charlie2025 píše:Převod jejich kurzem se dá vypnout (po zadání čísla karty) a poté se částka strhne v měně letenky a tím pádem se použije kurz tvé banky.. To, že přestala fungovat wire bude asi způsobený jejich snahou postupně zrušit bezplatnou možnost platby .. resp. jen přes jejich kreditku
Ten check box uz tam taky neni ...
Pořád tam je, teď vyzkoušeno. Je třeba kliknout na nápis "More information" při platbě.
Dnešní informace Tomáše Hampla v části "Zprávy" o zahájení letů společnosti Ryanair do Budapešti obsahuje zásadní nepřesnost - údajně do Maďarska tato společnost nelétala. Faktem ale je, že do Budapešti létal Ryanair ještě v roce 2010, konkrétně ukončil své působení v říjnu 2010 (stejně jako v Praze). Ryanair také určitou dobu létal na letiště Sármellék/Balaton (SOB).
tempranilo píše:Dnešní informace Tomáše Hampla v části "Zprávy" o zahájení letů společnosti Ryanair do Budapešti obsahuje zásadní nepřesnost - údajně do Maďarska tato společnost nelétala. Faktem ale je, že do Budapešti létal Ryanair ještě v roce 2010, konkrétně ukončil své působení v říjnu 2010 (stejně jako v Praze). Ryanair také určitou dobu létal na letiště Sármellék/Balaton (SOB).
I přes tu chybu, která je bijící do očí, mě spíš napadá, jestli nemají zájem FR i v Praze, myslím, že je na opět vhodná doba. Ryan by zase dostal slevu a rozvířil by stojaté (či uschlé?) vody Prahy.
tempranilo píše:Dnešní informace Tomáše Hampla v části "Zprávy" o zahájení letů společnosti Ryanair do Budapešti obsahuje zásadní nepřesnost - údajně do Maďarska tato společnost nelétala. Faktem ale je, že do Budapešti létal Ryanair ještě v roce 2010, konkrétně ukončil své působení v říjnu 2010 (stejně jako v Praze). Ryanair také určitou dobu létal na letiště Sármellék Balaton (SOB).
I přes tu chybu, která je bijící do očí, mě spíš napadá, jestli nemají zájem FR i v Praze, myslím, že je na opět vhodná doba. Ryan by zase dostal slevu a rozvířil by stojaté (či uschlé?) vody Prahy.
V Praze chybí společnost typu Niki. Ryanair by Praze nepřinesl vůbec nic nového (pokud by tedy rovnou neotevřeli destinace typu Kanáry,Maroko, Malta, o čemž silně pochybuju). Na low cost letenky do East Midlands a do Beauvais už myslím v dnešní době není nikdo zvědavý.
tempranilo píše:Dnešní informace Tomáše Hampla v části "Zprávy" o zahájení letů společnosti Ryanair do Budapešti obsahuje zásadní nepřesnost - údajně do Maďarska tato společnost nelétala. Faktem ale je, že do Budapešti létal Ryanair ještě v roce 2010, konkrétně ukončil své působení v říjnu 2010 (stejně jako v Praze). Ryanair také určitou dobu létal na letiště Sármellék/Balaton (SOB).
Děkuji za upozornění. Je to tak, jak píšete. Ryanair létal do Budapešti do konce října 2010 z Velké Británie a Irska. K ukončení letů do Budapešti je i ve fóru diskuse - viewtopic.php?f=17&t=5819&start=0. Stejně tak společnost v minulosti létala na letiště Sármellék. Za velkou nepřesnost v článku se čtenářům tímto omlouvám.
Alca píše: I přes tu chybu, která je bijící do očí, mě spíš napadá, jestli nemají zájem FR i v Praze, myslím, že je na opět vhodná doba. Ryan by zase dostal slevu a rozvířil by stojaté (či uschlé?) vody Prahy.
V Praze chybí společnost typu Niki. Ryanair by Praze nepřinesl vůbec nic nového (pokud by tedy rovnou neotevřeli destinace typu Kanáry,Maroko, Malta, o čemž silně pochybuju). Na low cost letenky do East Midlands a do Beauvais už myslím v dnešní době není nikdo zvědavý.
