Pan Am píše:To by spíš mohl být codesharing se SATA Let ČSA by na Azorech končil a dál by cestující mohli se SATA pokračovat do Bostonu a Toronta. Vše by se opět nabízelo pod sloganem "Cestování s vůní dálek"
No nevim, kdyz SATA neni ve ST, to by se asi ostatnim clenum nelibilo
peetcz píše:...Určitě by měla zkusit návrat do BTS a dálkovou linku. Další kroky by mohly následovat. Je stejný jako s vládou. K prorperitě se neproškrtáte!
Jediná možnost vlády jak pomoci ČSA (a zároveň všem dopravcům na letišti Praha) je vybudování linky vlaku nebo metra na Ruzyňské letiště. Obávám se, že ostatní kroky k udržení ČSA nemůžou vést jinudy než přes škrtání platů nebo pracovních míst. Jakýkoli jiný rozvoj či reorganizace business modelu za takovéto situace by byla z politického hlediska (odbory, motivace zaměstnanců) současně nemyslitelná...
Marty-t píše: Jediná možnost vlády jak pomoci ČSA (a zároveň všem dopravcům na letišti Praha) je vybudování linky vlaku nebo metra na Ruzyňské letiště. ...
Aha, zakaznik nechce za xxxx korun letet do Londyna, ale kdyby mohl na letiste dojet metrem - hned rozhodne se letet?????
Marty-t píše: Jediná možnost vlády jak pomoci ČSA (a zároveň všem dopravcům na letišti Praha) je vybudování linky vlaku nebo metra na Ruzyňské letiště. ...
Aha, zakaznik nechce za xxxx korun letet do Londyna, ale kdyby mohl na letiste dojet metrem - hned rozhodne se letet?????
jvoj píše:Co ted bude s linkami ktere jiz dale nebudou ubsluhovany CCA? OK je asi neprevezme ze?
Ta otázka je správná, ale zatím je poslední zpráva ze včerejška a tam se to ještě neřešilo. Pochybuju o tom, že OK bude ty lety operovat, nemá čím. Díky té vyhořelé ATR mají problém tyhle krátké linky obsadit a na bulíka se to nevyplatí...
České aerolinie pomáhají cestujícím v nouzi: hledají alternativní spojení, vypravují autobusy večer vyšlou speciální let do Ostravy Praha 19. června 2012 (platné k 13.hod)
Společnost Job Air-Central Connect Airlines v pondělí večer přerušila nečekaně ve večerních hodinách provoz všech svých pravidelných linek, České aerolinie tak nemohou na tyto spoje nabízet letenky svým cestujícím. Přestože České aerolinie nejsou operujícím dopravcem, nenechávají svoje cestující v nouzi. V případě všech dotčených spojů v těchto dvou dnech hledají pro své cestující alternativní spojení s využitím jiných leteckých společností. V případě spojení do Ostravy společnost vypravuje také autobusy a večer vypraví speciální let z Prahy do Ostravy.
V souvislosti s přerušením provozu společnosti Job Air – Central Connect Airlines, ke kterému došlo ve včerejších večerních hodinách, zajistily České aerolinie ve spolupráci s Czech Airlines Handling náhradní autobusovou dopravu pro cestující na pravidelné lince z/do Ostravy. Autobus byl vypraven dnes ráno v 5:20 z ostravského letiště přesně podle odletového času pravidelného letu do Prahy. Opačným směrem z Prahy do Ostravy autobus odjel ve 12:00 hodin, tj. v době, kdy měl být původně vypraven zrušený let.
České aerolinie dnes večer také vypraví mimořádný let z Prahy do Ostravy jako náhradu za zrušenou linku Job Airu. Let Českých aerolinií OK0020 bude z Prahy vypraven ve 21:30 s příletem do Ostravy ve 22:30, tj. přesně ve stejných časech, jako zrušený let. Letadlo s posádkou v Ostravě přenocuje a zítra ráno odletí z Ostravy jako let OK0021 v 5:20, s příletem do Prahy v 6:20, tj. podle platného letového řádu.
České aerolinie pomáhají cestujícím Cestující s letenkou Českých aerolinií jsou o dnešních náhradních řešeních na lince Praha – Ostrava informováni prostřednictvím Kontaktního centra společnosti.
Cestujícím s letenkou Českých aerolinií na některý ze zrušených letů společnosti Job Air – Central Connect Airlines doporučujeme, aby se obrátili na prodejce, u kterého letenku pořídili. Pokud letenku zakoupili přímo u Českých aerolinií, doporučujeme, aby se obrátili buď na Kontaktní centrum Českých aerolinií, ticketingové kanceláře společnosti na letištích v Praze nebo Ostravě nebo na kancelář Českých aerolinií v Praze (V Celnici 5) nebo na ČSA OK Point v Ostravě. Kontaktní centrum Českých aerolinií bylo v této souvislosti posíleno. Čekací doba na obsloužení telefonátu ale může nárazově trvat déle než je obvyklé, České aerolinie proto prosí cestující o trpělivost.
Jim shoří jedno letadlo a celé jejich podnikání se hroutí...to je fakt sranda. Nejdřív Poprad a teď všechny ty linky co létaly CCA. Snad dostanou něco od pojišťovny ne?
AirDroid píše:Jim shoří jedno letadlo a celé jejich podnikání se hroutí...to je fakt sranda. Nejdřív Poprad a teď všechny ty linky co létaly CCA. Snad dostanou něco od pojišťovny ne?
No zavreni linky do TAT bych nevidel jako hrouceni podnikani
AirDroid píše:Jim shoří jedno letadlo a celé jejich podnikání se hroutí...to je fakt sranda. Nejdřív Poprad a teď všechny ty linky co létaly CCA. Snad dostanou něco od pojišťovny ne?
No zavreni linky do TAT bych nevidel jako hrouceni podnikani
Souhlas, financování linky ze strany regionu asi nebylo dostatečné a proto mají smůlu. ČSA si na své přisly a teď si najdou jiného oslíka, aby jim sypal penizky...
Novou, tzv. nocující frekvenci zavádějí České aerolinie na pravidelné lince Praha – Ostrava. Nové spojení bude z Prahy odlétat v pozdních večerních hodinách, na zpáteční cestu z Ostravy se pak vydá na druhý den brzo ráno. Nová frekvence Českých aerolinií do Ostravy plně nahradí lety společnosti Job Air – Central Connect Airlines
MEA píše:riesenim by mohla byt aj dostavba tej linky metra. na jednej strane by bola konecna na ruzyni a na druhej bud ostrava-svinov alebo rovno poprad
Samozrejme by to slo primo, do zatacky bych to nestavel.