whiskey píše:prodejce píše:
zozente niekto fotku z kabiny, toto nie je mozne predsa
U 737 se alespoň udělali z trojsedadla dvoják z 1,5 sedačky, ale bussines 2-4-2 leda tak pro somálce
whiskey píše:prodejce píše:
zozente niekto fotku z kabiny, toto nie je mozne predsa
Zoltan píše:bussines 2-4-2 leda tak pro somálce
bigtomas píše:OR píše:
To přesně vychází na starší z nových konfigurací KoreanAir A333- F6C22Y252 s tím, že F se bude prodávat jako C nebo jako J (J je po korejsku full flat C ). Pokud se bude nějak rozlišlovat bývala korejská F a C
Dokud nebudou fotky a reporty od cestujících, tak od ČSA raději dál. U Koreanu jsem před rokem trefil 747, kde to nebylo moc full flat a dost z toho bolely boky. Teď v září zase 747 a bylo to téměř full flat, bez problému. Na první pohled to vypadalo stejně.
U ČSA je noční let z Abú Zabí normální mučírna. Cena je stejná.
Taky mi vadí, že ČSA nikdy nestojí u terminálu. Jestli to takhle budou praktikovat i u Soulu, tak zkusím příště Turkish.
MS743 píše:Jedna otazka pro znalejsi. Jake jsou dohody mezi Ceskem a Korejou? KE do Prahy leta 4x tydne a let je vesmes code share s CSA (i kdyz CSA tuto linku nikdy nepropagovala a ceny nastavene tak aby letenka OK nikdy nesla).
Muze KE navysit frekvence bez problemu? Nebo veskara tato saskarna ze strany OK (marketing) je jen zasterou za letoun ktery je od Korejcu, naplni je Korejci ale letoun by letal po kodem "OK"?
prodejce píše:tak 333 už je v prodeji na linkách do Moskvy. I zde je "business" v konfiguraci 2-4-2.
don_quijote píše:Hm, to by mě taky zajímalo. Byla vyhlášená pod číslem 107/2005 Sb.m.s., bohužel se k ní ale nemůžu nikde dostat, bo tady nemám ASPI. Nemůžete někdo někde stáhnout její text?
MS743 píše:Jedna otazka pro znalejsi. Jake jsou dohody mezi Ceskem a Korejou? KE do Prahy leta 4x tydne a let je vesmes code share s CSA (i kdyz CSA tuto linku nikdy nepropagovala a ceny nastavene tak aby letenka OK nikdy nesla).
Muze KE navysit frekvence bez problemu? Nebo veskara tato saskarna ze strany OK (marketing) je jen zasterou za letoun ktery je od Korejcu, naplni je Korejci ale letoun by letal po kodem "OK"?
jonapet píše:ta 2-4-2 "business" class konfigurace mi hlavou vrtala natolik, že jsem zkusil vygooglovat, jestli to u nějakého dopravce skutečně existuje. Našel jsem jenom nízkonákladový Scoot.
MS743 píše:A ohledne CSA. Musim rici ze zatim jejich lety do AUH (pak s Etihad do BKK) mi vychazi jako nejlepsi, nejvyhodnejsi a cenove nejlakavejsi spojeni. I nocni lety jsou dobre nastavene. Letel jsem jak C tak Y a mucirna to jiste neni. C class by mohl byt modernejsi a to je celkem velky minus, ale servis kolem vzdy byl velice prijemny.
Emirates ma dobre ceny z Prahy ale bohuzle vzdy ma min 20-30% vyssi ceny nez ostatni na lety do Prahy, plus pro me mucirna je byt uveznen v letouni v konfiguraci a la EK.
OK v Abu Dhabi nestoji vzdy mimo gate s rukavem. Z mych zkusenosti je to tak 40%. Jedina neprijemne v AUH je terminal 1 a jejich gates v prizemi, jsou proste moc male. Cesta busem je vzdy prijemna a vlastni bus v pripade ze jsi C class a neni to az takova katastrofa (naopak, je prijema zmena)
bigtomas píše:Mimochodem, Boeing před pár lety nabídnul ČSA dreamliner za 1 miliardu Kč. Za kolik to asi kupují poláci atd?
tygrlive píše:Co polaci, spis by me zajimalo za kolik a zda ho bude mit Travel... Kdyz ztratil ted konKurenci, tak na zakazniky muzou dal dlabat formou mezipristani na ruznych ostrovech...