Nelze než souhlasit. Ostatně vývoj provozu u Wizz potvrzuje, že ultra low cost, resp. služby, které nabízejí, z metropole moc netáhnou (s určitou výjimkou, jako je Londýn).
tempranilo píše:Dnešní informace Tomáše Hampla v části "Zprávy" o zahájení letů společnosti Ryanair do Budapešti obsahuje zásadní nepřesnost - údajně do Maďarska tato společnost nelétala. Faktem ale je, že do Budapešti létal Ryanair ještě v roce 2010, konkrétně ukončil své působení v říjnu 2010 (stejně jako v Praze). Ryanair také určitou dobu létal na letiště Sármellék/Balaton (SOB).
Děkuji za upozornění. Je to tak, jak píšete. Ryanair létal do Budapešti do konce října 2010 z Velké Británie a Irska. K ukončení letů do Budapešti je i ve fóru diskuse - viewtopic.php?f=17&t=5819&start=0. Stejně tak společnost v minulosti létala na letiště Sármellék. Za velkou nepřesnost v článku se čtenářům tímto omlouvám.
tempranilo píše:Dnešní informace Tomáše Hampla v části "Zprávy" o zahájení letů společnosti Ryanair do Budapešti obsahuje zásadní nepřesnost - údajně do Maďarska tato společnost nelétala. Faktem ale je, že do Budapešti létal Ryanair ještě v roce 2010, konkrétně ukončil své působení v říjnu 2010 (stejně jako v Praze). Ryanair také určitou dobu létal na letiště Sármellék/Balaton (SOB).
I přes tu chybu, která je bijící do očí, mě spíš napadá, jestli nemají zájem FR i v Praze, myslím, že je na opět vhodná doba. Ryan by zase dostal slevu a rozvířil by stojaté (či uschlé?) vody Prahy.
Vzhledem k tomu, že Ryanair odešel z Budapešti za velmi podobných okolností jako z Prahy, bylo by zajímavé vědět, jestli si nyní vymohl na letišti nějaké významné slevy. Spíše to vypadá, že moc ne, když otevře jen pět linek a jedná se prakticky jen o obnovení toho, co dříve zrušil.
kuba.biker píše:V Praze chybí společnost typu Niki. Ryanair by Praze nepřinesl vůbec nic nového (pokud by tedy rovnou neotevřeli destinace typu Kanáry,Maroko, Malta, o čemž silně pochybuju). Na low cost letenky do East Midlands a do Beauvais už myslím v dnešní době není nikdo zvědavý.
Otázka je jestli by Ryanair s linkami do Středomoří uspěl, zatím se to nikomu z Prahy moc nedaří. Pokud tam něco nabízí Smartwings, tak jen díky tomu, že významnou část míst mají zamluvené cestovní kanceláře.
Som sklamany neaktualnostou, nepresnostami a tiez malou atraktivitou web stranok, ktore patria panovi Hamplovi. Skoda, kedysi to bolo inak, dnes co len trochu zbehlejsi pouzivatel internetu ma aktualnejsie a podrobnejsie informacie, nez prinasa T. Hampl. Co uz, tak ako pan Hampl kedysi prisiel, tak aj odide.
Ryanair akoby citil novu vlnu cestovania Madarov za pracou do Velkej Britanie a Irska. V mnohom to bude mat suvislost s nelichotivou ekonomickou situaciou, takze ocakavat bohatsiu strukturu liniek z BUD asi nebude na mieste. S PRG sa to neda prirovnavat, pretoze Ceska republika je na tom hospodarsky neporovnatelne lepsie nez Madarsko, takze podobne linky za pracou z PRG nemozno ocakavat. Ten experiment s Balatonom bol naozaj zaujimavy, no v tomto sa Ryanair preratal, akoby nevedel, ze podstatna cast madarskeho obyvatelstva zije v Budapesti a lietat bude odtial. V kazdom pripade, FR neustale hlada, kde by sa zapichol, ocakavam ale, ze ked sa uvolni Rumunsko, Bulharsko, Chorvatsko, tak on tam bude jeden z prvych.