S Austrianem do Kyjeva a Wizz Airem na Krym
-
- Vedoucí kabiny
- Příspěvky: 872
- Registrován: 09. 09. 2008, 18:37
- Pohlaví: muž
- Bydliště: PRG, YVR
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
S Austrianem do Kyjeva a Wizz Airem na Krym
Zdravím, předem bych chtěl upozornit, že nejsem slohově nadaný, takže tripreport obohatím spíše o fotky než o povídání.
Začátek plánování této cesty, přišel s uveřejněním nabídky na vouchery na internetový portál edreams. Letenky s použitím voucheru vyšly na 2000Kč/osoba, trasování bylo PRG-VIE-KBP-VIE-PRG. Jelikož jsem byl s přítelkyní domluvenej, že si k tomu ještě přidáme Krym, tak jsem začal hledat jak se dostat na Krym, nejlépe levně a letecky samozřejmě. Po shlédnutí cen všech leteckých společností co nalítávají SIP, bylo rozhodnuto, že jediný kdo připadá do úvahu bude Wizz Air Ukraine. Netrvalo dlouho a Wizz Air naservíroval akci 20% sleva pro všechny, takže jsem neváhal a šel nakupovat. Jenže nakonec jsem koupil jenom letenky IEV-SIP a zpáteční cestu jsem musel nechat otevřenou, protože u zpátečních letů nevyhovoval termín ani cena. Nakonec se to vyřešilo tak, že mě přítelkyně ujistila že vlakem to není tak hrozný, a tak byl dokoupen lístek na vlak Simferopol-Kyjev do kupé pro 4.
Mapka trasy
Nastal den D a přesun na pražské letiště.
PRG-VIE (Vzdálenost 303 km)
LF: cca. 90%
Hodnocení letu a letušek: 70%
Příjezd na letiště proběhl hladce pražskou integrovanou dopravou, až na pár „vonících houmlesáků“. Jelikož jsem zjistil, že Austrian na pražském letišti má jen drop-off přepážky (pro bussines cestující nevím jestli to platí také), tak jsem rovnou zamířil k online kiosku, kde jsem se odbavoval jako kioskový panic. Nakonec se nebylo čeho obávat, přiložil jsem mojí věrnostní kartu Miles & More, která se prozatím hodí leda tak na škrábání ranní námrazy na skle u auta a vyjel mi seznam letů, které jsem měl ten den absolvovat. Takže ještě rychle naklepat číslo kartičky a už jenom tisknout boardenky na segmenty PRG-VIE a VIE-KBP. Pak ještě odbavit kufr, projít přes security, projít kolem nehorázně předražených hospod, kde se nestydí dát na lístek např. presso za cca.120Kč, a pak už jenom čekat až přistaví vymrzlej autobus.
VIE-KBP (Vzdálenost 1453 km)
LF: cca. 70%
Hodnocení letu a letušek: 75%
Tak a je to tady, pro někoho hrůzostrašně vypadající přestup během 35minut, pokud letadlo poletí na čas. Naštěstí při boardingu a letu nenastaly žádné komplikace, takže jsme na vídeňské letiště dosedli asi ještě o necelých 10minut dřív než bylo naplánováno. Z letadla nebylo kam spěchat, stejnak pojede jenom jeden autobus a to až ve chvíli, kdy nastoupí poslední cestující. Značení na letišti kam jít bylo bez chyby, takže nakonec se stihl záchod i nějakých 15minut na free internetu, který letiště VIE nabízí.
Na segment VIE-KBP jsem se těšil čím dál tím víc, protože ráno jsem nestihl svačinu a žaludek už se ozýval, takže jsem doufal alespoň v nějaký menší jídlo, který nakonec i bylo. Při letu se nic mimořádného nestalo, takže za necelé 2hodiny už jsme dosedali na Kyjevské letiště Borispol.
Následuje pár fotek z Kyjeva:
Na obědě, po tomhle výletě dlouho nechci vidět kopr a kysanou smetanu
Návštěva leteckého muzea, obrázky radši bez popisků, protože bych ty letadla určitě popletl.
4 dny uplynuli rychlostí blesku a už se blížil čtvrteční ranní odlet IEV-SIP. Na nový letiště a leteckou společnost do sbírky jsem se těšil tak, že mi bylo úplně jedno že budu muset vstávat někdy kolem půl 4ráno, kdy se teprve má chodit domů.
