Airbus 330-300 v barvách ČSA

Diskuse o ČSA - aktuální dění ve společnosti, praktické informace a rady
* Co bude dál s ČSA?, * Minulost dálkové flotily, * Co poletí?
Odpovědět
xmurphy
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 122
Registrován: 18. 01. 2011, 16:02
Stav: Offline

Re: Airbus 330-300 v barvách ČSA

Příspěvek od xmurphy »

Neví někdo, proč z A333 seatmapy zmizely u ČSA sedadla G a H u řad 8 a 9?


dracoola
Vedoucí kabiny
Vedoucí kabiny
Příspěvky: 823
Registrován: 13. 08. 2006, 07:57
Bydliště: PRG
Stav: Offline

Re: Airbus 330-300 v barvách ČSA

Příspěvek od dracoola »

No možná proto že tam řady 8 a 9 nejsou.. ;)

beran
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 109
Registrován: 24. 01. 2013, 21:14
Pohlaví: muž
Bydliště: PRG
Stav: Offline

Re: Airbus 330-300 v barvách ČSA

Příspěvek od beran »

Od 30.03.2014 čtyřikrát týdně do ICN:

OK 190 PRG:14.20 - ICN: 07.15 **34*67
OK 191 ICN: 09.05 - PRG:12.50 1**45*7

xmurphy
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 122
Registrován: 18. 01. 2011, 16:02
Stav: Offline

Re: Airbus 330-300 v barvách ČSA

Příspěvek od xmurphy »

dracoola píše:No možná proto že tam řady 8 a 9 nejsou.. ;)


Je to Cčko, řady tam jsou jenom tyhle dvě sedadla chybí.
Měl jsem na ně udělaný seating a celé se to rozházelo...
Ani na infolince ČSA neví proč zmizely..

Kuboš
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 204
Registrován: 24. 09. 2013, 14:41
Oblíbené typy letadel: 747, MD 11,ERJ 145,Bae 146, D-228
Pohlaví: muž
Bydliště: PRG
Stav: Offline

Re: Airbus 330-300 v barvách ČSA

Příspěvek od Kuboš »

Nevíte někdo jak se jim to zatím vyplácí?


MEA
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 1885
Registrován: 18. 04. 2009, 18:29
Oblíbené typy letadel: DG-1000, VSO-10, C-101 Pegase, Jak-40,Li-2,Tu-134,Em-145,A-320,Ae-45,L-200
Pohlaví: muž
Bydliště: Svet
Stav: Offline

Re: Airbus 330-300 v barvách ČSA

Příspěvek od MEA »

xmurphy píše:
dracoola píše:No možná proto že tam řady 8 a 9 nejsou.. ;)


Je to Cčko, řady tam jsou jenom tyhle dvě sedadla chybí.
Měl jsem na ně udělaný seating a celé se to rozházelo...
Ani na infolince ČSA neví proč zmizely..


nemá ich z nostalgie Tvrdík na záhrade? :)

Mat
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 243
Registrován: 08. 12. 2013, 09:30
Pohlaví: muž
Bydliště: PRG
Stav: Offline

Re: Airbus 330-300 v barvách ČSA

Příspěvek od Mat »

CSA Czech Airlines to Increase Seoul Service in S14
http://airlineroute.net/2013/12/25/ok-icn-s14/

Nepřijde náhodou další?

OR
Druhý pilot
Druhý pilot
Příspěvky: 1026
Registrován: 10. 02. 2004, 18:40
Stav: Offline

Re: Airbus 330-300 v barvách ČSA

Příspěvek od OR »

Uprimne receno, te zmene casu linky PRG-ICN-PRG bez totalniho prekopani letaku CSA moc nerozumim. Zvlast let ICN-PRG nema pripoje poradne ani na jedne strane. To je opravdu jen Point to point?
Navic pri osmi frekvencich tydne uz by to slo postavit tak, aby se z Prahy letelo kazdy den (takhle v pondeli neliti PRG-ICN nic).

CSA se tvari, ze tohle odlita s jednim letadlem.

Airbus380
Nejlepší autor trip reportů 2015
Nejlepší autor trip reportů 2015
Příspěvky: 1649
Registrován: 13. 06. 2010, 12:33
Oblíbené typy letadel: Let 410, 346, 747
Pohlaví: muž
Bydliště: Provodín
Stav: Offline

Re: Airbus 330-300 v barvách ČSA

Příspěvek od Airbus380 »

Takhle postavené časy jsou přeci akorát tak na jedno letadlo...

Alca
Cestující Business Class
Cestující Business Class
Příspěvky: 471
Registrován: 15. 07. 2007, 19:45
Stav: Offline

Re: Airbus 330-300 v barvách ČSA

Příspěvek od Alca »

OR píše:Uprimne receno, te zmene casu linky PRG-ICN-PRG bez totalniho prekopani letaku CSA moc nerozumim. Zvlast let ICN-PRG nema pripoje poradne ani na jedne strane. To je opravdu jen Point to point?
Navic pri osmi frekvencich tydne uz by to slo postavit tak, aby se z Prahy letelo kazdy den (takhle v pondeli neliti PRG-ICN nic).

