flyingblue píše:MS743 píše:Mozna z toho bude zmatek ale pri rannim letu CSA do mnichova (jeste nedavno) to vypadalo desive.... ve smyslu ze bylo hodne lidi ale slecny u self-check in byly velice mile a pomahaly kazdemu a fungovalo to.
Since na check in byl par lidi kteri zdrzovaly ale bylo to kuframa apod. Ale kdyz slecny na pocatku vsem pomohly s tim kioskem tak lide jsou odbaveny a jen tam "hodi kufry"... kdyz kufr pak je 30KG tak to nikomu nepomuze zda check in je jen dropp off...
mimochodem.. jake je procento lidi kteri se sami odvabi online apod.???? Snad uz se lidi naucili, ne?
Na 90% mnych letu z PRG (pravda neni jich vice nez 20) mi websystem system aerolinky na konci napise "Vase odbaveni neni mozne dokoncit, dojdete na prepazku". Totez mi rikaji kiosky.
Priste uz nalehajici slecnu poslu nehezky doprdele, poznamenam si jeji jmeno a posle ji do p****e jeste nekdo dalsi.
Tim, ze slecnu posles do p****e ztrapnis akorat sam sebe. Myslis si, ze to tam dela pro svoji zabavu a ze ji bavi tam denně vyhazovat stovky lidi, ktery neuměj číst? Pokud si na ni vezmes jmeno a napises nakej duchaplnej liebesbrief, tak si bud jistej, ze ji jeste pochvalej, ze dela svoji praci dobre
) Chapu, ze technika neni dokonala a system neni idealní, nicmene v tomhle pripade bych doporucil psat opakovane stiznosti na funkcnost (resp. nefunkcnost) systemu. Jedine tak bude vyvijenej tlak na vyvojare tech krasnych kiosku, aby to konecne zacalo delat to, co ma. Jednou prijde den, kdy uz vsude misto prepazek bude stat jen kus plechu a potom to bude teprve zajimavy