama. To je ten let teď zrušený? Co mám teď dělat, ozvou se mi a nabídnou mi jiný termín nebo vrátí peníze. Je pravda, že mi přijetí platby ještě nepotvrdili!
Dík za info.
v.
Re: Wizz Air
Nerozumiem celkom obchodnej politike Wizz airu - zriadia linku, potom je zrušia... to mi pripadá ako kolotoče alebo húpačky.... však sa nič nestane. Akú klientelu vlastne očakávajú, takú ktorí sa len s letenkami hrajú alebo cestujúcich, ktorí potrebujú vážne niekde letieť, nezáleží na tom či služobne alebo privátne. V oboch prípadoch môžu vznikať nemalé škody, ktoré neviem kto bude refundovať.....
Re: Wizz Air
A to já wizz zase chápu. My, co s nimi cestujeme, si v akcích nakoupíme letenky s výrazným předstihem. Náš předstih je ov šem příliš velký v konfrontaci s rychlostí vývoje v letecké dopravě. Wizz vše nastavil jako souboj se SkyE, letadla mívá poměrně plná a nyní zjišťuje, že by je mohl mít ještě plnější a více využívanější. A tak ruší některé frekvence(nikoliv linky!!!)a zavádí nové linky -v tomto případě BCN a SKG-cestující pak dostane nabídku, že buď mu vrátí prachy, nebo poletí v jiný den-jak jednoduché. Někteří cestující ze zrušených letů pak zaplní zbylá místa nezrušených letů, a máme tu co? Plná letadla! ..."nám" "vtipálkům", co si létáme jak se nám zachce a kam se nám zachce s jedinou podmínkou: pokud je to za hubičku, pak nastane problém. Neříkám, že to je košer 2 měsíce předem, ale rozhodně lepší, než 18 hodin delayed se SkyE ...nepřijde to nastejno? takže Wizz dle mého názoru vede naprosto správnou politiku současného letectví - reaguje na momentální situaci.
Re: Wizz Air
Ještě ke klientele... CHtějí takovou, která si koupí letenku co nejpozději, respektive 1-2 týdny před odletem. Ti totiž zaplatí nejvíc. 2-3 týdny před odletem už se redukce nedějí. Chtěl bych vidět obchodního cestujícího, který ví, že za dva měsíce poletí třeba do Bruselu. -řeší to na poslední chvíli, stejně jako ostatní většina cestujících, co létají proto, že by tam buď stejně letěli s jinou společností, nebo by využili jiné dopravy. Jen blázen si plánujeme budoucnost na 4,5,6,7 i více měsíců dopředu...(také sem to dělal, už mě to přešlo)
Re: Wizz Air
Alca píše:A to já wizz zase chápu. My, co s nimi cestujeme, si v akcích nakoupíme letenky s výrazným předstihem. Náš předstih je ov šem příliš velký v konfrontaci s rychlostí vývoje v letecké dopravě. Wizz vše nastavil jako souboj se SkyE, letadla mívá poměrně plná a nyní zjišťuje, že by je mohl mít ještě plnější a více využívanější. A tak ruší některé frekvence(nikoliv linky!!!)a zavádí nové linky -v tomto případě BCN a SKG-cestující pak dostane nabídku, že buď mu vrátí prachy, nebo poletí v jiný den-jak jednoduché. Někteří cestující ze zrušených letů pak zaplní zbylá místa nezrušených letů, a máme tu co? Plná letadla! ..."nám" "vtipálkům", co si létáme jak se nám zachce a kam se nám zachce s jedinou podmínkou: pokud je to za hubičku, pak nastane problém. Neříkám, že to je košer 2 měsíce předem, ale rozhodně lepší, než 18 hodin delayed se SkyE ...nepřijde to nastejno? takže Wizz dle mého názoru vede naprosto správnou politiku současného letectví - reaguje na momentální situaci.
No jo, ale mě tu nabídku "buď mi vrátí prachy, nebo poletím v jiný den" nedali a automaticky mi posunuli let o den dříve. Čekám nějaký email a nic. (Zjistil jsem až to po přihlášení do mých rezervací na stránkách Wizz)!!!
