Wizz Air
Re: Wizz Air
Pri odletu ve stredu z Rima se zamerili pouze na takovy ty kufry od vietnamcu, ten jeden typ, jak maji vsichni vsude stejnej, s tema koleckama ma na delku cca 5 cm pres, jenom a pouze tyto kufry nepousteli do letadla, leda odbavit nebo urvat kolecka vsechno jsem popsal tady http://forum.airways.cz/viewtopic.php?f=53&t=5276&start=60
Ostatni kufry pousteli uplne bez problemu, i ty evidetni vetsi, i krosny, pouze tyhle vietnamsky ne.
Ostatni kufry pousteli uplne bez problemu, i ty evidetni vetsi, i krosny, pouze tyhle vietnamsky ne.
-
- Kapitán
- Příspěvky: 1995
- Registrován: 17. 04. 2007, 19:22
- Oblíbené typy letadel: A318, A330-300, ATR42
- Pohlaví: muž
- Bydliště: OSR
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
Re: Wizz Air
Wizz si opet hral s poplatky za platbu.
U Visy je to trochu prestrel se mi zda - 216 kc za os/usek.
Takze zase se bude hojne vyuzivat bankovni prevod, ktery je ted za 108 kc.
U Visy je to trochu prestrel se mi zda - 216 kc za os/usek.
Takze zase se bude hojne vyuzivat bankovni prevod, ktery je ted za 108 kc.
Re: Wizz Air
Prosím Vás, dneska jsem si rezervovala letenky. Na konci objednávky mi to napsalo, že došlo k chybě v systému. V rezervacích tento let mám, ale nepřišel mi žádný potvrzující email. Myslíte, že mám ten let rezervovaný? Nejsem si jistá. Normálně mám v rezervacích i číslo rezervace. dík Zuzka
-
- Cestující Economy Class
- Příspěvky: 158
- Registrován: 21. 04. 2008, 20:50
- Pohlaví: muž
- Bydliště: OSR
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
Re: Wizz Air
zuzlik píše:Prosím Vás, dneska jsem si rezervovala letenky. Na konci objednávky mi to napsalo, že došlo k chybě v systému. V rezervacích tento let mám, ale nepřišel mi žádný potvrzující email. Myslíte, že mám ten let rezervovaný? Nejsem si jistá. Normálně mám v rezervacích i číslo rezervace. dík Zuzka
Pokud je tvůj let v rezervacích a stojí tam "POTVRZENO", tak se není čeho obávat
Re: Wizz Air
Dobrý den, mám problém. Potřebuju koupit letenky směr Luton - Brno a platit bankovním převodem. Jenže mi to jako zemi účtu nabízí pouze UK a Rumunsko. Co teď? Díky Zuzka
Re: Wizz Air
Už to mám
Re: Wizz Air
U následujících letů se objevilo "vyprodáno", zřejmě se škrtá v letovém řádu.
Praha - Luton (11.1.-25.3.)
středa, čtvrtek a neděle ranní spoje
Praha - Milano/Bergamo (15.1.-4.3.)
nedělní spoje
Praha - Řím (11.1.-29.2.)
středeční spoje
Praha - Eindhoven (11.1.-22.2. a pak ještě 7.3.)
středeční spoje
Praha - Luton (11.1.-25.3.)
středa, čtvrtek a neděle ranní spoje
Praha - Milano/Bergamo (15.1.-4.3.)
nedělní spoje
Praha - Řím (11.1.-29.2.)
středeční spoje
Praha - Eindhoven (11.1.-22.2. a pak ještě 7.3.)
středeční spoje
Re: Wizz Air
Nevíte někdo náhodou, jaké jsou momentálně stroje v PRG? Díky.
-
- Cestující Business Class
- Příspěvky: 361
- Registrován: 08. 03. 2010, 12:19
- Oblíbené typy letadel: A350, A380, B747
- Pohlaví: muž
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
Re: Wizz Air
vitezslav píše:Nevíte někdo náhodou, jaké jsou momentálně stroje v PRG? Díky.
Dnes, stejně jako už docela dlouhou dobu, létali HA-LWK a HA-LWL.
-
- Kapitán
- Příspěvky: 1995
- Registrován: 17. 04. 2007, 19:22
- Oblíbené typy letadel: A318, A330-300, ATR42
- Pohlaví: muž
- Bydliště: OSR
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
Re: Wizz Air
co zas dela bordel ten wizz..
Nízkonákladová letecká společnost Wizz Air zrušila preventivně z ekonomických důvodů od poloviny ledna do konce března z Prahy 58 odletů. Škrty se dotknou cestujících, kteří měli zakoupené letenky na nedělní spoje do Bergama (15.01.-04.03.) a středeční do Říma (11.01.-29.02.) a Eindhovenu (11.01.-07.03.). Nejvíce letů zmizelo do Londýna Lutonu, od 11.01. do 25.03. jsou to druhé linky dne ve středu, čtvrtek a neděli (původně s odletem z Ruzyně v 06:00). Není to poprvé, co Wizz Air nemile překvapil pasažéry s déle dopředu zakoupenou letenkou.
planes.cz
Nízkonákladová letecká společnost Wizz Air zrušila preventivně z ekonomických důvodů od poloviny ledna do konce března z Prahy 58 odletů. Škrty se dotknou cestujících, kteří měli zakoupené letenky na nedělní spoje do Bergama (15.01.-04.03.) a středeční do Říma (11.01.-29.02.) a Eindhovenu (11.01.-07.03.). Nejvíce letů zmizelo do Londýna Lutonu, od 11.01. do 25.03. jsou to druhé linky dne ve středu, čtvrtek a neděli (původně s odletem z Ruzyně v 06:00). Není to poprvé, co Wizz Air nemile překvapil pasažéry s déle dopředu zakoupenou letenkou.
planes.cz
Re: Wizz Air
Uz jsem o tom psal pred cca tydnem. Rusi se..
bojler píše:U následujících letů se objevilo "vyprodáno", zřejmě se škrtá v letovém řádu.
