Bangkok - leden 2010
Bangkok - leden 2010
Ahoj, chystáme sa v 1/2010 na dovolenku do Thajska, tak som sa chcel opýtat , ako spoločnostou mám letiet, poprípade vaše skúsenosti s nimi, prestupom atd
1.varianta Royal Jordanian
VIE - AMM A319 RJ 128 AMM - BKK A310 RJ180 a spat 660 Eur
2.varianta Aeroflot
VIE - SVO SVO - BKK A330 a spat 545 Eur
Dík za vaše pripomienky
1.varianta Royal Jordanian
VIE - AMM A319 RJ 128 AMM - BKK A310 RJ180 a spat 660 Eur
2.varianta Aeroflot
VIE - SVO SVO - BKK A330 a spat 545 Eur
Dík za vaše pripomienky
Re: Bangkok
Já bych si vybral AF, poměrně často nasazují na SVO-BKK IL96 což je zajímavé
A nebo bych radši A330 než A310
A nebo bych radši A330 než A310
-
- Cestující Business Class
- Příspěvky: 324
- Registrován: 24. 09. 2004, 22:04
- Bydliště: Praha
- Stav: Offline
Re: Bangkok
VanillA píše:Já bych si vybral AF, poměrně často nasazují na SVO-BKK IL96 což je zajímavé
A nebo bych radši A330 než A310
Jen tak mimochodem AF je kod IATA pro Air France. Aeroflot ma zkratku SU. Jinak IL-96 se na lince SVO-BKK jiz neobjevuje od zari letosniho roku. Pravidelne je nasazovan A330, pokud samozrejme nedojde z duvodu mimoradnosti ke zmene typu na lince.
-
- Vítěz kategorie Když cesta je cíl 2013
- Příspěvky: 56
- Registrován: 06. 03. 2009, 14:25
- Stav: Offline
Re: Bangkok - leden 2010
Osobně bych šel do SU a to z důvodu nové A330. Jen bych si dal pozor při rezervaci na časy navazujících letů v Moskvě. U některých levných tarifů hrozí delší čekačka. Při letu tam i 14 hodin, při letu zpět 16 hodin přes noc. Ale nechci strašit, záleží na termínu. Pokud budete
mít štěstí na termín a tarif, tak je čekačka z Vídně tam 3,5 hoďky, zpět 5 hodin.
Pozor !!! Jejich "hit tarif" do Bangkoku končí 30.11.
mít štěstí na termín a tarif, tak je čekačka z Vídně tam 3,5 hoďky, zpět 5 hodin.
Pozor !!! Jejich "hit tarif" do Bangkoku končí 30.11.
Re: Bangkok - leden 2010
No ja bych vybral SU, vzhledem k luxusnim novym A330, nizsi cene a proste proto ze to je SU. A navic ziskate mile do OK Plusu, jestli mate. Jinak ale bude nutny prestup mezi terminaly 3 a 2, respektive D a F, coz bude asi znamenat pruchod pasovkou..
-
- autor Trip reportu roku 2011, 2012, 2015; Nejlepší autor trip reportů 2011, 2012; vítěz kategorie Když cesta je cíl 2011, 2012, 2015
- Příspěvky: 1689
- Registrován: 12. 08. 2008, 05:05
- Bydliště: CTU
- Stav: Offline
Re: Bangkok - leden 2010
spinar píše:Jinak ale bude nutny prestup mezi terminaly 3 a 2, respektive D a F, coz bude asi znamenat pruchod pasovkou..
Proboha nestras, mam na prestup D-F cca dve hodiny casu a porad doufam, ze nejsou Rusove uplny pitomci a bud uz zprovozni airbridge pres E nebo nas nazenou do tranzitniho busu a pasovka nebude. Predstava, ze by mi museli vydavat tranzitni vizum, abych mohl ven z terminalu a o kousek dal zase dovnitr, me trochu desi (musim stihnout posledni vecerni let SU do Prahy).
Jinak na dostupnost A330 bych se u SU moc nespolehal. Za posledni cca 3 tydny mi nekolikrat zmenili equipment na PVG-SVO (puvodne A330, ted aktualne 767 a jenom doufam, ze to nakonec neskonci u Il96).
