Lubor píše:http://ekonomika.sme.sk/c/5011301/sef-skyeurope-verim-v-tieto-aerolinky.html
podla toho co hovori Manoudakis v tomto rozhovore, je to ten druhy pripad s tym, ze medzi bankou a nimi je tam este sprostredkovatel - talianska spolocnost CartaSi, ktora by tie peniaze mala drzat az kym sa let neuskutocni. Tak nejak to asi bolo aj s e-Clear, ktori nechceli posuvat peniaze za uskutocnene lety, lebo boli nuteni cast z nich vracat z dovodu reklamacii - aspon tak tomu rozumiem.
Prekvapive, ale nasadilo mi to jeste vetsiho brouka do hlavy
cituji "No ak platil princíp, že peniaze uvoľňovala pre aerolinky až po uskutočnení letu, mala by mať dnes CartaSi k dispozícii celú sumu za nezrealizované lety." To je prece naprosto sileny a popiralo by to celou podstatu prodeju low costu... k cemu by jim bylo usetreni za prodejni kancelare, kde by ziskaly penize hned, radsi chteji penize od lidi z kreditek, na ktere pak cekaji mesice. Pak by ani nemusely prodavat hodne dopredu, kdyz se k nim nedostanou a zprostredkovatel by u velkych airline drzel a urocil si miliardy
... i kdyz je tam i cituji "Každú platbu za letenky kartou najprv spracovala CartaSi a až po niekoľkých dňoch ju poslala na účet SkyEurope. Manoudakis nechcel povedať, po koľkých." Cemuz bych veril vice, ze treba je drzel jen par dni... ale pak mi nejde do hlavy, z ceho by je ted banky vracely, kdyz uz byly SkyEurope pouzity ???