Airbus 330-300 v barvách ČSA
-
- Cestující Economy Class
- Příspěvky: 263
- Registrován: 27. 05. 2004, 13:47
- Oblíbené typy letadel: 773, 380, 330, 748, 787
- Pohlaví: muž
- Bydliště: Fox Lake
- Stav: Offline
Airbus 330-300 v barvách ČSA
Myslím, že si to zaslouží nové téma. Zde jsou rotace na letní letový řád.
Škoda, že to nedali i do Abu Dhabi.
MON
Maintenance
TUE
OK191 ICN1245 – 1650PRG 333 2
OK898 PRG2320 – 0405+1SVO 333 2
WED
OK899 SVO0530 – 0615PRG 333 3
OK894 PRG1100 – 1540SVO 333 345
OK895 SVO1700 – 1755PRG 333 345
OK912 PRG1945 – 0410+1SVX 333 345
THU
OK913 SVX0525 – 0605PRG 333 456
OK894 PRG1100 – 1540SVO 333 345
OK895 SVO1700 – 1755PRG 333 345
OK912 PRG1945 – 0410+1SVX 333 345
FRI
OK913 SVX0525 – 0605PRG 333 456
OK894 PRG1100 – 1540SVO 333 345
OK895 SVO1700 – 1755PRG 333 345
OK912 PRG1945 – 0410+1SVX 333 345
SAT
OK913 SVX0525 – 0605PRG 333 456
OK190 PRG1244 – 0540+1ICN 333 6
SUN
OK191 INC1245 – 1650PRG 333 7
OK190 PRG1830 – 1115+1ICN 333 7
Zdroj: web ČSA a ITA
Škoda, že to nedali i do Abu Dhabi.
MON
Maintenance
TUE
OK191 ICN1245 – 1650PRG 333 2
OK898 PRG2320 – 0405+1SVO 333 2
WED
OK899 SVO0530 – 0615PRG 333 3
OK894 PRG1100 – 1540SVO 333 345
OK895 SVO1700 – 1755PRG 333 345
OK912 PRG1945 – 0410+1SVX 333 345
THU
OK913 SVX0525 – 0605PRG 333 456
OK894 PRG1100 – 1540SVO 333 345
OK895 SVO1700 – 1755PRG 333 345
OK912 PRG1945 – 0410+1SVX 333 345
FRI
OK913 SVX0525 – 0605PRG 333 456
OK894 PRG1100 – 1540SVO 333 345
OK895 SVO1700 – 1755PRG 333 345
OK912 PRG1945 – 0410+1SVX 333 345
SAT
OK913 SVX0525 – 0605PRG 333 456
OK190 PRG1244 – 0540+1ICN 333 6
SUN
OK191 INC1245 – 1650PRG 333 7
OK190 PRG1830 – 1115+1ICN 333 7
Zdroj: web ČSA a ITA
-
- Kapitán
- Příspěvky: 1807
- Registrován: 20. 09. 2007, 17:47
- Pohlaví: muž
- Bydliště: bejvávalo YVR
- Stav: Offline
Re: Airbus 330-300 v barvách ČSA
...pokud bude zachovaný počet rotací do Moskvy tak se ve středu, ale i ve čtvrtek a pátek dost znatelně navýší kapacita, ne? By mě zajímalo, jestli to vychází z nějaké analýzy poptávky, nebo jestli jen seděl nad mapou a přemýšleli, kam všude by to mohli poslat, aby se to zas rozumně vrátilo...
Re: Airbus 330-300 v barvách ČSA
Me to prijde jako hura akce, ktera se brutalne nevyplati. A330 v barvach CSA uvidim rad, to zase jo, ale je to draha sranda. Taky bych je cekal do Abu Dhabi radsi, nez na 2-4 hod. segmenty, ale jestli uz ted letaji do AUH poloprazdni (spekulace)...
Uz se vi kdy se to spusti a jaka bude konfigurace? Jake sedacky v J? Pracuje CSA na svem IFE? Jde opravdu o stroj od KE?
Uz se vi kdy se to spusti a jaka bude konfigurace? Jake sedacky v J? Pracuje CSA na svem IFE? Jde opravdu o stroj od KE?
-
- Cestující Economy Class
- Příspěvky: 263
- Registrován: 27. 05. 2004, 13:47
- Oblíbené typy letadel: 773, 380, 330, 748, 787
- Pohlaví: muž
- Bydliště: Fox Lake
- Stav: Offline
Re: Airbus 330-300 v barvách ČSA
Spekulace: Asi to bude od KE, proč jinak by to hnilo téměř každé pondělí v ICN? I když... Doufám, že tomu dají alespoň ČSA livery. KE má všechny A330 s první třídou, tak by se musela provést rekonfigurace. Jakou to může mít kapacitu? 280-300?
-
- Kapitán
- Příspěvky: 1885
- Registrován: 18. 04. 2009, 18:29
- Oblíbené typy letadel: DG-1000, VSO-10, C-101 Pegase, Jak-40,Li-2,Tu-134,Em-145,A-320,Ae-45,L-200
- Pohlaví: muž
- Bydliště: Svet
- Stav: Offline
Re: Airbus 330-300 v barvách ČSA
a fakt má moskva tolko passangérov že sa to oplatí???
