jen pro zajimavost, vyzkousel jsem naplanovat let PRG-BKK B767-300ER:
trasa:
LKPR SID VOZ UT45 SOPAV UL984 NM UM991 OLGIN B494 MKL B491 BISNA UM23 MARAL B450 BIBIM N644 ABDAN B371 LEMOD N644 DI A466 JHANG M875 LAPAN B209 JJS P646 PTN N895 POXEM P646 BETNO G463 BKK DCT VTBS
CELKEM 4749.4 nm, FL350, fouka docela silny vitr po smeru letu, takze usetrim palivo
Loadsheet pro prazdne letadlo by vypadal takto, maximalky jsou brany s ohledem na aktualni pocasi a stav rwy, proto jsou snizene, v tomto pripade vse limituje RWY24 na LKPR:
WEIGHT DISTRIBUTION
LOAD IN COMPARTMENTS 0 BAG/0 CARGO/0 MAIL/0 OTHER/0
PASSENGER/CABIN BAG 0 AD/0 C/0 I/0 TOTAL/0+0
TOTAL PAYLOAD 0
DRY OPERATING WEIGHT 89904
ZERO FUEL WEIGHT ACTUAL 89904 MAX 130600
TAKE OFF FUEL 54950
TAKE OFF WEIGHT ACTUAL 144854 MAX 180240 L
TRIP FUEL 45300
LANDING WEIGHT ACTUAL 99554 MAX 145150
TAXI OUT FUEL 500
UNDERLOAD BEFORE LMC 35386 LIMITED BY TOW
To znamena, ze do letadla muzu narvat jeste 35386kg nakladu, coz muze byt (pocitam li pax+bagaz=100 kilo) pres 350 pax, coz o hooodne predci sedackovou kapacitu B767...takze pri konfiguraci rekneme 34C/210Y do letadla nacpu 244pax (20740kg), jejich bagaz - 244x15kg (3660kg) a jeste mi zbyde misto na 10986kg carga nebo paliva, cili problem s doletem by byt nemel....