A380 AF CDG NRT
A380 AF CDG NRT
Tento report je strucnym popisem toho, co cekat v economy tride A380 Air France. Nekdy v pulce srpna jsem zacal hledat Y letenky do Japonska na treti zarijovy tyden. V uvahu prichazela AF, kombinace AF/KLM a Alitalia. Po dotazu zde na foru vypadla Alitalia a volba nakonec padla na Air France. PRG – CDG - NRT a zpet stejnou cestou. Lety CDG - NRT - CDG byly v A380, PRG - CDG – PRG standardne v A320.
CDG NRT AF 276 odlet 1330 prilet 0800 doba letu 1130
A380 jsem videl takhe zblizka poprve a dojem je opravdu mocny
Nastup byl velmi rychly. Delsi fronta byla jen na spodni palubu. Ja mel misto nahore, muj gate E62 byl temer bez fronty.
Misto 88K jsem musel rezervovat telefonicky, na webu AF je k dispozici jen spodni patro. U okna sedela miniaturni Japonka, takze se sdilenim prostoru na dvousicu snad nebude problem. V celem hornim salonu nas bylo asi 30. Najednou slysim ‘boarding completed’.
Presunul jsem se pres ulicku na prostredni ctyrku. Mam ji celou pro sebe. Vynikajici.
Takto vypada bussiness salon.
Po vytlaceni ze stojanky byl do kazde osobni obrazovky pusten obraz z kamery na smerovce.
Nasledoval teply rucnik, krekry a pivo a asi po pulhodine obed. Na vyber western nebo japanese menu. Volim japanese - rybu s ryzi a miso-soup. Bylo to celkem chutne i syte.
Nasleduje obligatni kafe/caj. Ja ale volim pivo a gin, a pivo a gin, neb mam vyzkouseno, ze se po teto kombinaci vyborne spi. Budim se az nad Sibiri.
Zadni galley na horni palube je mala, jsou tam i dve toalety, takze je tam neustale plno lidi. Lepsi je sejit o patro niz, kde je prostoru vic a je mozno kouknout ven skrz male okenko ve dverich. Pomerne veliky prostor s bufetem je mezi obema spodnimi ekonomy salony.
Po celou dobu letu je k dispozici nealko, pivo, vino, sampus i koralka. K jidlu sendvice, precliky a japonske nudle nekolika typu. Sladkosti vcetne dvou druhu nanuku byly k mani taky. Servis velmi slusny. Snidane se podavala nekde nad japonskym morem.
Na Narite hladce dosedame s pulhodinovym zpozdenim. Pasova a celni kontrola probehla rychle a bez problemu. Nejvetsi zdrzeni – asi minuta - bylo pri lustraci prirucniho zvazadla. Potom jen vymenit voucher za JRpass a pokracovat na nadrazi.
Jen pro zajimavost par fotek shinkasenu
Frekvence Osaka Tokyo v nedeli vecer je uctyhodna
NRT CDG AF 275 odlet 1150 prilet 1715 doba letu 1225
Nekolik mistnich znalcu se o Narite vyslovilo pochvalne, tudiz jsem na zpatecni cestu vyrazil o neco drive, aby byl cas na prozkoumani letiste. Sky Team okupuje T1 North Wing, zbytek ‘sveta’ se deli o T1 South Wing. Mezi obema kridly je nespocet obchodu a hospod (jidelen).
ANA lakadlo
O patro vys je terasa se slusnym vyhledem. (tri fotky terasy jsou v sekci Narita) Ranni provoz je sporadicky. Nekolik letadel z Evropy a neco carga.
Moje A380 pristava
Za bezpecnostni kontrolou je o patro niz kontrola pasova. Cestou ke gatu jeden freeshop, kavarna a zoufalej Japan bufet. Tady je cekani jenom cekani. Zadne povyrazeni zde jiz necekejte.
Boarding byl z E51 a E52. Horni paluba je nabordovana z E52 velmi rychle, u E51 je fronta dlouha snad 100 metru. Gate E52 byl posleze pouzit i pro palubu spodni, takze vse slo celkem rychle. Horni salon je zcela plny, 90% jsou Japonci jedouci do Evropy na vylet. Grupa 30 duchodcu se mnou pokracovala az do Prahy. Servis zacal po dvaceti minutach, orisky, voda, papirove menu a hned navazoval obed. Zvolil jsem western. Dobra volba.