IEV-SIP
LF: cca. 90%
Hodnocení letu a letušek: 99%
Při prvním pohledu na letištní budovu jsem trošku zaváhal, jestli to je vůbec letiště, ale bylo. Prostě taková malá nehezká budova, ve který se nacházelo pár přepážek, směnárna, nějakej malej bufáč a budky, kde se prodávali letenky na neznámé spoje. Po odbavení jsem zamířil ven a pak do další budovy, ve které se nacházelo security stanoviště, kam si každý musel dotáhnou své odbavené zavazadlo a zde ho strčit do scaneru a pak teprve se o něj nemusel starat. Další místnost za security už byl jen takový budkogate s malým barem a pár sedačkama.
Nastal čas přesunu k letadlu, i když letadlo bylo kousek od budkogatu, tak se jelo autobusy. Po nástupu a pozdravu „good morning“, ruštinu a ukrajinštinu neovládám, se mě ještě jednou letuška zeptala jestli umím anglicky a nabídnula mi místo v první řadě, kde se nacházely extra sedačky rezervované pro dlouhány. Pro ty co rádi obdivují letušky, ideální místo, protože během startu a přistání sedíte přímo proti nim. Celej let jsem tak nějak proklimbal, venku hnusně, přistání do ještě hnusnější mlhy, bum, šleh, povrch dráhy nic moc. Cesta z letadla před letištní budovu zabrala maximálně 2minuty a to jsem se ještě seknul u pásu na kufry, který vypadal dost vtipně.
A už v Simferopolu
Začátek plánování této cesty, přišel s uveřejněním nabídky na vouchery na internetový portál edreams. Letenky s použitím voucheru vyšly na 2000Kč/osoba, trasování bylo PRG-VIE-KBP-VIE-PRG. Jelikož jsem byl s přítelkyní domluvenej, že si k tomu ještě přidáme Krym, tak jsem začal hledat jak se dostat na Krym, nejlépe levně a letecky samozřejmě. Po shlédnutí cen všech leteckých společností co nalítávají SIP, bylo rozhodnuto, že jediný kdo připadá do úvahu bude Wizz Air Ukraine. Netrvalo dlouho a Wizz Air naservíroval akci 20% sleva pro všechny, takže jsem neváhal a šel nakupovat. Jenže nakonec jsem koupil jenom letenky IEV-SIP a zpáteční cestu jsem musel nechat otevřenou, protože u zpátečních letů nevyhovoval termín ani cena. Nakonec se to vyřešilo tak, že mě přítelkyně ujistila že vlakem to není tak hrozný, a tak byl dokoupen lístek na vlak Simferopol-Kyjev do kupé pro 4.
Mapka trasy
Nastal den D a přesun na pražské letiště.
PRG-VIE (Vzdálenost 303 km)
LF: cca. 90%
Hodnocení letu a letušek: 70%
Příjezd na letiště proběhl hladce pražskou integrovanou dopravou, až na pár „vonících houmlesáků“. Jelikož jsem zjistil, že Austrian na pražském letišti má jen drop-off přepážky (pro bussines cestující nevím jestli to platí také), tak jsem rovnou zamířil k online kiosku, kde jsem se odbavoval jako kioskový panic. Nakonec se nebylo čeho obávat, přiložil jsem mojí věrnostní kartu Miles & More, která se prozatím hodí leda tak na škrábání ranní námrazy na skle u auta a vyjel mi seznam letů, které jsem měl ten den absolvovat. Takže ještě rychle naklepat číslo kartičky a už jenom tisknout boardenky na segmenty PRG-VIE a VIE-KBP. Pak ještě odbavit kufr, projít přes security, projít kolem nehorázně předražených hospod, kde se nestydí dát na lístek např. presso za cca.120Kč, a pak už jenom čekat až přistaví vymrzlej autobus.