CSA se tvari, ze tohle odlita s jednim letadlem.


Hlavně by už mohla být změněna bilaterální smlouva mezi ČR a Jižní Koreou, ty 4 lety z každé strany je vlastně silně znevýhodňují. ČSA pak otvírá nesmyslný leťák, který je nastaven jen na 1 linku do ICN. Tohle léto to bylo vidět: 1-3-56- na evropských letech. Ani by nebyl třeba 4x týdně 388 nebo 748, stačila by denně 330 od Korean i ČSA, v leťáku by vznikl pořádek, nesmyslně vynechané lety v průběhu týdne by zmizely, a dle mého názoru by se i začala letadla více plnit.
...ještě jedna věc: podle průletu v ICN to značí, že si údržbu OK-YBA zajistí hangár F sám.

ogan
Cestující Business Class
Cestující Business Class
Příspěvky: 385
Registrován: 17. 11. 2008, 19:21
Stav: Offline

Re: Airbus 330-300 v barvách ČSA

Příspěvek od ogan »

Co nějaké to Japonsko, jak vykřikovali?? Je nějak ticho po pěšině :-?

prodejce
Prodejce
Prodejce
Příspěvky: 4294
Registrován: 14. 12. 2004, 11:51
Bydliště: na vejminku
Stav: Offline

Re: Airbus 330-300 v barvách ČSA

Příspěvek od prodejce »

ogan píše:Co nějaké to Japonsko, jak vykřikovali?? Je nějak ticho po pěšině

Nevykřikoval toto minulý, dnes už neexistující management?

flyingblue
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 5478
Registrován: 16. 12. 2008, 14:31
Bydliště: up in the air
Stav: Offline

Re: Airbus 330-300 v barvách ČSA

Příspěvek od flyingblue »

prodejce píše:
ogan píše:Co nějaké to Japonsko, jak vykřikovali?? Je nějak ticho po pěšině

Nevykřikoval toto minulý, dnes už neexistující management?


Vykrikoval (zvlastne management obchodni) a zda se, ze to chtel davat pres ALA :-)

beran
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 109
Registrován: 24. 01. 2013, 21:14
Pohlaví: muž
Bydliště: PRG
Stav: Offline

Re: Airbus 330-300 v barvách ČSA

Příspěvek od beran »

V letním letovém řádu 2014 mají návaznost
na linku ČSA z ICN zatím tyto linky:

PRG: 13.30 BUD: 14.55 OK 790 1234567
PRG: 13.30 ZRH: 15.05 OK 586 1234567
PRG: 13.30 GVA: 15.00 OK 596 Daily ex 4
PRG: 13.30 BCN: 15.55 OK 688 15
PRG: 13.30 KSC: 15.00 OK 972 1234567
PRG: 13.30 OSR: 14.30 OK 024 1234567
PRG: 13.35 DUS: 15.00 OK 528 7

OR
Druhý pilot
Druhý pilot
Příspěvky: 1026
Registrován: 10. 02. 2004, 18:40
Stav: Offline

Re: Airbus 330-300 v barvách ČSA

Příspěvek od OR »

beran píše:V letním letovém řádu 2014 mají návaznost
na linku ČSA z ICN zatím tyto linky:

PRG: 13.30 BUD: 14.55 OK 790 1234567
PRG: 13.30 ZRH: 15.05 OK 586 1234567
PRG: 13.30 GVA: 15.00 OK 596 Daily ex 4
PRG: 13.30 BCN: 15.55 OK 688 15
PRG: 13.30 KSC: 15.00 OK 972 1234567
PRG: 13.30 OSR: 14.30 OK 024 1234567
PRG: 13.35 DUS: 15.00 OK 528 7


Takze BUD, ZRH, GVA, KSC, OSR (BCN a DUS nepocitam, leti to v jinych dnech).
Ale co smerem do ICN? Odlet OK z PRG v 14.20, KE 18.30 (mimochodem Korean v lete take A333)
Z BUD prilet 10.45 , pak 16.50, na KE v pohode (v obou smerech), na OK nic moc, ale da se.
Z ZRH prilet 17.10, pripoj na KE (ale v utery a v sobotu zatim ma Korean primy let ZRH-ICN)
Z GVA prilet 17.10, pripoj na KE
Z KSC prilet 10.55 (ale pripoj jen 3,4), v sobotu prilet do Prahy jen 6.30, a pak krome 6 v 17.00
Z OSR 10.55 a 16.10,(dopolledne pripoj 3,4,6) ale po zbeznem proklikani rezervacniho systemu jsem koukal, ze to lita jen nekdy.
Korean v ICN snad nema tak vyrazne priletove a odletove vlny.

Je trochu skoda, ze let do Prahy neni o 1-2hodiny delsi, hezke by bylo litat jednu frekvenci ICN-PRG na noc. Ale je fakt, ze to nevychazi ani trochu do rotaci (co s dalkovym letadlem v Praze v 6 rano - jedine snad presmerovat ICN-LAX-GRU na ICN-PRG-GRU- je to o 1200 km bliz : - ) )


Odpovědět