Dve hodiny po startu uz bylo zatemneno.
Salon zustal zatemneny celou cestu, Nekolik cyklu pivo, muzika, spanek ubehlo prekvapive rychle. Snidane ( nebo vlaste vecere, bylo po paty hodine odpoledne) se podavala hodinu pred dosednutim. ktere je hezky pozorovatelny z kamery umistene na smerovce
Byla to moje treti dalkovka s AF a byl jsem opet spokojen. Vse fungovalo, personal ochotny, servis vynikajici.
Let v economy AF A380 bych shrnul takto:
+ velmi tiche letadlo
+ ‘dlouhe’ prochazky
+ vyborny servis
+ externi kamery
+ airshow
- malo mista pro nohy
- IFE – nabidka siroka, ale stupidni
CDG NRT AF 276 odlet 1330 prilet 0800 doba letu 1130
A380 jsem videl takhe zblizka poprve a dojem je opravdu mocny
Nastup byl velmi rychly. Delsi fronta byla jen na spodni palubu. Ja mel misto nahore, muj gate E62 byl temer bez fronty.
Misto 88K jsem musel rezervovat telefonicky, na webu AF je k dispozici jen spodni patro. U okna sedela miniaturni Japonka, takze se sdilenim prostoru na dvousicu snad nebude problem. V celem hornim salonu nas bylo asi 30. Najednou slysim ‘boarding completed’.
Presunul jsem se pres ulicku na prostredni ctyrku. Mam ji celou pro sebe. Vynikajici.
Takto vypada bussiness salon.
Po vytlaceni ze stojanky byl do kazde osobni obrazovky pusten obraz z kamery na smerovce.
Nasledoval teply rucnik, krekry a pivo a asi po pulhodine obed. Na vyber western nebo japanese menu. Volim japanese - rybu s ryzi a miso-soup. Bylo to celkem chutne i syte.
Nasleduje obligatni kafe/caj. Ja ale volim pivo a gin, a pivo a gin, neb mam vyzkouseno, ze se po teto kombinaci vyborne spi. Budim se az nad Sibiri.
Zadni galley na horni palube je mala, jsou tam i dve toalety, takze je tam neustale plno lidi. Lepsi je sejit o patro niz, kde je prostoru vic a je mozno kouknout ven skrz male okenko ve dverich. Pomerne veliky prostor s bufetem je mezi obema spodnimi ekonomy salony.
Po celou dobu letu je k dispozici nealko, pivo, vino, sampus i koralka. K jidlu sendvice, precliky a japonske nudle nekolika typu. Sladkosti vcetne dvou druhu nanuku byly k mani taky. Servis velmi slusny. Snidane se podavala nekde nad japonskym morem.
Na Narite hladce dosedame s pulhodinovym zpozdenim. Pasova a celni kontrola probehla rychle a bez problemu. Nejvetsi zdrzeni – asi minuta - bylo pri lustraci prirucniho zvazadla. Potom jen vymenit voucher za JRpass a pokracovat na nadrazi.
Jen pro zajimavost par fotek shinkasenu
Frekvence Osaka Tokyo v nedeli vecer je uctyhodna
NRT CDG AF 275 odlet 1150 prilet 1715 doba letu 1225
Nekolik mistnich znalcu se o Narite vyslovilo pochvalne, tudiz jsem na zpatecni cestu vyrazil o neco drive, aby byl cas na prozkoumani letiste. Sky Team okupuje T1 North Wing, zbytek ‘sveta’ se deli o T1 South Wing. Mezi obema kridly je nespocet obchodu a hospod (jidelen).
ANA lakadlo
O patro vys je terasa se slusnym vyhledem. (tri fotky terasy jsou v sekci Narita) Ranni provoz je sporadicky. Nekolik letadel z Evropy a neco carga.
Moje A380 pristava
Za bezpecnostni kontrolou je o patro niz kontrola pasova. Cestou ke gatu jeden freeshop, kavarna a zoufalej Japan bufet. Tady je cekani jenom cekani. Zadne povyrazeni zde jiz necekejte.