VIE-KBP (Vzdálenost 1453 km)
LF: cca. 70%
Hodnocení letu a letušek: 75%
Tak a je to tady, pro někoho hrůzostrašně vypadající přestup během 35minut, pokud letadlo poletí na čas. Naštěstí při boardingu a letu nenastaly žádné komplikace, takže jsme na vídeňské letiště dosedli asi ještě o necelých 10minut dřív než bylo naplánováno. Z letadla nebylo kam spěchat, stejnak pojede jenom jeden autobus a to až ve chvíli, kdy nastoupí poslední cestující. Značení na letišti kam jít bylo bez chyby, takže nakonec se stihl záchod i nějakých 15minut na free internetu, který letiště VIE nabízí.
Na segment VIE-KBP jsem se těšil čím dál tím víc, protože ráno jsem nestihl svačinu a žaludek už se ozýval, takže jsem doufal alespoň v nějaký menší jídlo, který nakonec i bylo. Při letu se nic mimořádného nestalo, takže za necelé 2hodiny už jsme dosedali na Kyjevské letiště Borispol.
Následuje pár fotek z Kyjeva:
Na obědě, po tomhle výletě dlouho nechci vidět kopr a kysanou smetanu
Návštěva leteckého muzea, obrázky radši bez popisků, protože bych ty letadla určitě popletl.
4 dny uplynuli rychlostí blesku a už se blížil čtvrteční ranní odlet IEV-SIP. Na nový letiště a leteckou společnost do sbírky jsem se těšil tak, že mi bylo úplně jedno že budu muset vstávat někdy kolem půl 4ráno, kdy se teprve má chodit domů.
IEV-SIP
LF: cca. 90%
Hodnocení letu a letušek: 99%
Při prvním pohledu na letištní budovu jsem trošku zaváhal, jestli to je vůbec letiště, ale bylo. Prostě taková malá nehezká budova, ve který se nacházelo pár přepážek, směnárna, nějakej malej bufáč a budky, kde se prodávali letenky na neznámé spoje. Po odbavení jsem zamířil ven a pak do další budovy, ve které se nacházelo security stanoviště, kam si každý musel dotáhnou své odbavené zavazadlo a zde ho strčit do scaneru a pak teprve se o něj nemusel starat. Další místnost za security už byl jen takový budkogate s malým barem a pár sedačkama.
Nastal čas přesunu k letadlu, i když letadlo bylo kousek od budkogatu, tak se jelo autobusy. Po nástupu a pozdravu „good morning“, ruštinu a ukrajinštinu neovládám, se mě ještě jednou letuška zeptala jestli umím anglicky a nabídnula mi místo v první řadě, kde se nacházely extra sedačky rezervované pro dlouhány. Pro ty co rádi obdivují letušky, ideální místo, protože během startu a přistání sedíte přímo proti nim. Celej let jsem tak nějak proklimbal, venku hnusně, přistání do ještě hnusnější mlhy, bum, šleh, povrch dráhy nic moc. Cesta z letadla před letištní budovu zabrala maximálně 2minuty a to jsem se ještě seknul u pásu na kufry, který vypadal dost vtipně.
A už v Simferopolu
Naposledy upravil(a) happyna dne 18. 04. 2012, 18:44, celkem upraveno 2 x.
-
- Vedoucí kabiny
- Příspěvky: 872
- Registrován: 09. 09. 2008, 18:37
- Pohlaví: muž
- Bydliště: PRG, YVR
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
Re: S Austrianem do Kyjeva a Wizz Airem na Krym
Krym:
Následoval přesun z letiště do Yalty. Nejdelší trolejbusovou trať na světě jsme zavrhli, nakonec náš dopravní prostředek bylo zelený nový AUDI s tmavými skly a řidičem Sergejem, chvilku jsem měl obavy kam vůbec dojedem, ale dojeli jsme kam jsme chtěli.
Mapa trasy na Krymu
Jalta a okolí:
Nikitská botanická zahrada
Jalta
Livadijský palác, kde se konala jaltská konference zástupců SSSR, Velké Británie a USA.
Vlaštovčí hnízdo, zámek který byl postaven mezi rokem 1911-1912 pro milenku německého ropného magnáta.