Re: Wizz Air
Samozřejmě zkouší, co se dá a bude to nějaký čas trvat, než se leťák vychytá a ustálí. Dle mého názoru v únoru předpokládali, že už tu dnes SkyE nebude, takže se teď musí přizpůsobovat nové skutečnosti.
vmachalik: Mail ti zaručeně přijde. Tam pak buď odsouhlasíš změnu termínu, tak jak oni navrhují /jedním kliknutím/, nebo si zavoláš na infolinku a změní ti let na datum, které si sám vybereš, pokud bude místo, popřípadě vrátí peníze.
Ale pokud letíš koncem září, mají na to spoustu času - jejich povinnost podle směrnic EU je dát ti to na vědomí min. 2 týdny dopředu, jinak máš nárok na refundaci 250€. V tvém případě ti tedy mail musí přijít nejpozději 10.9.
vmachalik: Mail ti zaručeně přijde. Tam pak buď odsouhlasíš změnu termínu, tak jak oni navrhují /jedním kliknutím/, nebo si zavoláš na infolinku a změní ti let na datum, které si sám vybereš, pokud bude místo, popřípadě vrátí peníze.
Ale pokud letíš koncem září, mají na to spoustu času - jejich povinnost podle směrnic EU je dát ti to na vědomí min. 2 týdny dopředu, jinak máš nárok na refundaci 250€. V tvém případě ti tedy mail musí přijít nejpozději 10.9.
Re: Wizz Air
Alca píše:Ještě ke klientele... CHtějí takovou, která si koupí letenku co nejpozději, respektive 1-2 týdny před odletem. Ti totiž zaplatí nejvíc. 2-3 týdny před odletem už se redukce nedějí. Chtěl bych vidět obchodního cestujícího, který ví, že za dva měsíce poletí třeba do Bruselu. -řeší to na poslední chvíli, stejně jako ostatní většina cestujících, co létají proto, že by tam buď stejně letěli s jinou společností, nebo by využili jiné dopravy. Jen blázen si plánujeme budoucnost na 4,5,6,7 i více měsíců dopředu...(také sem to dělal, už mě to přešlo)
Mno, já ani s Wizzem, ani s jinými společnostmi po Evropě v 80% případů nelétám jinak než pracovně, a přesto je spíš typické, že rezervuju a plánuju i 2 měsíce dopředu (i když ne vždy). Ale potřebuju tam být přesně, odletět v den X ráno a vrátit se v den X+2 odpoledne. Zruší-li mi společnost let s tím, že můžu ale letět o dva dny později, tak to je dost k ničemu... Stejně tam musím být mezi dny X až X+2, a tak pak prostě sháním, jak se tam na ta data dostat jinak a s někým jiným. Ale se společností, která mi ty problémy zavinila, už prostě příště nepoletím, protože to nebudu riskovat. Pár stovek či tisíc Kč navíc rád oželím, pokud všechno klapne, i když to bylo naplánované dva měsíce dopředu...
A možná takhle budou uvažovat i jiní. Takže nevím, jestli Wizz dělá dobře. Nejsou tu zavedení, a začínají takhle. Já už bych si teď hoodně rozmýšlel, jestli vůbec a kdy s nimi někam letět...
Re: Wizz Air
jinou aerolinku si vybereš, pokud tam, kam letíš, nějaká jiná bez přestupu létá...(a neni na seznamu tvých "neoblíbených") ...jinak, jak píše vítězslav, myslim si, že je to dostatečně včas 2 týdny, pokud ne, tak 250Euro - za to už low-cost v klidu na last-minute seženeš.
Ano, je to blbý na poslední chvíli měnit plány. S klasikou ti nabídnou jinou alternativu okamžitě, ale za jinou cenu(někdy už i klasika má skvělé tarify-viz LH), ale Wizz a jiní jsou tu od toho, že mají "krutá" pravidla za rozumnou cenu. I proto chápu lidi, co na to mají, že nechtějí s low-costem mít nic společného.
Ano, je to blbý na poslední chvíli měnit plány. S klasikou ti nabídnou jinou alternativu okamžitě, ale za jinou cenu(někdy už i klasika má skvělé tarify-viz LH), ale Wizz a jiní jsou tu od toho, že mají "krutá" pravidla za rozumnou cenu. I proto chápu lidi, co na to mají, že nechtějí s low-costem mít nic společného.