Omlouvám se, že si dovolím dát sem mou loňskou zkušenost s pojištěním.
Na Floridě mě bodl v moři do nohy stingray ( malý rejnok). Byla to fakt bolest jako kráva, myslím, že asi nejhorší, co jsem kdy zažila. Místní mi poradili, abych si na to v koupelně nechala alespoň 20 minut téct co nejvíc horkou vodu, co vydržím. To jsem udělala, víc než půl hodiny, ale nepomáhalo, bolest byla opravdu šílená.
Poslala jsem tedy manžela do protější lékárny, aby mi tam na to něco koupil, že zrčitě budou vědět co. Tam mu nic nedali, když řekl, že to byl stingray, že prý to musím určitě k lékaři.
Mám pojištění k Citi kreditní kartě, tak manžel volal na asistenční službu.
Tam se ho ptali, kde přesně jsme ( byli jsme v St.Petersburgu), že prý zjistí, kde je nejbližší nemocnice a že za chvíli mi zavolají.
Opravdu asi za 15 minut volali, nadiktovali a zároveň poslali sms s adresou nemocnice, a že prý tam zavolají a domluví, že tam jedeme, abychom nemuseli nic platit, že to vše bude zařízeno. Ovšem tou dobou už bolest polevovala, tak jsem se rozhodla nikam nejet.
Za 5 minut volali, jestli už jedeme, že tam budou volat. Řekla jsem, že už je to lepší, že to zvládnu bez lékaře. Oni řekli, že pokud bych si to rozmyslela, že mám hned zavolat, že to tam zařídí.
Ještě i druhý den mi volali, jestli je vše OK.
Takový přístup pojišťovny se mi líbí, i když nemám srovnání, protože jsem zatím službu pojišťovny nepotřebovala.
Ale je dobré vědět, že pokud by se něco stalo, tak tato pojišťovna je pravděpodobně z těch slušných.
A to jsem se obávala, že když je to pojištění ke kreditní kartě, že to asi nic moc nebude.
Mimochodem, na ty stingraye si fakt dejte pozor, vidět nejsou a bolest je strašná.