Vorontsovský palác
Následoval přesun do Sevastopolu a dále do Balaklavy a Bachčisaraje
U mašrutek, které odjížděli z nádraží na delší cesty, mě zaujala jedna věc. Řidič neměl povoleno brát lidi na stojáka, přišla kontrola do busu, vzala peníze za cestující a řidič vyjel, jenže za prvním rohem zastavil a už nabíral další. Tak se mi zdá, že další cestující jsou už bonus pro řidiče
Sevastopol
Balaklava - hnízdo ponorek
stará Bachčisaraj
Khanský palác s Bachčisarajskou fontánou
Uspensky Cave Monastery
Po krásných chvilkách na Krymu, nastal den návratu do Kyjeva.
Simferopol – Kyjev (13hodin)
Vlak odjížděl v 18:05 z hlavního nádraží v Simferopolu a do Kyjeva jsme dorazili pár minut po 7hodině. Nástup do vlaku a modlit se, ať nepřisedne nějakej ukrajinec, kterýmu cinká něco v igelitce. Naštěstí nikdo takovej nepřisedl, takže asi nějaký 3hodiny jsme měli s přítelkyní kupé jenom pro sebe a pak přistoupil nějakej ukrajinskej mladík, kterej šel hned spát, takže cesta proběhla v klidu a hladce až na to spaní, kdy jsem byl vzhůru snad každou zastávku.
KBP-VIE
LF: cca. 95%
Hodnocení letu a letušek: 80%
VIE-PRG
LF: cca. 80%
Hodnocení letu a letušek: 65%
Už jsem byl tak utahanej, že jsem úplně vypnul. Ze stavu off mě probralo až hlášení kapitána, že budeme mít malé zpoždění, nakonec se to zpoždění natáhlo na nějakých 30minut. Čekalo se na pár transferujících cestujících. Nakonec zpoždění dovršila skupinka Čechů, kteří 2minuty chodili po letadle a hledali kde jsou napsaný čísla a dovršili to dalšíma 5minutama běhání po letadla a domlouváním se, kdo bude s kým a kde sedět.
Pokud jste dočetli dokonce nebo spíš doprohlíželi, tak Vám děkuji.
Následoval přesun z letiště do Yalty. Nejdelší trolejbusovou trať na světě jsme zavrhli, nakonec náš dopravní prostředek bylo zelený nový AUDI s tmavými skly a řidičem Sergejem, chvilku jsem měl obavy kam vůbec dojedem, ale dojeli jsme kam jsme chtěli.
Mapa trasy na Krymu
Jalta a okolí:
Nikitská botanická zahrada
Jalta
Livadijský palác, kde se konala jaltská konference zástupců SSSR, Velké Británie a USA.
Vlaštovčí hnízdo, zámek který byl postaven mezi rokem 1911-1912 pro milenku německého ropného magnáta.
Vorontsovský palác
Následoval přesun do Sevastopolu a dále do Balaklavy a Bachčisaraje
U mašrutek, které odjížděli z nádraží na delší cesty, mě zaujala jedna věc. Řidič neměl povoleno brát lidi na stojáka, přišla kontrola do busu, vzala peníze za cestující a řidič vyjel, jenže za prvním rohem zastavil a už nabíral další. Tak se mi zdá, že další cestující jsou už bonus pro řidiče
Sevastopol
Balaklava - hnízdo ponorek
stará Bachčisaraj
Khanský palác s Bachčisarajskou fontánou
Uspensky Cave Monastery
Po krásných chvilkách na Krymu, nastal den návratu do Kyjeva.
Simferopol – Kyjev (13hodin)
Vlak odjížděl v 18:05 z hlavního nádraží v Simferopolu a do Kyjeva jsme dorazili pár minut po 7hodině. Nástup do vlaku a modlit se, ať nepřisedne nějakej ukrajinec, kterýmu cinká něco v igelitce. Naštěstí nikdo takovej nepřisedl, takže asi nějaký 3hodiny jsme měli s přítelkyní kupé jenom pro sebe a pak přistoupil nějakej ukrajinskej mladík, kterej šel hned spát, takže cesta proběhla v klidu a hladce až na to spaní, kdy jsem byl vzhůru snad každou zastávku.
KBP-VIE
LF: cca. 95%
Hodnocení letu a letušek: 80%
VIE-PRG
LF: cca. 80%
Hodnocení letu a letušek: 65%
Už jsem byl tak utahanej, že jsem úplně vypnul. Ze stavu off mě probralo až hlášení kapitána, že budeme mít malé zpoždění, nakonec se to zpoždění natáhlo na nějakých 30minut. Čekalo se na pár transferujících cestujících. Nakonec zpoždění dovršila skupinka Čechů, kteří 2minuty chodili po letadle a hledali kde jsou napsaný čísla a dovršili to dalšíma 5minutama běhání po letadla a domlouváním se, kdo bude s kým a kde sedět.