Re: Airbus 330-300 v barvách ČSA
clovicek píše:Spekulace: Asi to bude od KE, proč jinak by to hnilo téměř každé pondělí v ICN?
Jasny, spekulace je do od zacatku, proto me zajima, jestli uz je to potvrzene. I kdyby to nebylo od KE, tak by si to mohli nechat servisovat od KE (predpokladam, ze kdyby to vzali odjinud, tak s motorama co provozuje Korean)
-
- Cestující Economy Class
- Příspěvky: 263
- Registrován: 27. 05. 2004, 13:47
- Oblíbené typy letadel: 773, 380, 330, 748, 787
- Pohlaví: muž
- Bydliště: Fox Lake
- Stav: Offline
Re: Airbus 330-300 v barvách ČSA
MEA píše:a fakt má moskva tolko passangérov že sa to oplatí???
no jasně, ještě jsem neviděl LF pod 90 procent.
Re: Airbus 330-300 v barvách ČSA
Jak letadla SU, tak letadla CSA jsou na linkach do a z Moskvy vetsinou natriskany, i kdyz to vychazim jen z informace "jedna pani povidala". Na druhou stranu, myslite snad, ze ty tisicovky Rusaku litaji do Vidne nebo Berlina s Air Berlin a pak jedou do Prahy autobusem?
-
- Kapitán
- Příspěvky: 5478
- Registrován: 16. 12. 2008, 14:31
- Bydliště: up in the air
- Stav: Offline
Re: Airbus 330-300 v barvách ČSA
marthym píše:Jak letadla SU, tak letadla CSA jsou na linkach do a z Moskvy vetsinou natriskany, i kdyz to vychazim jen z informace "jedna pani povidala". Na druhou stranu, myslite snad, ze ty tisicovky Rusaku litaji do Vidne nebo Berlina s Air Berlin a pak jedou do Prahy autobusem?
Par jich jezdi autobused ze zastavky "Praha-vychod" (drive zvana Praha-Pardubice dle vzoru "Paris-Beauvais" ci "Brusel Charleroi")
Re: Airbus 330-300 v barvách ČSA
clovicek píše:MEA píše:a fakt má moskva tolko passangérov že sa to oplatí???
no jasně, ještě jsem neviděl LF pod 90 procent.
No, tak to ja zase viděl LF i pod 50% na A32S pro nějakých 112 lidi. Nejsou pořád jen ruský Nový roky a majský prázdniky.
Spiš by mne zajímala kalkulace, zda se vyplatí provozně jedna rotace A333 než 1XA320 a 1xA319. V Praze ani na SVO nepředpokládám problem se slotama.
MTOW je u A333 o cca 90 tun vyšší než u A320+A319.
Navic ze sedlácke logiky veci - proč by CSA byli témeř jedini, kdo s tím po Evropě bude lítat 2,5 hodinové přískoky, všichni ostatní lítají raději víckrát s A32x (snad kromě Iberie - MAD-LHR).
Re: Airbus 330-300 v barvách ČSA
clovicek píše:Spekulace: Asi to bude od KE, proč jinak by to hnilo téměř každé pondělí v ICN? I když... Doufám, že tomu dají alespoň ČSA livery. KE má všechny A330 s první třídou, tak by se musela provést rekonfigurace. Jakou to může mít kapacitu? 280-300?
Nemusela, prostě by se první řada business J - Prestige Sleeper (v A333 korean je to P - First Sleeper) prodávala jako business. Korean Air na některých linkách lítaných A330 taky neprodává P, prodává vše jako J.
Někde jsem četl, kolik by 330 u ČSA měla mít míst, a přesně to odpovídá nové konfiguraci KE.
Re: Airbus 330-300 v barvách ČSA
Do toho Abú Zabí by to fakt mohli dát. Zrovna přemýšlím, čím letět do Asie příště. ČSA jsou díky tomu letadlu mimo hru. Ale kdyby letěla 330 a dali upgrade pro zlaté a platinové členy, tak s ničím jiným nelétám. A za business v etihad bych ochotně připlatil.
Co se týče vytíženosti linky, tak naposledy, co jsem letěl, bylo nějakých 60 lidí, ale prý hodně nákladu v podpalubí.
Co se týče vytíženosti linky, tak naposledy, co jsem letěl, bylo nějakých 60 lidí, ale prý hodně nákladu v podpalubí.
Re: Airbus 330-300 v barvách ČSA
údržba v Korei? ...
Re: Airbus 330-300 v barvách ČSA
GlobeCZE píše:údržba v Korei? ...
To jedine mi na celem planu dava smysl
Re: Airbus 330-300 v barvách ČSA
gr09 píše:GlobeCZE píše:údržba v Korei? ...
To jedine mi na celem planu dava smysl
Tak to je přesný...proč mi to silně připomíná bázi v BTS...plán tak geniální, že to nikdo nechápe, občas je potřeba jít proti proudu .... jestli není dohoda s KE o odprodeji (darování, snad za to nechtějí platit) OK, tak jo, ale jinak....