Praha - Luton (11.1.-25.3.)
středa, čtvrtek a neděle ranní spoje
Praha - Milano/Bergamo (15.1.-4.3.)
nedělní spoje
Praha - Řím (11.1.-29.2.)
středeční spoje
Praha - Eindhoven (11.1.-22.2. a pak ještě 7.3.)
středeční spoje
Re: Wizz Air
Ha ha kolik Italů se tam rozčilovalo, že muselo zaplatit nadvelikostní zavazadlo ? :
Jinak ono je asi fakt problém dostat všechno do těch schránek když je 180 míst v letadle, navíc si dokážu představit italský smysl pro systém a každej tam naháže svoje věci ledabyle s vědomím, že je bin jen jeho.
Jinak ono je asi fakt problém dostat všechno do těch schránek když je 180 míst v letadle, navíc si dokážu představit italský smysl pro systém a každej tam naháže svoje věci ledabyle s vědomím, že je bin jen jeho.
-
- Cestující Economy Class
- Příspěvky: 262
- Registrován: 19. 01. 2011, 18:10
- Pohlaví: muž
- Bydliště: LKAA
- Stav: Offline
Re: Wizz Air
Ace2 píše:Jinak ono je asi fakt problém dostat všechno do těch schránek když je 180 míst v letadle, navíc si dokážu představit italský smysl pro systém a každej tam naháže svoje věci ledabyle s vědomím, že je bin jen jeho.
Vážně, tohle není legrace. V praxi se vážně osvědčila filtrace zavazadel na gatu. Ale i to je nutné dořešit. Zejména Italové s libostí strhávají v autobusech hold lables, následně si svoje připlacená zapsaná zavazadla vynáší po schodech na palubu. Potom v tom chaosu, který vytváří na schodech a v trupu musí posádka filtrovat a opětovně zavazadla značit. Následně je musí RCS snášet a předávat k naložení. Vzniká stres u posádky i personálu handlingu. Navíc je nutné provádět opravy v dokumentaci. To vše dohromady vytváří zpoždění v řádu minimálně minut ... Půlhodinový limit blokových časů je tak pouze obtížně dodržitelný.
Navíc jsou tam další faktory stěžující práci. Cestující příchozí na gate po odjezdu autobusů, "ztráta" osobních věcí, palubních vstupenek nebo dokladů, touha po focení si kabiny, neochota sednout si vedle neznámé osoby, dělení později-nastupivších rodin ...
Re: Wizz Air
Tak strhávání labelů z gatem označených kufrů ještě v autobusu jsem viděl na vlastní oči před sebou. Nicméně jim to moc nepomohlo, protože z gatu mají kromě kufru označenou i letenku nějak, že to posádka při boardingu dokáže nějak zjistit a taky že zjistila. Kyselej xicht PAX pak byl pohled k nezaplacení.
Tak Wizzu už to asi nějak došlo, že takhle to asi dál nejde a kromě evidentně zajímavé finanční ztráty je šance i velkého zdržení letadla. (zvláště když budou mít nějaký slot).
Já si beru jen takovou plochou tašku přes rameno, takže nejsem ani nucen dávat tašku do rámu a navíc jsem schopen jí nacpat do binu i když je hodně zaplněnej. Problém je prostě v tom, že spousta lidí si nosí do kabiny normální regulerní kufr, k tomu ženský ještě kabelku, igelitku z duty free a ted v zimě mega teplou bundu. A všechno to nahážou do binu s vědomím, že patří jen jim. To je jasný, že tam nemusí být zdaleka ani 180 lidí aby se to tam nevešlo.
Jestli někdo zažil let s italama tak pochopí, že ten národ musí zákonitě zkrachovat, protože je to jak zájezd mentálně postižených vidláků. Letuška 4x zopakuje, že všechno má být během startu a přistání vypnuto a stejně kolem tebe každej tuká do telefonu jako by se ho to netýkalo. Bych jim nejradši přerazil ruce a telefon spláchnul do záchodu.
Tak Wizzu už to asi nějak došlo, že takhle to asi dál nejde a kromě evidentně zajímavé finanční ztráty je šance i velkého zdržení letadla. (zvláště když budou mít nějaký slot).
Já si beru jen takovou plochou tašku přes rameno, takže nejsem ani nucen dávat tašku do rámu a navíc jsem schopen jí nacpat do binu i když je hodně zaplněnej. Problém je prostě v tom, že spousta lidí si nosí do kabiny normální regulerní kufr, k tomu ženský ještě kabelku, igelitku z duty free a ted v zimě mega teplou bundu. A všechno to nahážou do binu s vědomím, že patří jen jim. To je jasný, že tam nemusí být zdaleka ani 180 lidí aby se to tam nevešlo.
Jestli někdo zažil let s italama tak pochopí, že ten národ musí zákonitě zkrachovat, protože je to jak zájezd mentálně postižených vidláků. Letuška 4x zopakuje, že všechno má být během startu a přistání vypnuto a stejně kolem tebe každej tuká do telefonu jako by se ho to netýkalo. Bych jim nejradši přerazil ruce a telefon spláchnul do záchodu.
-
- Cestující Business Class
- Příspěvky: 431
- Registrován: 15. 08. 2006, 06:12
- Pohlaví: muž
- Bydliště: PRG
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
Re: Wizz Air
To admin: zavaní to tady racismem.