Emirates
Re: Emirates
Zdravím,
približne o rok sa chystám absolvovať cestu VIE-MLE-VIE a práve k nej mám niekoľko otázok. Najviac uvažujem práve o letoch s emirates, no na ich konfiguráciu lietadiel v Y class som si prečítal aj mnoho negatívnych hodnotení.
1. Ktoré miesta pre dve osoby v Y class Boeingu 777-300ER s konfiguráciou F8C42Y310 sú podľa vás najlepšie? Mne sa najviac pozdávajú miesta 47AB resp. 47KJ, no niektorí tunajší prispievatelia majú určite viac skúseností ako tie, čo ponúka stránka seatguru.
2. Nakoľko meriam 192cm, tak sa radšej spýtam - ako je to s miestom na nohy? Podľa seatguru sa miesto tvári celkom v pohode, no niektorí hodnotiaci pasažieri mali aj výhrady. Dá sa tu pri takejto výške 5 hodinový let, alebo by sa mal človek radšej pozrieť po emergency exit seats? Dodám, že nie som moc náročný, dokážem prežiť 2 - 3 hodiny dlhý let v lietadlách FR bez psychickej/fyzickej ujmy.
3. Ako hodnotíte letisko DXB z hľadiska prestupov? Na prestup by sme tam mali asi 4 hodiny, dá sa to vydržať v priestoroch terminálov?
Na záver dodám, že som uvažoval aj o lete s QR, no odrádza ma u nich hlavne to, že let DOH-MLE je operovaný s A320 a 5 hodín v narrowbody si moc predstaviť neviem. Viem, že sa pýtam pomerne skoro, no v čase, kedy dojde na kúpu leteniek, už chcem mať vo výbere leteckej spoločnosti jasno.
Ďakujem za prípadné odpovede,
Bluestar.
približne o rok sa chystám absolvovať cestu VIE-MLE-VIE a práve k nej mám niekoľko otázok. Najviac uvažujem práve o letoch s emirates, no na ich konfiguráciu lietadiel v Y class som si prečítal aj mnoho negatívnych hodnotení.
1. Ktoré miesta pre dve osoby v Y class Boeingu 777-300ER s konfiguráciou F8C42Y310 sú podľa vás najlepšie? Mne sa najviac pozdávajú miesta 47AB resp. 47KJ, no niektorí tunajší prispievatelia majú určite viac skúseností ako tie, čo ponúka stránka seatguru.
2. Nakoľko meriam 192cm, tak sa radšej spýtam - ako je to s miestom na nohy? Podľa seatguru sa miesto tvári celkom v pohode, no niektorí hodnotiaci pasažieri mali aj výhrady. Dá sa tu pri takejto výške 5 hodinový let, alebo by sa mal človek radšej pozrieť po emergency exit seats? Dodám, že nie som moc náročný, dokážem prežiť 2 - 3 hodiny dlhý let v lietadlách FR bez psychickej/fyzickej ujmy.
3. Ako hodnotíte letisko DXB z hľadiska prestupov? Na prestup by sme tam mali asi 4 hodiny, dá sa to vydržať v priestoroch terminálov?
Na záver dodám, že som uvažoval aj o lete s QR, no odrádza ma u nich hlavne to, že let DOH-MLE je operovaný s A320 a 5 hodín v narrowbody si moc predstaviť neviem. Viem, že sa pýtam pomerne skoro, no v čase, kedy dojde na kúpu leteniek, už chcem mať vo výbere leteckej spoločnosti jasno.
Ďakujem za prípadné odpovede,
Bluestar.
-
- Autor nejlepších fotografií v trip reportu 2015
- Příspěvky: 1048
- Registrován: 16. 05. 2011, 23:48
- Oblíbené typy letadel: A321, E190, A330
- Pohlaví: muž
- Bydliště: VIE
- Stav: Offline
Re: Emirates
Bluestar píše:Zdravím,
približne o rok sa chystám absolvovať cestu VIE-MLE-VIE a práve k nej mám niekoľko otázok. Najviac uvažujem práve o letoch s emirates, no na ich konfiguráciu lietadiel v Y class som si prečítal aj mnoho negatívnych hodnotení.