-
- Cestující Economy Class
- Příspěvky: 197
- Registrován: 30. 07. 2007, 13:25
- Bydliště: LKRA
- Stav: Offline
Re: Bangkok - leden 2010
Chápu to dobře, že když bych letěl s SU třeba do toho BKK přes SVO, tak nepotřebuju ani tranzitní vízum?
Re: Bangkok - leden 2010
cocik píše:spinar píše:Jinak ale bude nutny prestup mezi terminaly 3 a 2, respektive D a F, coz bude asi znamenat pruchod pasovkou..
Proboha nestras, mam na prestup D-F cca dve hodiny casu a porad doufam, ze nejsou Rusove uplny pitomci a bud uz zprovozni airbridge pres E nebo nas nazenou do tranzitniho busu a pasovka nebude. Predstava, ze by mi museli vydavat tranzitni vizum, abych mohl ven z terminalu a o kousek dal zase dovnitr, me trochu desi (musim stihnout posledni vecerni let SU do Prahy).
Jinak na dostupnost A330 bych se u SU moc nespolehal. Za posledni cca 3 tydny mi nekolikrat zmenili equipment na PVG-SVO (puvodne A330, ted aktualne 767 a jenom doufam, ze to nakonec neskonci u Il96).
Co mas proti IL96?:-) Vzdyt je to fajn stroj.. Nevim jak to budou resit. Ja na SVO od otevreni SVO3 (D) jeste nebyl, takze nevim.
Tranzitni vizum na to potreba neni.
-
- autor Trip reportu roku 2011, 2012, 2015; Nejlepší autor trip reportů 2011, 2012; vítěz kategorie Když cesta je cíl 2011, 2012, 2015
- Příspěvky: 1689
- Registrován: 12. 08. 2008, 05:05
- Bydliště: CTU
- Stav: Offline
Re: Bangkok - leden 2010
spinar píše:cocik píše:spinar píše:Jinak ale bude nutny prestup mezi terminaly 3 a 2, respektive D a F, coz bude asi znamenat pruchod pasovkou..
Proboha nestras, mam na prestup D-F cca dve hodiny casu a porad doufam, ze nejsou Rusove uplny pitomci a bud uz zprovozni airbridge pres E nebo nas nazenou do tranzitniho busu a pasovka nebude. Predstava, ze by mi museli vydavat tranzitni vizum, abych mohl ven z terminalu a o kousek dal zase dovnitr, me trochu desi (musim stihnout posledni vecerni let SU do Prahy).
Jinak na dostupnost A330 bych se u SU moc nespolehal. Za posledni cca 3 tydny mi nekolikrat zmenili equipment na PVG-SVO (puvodne A330, ted aktualne 767 a jenom doufam, ze to nakonec neskonci u Il96).
Co mas proti IL96?:-) Vzdyt je to fajn stroj.. Nevim jak to budou resit. Ja na SVO od otevreni SVO3 (D) jeste nebyl, takze nevim.
Tranzitni vizum na to potreba neni.
Jako letadlo je to fajn (koneckoncu i v Il-86 se mi libilo, ale priznam se, ze mam radsi postele a poradny IFE, nez ty tlusty polstrovany sedacky v 96
Pokud neprojdes pasovkou, tak tranzitni vizum neni potreba (tak to funguje pri mezinarodnich prestupech doted). Pokud tam ma byt nejaky povinny prochazeni pasovkou a vychod ven z terminalu, tak je tranzitni vizum nutnost.
Re: Bangkok - leden 2010
cocik píše:Co mas proti IL96?:-) Vzdyt je to fajn stroj.. Nevim jak to budou resit. Ja na SVO od otevreni SVO3 (D) jeste nebyl, takze nevim.
Tranzitni vizum na to potreba neni.
Jako letadlo je to fajn (koneckoncu i v Il-86 se mi libilo, ale priznam se, ze mam radsi postele a poradny IFE, nez ty tlusty polstrovany sedacky v 96 :
Pokud neprojdes pasovkou, tak tranzitni vizum neni potreba (tak to funguje pri mezinarodnich prestupech doted). Pokud tam ma byt nejaky povinny prochazeni pasovkou a vychod ven z terminalu, tak je tranzitni vizum nutnost.
