Tragedie_v_JZD píše:Kdyz muze byt dalkovka levnejsi v B738 nez v 767, je klidne mozny, ze bude i vietnam levnejsi vA319, nez v A330
Smajilk je na miste, stejne jako podotek ohledne zaplneni kapacity.
Presto si myslim, ze ta paralela neni uplne spravna. Udajne (prosim proverit), prislusna tehdy provozovana 767 nedokazala proti zimnim vetrum utahnout BKK-PRG obsazena naraz. Pokud tomu tak bylo, tak se ztraci dulezita uspora mezipristani. V tu chvili zda to cele otocit na 3 nebo na 4, pri omezenem poctu cestujicih s vyhodami unifikace flotily vc. vlastnich posadek muze bezpecne vyjit v prospech 737. Pro A319 vs. A330 nic z toho ale pouzit nelze. V plnem obsazeni to na objem cargo bude mezi A319 a 737-800 asi stejne spatne, uz treba na zidle je to 135Y (CSA standard) / max 150 Y vs 189.
Tragedie_v_JZD píše:Kdyz muze byt dalkovka levnejsi v B738 nez v 767, je klidne mozny, ze bude i vietnam levnejsi vA319, nez v A330
Smajilk je na miste, stejne jako podotek ohledne zaplneni kapacity.
Presto si myslim, ze ta paralela neni uplne spravna. Udajne (prosim proverit), prislusna tehdy provozovana 767 nedokazala proti zimnim vetrum utahnout BKK-PRG obsazena naraz. Pokud tomu tak bylo, tak se ztraci dulezita uspora mezipristani. V tu chvili zda to cele otocit na 3 nebo na 4, pri omezenem poctu cestujicih s vyhodami unifikace flotily vc. vlastnich posadek muze bezpecne vyjit v prospech 737. Pro A319 vs. A330 nic z toho ale pouzit nelze. V plnem obsazeni to na objem cargo bude mezi A319 a 737-800 asi stejne spatne, uz treba na zidle je to 135Y (CSA standard) / max 150 Y vs 189.
FD.
No nevim. SU lital s 767 SVO-HKG a to je podobna trasa. S doletem problem urcite nebyl.
Tragedie_v_JZD píše:Kdyz muze byt dalkovka levnejsi v B738 nez v 767, je klidne mozny, ze bude i vietnam levnejsi vA319, nez v A330
Smajilk je na miste, stejne jako podotek ohledne zaplneni kapacity.
Presto si myslim, ze ta paralela neni uplne spravna. Udajne (prosim proverit), prislusna tehdy provozovana 767 nedokazala proti zimnim vetrum utahnout BKK-PRG obsazena naraz. Pokud tomu tak bylo, tak se ztraci dulezita uspora mezipristani. V tu chvili zda to cele otocit na 3 nebo na 4, pri omezenem poctu cestujicih s vyhodami unifikace flotily vc. vlastnich posadek muze bezpecne vyjit v prospech 737. Pro A319 vs. A330 nic z toho ale pouzit nelze. V plnem obsazeni to na objem cargo bude mezi A319 a 737-800 asi stejne spatne, uz treba na zidle je to 135Y (CSA standard) / max 150 Y vs 189.
FD.
No nevim. SU lital s 767 SVO-HKG a to je podobna trasa. S doletem problem urcite nebyl.
No tak možná šlo o verzi letadla, typ motoru, možná také nemuseli v tomto směru být tolik nepříznivé větrné podmínky. Ona ta 767 TVS také nebyla nejnovější a něco už měla za sebou.
Tragedie_v_JZD píše:Kdyz muze byt dalkovka levnejsi v B738 nez v 767, je klidne mozny, ze bude i vietnam levnejsi vA319, nez v A330
Bude to taková polo-dálkovka. Sice budou mít v té 319 nové polohovatelné C sedačky, ale tím se ještě trochu sníží kapacita a nemožnost carga to dost degraduje. Etnické klientele je ale jedno jestli poletí se stopem nebo přímo, obchodní cestující z toho asi moc odvázaný nebude, konkurence v palubním servisu v C je velká. Stejně to nakonec bude o ceně. Velkou část kapacity na sezonu mají už prodanou etnikem. Tamtamy říkají, že v rámci kompenzace "sovětského" státního dluhu (resp. české pohledávky) budou čerpat služby v Taškentu zdarma, proto zvolili tohle řešení. Přejme si ať se té lince daří a ať je to motivuje líznout si nějakou 330...
Nevím co tomu přát,ale je celkem jasné že to je ještě větší nesmysl než dálkovky s A310 , ale u ČSA už je to taková tradice..Mitchell taky doletí nad Tokio žejo?.. Je tu někdo, kdo si myslí,že to může vydělat peníze
Tragedie_v_JZD píše:Kdyz muze byt dalkovka levnejsi v B738 nez v 767, je klidne mozny, ze bude i vietnam levnejsi vA319, nez v A330
Bude to taková polo-dálkovka. Sice budou mít v té 319 nové polohovatelné C sedačky, ale tím se ještě trochu sníží kapacita a nemožnost carga to dost degraduje. Etnické klientele je ale jedno jestli poletí se stopem nebo přímo, obchodní cestující z toho asi moc odvázaný nebude, konkurence v palubním servisu v C je velká. Stejně to nakonec bude o ceně. Velkou část kapacity na sezonu mají už prodanou etnikem. Tamtamy říkají, že v rámci kompenzace "sovětského" státního dluhu (resp. české pohledávky) budou čerpat služby v Taškentu zdarma, proto zvolili tohle řešení. Přejme si ať se té lince daří a ať je to motivuje líznout si nějakou 330...
Spekuluji, ale tato linka by mohla být i cílovkou pro ty, co létají v Y nebo C kvůli nízkým cenám s AeroSvit. Je přeci už jedno, zda strávím 2 hodiny na přestupu nebo hodinu při čerpání paliva - pokud budou ceny rozumné, proč ne...