1. Ktoré miesta pre dve osoby v Y class Boeingu 777-300ER s konfiguráciou F8C42Y310 sú podľa vás najlepšie? Mne sa najviac pozdávajú miesta 47AB resp. 47KJ, no niektorí tunajší prispievatelia majú určite viac skúseností ako tie, čo ponúka stránka seatguru.
2. Nakoľko meriam 192cm, tak sa radšej spýtam - ako je to s miestom na nohy? Podľa seatguru sa miesto tvári celkom v pohode, no niektorí hodnotiaci pasažieri mali aj výhrady. Dá sa tu pri takejto výške 5 hodinový let, alebo by sa mal človek radšej pozrieť po emergency exit seats? Dodám, že nie som moc náročný, dokážem prežiť 2 - 3 hodiny dlhý let v lietadlách FR bez psychickej/fyzickej ujmy.
3. Ako hodnotíte letisko DXB z hľadiska prestupov? Na prestup by sme tam mali asi 4 hodiny, dá sa to vydržať v priestoroch terminálov?
Na záver dodám, že som uvažoval aj o lete s QR, no odrádza ma u nich hlavne to, že let DOH-MLE je operovaný s A320 a 5 hodín v narrowbody si moc predstaviť neviem. Viem, že sa pýtam pomerne skoro, no v čase, kedy dojde na kúpu leteniek, už chcem mať vo výbere leteckej spoločnosti jasno.
Ďakujem za prípadné odpovede,
Bluestar.
Ahoj,
pred par tyzdnami som letel s EK VIE-DXB-NBO a spät, na segmente VIE-DXB boli pouzite tie B777 na ktore sa zrejme pytas. Ja tiez meriam 192-193cm, podla toho, ako sa vyspim
S manzelkou sme mali miesta 47JK a bolo to v pohode. Nik vedla nas nesedel, legroom bol v poriadku, akurat ten servis sa k tebe dostane neskor. Inak miesta odporucam
Ja som na letoch nezazmuril oka, ale tak to so sedackami nemalo asi nic spolocne...vcelku na ziadnom red eye lete som toho vela nanaspal.
Re: Emirates
Super, vďaka za odpoveď! So spánkom som na tom podobne, ale aspoň by bol čas na preskúmanie ich IFE, ktoré za to určite stojí.
Re: Emirates
my sme s manzelkou sice nizsieho vzrastu, ale ked uz Y, tak jednoznacne dvojka v rade 47...hlavne mas vyhodu aj v tom ze si k vam neprisadne nejaky "kolik" a nebude sa tvarit ze jeho laket v jednej tretine tvojho miesta na sedenie je v poriadku...zazil som raz takuto nemecku Hildu na lete z TPE a odvtedy som sa zaprisahal ze radsej budem pracovat ako mukel, ale na takychto dlhych letoch si priplatim za business.
no a co sa tyka letiska DXB , ak tam prestupujete prvy krat, tak cestou tam tie styri hodinky nejako prezijete a poflakate sa medzi Duty Free, date kavu alebo nieco podobne...ale na ceste spat radsej objednajte salonik Marhaba ( z vlastnej skusenosti viem ze ten cas pri prestupe cestou domov sa vzdy neuveritelne vlecie )
pri lete do Dubaja by som volil miesta 47JK pripadne 48JK...predsa len vysvieteny Dubaj, pripadne letisko pod vami pri pristavani v DXB je vidiet z tejto strany lepsie.
no a co sa tyka letiska DXB , ak tam prestupujete prvy krat, tak cestou tam tie styri hodinky nejako prezijete a poflakate sa medzi Duty Free, date kavu alebo nieco podobne...ale na ceste spat radsej objednajte salonik Marhaba ( z vlastnej skusenosti viem ze ten cas pri prestupe cestou domov sa vzdy neuveritelne vlecie )
pri lete do Dubaja by som volil miesta 47JK pripadne 48JK...predsa len vysvieteny Dubaj, pripadne letisko pod vami pri pristavani v DXB je vidiet z tejto strany lepsie.
Re: Emirates
Bluestar píše:Na záver dodám, že som uvažoval aj o lete s QR, no odrádza ma u nich hlavne to, že let DOH-MLE je operovaný s A320 a 5 hodín v narrowbody si moc predstaviť neviem. Viem, že sa pýtam pomerne skoro, no v čase, kedy dojde na kúpu leteniek, už chcem mať vo výbere leteckej spoločnosti jasno.
