gaba02 píše:Asi zatím nejlepší analýza: http://kajtman.blog.respekt.ihned.cz/c1 ... v-oblacich
Mě spíš přijde zatím asi nejzmatenější
gaba02 píše:Asi zatím nejlepší analýza: http://kajtman.blog.respekt.ihned.cz/c1 ... v-oblacich
romul píše:Konečně důkaz, že Sobotka je alfa samec. Má totiž "silný pocit"...
"Mně se propouštění v ČSA vůbec nelíbí. Mám docela silný pocit, že privatizace, tak jak byla v minulých letech zorganizována za Nečasovy vlády, ve finále vede k tomu, že ČSA neustále oslabují a Travel Service neustále posiluje," uvedl Sobotka.
Svádět to na Nečase je ovšem trochu trapné divadlo. Proč se nezeptá LuftJardy, který je dnes tak v kurzu, jak to tehdá začalo, ale to je ohraná písnička. Prodej části akcií Koreanu byl jediným a správným řešením. Omylem z posledních lety byla třebas ta silná orientace na Rusko. Otázka jen co si o stávající situaci Korean myslí, páč se jich to tak trochu týká...
BlueSky píše:romul píše:Konečně důkaz, že Sobotka je alfa samec. Má totiž "silný pocit"...
"Mně se propouštění v ČSA vůbec nelíbí. Mám docela silný pocit, že privatizace, tak jak byla v minulých letech zorganizována za Nečasovy vlády, ve finále vede k tomu, že ČSA neustále oslabují a Travel Service neustále posiluje," uvedl Sobotka.
Svádět to na Nečase je ovšem trochu trapné divadlo. Proč se nezeptá LuftJardy, který je dnes tak v kurzu, jak to tehdá začalo, ale to je ohraná písnička. Prodej části akcií Koreanu byl jediným a správným řešením. Omylem z posledních lety byla třebas ta silná orientace na Rusko. Otázka jen co si o stávající situaci Korean myslí, páč se jich to tak trochu týká...
Trocha smutneho sarkasmu:
Kdo osobne odvolal Presidenta Kulu v roce 2003?
- a) tehdejsi ministr financi p. Bohuslav Sobotka
- b) nekdo uplne jiny
Ac se to z hlediska dnesnich prohlaseni nezda mozne, tak a) je spravne.
Dnes ma obavy o budoucnost CSA? Sam je pohrbil v roce 2003.
A takoveho chameleona mame v cele statu. Nezbyva nez slepe doufat, ze Ceska republika pod jeho vedenim dopadne lepe nez CSA pod jeho vykonem akcionarskych prav.
BlueSky píše:Trocha smutneho sarkasmu:
Kdo osobne odvolal Presidenta Kulu v roce 2003?
- a) tehdejsi ministr financi p. Bohuslav Sobotka
- b) nekdo uplne jiny
Ac se to z hlediska dnesnich prohlaseni nezda mozne, tak a) je spravne.
Dnes ma obavy o budoucnost CSA? Sam je pohrbil v roce 2003.
A takoveho chameleona mame v cele statu. Nezbyva nez slepe doufat, ze Ceska republika pod jeho vedenim dopadne lepe nez CSA pod jeho vykonem akcionarskych prav.
romul píše:Prodej části akcií Koreanu byl jediným a správným řešením.
rXD píše:Ked argumentovat overenymi starsimi informaciami je zufalstvo, tak argumentovat z prsta vycucanymi (teda nicim nepodlozenymi) cislami je co? Podvod? Bluznenie? Vsak ty ukaz overene info o CASK .
rXD píše:A naviac, to tvoje uplne od podstaty odvadzajuce chytanie za slovicka (teda hadanie sa o tom, ci je realny zisk pre 30EUR alebo 40 alebo 45,
rXD píše:No ale ked ty dnes radis Slovensku, aby si zriadilo novu narodnu aeroliniu, tak tebe sa to tazko vysvetli...
prodejce píše:gaba02 píše:Asi zatím nejlepší analýza: http://kajtman.blog.respekt.ihned.cz/c1 ... v-oblacich
Mě spíš přijde zatím asi nejzmatenější
tempranilo píše:prodejce píše:gaba02 píše:Asi zatím nejlepší analýza: http://kajtman.blog.respekt.ihned.cz/c1 ... v-oblacich
Mě spíš přijde zatím asi nejzmatenější
No, já si dokonce nemyslím, že by šlo o analýzu.... autor nic neanalyzuje,
jen vytvořil koláž různých odposlechnutých či vyčtených informací a možná pár osobních zkušeností. Po pravdě, na věty typu "letenky za tisícovku do hlavních evropských hubů jsou dnes standardem" začínám být i alergický, stejně jako na to, když se dává za příklad Ryanair bez uvedení celého kontextu jeho business modelu, jehož ekonomický úspěch a rozvoj by nebyl možný, pokud by dlouhá léta neprovozoval množství linek, na které ne zcela transparentně dostával dotace a podpory, často z veřejných prostředků.
Konstatování že "o obsluhu Ruzyně se podělí zahraniční firmy nabízející lepší a levnější služby než domácí "letecká chlouba" je jen ukázkou toho, že autor příliš neví, o čem vlastně píše, napřiklad v jaké cenové hladině se dnes ČSA pohybuje a že je mnohdy nejlevnější alternativnou na dané lince. Ovšem za vrchol považuji rusofobní konstatování, že je vlastně dobře, že se omezí dopravní spojení s Ruskem. Obávám se, že to může myslet vážně jen ekonomický ignorant...
Pan Am píše:romul píše:Prodej části akcií Koreanu byl jediným a správným řešením.
Vždyť to není pravda, Romule.
romul píše:Ne snad že by v tom stanovisku bylo něco nového, poslali ho po dvou dnech, ale pro zajímavost to sem kopíruju:
Stanovisko Českých aerolinií k smyšleným faktům zveřejněným na serveru echo24.cz
Praha 23. září 2014
České aerolinie proto de facto už v letošní hlavní letní sezóně téměř nevyužívaly letouny A320 pro pravidelnou přepravu.... . Cílem těchto opatření je redukce nákladů Českých aerolinií v souladu se schváleným restrukturalizačním plánem a dosažení udržitelného celoročního provozního zisku. Pro dosažení celoročního provozního zisku je nezbytné i nadále pokračovat ve snižování nákladů, důsledně realizovat opatření restrukturalizačního plánu a proměnit České aerolinie v soběstačnou leteckou společnost.
Například ze strany Korean Air nebo Aeroflotu je prostor zaměstnat většinu pilotů Airbus A320, pro které České aerolinie již nebudou mít uplatnění.
České aerolinie zaměstnávaly k 31. srpnu 2014 více než 230 pilotů, téměř 400 palubních průvodčí a téměř 270 pracovníků v administrativě.
tempranilo píše:Jsem zvědav, kolik se jich nakonec u KE nebo SU uplatní...