Boarding byl z E51 a E52. Horni paluba je nabordovana z E52 velmi rychle, u E51 je fronta dlouha snad 100 metru. Gate E52 byl posleze pouzit i pro palubu spodni, takze vse slo celkem rychle. Horni salon je zcela plny, 90% jsou Japonci jedouci do Evropy na vylet. Grupa 30 duchodcu se mnou pokracovala az do Prahy. Servis zacal po dvaceti minutach, orisky, voda, papirove menu a hned navazoval obed. Zvolil jsem western. Dobra volba.
Dve hodiny po startu uz bylo zatemneno.
Salon zustal zatemneny celou cestu, Nekolik cyklu pivo, muzika, spanek ubehlo prekvapive rychle. Snidane ( nebo vlaste vecere, bylo po paty hodine odpoledne) se podavala hodinu pred dosednutim. ktere je hezky pozorovatelny z kamery umistene na smerovce
Byla to moje treti dalkovka s AF a byl jsem opet spokojen. Vse fungovalo, personal ochotny, servis vynikajici.
Let v economy AF A380 bych shrnul takto:
+ velmi tiche letadlo
+ ‘dlouhe’ prochazky
+ vyborny servis
+ externi kamery
+ airshow
- malo mista pro nohy
- IFE – nabidka siroka, ale stupidni
-
- Cestující Economy Class
- Příspěvky: 180
- Registrován: 19. 05. 2011, 08:23
- Pohlaví: muž
- Stav: Offline
Re: A380 AF CDG NRT
Moc pekny, tento trip report ve me upevnuje dojem, ze dalkovky z KLM-AF jsou z evropskych spolecnosti v tuto dobu asi nejlepsi volba.
-
- Kapitán
- Příspěvky: 5478
- Registrován: 16. 12. 2008, 14:31
- Bydliště: up in the air
- Stav: Offline
Re: A380 AF CDG NRT
manilair píše:Moc pekny, tento trip report ve me upevnuje dojem, ze dalkovky z KLM-AF jsou z evropskych spolecnosti v tuto dobu asi nejlepsi volba.
Pokud nejaou obsluhovany triplem nebo 747 CIO, tak proc ne
-
- Cestující Economy Class
- Příspěvky: 180
- Registrován: 19. 05. 2011, 08:23
- Pohlaví: muž
- Stav: Offline
Re: A380 AF CDG NRT
flyingblue píše:manilair píše:Moc pekny, tento trip report ve me upevnuje dojem, ze dalkovky z KLM-AF jsou z evropskych spolecnosti v tuto dobu asi nejlepsi volba.
Pokud nejaou obsluhovany triplem nebo 747 CIO, tak proc ne
Aha..plazove destinace, ja si pamatuju, ze drive to AF nazivala ...club vacances. Mel jsem tu cest letet touhle konfiguraci z MRU v 747 , ale je to jiz skoro deset let....a fakt je, ze tenkrat to bylo ..jak to hazvat..husty
-
- Kapitán
- Příspěvky: 5478
- Registrován: 16. 12. 2008, 14:31
- Bydliště: up in the air
- Stav: Offline
Re: A380 AF CDG NRT
manilair píše:flyingblue píše:manilair píše:Moc pekny, tento trip report ve me upevnuje dojem, ze dalkovky z KLM-AF jsou z evropskych spolecnosti v tuto dobu asi nejlepsi volba.
Pokud nejaou obsluhovany triplem nebo 747 CIO, tak proc ne
Aha..plazove destinace, ja si pamatuju, ze drive to AF nazivala ...club vacances. Mel jsem tu cest letet touhle konfiguraci z MRU v 747 , ale je to jiz skoro deset let....a fakt je, ze tenkrat to bylo ..jak to hazvat..husty
Ver mi, ze standardni konfigurace 777-300 se tomu HODNE blizi. A ze s tim ted AF litaj skoro vsude.
Re: A380 AF CDG NRT
to C na fotke je full flat?
Re: A380 AF CDG NRT
whiskey píše:to C na fotke je full flat?
To bohuzel nevim. Ja mel hrbolatej full flat v Y.
