Váha a počet zavazadel

stevard
Cestující Business Class
Cestující Business Class
Příspěvky: 491
Registrován: 19. 06. 2006, 20:03
Bydliště: PRG
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: Váha a počet zavazadel

Příspěvek od stevard »

outlier píše:
stevard píše:ohledně těch piece conceptů u LH platěj pořád starý podmínky tj 2PC v Y. To snížení na 1PC bylo odloženo na neurčito kvůli ostřejším security kontrolám, co teď v Německu probíhaj.


Co mají co dělat počty zavazadel s ostrostí kontrol? Taky doufám, že ty 2PC ještě platí, minimálně UA to tak podle svého webu má pořád a těžko se budou s LH lišit...


Pokud specielne na letech do US pustim o 1PC min, tak budou mit automaticky vsichni malej kufr na palubu. Zvlast problematicka je prave americka klientela, ktera je z Delty zvykla brat si nahoru 16kg. A ostrejsi security kontroly v Nemecku se momentalne zamerujou na fyzickou kontrolu vsech prirucnich zavazadel. Takze proto se zatim zachovava puvodni limit, aby se predeslo nadmernejm rancum na palubu a tim padem delsi cekaci doby na kontrolach.


Prngr
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 208
Registrován: 31. 07. 2009, 11:55
Stav: Offline

Re: Váha a počet zavazadel

Příspěvek od Prngr »

Bylo to u ČSA, ale tématem to navazuje. V PRG a ve FRA jsem kvůli limitu u odbavených zavazadel strčil do příručních nějaké potápěčské vybavení. Samozřejmě se to na rentgenu nelíbilo - Češi si to nechali ukázat, Němci mě i poslali někam vedle, výbavu olízli nějakým papírkem a ten strčili na analýzu do nějakého přístroje. Nevím, jestli to byla kontrola na výbušniny nebo na co ...
Každopádně omezení hmotnosti, resp. počtu odbavených zavazadel nutí lidi hlavně na dálkových letech strkat soustu krámů i do zavazadel příručních, což tu kontrolu jistě opravdu zpomaluje.

flyingblue
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 5478
Registrován: 16. 12. 2008, 14:31
Bydliště: up in the air
Stav: Offline

Re: Váha a počet zavazadel

Příspěvek od flyingblue »

Prngr píše:Bylo to u ČSA, ale tématem to navazuje. V PRG a ve FRA jsem kvůli limitu u odbavených zavazadel strčil do příručních nějaké potápěčské vybavení. Samozřejmě se to na rentgenu nelíbilo - Češi si to nechali ukázat, Němci mě i poslali někam vedle, výbavu olízli nějakým papírkem a ten strčili na analýzu do nějakého přístroje. Nevím, jestli to byla kontrola na výbušniny nebo na co ...
Každopádně omezení hmotnosti, resp. počtu odbavených zavazadel nutí lidi hlavně na dálkových letech strkat soustu krámů i do zavazadel příručních, což tu kontrolu jistě opravdu zpomaluje.


Ale houbelec, omezeni hmotnosti a poctu zapsaanych zavazadel nuti aerolinky lidi, aby zaplatili.

Globik
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 5905
Registrován: 04. 01. 2004, 11:53
Oblíbené typy letadel: B767, Cessna 208
Pohlaví: muž
Bydliště: Honolulu
Stav: Offline

Re: Váha a počet zavazadel

Příspěvek od Globik »

flyingblue píše:Ale houbelec, omezeni hmotnosti a poctu zapsaanych zavazadel nuti aerolinky lidi, aby zaplatili.