Aha, ja nevedel ze pan leta v C class.. Pokud vim, tak pri odletu z SVO do 24 hodin se tranzitni vizum vydava u prepazky ve forme razitka a bezplatne.
Re: Bangkok - leden 2010
fevlad píše:Ahoj, chystáme sa v 1/2010 na dovolenku do Thajska, tak som sa chcel opýtat , ako spoločnostou mám letiet, poprípade vaše skúsenosti s nimi, prestupom atd
1.varianta Royal Jordanian
VIE - AMM A319 RJ 128 AMM - BKK A310 RJ180 a spat 660 Eur
2.varianta Aeroflot
VIE - SVO SVO - BKK A330 a spat 545 Eur
Dík za vaše pripomienky
Tak na ten Aeroflot už nebolo možné sa dostat, tak ostávajú bud Royal Jordanian alebo KLM z BUD - AMS , len v tom Amsterdame mám iba 1 hod na prestup AMS - BKK, prílet z BUD do AMS je 19:45 a odlet AMS-BKK je 20:45hod.neviem či sa to dá stihnut, určite lietadlo v prípade meškania nebude čakat...tak mám dilemu čo dalej..
Naposledy upravil(a) fevlad dne 01. 12. 2009, 07:07, celkem upraveno 1 x.
-
- Cestující First Class
- Příspěvky: 760
- Registrován: 30. 01. 2005, 12:41
- Oblíbené typy letadel: MD11
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
Re: Bangkok - leden 2010
Sice jdu možná s křížkem po funuse, ale já osobně bych brala Royal Jordanian. Cena není zas o tolik vyšší a dostaneš mnohem větší přidanou hodnotu.
S SU jsem absolvovala zmiňovaný let PRG-SVO-BKK, nasazují (pro mě bohužel) již nové A330, ale nepřišlo mi to jako nějaký zázrak. Palubní personál dosti odtažitý a neosobní a docela mi vadilo, že zásadně roznesli pití a jídlo až asi po půl hodině, takže k němu člověk již pití neměl. Jako plus zase musím dát kameru na podvozku, což jsem zažila poprvé a bylo to super. Jinak já osobně jsem to měla ještě bonusově se řvoucím infantem vedle mě, takže těch 9 hodin letu byla paráda. Ani hudba naplno nepomohla. A nevím, jestli to vadilo jenom mě, ale z tvaru jejich sluchátek (pecky) mě po pár desítkách minut tak bolely uši, že jsem je musela vyndat a vzít si svoje sluchátka.
Co se týče RJ, tak s nimi mám obsolvovaný let IST-AMM a AMM-FCO a musím říct, že ačkoliv ani jedno nebyla dálkovka, tak jsem s nimi zažila asi nejlepší let v economy ever. Na tříhodinovém letu byl výběr ze čtyř jídel, personální obrazovky a IFE on demand, personál milý, ochotný a stále k dispozici. Přála jsem si, aby ten let byl delší.
S SU jsem absolvovala zmiňovaný let PRG-SVO-BKK, nasazují (pro mě bohužel) již nové A330, ale nepřišlo mi to jako nějaký zázrak. Palubní personál dosti odtažitý a neosobní a docela mi vadilo, že zásadně roznesli pití a jídlo až asi po půl hodině, takže k němu člověk již pití neměl. Jako plus zase musím dát kameru na podvozku, což jsem zažila poprvé a bylo to super. Jinak já osobně jsem to měla ještě bonusově se řvoucím infantem vedle mě, takže těch 9 hodin letu byla paráda. Ani hudba naplno nepomohla. A nevím, jestli to vadilo jenom mě, ale z tvaru jejich sluchátek (pecky) mě po pár desítkách minut tak bolely uši, že jsem je musela vyndat a vzít si svoje sluchátka.