-
- Cestující Economy Class
- Příspěvky: 269
- Registrován: 06. 02. 2007, 21:02
- Bydliště: BRQ
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
Re: A380 AF CDG NRT
Divím se, že na cestě tam byla ta horní paluba tak prázdná. Na dálkovkách věc nevídaná. Já letěl nedávno KLM747Combi do/z MEX a pocity dobré, akorát servis na cestě zpět výrazně horší a místo pro nohy v Y taky nic moc. Obsazenost 100%.
Re: A380 AF CDG NRT
whiskey píše:to C na fotke je full flat?
AF zadny full flat v C nema. Z evropskych spolecnosti ma full flat pouze BA a Swiss. (pokud je mi znamo).
-
- Cestující Economy Class
- Příspěvky: 270
- Registrován: 13. 06. 2008, 10:46
- Pohlaví: muž
- Bydliště: ZRH
- Stav: Offline
Re: A380 AF CDG NRT
Snehulak píše:whiskey píše:to C na fotke je full flat?
AF zadny full flat v C nema. Z evropskych spolecnosti ma full flat pouze BA a Swiss. (pokud je mi znamo).
Virgin Atlantic ma taky full flat (stejny jako Air Canada), byla to moje prvni dalkovka ever (a op-up )
OpenSkies nepocitame mezi Evropske nebo nepocitame mezi full flat? A nebo mezi poradne letecke spolecnosti?
Kdo ma full flat na transatlantickych trasach?
LX,SQ,AC,UA,NZ ze Staru
pak BA,VS z britskych
nevim jak jsou na tom AA,DL...
-
- Kapitán
- Příspěvky: 5478
- Registrován: 16. 12. 2008, 14:31
- Bydliště: up in the air
- Stav: Offline
Re: A380 AF CDG NRT
JanoS píše:Snehulak píše:whiskey píše:to C na fotke je full flat?
AF zadny full flat v C nema. Z evropskych spolecnosti ma full flat pouze BA a Swiss. (pokud je mi znamo).
Virgin Atlantic ma taky full flat (stejny jako Air Canada), byla to moje prvni dalkovka ever (a op-up )
OpenSkies nepocitame mezi Evropske nebo nepocitame mezi full flat? A nebo mezi poradne letecke spolecnosti?
Kdo ma full flat na transatlantickych trasach?
LX,SQ,AC,UA,NZ ze Staru
pak BA,VS z britskych
nevim jak jsou na tom AA,DL...
DL jen v 764 - takze FRA a LHR.
-
- Cestující Economy Class
- Příspěvky: 270
- Registrován: 13. 06. 2008, 10:46
- Pohlaví: muž
- Bydliště: ZRH
- Stav: Offline
Re: A380 AF CDG NRT
flyingblue píše:JanoS píše:Snehulak píše:AF zadny full flat v C nema. Z evropskych spolecnosti ma full flat pouze BA a Swiss. (pokud je mi znamo).
Virgin Atlantic ma taky full flat (stejny jako Air Canada), byla to moje prvni dalkovka ever (a op-up )
OpenSkies nepocitame mezi Evropske nebo nepocitame mezi full flat? A nebo mezi poradne letecke spolecnosti?
Kdo ma full flat na transatlantickych trasach?
LX,SQ,AC,UA,NZ ze Staru
pak BA,VS z britskych
nevim jak jsou na tom AA,DL...
DL jen v 764 - takze FRA a LHR.
Pozeram ze SQ FRA-JFK sa neda booknut inak ako Europa-JFK za rozumnu cenu
Kedze moje hlavne destinacie su SFO a BOS tak si asi na tej linke nezaletim
NZ ma LHR-LAX a da sa celkom dobre nakombinovat na ZRH/PRG-LHR-LAX-SFO, len ten posledny segment sa bookuje len do economy aj ked je cela fare business...
Re: A380 AF CDG NRT
flyingblue píše:
DL jen v 764 - takze FRA a LHR.
MXP také létá 764.
-
- Kapitán
- Příspěvky: 2130
- Registrován: 24. 05. 2008, 12:26
- Bydliště: BRQ
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
Re: A380 AF CDG NRT
Děkuji za pěkný a hlavně informativní trip-report. V květnu na Naritě budu s Aeroflotem a tak vím, že přes security půjdu až tak hodinku před odletem, abych jen nečekal.