Sorry, ale v první řadě radši pojedu ověšený jako vánoční stromeček, pokud to nebude stačit, tak si pokud možno vyberu ailines, kde mi to vemou zadara a terprve v 3.plánu si zaplatím na kus nebo za kila.

flyingblue
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 5478
Registrován: 16. 12. 2008, 14:31
Bydliště: up in the air
Stav: Offline

Re: Váha a počet zavazadel

Příspěvek od flyingblue »

Globík píše:
flyingblue píše:Ale houbelec, omezeni hmotnosti a poctu zapsaanych zavazadel nuti aerolinky lidi, aby zaplatili.
Sorry, ale v první řadě radši pojedu ověšený jako vánoční stromeček, pokud to nebude stačit, tak si pokud možno vyberu ailines, kde mi to vemou zadara a terprve v 3.plánu si zaplatím na kus nebo za kila.


Ano jsou ruzni lide. Nekteri litaji treba s Ryanairem.


Prochaine
Cestující Economy (low-cost)
Cestující Economy (low-cost)
Příspěvky: 92
Registrován: 31. 07. 2009, 14:28
Stav: Offline

Re: Váha a počet zavazadel

Příspěvek od Prochaine »

To je docela hloupé.. plánuji let z MUC (nebo z FRA) do MIA a segment PRG-MUC jsem chtěl místo autem (a placeného parkování) vzít Lufthansou (mají teď letenku v akci za 2050 Kč), ale se zavazadly asi bude problém. Tam pojedu na lehko, ale zpátky jsem plánoval, že si druhé zavazadlo připlatím (50 USD). V segmentu MUC-PRG bych však platil za kila a je to nějakých €5 nebo €10 za kg :-(

whiskey
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 4145
Registrován: 17. 08. 2007, 12:03
Stav: Offline

Re: Váha a počet zavazadel

Příspěvek od whiskey »

Prochaine píše:To je docela hloupé.. plánuji let z MUC (nebo z FRA) do MIA a segment PRG-MUC jsem chtěl místo autem (a placeného parkování) vzít Lufthansou (mají teď letenku v akci za 2050 Kč), ale se zavazadly asi bude problém. Tam pojedu na lehko, ale zpátky jsem plánoval, že si druhé zavazadlo připlatím (50 USD). V segmentu MUC-PRG bych však platil za kila a je to nějakých €5 nebo €10 za kg :-(


na jednu letenku to nevies dat? To by bolo aj na PRG-MUC pravidla ako MUC-MIA.

Prochaine
Cestující Economy (low-cost)
Cestující Economy (low-cost)
Příspěvky: 92
Registrován: 31. 07. 2009, 14:28
Stav: Offline

Re: Váha a počet zavazadel

Příspěvek od Prochaine »

Pochybuji o tom, že by to někdo dokázal... když hledám PRG-MUC na běžných letenkových vyhledavačích, tak jsem na dvojnásobné ceně :-( Ale zkusím to. Zatím ještě nevím termín.

stevard
Cestující Business Class
Cestující Business Class
Příspěvky: 491
Registrován: 19. 06. 2006, 20:03
Bydliště: PRG
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: Váha a počet zavazadel

Příspěvek od stevard »

po evropě se to pohybuje neco pres 300CZK/kg a k tomu transakcni poplatek to je zhruba 400CZK

holovsky
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 140
Registrován: 30. 09. 2007, 16:36
Stav: Offline

Re: Váha a počet zavazadel

Příspěvek od holovsky »

Prochaine píše:To je docela hloupé.. plánuji let z MUC (nebo z FRA) do MIA a segment PRG-MUC jsem chtěl místo autem (a placeného parkování) vzít Lufthansou (mají teď letenku v akci za 2050 Kč), ale se zavazadly asi bude problém. Tam pojedu na lehko, ale zpátky jsem plánoval, že si druhé zavazadlo připlatím (50 USD). V segmentu MUC-PRG bych však platil za kila a je to nějakých €5 nebo €10 za kg :-(


A co zkusit hledat zpáteční MUC->MIA ; MIA->PRG s dokopením pouze PRG->MUC. Takhle jsem jednou dost ušetřil, jelikož jsem neletěl z Prahy (takže se na mě nevztahovaly tarify z Prahy, které byly o dost dražší), ale zpět to šlo až do Prahy, pouze za malý příplatek, který byl ještě o něco menší než kdybych kupoval letenku do Prahy samostatně.
Řešil jsem tehdy naprosto stejný problém. Tam mi jeden kufr nevadil, ale zpět s dvěma 20kg kufry byl po Evropě samostatný let dost problém.