Co se týče RJ, tak s nimi mám obsolvovaný let IST-AMM a AMM-FCO a musím říct, že ačkoliv ani jedno nebyla dálkovka, tak jsem s nimi zažila asi nejlepší let v economy ever. Na tříhodinovém letu byl výběr ze čtyř jídel, personální obrazovky a IFE on demand, personál milý, ochotný a stále k dispozici. Přála jsem si, aby ten let byl delší.
-
- Cestující Business Class
- Příspěvky: 354
- Registrován: 12. 11. 2006, 11:19
- Bydliště: PRG
- Stav: Offline
Re: Bangkok - leden 2010
Yankee Alpha píše:Sice jdu možná s křížkem po funuse, ale já osobně bych brala Royal Jordanian. Cena není zas o tolik vyšší a dostaneš mnohem větší přidanou hodnotu.
S SU jsem absolvovala zmiňovaný let PRG-SVO-BKK, nasazují (pro mě bohužel) již nové A330, ale nepřišlo mi to jako nějaký zázrak. Palubní personál dosti odtažitý a neosobní a docela mi vadilo, že zásadně roznesli pití a jídlo až asi po půl hodině, takže k němu člověk již pití neměl. Jako plus zase musím dát kameru na podvozku, což jsem zažila poprvé a bylo to super. Jinak já osobně jsem to měla ještě bonusově se řvoucím infantem vedle mě, takže těch 9 hodin letu byla paráda. Ani hudba naplno nepomohla. A nevím, jestli to vadilo jenom mě, ale z tvaru jejich sluchátek (pecky) mě po pár desítkách minut tak bolely uši, že jsem je musela vyndat a vzít si svoje sluchátka.
Co se týče RJ, tak s nimi mám obsolvovaný let IST-AMM a AMM-FCO a musím říct, že ačkoliv ani jedno nebyla dálkovka, tak jsem s nimi zažila asi nejlepší let v economy ever. Na tříhodinovém letu byl výběr ze čtyř jídel, personální obrazovky a IFE on demand, personál milý, ochotný a stále k dispozici. Přála jsem si, aby ten let byl delší.
muzu souhlasit, cestou tam sem se tesil na IL 96, nicmene bylo nahrazeno A330, rikal jsem si, ze aspon neco pohodlneho, ale subjektivne se me sedacky zdali o dost horsi nez u A330 AF a NW, kterymi jsem za posledni dobu letel... navic teda SVO je dost brutalni letiste, takovou reminiscenci na socik sem uz dlouho nevidel ... salonek zase echt luxus, kuze a tak, ale nejak me ti rusove proste nesedli... navic, co me taky prekvapilo, maloktery umi anglicky a pocitaj, ze asi vseci mluvej rusky...
Re: Bangkok - leden 2010
Tak ja jsem sehnal na leden BKK za celkem 375 GBP (10 888 CZK) s Oman Air + 2088 CZK s Wizzair
Jedna se o tyto lety a terminy:
16JAN LHR-MCT WY102 333 2125-0855 (cili par hodin na prohlidku MCT)
17JAN MCT-BKK WY813 332 1645-0120
22JAN BKK-MCT WY812 332 0640-1025
22JAN MCT-LHR WY101 333 1255-1740
Par terminu tam jeste je, ale asi tak 5... Letenky jsem kupoval pres http://www.lastminute.com
Jedna se o tyto lety a terminy:
16JAN LHR-MCT WY102 333 2125-0855 (cili par hodin na prohlidku MCT)
17JAN MCT-BKK WY813 332 1645-0120
22JAN BKK-MCT WY812 332 0640-1025
22JAN MCT-LHR WY101 333 1255-1740
Par terminu tam jeste je, ale asi tak 5... Letenky jsem kupoval pres http://www.lastminute.com
-
- Cestující Economy Class
- Příspěvky: 197
- Registrován: 30. 07. 2007, 13:25
- Bydliště: LKRA
- Stav: Offline
Re: Bangkok - leden 2010
Nechci zadávat nové vlákno, tak se zeptám tady. Gulf Air má teď v nabídce letenky CAI - BKK v business class/first class za 418USD/540USD. Nevíte co levně lítá do CAI? Že bych poprvé v životě zkusil First Class a ještě na longhaulu a navíc s Gulf Air v A340, kde očekávám prvotřídní servis.
dík
dík