PETR2 píše:Zvažovali jsme je na jaře v C do HAV, kde taxy byly u UX/CSA 11000 a u AF 14700, ale vzali jsme radši AF, protože to v dubnu ještě létali obstarožní 767. Také kvůli těm problémům s kufry a přestupem mezi terminály na Barajas jsme si je na longhaul nevybrali. Nyní jsem si dělal Limu a také mi je nabízeli za asi dva tisíce méně než AF. Máme s nimi zkušenost rovněž po Evropě, kde v C byly docela dobrý standard na dnešní časy. Myslím tím hlavně hot meal a ne jen "snack" á la CSA. A v economy souhlas low cost s typickým buy on board.
Aha, to jsem myslel, ze uspora bude i vetsi... Kazdopadne diky!
Robert píše:Skutečně se na pobočkách ČSA stojí hodinové fronty, jak píše iDnes?
Stačí si přečíst příspěvky v tomto vlákně, např:
Zajda píše:4:42 ... to jsem zvědavý kdo tenhle rekord překoná...nemluvě na to, že LIM a SLC už není, což byl původní plán..no co, v PEK je taky pěkně )))
Skutečně se na pobočkách ČSA stojí hodinové fronty, jak píše iDnes?
Kolega tam byl vcera. Prisel v jednu, odesel se dvema letenkami do Stockholmu v pul osmy
Informovan z fora jsem tam dorazil dnes v 8:10 a byl jsem treti ve fronte. Takze jsem spokojeny odchazel v 9:45. Zhruba do pul devate se to jen pomalu trousilo, pri otevreni v 9:30 tam uz ale stalo asi 30 mozna 40 lidi.
1) JS zaspal a osmělil se s křížkem po fúnuse až den po článku v Týdnu 2) JS je sice opět "vtipný" v přirovnáních, nicméně ta zasádní skutečnost, že ČSA přišly o veškerý telefonní prodej po dobu několika týdnů - zůstala bez povšimnutí. 3) magické datum 30.9.2012 bylo prolomeno - tím pádem čtvrteční zábavná divadla v Celnici nebudou
1) JS zaspal a osmělil se s křížkem po fúnuse až den po článku v Týdnu 2) JS je sice opět "vtipný" v přirovnáních, nicméně ta zasádní skutečnost, že ČSA přišly o veškerý telefonní prodej po dobu několika týdnů - zůstala bez povšimnutí. 3) magické datum 30.9.2012 bylo prolomeno - tím pádem čtvrteční zábavná divadla v Celnici nebudou
Ja myslim, ze by se mely hlasit jenom zpravy - tj. ze je neco noveho
Navzat OK Plus "jednim z nejvelkorysejsich programu" to chce hodne velkou davku ironie (ale nemusi byt ctenari spravne pochopena).
To, ze novinarum (nejen JS) unikaji pomerne zajimave a hlavne dulezite souvislosti, neni nova vec. Naopak cloveka vzdy prekvapi, kdyz novinari vystihnout pointu.
A JS se to opet nepodarilo. Naopak konec clanku vyzniva, jako by cela akce byla pro CSA spatne a pritom jde o to, uvolnit ty penize z rozvahy
1) JS zaspal a osmělil se s křížkem po fúnuse až den po článku v Týdnu 2) JS je sice opět "vtipný" v přirovnáních, nicméně ta zasádní skutečnost, že ČSA přišly o veškerý telefonní prodej po dobu několika týdnů - zůstala bez povšimnutí. 3) magické datum 30.9.2012 bylo prolomeno - tím pádem čtvrteční zábavná divadla v Celnici nebudou
1) js čekal na místo v novinách v záplavě methanolu. Článek v Týdnu primárně informuje o změně OK Plus, o které jsme psali před pěti měsíci... 2) js si zavolal na kontaktní centrum a zjistil, že tu jsou lidé filtrováni hned na úvod na ty, co si chtějí koupit letenku a co si chtějí vybrat odměnu. úplně tak nerozumím, jak to tedy postihlo prodeje po telefonu.
flyingblue píše:Ja myslim, ze by se mely hlasit jenom zpravy - tj. ze je neco noveho
Navzat OK Plus "jednim z nejvelkorysejsich programu" to chce hodne velkou davku ironie (ale nemusi byt ctenari spravne pochopena).
To, ze novinarum (nejen JS) unikaji pomerne zajimave a hlavne dulezite souvislosti, neni nova vec. Naopak cloveka vzdy prekvapi, kdyz novinari vystihnout pointu.
A JS se to opet nepodarilo. Naopak konec clanku vyzniva, jako by cela akce byla pro CSA spatne a pritom jde o to, uvolnit ty penize z rozvahy
udělám po dlouhé době výjimku: OK Plus patřil myslím rozhodně k těm lepším programům, co se výhodnosti týče, především skladováním mílí. ad konec článku: také je to o tom, kolik za ty letenky ČSA zaplatí aliančním partnerům - a bonusovky nejsou zrovna nejnižší knihovací třídy:)
HonzaLB píše:ad konec článku: také je to o tom, kolik za ty letenky ČSA zaplatí aliančním partnerům - a bonusovky nejsou zrovna nejnižší knihovací třídy:)
Myslím, že nižší knihovací třída než low level awardy, které jsou nabízeny aliančním partnerům, už doopravdy neexistuje...
HonzaLB píše:ad konec článku: také je to o tom, kolik za ty letenky ČSA zaplatí aliančním partnerům - a bonusovky nejsou zrovna nejnižší knihovací třídy:)
Myslím, že nižší knihovací třída než low level awardy, které jsou nabízeny aliančním partnerům, už doopravdy neexistuje...
nemyslím, ptal jsem se jak u Korejců, tak u AF, za kolik se tyto letenky prodávají:)
HonzaLB píše:2) js si zavolal na kontaktní centrum a zjistil, že tu jsou lidé filtrováni hned na úvod na ty, co si chtějí koupit letenku a co si chtějí vybrat odměnu. úplně tak nerozumím, jak to tedy postihlo prodeje po telefonu.
.. no a na prodejní linku ses dovolal hned? Moje indicie jsou jiné, ale fakt je ten, že nejsem investigativec. Každopádně - pokud telefonní prodej není žádným způsobem ohrožen, tak taky dobře - můžeš jednoduše usvědčit ČSA ze lži.
HonzaLB píše:2) js si zavolal na kontaktní centrum a zjistil, že tu jsou lidé filtrováni hned na úvod na ty, co si chtějí koupit letenku a co si chtějí vybrat odměnu. úplně tak nerozumím, jak to tedy postihlo prodeje po telefonu.
.. no a na prodejní linku ses dovolal hned? Moje indicie jsou jiné, ale fakt je ten, že nejsem investigativec. Každopádně - pokud telefonní prodej není žádným způsobem ohrožen, tak taky dobře - můžeš jednoduše usvědčit ČSA ze lži.
tak si tam zkus zavolat:)))já myslím, že na bonusovky ve finále vyčlenili jednoho člověka:)
já jen že na lince OK Plus prosí automat lidi na kolenou asi po dobu tří minut, aby hned položili sluchátko a už nikdy nevolali, protože blokují callcentrum těm zákazníkům, kteří potřebují urgentní asistenci s dnešními či zítřejšími odlety a potřebují se nutně dovolat. Ostatně to s nemožností se dovolat na prodej se mi potvrdilo "z nezávislého zdroje", je to ovšem pár dnů zpátky.