Pokud jste dočetli dokonce nebo spíš doprohlíželi, tak Vám děkuji.
Naposledy upravil(a) happyna dne 25. 04. 2012, 09:24, celkem upraveno 1 x.
Re: S Austrianem do Kyjeva a Wizz Airem na Krym
Pekny! Az teda na "Lenin je většný"
Dotaz: kolik stal ten vlak a kolik by stalo na zpatecni ceste letadlo?
BTW: jde na Ukrajine pujcit auto, nebo je to uplna blbost?
Dotaz: kolik stal ten vlak a kolik by stalo na zpatecni ceste letadlo?
BTW: jde na Ukrajine pujcit auto, nebo je to uplna blbost?
Re: S Austrianem do Kyjeva a Wizz Airem na Krym
Díky moc. Super report. Neuvažoval jsi, že bys kouknul i na Černobyl?
-
- Vedoucí kabiny
- Příspěvky: 872
- Registrován: 09. 09. 2008, 18:37
- Pohlaví: muž
- Bydliště: PRG, YVR
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
Re: S Austrianem do Kyjeva a Wizz Airem na Krym
Díky všem.
No u toho Lenina to je myšlený, že ho ještě neshodili
Jinak ten vlak stál 260hriven, letenka vycházela nějak o 500dráž snad. Ale ten vlak jsem bral i proto, že vyjížděl v neděli večer a v pondělí ráno byl v Kyjevě a nám odlítalo letadlo odpoledne, takže jsme stihli ještě sprchu a snídani. Kdyby jsme letěli letadlem, tak by jsme se museli vracet o den dřív a dráž
Jinak půjčovny tam jsou, ale jak říká yellow, mašrutky jezdí všude a často A co je lepší, půjčit si auto a dávat pozor každý metr abych netrefil díru a ještě se nestřetl s protijedoucím bláznem co předjíždí auto , a nebo sednout si do mašrutky za pár hriven a kochat se výhledem, ale ne teda dopředu
Uvažoval jsem o tom, ale cena od 100dolarů(co jsem prohledával celej internet) mě docela odradila. A hlavně je to zabitej celej den, tak snad někdy příště se poštěstí. Zatím jsem si alespoň prohlídnul Černobylské muzeum.
dejavu píše:Pekny! Az teda na "Lenin je většný"
Dotaz: kolik stal ten vlak a kolik by stalo na zpatecni ceste letadlo?
BTW: jde na Ukrajine pujcit auto, nebo je to uplna blbost?
No u toho Lenina to je myšlený, že ho ještě neshodili
Jinak ten vlak stál 260hriven, letenka vycházela nějak o 500dráž snad. Ale ten vlak jsem bral i proto, že vyjížděl v neděli večer a v pondělí ráno byl v Kyjevě a nám odlítalo letadlo odpoledne, takže jsme stihli ještě sprchu a snídani. Kdyby jsme letěli letadlem, tak by jsme se museli vracet o den dřív a dráž
Jinak půjčovny tam jsou, ale jak říká yellow, mašrutky jezdí všude a často A co je lepší, půjčit si auto a dávat pozor každý metr abych netrefil díru a ještě se nestřetl s protijedoucím bláznem co předjíždí auto , a nebo sednout si do mašrutky za pár hriven a kochat se výhledem, ale ne teda dopředu
VanillA píše:Díky moc. Super report. Neuvažoval jsi, že bys kouknul i na Černobyl?
Uvažoval jsem o tom, ale cena od 100dolarů(co jsem prohledával celej internet) mě docela odradila. A hlavně je to zabitej celej den, tak snad někdy příště se poštěstí. Zatím jsem si alespoň prohlídnul Černobylské muzeum.
Re: S Austrianem do Kyjeva a Wizz Airem na Krym
happyna píše:Díky všem.dejavu píše:Pekny! Az teda na "Lenin je většný"
Dotaz: kolik stal ten vlak a kolik by stalo na zpatecni ceste letadlo?