Prochaine
Cestující Economy (low-cost)
Cestující Economy (low-cost)
Příspěvky: 92
Registrován: 31. 07. 2009, 14:28
Stav: Offline

Re: Váha a počet zavazadel

Příspěvek od Prochaine »

Poměrně zajímavá alternativa. Také to mám spočítané, že na cestu tam se vejdu s příručním zavazadlem a zpět toho povezu více. A hlavně cestou tam mi složité cestování nevadí, ale představa, že strávím 10 hodin v letadle a ještě mě bude čekat 4 hodiny v autě, mi moc nesedí (po loňské zkušenosti).

Globik
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 5905
Registrován: 04. 01. 2004, 11:53
Oblíbené typy letadel: B767, Cessna 208
Pohlaví: muž
Bydliště: Honolulu
Stav: Offline

Re: Váha a počet zavazadel

Příspěvek od Globik »

Prochaine píše:Poměrně zajímavá alternativa. Také to mám spočítané, že na cestu tam se vejdu s příručním zavazadlem a zpět toho povezu více.
Obvyklá varianta :D

Prochaine
Cestující Economy (low-cost)
Cestující Economy (low-cost)
Příspěvky: 92
Registrován: 31. 07. 2009, 14:28
Stav: Offline

Re: Váha a počet zavazadel

Příspěvek od Prochaine »

Můj plán je NYC (2 dny) - MIA (6 dní) a zpět. Tam a zpět z FRA kolem 12750 Kč, z TXL kolem 12500 Kč, z MUC 16000 Kč, z PRG 15800 Kč.

Alternativa FRA-NYC-MIA-PRG je kolem 14000 Kč.
Alternativa MUC-NYC-MIA-PRG je kolem 14500 Kč.
Alternativa TXL-NYC-MIA-PRG je kolem 14500 Kč.

(Bohužel přímý let MIA a zpět se nakonec zdá nevýhodný, protože bych v USA nezůstával noc ze soboty na neděli, proto jsem si přidal ty dva dny na NYC).

No a protože do Berlína nejezdí žádný noční vlak, abych odlet kolem 11 stihl, tak stejně pojedu autem. A když už pojedu autem, tak se tam nenechám "jen" odvést a rovnou bych si ho tam nechal a vrátil se s ním zpět.

Globik
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 5905
Registrován: 04. 01. 2004, 11:53
Oblíbené typy letadel: B767, Cessna 208
Pohlaví: muž
Bydliště: Honolulu
Stav: Offline

Re: Váha a počet zavazadel

Příspěvek od Globik »

Prochaine píše:No a protože do Berlína nejezdí žádný noční vlak, abych odlet kolem 11 stihl, tak stejně pojedu autem. A když už pojedu autem, tak se tam nenechám "jen" odvést a rovnou bych si ho tam nechal a vrátil se s ním zpět.
Jede tam noční autobus Student Agency.

kuchi
Cestující Economy (low-cost)
Cestující Economy (low-cost)
Příspěvky: 19
Registrován: 08. 10. 2008, 21:49
Stav: Offline

Re: Váha a počet zavazadel

Příspěvek od kuchi »

chci se jen ujistit (na webu mi to prijde nejake zmatene). Uvazuji o PRG-Madrid s lufthansou za velmi nizkou cenu (kolem 4000kc return). Je v te cene 20kg odbavane zavazadlo, nebo na tyhle nizke ceny zadne odbavene zavazadlo neni?


Odpovědět