BTW: jde na Ukrajine pujcit auto, nebo je to uplna blbost?
No u toho Lenina to je myšlený, že ho ještě neshodili
Jinak ten vlak stál 260hriven, letenka vycházela nějak o 500dráž snad. Ale ten vlak jsem bral i proto, že vyjížděl v neděli večer a v pondělí ráno byl v Kyjevě a nám odlítalo letadlo odpoledne, takže jsme stihli ještě sprchu a snídani. Kdyby jsme letěli letadlem, tak by jsme se museli vracet o den dřív a dráž
Jinak půjčovny tam jsou, ale jak říká yellow, mašrutky jezdí všude a často A co je lepší, půjčit si auto a dávat pozor každý metr abych netrefil díru a ještě se nestřetl s protijedoucím bláznem co předjíždí auto , a nebo sednout si do mašrutky za pár hriven a kochat se výhledem, ale ne teda dopředu
Osobne davam prednost autu, ale je pravda, ze videa ze silnicniho provozu v Rusku a na Ukrajine z toho muzou udelat boj o preziti
Ale nalakalo me to hodne, tu Ukrajinu bych chtel videt...
Re: S Austrianem do Kyjeva a Wizz Airem na Krym
whiskey píše:dejavu píše:BTW: jde na Ukrajine pujcit auto, nebo je to uplna blbost?
http://www.avis.com ?
Myslel jsem to tak, jestli to ma cenu a neni to mistenka do prusvihu...
Re: S Austrianem do Kyjeva a Wizz Airem na Krym
ahoj, diky za TR, jsem rad, ze tu a tam nekdo neco o ukrajine napise....
ja do KBP litam dost casto pracovne, ale zatim porad pres terminal B, takze me zaujala tvoje fotka u terminalu F pri priletu - tam maji choboty na vystup z letadla? cca pred loni tam totiz nebyly....
jinak jen doplnim tu promenadu na Oboloni co mas na fotce, lidi ji sice maji radi, ale zadne extra celelbrity tam nejsou... kolem je totiz obycejne sidliste.. ale v lete tam pekne je.
pro ostatni - auto bych si na UA vazne nepujcil.. jednak to bude drahe, druhak vas oskube DAI a tretjak vas oskube i ta pujcovna, pac vam toho napocita strasne moc zniceneho apod...
ja do KBP litam dost casto pracovne, ale zatim porad pres terminal B, takze me zaujala tvoje fotka u terminalu F pri priletu - tam maji choboty na vystup z letadla? cca pred loni tam totiz nebyly....
jinak jen doplnim tu promenadu na Oboloni co mas na fotce, lidi ji sice maji radi, ale zadne extra celelbrity tam nejsou... kolem je totiz obycejne sidliste.. ale v lete tam pekne je.
pro ostatni - auto bych si na UA vazne nepujcil.. jednak to bude drahe, druhak vas oskube DAI a tretjak vas oskube i ta pujcovna, pac vam toho napocita strasne moc zniceneho apod...
-
- Vedoucí kabiny
- Příspěvky: 872
- Registrován: 09. 09. 2008, 18:37
- Pohlaví: muž
- Bydliště: PRG, YVR
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
Re: S Austrianem do Kyjeva a Wizz Airem na Krym
tygrlive píše:ahoj, diky za TR, jsem rad, ze tu a tam nekdo neco o ukrajine napise....
ja do KBP litam dost casto pracovne, ale zatim porad pres terminal B, takze me zaujala tvoje fotka u terminalu F pri priletu - tam maji choboty na vystup z letadla? cca pred loni tam totiz nebyly....
jinak jen doplnim tu promenadu na Oboloni co mas na fotce, lidi ji sice maji radi, ale zadne extra celelbrity tam nejsou... kolem je totiz obycejne sidliste.. ale v lete tam pekne je.
pro ostatni - auto bych si na UA vazne nepujcil.. jednak to bude drahe, druhak vas oskube DAI a tretjak vas oskube i ta pujcovna, pac vam toho napocita strasne moc zniceneho apod...
Dík, jinak když jsi tam dost často, to jsou ty lidi v Kyjevě pořád tak "přívětivý"? Stalo se nám hodněkrát, že se přítelkyně ptala kde to je nebo jak se tam dostat, a bylo jí odseknuto "Nevim, Nezajímám se o to, Nechodim tam, Neznám"...To na Krymu to byl úplnej opak a snažili se alespoň nějak poradit.
Jo ta fotka s prstem je ještě z VIE, na KBP proběhl nástup i výstup klasicky přes schůdky a bus Ale ten Terminál F vypadal celkem slušně + Wifi zdarma.
Aha, no nám bylo řečeno, že tam bydlí nějaký celebrity, já stejnak žádnou neznám až na jednu zpěvačku Jo a na tý Oboloňský mě ještě zaujal ten ochoďák Globus(jestli si to dobře pamatuju), mají každou část rozdělenou do nějakýho stylu.
Re: S Austrianem do Kyjeva a Wizz Airem na Krym
Super trip report!
V listopadu jsme letěli na ME v basketu do Moskvy s Austrianama, takže jen o "pár" kilometrů severněji, říkal jsem si, že Austriani budou slabá odnož Lufthansy a že se přestup za 40 minut nedá stihnout - opak - Austrian nejlepší aerolinka, se kterou jsem po Evropě kdy cestoval (a to až na Ryanaira jsem letěl smad s každou), od servisu po letadla a 40 minut ve Vídni stačilo na to, aby celý tým navštívil záchody a aktualizoval polohu na facebooku díky free wifi
Tento trip report mě nalákal na cestu do Ukrajiny a potvrzuje se, že AA jsou na cesty na východ ideální (a poměrně levní)
V listopadu jsme letěli na ME v basketu do Moskvy s Austrianama, takže jen o "pár" kilometrů severněji, říkal jsem si, že Austriani budou slabá odnož Lufthansy a že se přestup za 40 minut nedá stihnout - opak - Austrian nejlepší aerolinka, se kterou jsem po Evropě kdy cestoval (a to až na Ryanaira jsem letěl smad s každou), od servisu po letadla a 40 minut ve Vídni stačilo na to, aby celý tým navštívil záchody a aktualizoval polohu na facebooku díky free wifi
Tento trip report mě nalákal na cestu do Ukrajiny a potvrzuje se, že AA jsou na cesty na východ ideální (a poměrně levní)
Re: S Austrianem do Kyjeva a Wizz Airem na Krym
happyna píše:tygrlive píše:ahoj, diky za TR, jsem rad, ze tu a tam nekdo neco o ukrajine napise....
ja do KBP litam dost casto pracovne, ale zatim porad pres terminal B, takze me zaujala tvoje fotka u terminalu F pri priletu - tam maji choboty na vystup z letadla? cca pred loni tam totiz nebyly....
jinak jen doplnim tu promenadu na Oboloni co mas na fotce, lidi ji sice maji radi, ale zadne extra celelbrity tam nejsou... kolem je totiz obycejne sidliste.. ale v lete tam pekne je.
pro ostatni - auto bych si na UA vazne nepujcil.. jednak to bude drahe, druhak vas oskube DAI a tretjak vas oskube i ta pujcovna, pac vam toho napocita strasne moc zniceneho apod...
Dík, jinak když jsi tam dost často, to jsou ty lidi v Kyjevě pořád tak "přívětivý"? Stalo se nám hodněkrát, že se přítelkyně ptala kde to je nebo jak se tam dostat, a bylo jí odseknuto "Nevim, Nezajímám se o to, Nechodim tam, Neznám"...To na Krymu to byl úplnej opak a snažili se alespoň nějak poradit.
Jo ta fotka s prstem je ještě z VIE, na KBP proběhl nástup i výstup klasicky přes schůdky a bus Ale ten Terminál F vypadal celkem slušně + Wifi zdarma.
Aha, no nám bylo řečeno, že tam bydlí nějaký celebrity, já stejnak žádnou neznám až na jednu zpěvačku Jo a na tý Oboloňský mě ještě zaujal ten ochoďák Globus(jestli si to dobře pamatuju), mají každou část rozdělenou do nějakýho stylu.
nevim, me lidi prijdou fajn, ale je fakt, ze kyjev je takovy uspechanejsi...
wifi je ted na kbp vsude zdarma, coz jen tak nekde neni...
ten obchodak v Oboloni je myslim DreamTown.. tam jezdim taky nakupovat