Ďakujem za prípadné odpovede,
Bluestar.
Ja túto trasu letím tento štvrtok a vybral som si QR pred EK, mám FFP oneworldu takže jasná výhoda, oproti Iberii a 3 hod letu VIE-MAD bez IFE a jedla ten let DOH-MLE myslím že bude o dosť väčšia pohoda, QR má lepšie odletové časy a letí sa Dreamlinerom, lounge neviem porovnať lebo s EK som nikdy neletel ale teraz vyskúšam al Mourjan a podľa obrázkov je lepší ako Marhaba, neviem či EK ponúka upgrade offer ale QR áno. Pre mňa jasný víťaz QR.
-
- Nováček
- Příspěvky: 1
- Registrován: 04. 03. 2015, 00:24
- Stav: Offline
Re: Emirates
Nevite jak je na tom ek na trase prg-dxb s catteringem? Jsou stale 2 jidla? Nebo se zacalo setrit v podobe snack, meal?
-
- Autor nejlepších fotografií v trip reportu 2015
- Příspěvky: 1048
- Registrován: 16. 05. 2011, 23:48
- Oblíbené typy letadel: A321, E190, A330
- Pohlaví: muž
- Bydliště: VIE
- Stav: Offline
Re: Emirates
Pankrac777 píše:Nevite jak je na tom ek na trase prg-dxb s catteringem? Jsou stale 2 jidla? Nebo se zacalo setrit v podobe snack, meal?
Na VIE-DXB mas iba jedno jedlo, tipujem, ze PRG-DXB bude rovnake.
-
- Autorka Nejlepšího trip reportu 2013, vítězka kategorie Po přistání... 2013
- Příspěvky: 740
- Registrován: 02. 09. 2003, 22:47
- Oblíbené typy letadel: Tu154, Il62
- Pohlaví: žena
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
Re: Emirates
Na úseku PRG-DXB je jedno jídlo, na letu DXB-PRG jsou jídla dvě.
Re: Emirates
Bluestar: informace, že QR létá z Vídně A320 je už zastaralá, momentálně létá B787. Jinak obecně je velmi těžké radit, podle mě je zážitek každého jednotlivce co do pocitu prostoru, kvality servisu a podobně, silně subjektivní.. S exit row ani u QR ani u EK chybu neuděláš
-
- Autor nejlepších fotografií v trip reportu 2015
- Příspěvky: 1048
- Registrován: 16. 05. 2011, 23:48
- Oblíbené typy letadel: A321, E190, A330
- Pohlaví: muž
- Bydliště: VIE
- Stav: Offline
Re: Emirates
Orus-x píše:Bluestar: informace, že QR létá z Vídně A320 je už zastaralá, momentálně létá B787. Jinak obecně je velmi těžké radit, podle mě je zážitek každého jednotlivce co do pocitu prostoru, kvality servisu a podobně, silně subjektivní.. S exit row ani u QR ani u EK chybu neuděláš
Bluestar pisal, ze na segmente DOH-MLE je narrowbody, o VIE-DOH sa nezmienoval
Re: Emirates
A tak, meaculpa, beru zpět
Re: Emirates
A to by ešte A320 mala byť flat bed, uvidím zajtra.
Re: Emirates
Takže na VIE-DOH boli 3 slovenské letušky a 1 Slovenka na check-ine, DOH-MLE flat bed a celá cesta prespaná takže ani som sa nebol pozrieť dozadu
Re: Emirates
Bluestar píše:Na záver dodám, že som uvažoval aj o lete s QR, no odrádza ma u nich hlavne to, že let DOH-MLE je operovaný s A320 a 5 hodín v narrowbody si moc predstaviť neviem. Viem, že sa pýtam pomerne skoro, no v čase, kedy dojde na kúpu leteniek, už chcem mať vo výbere leteckej spoločnosti jasno.
Ďakujem za prípadné odpovede,
Bluestar.
DOH-MLE s QR v A320 v Y odletěno v 09/2014 a při mých 194 cm žádný problém, seat-pitch dostatečný.
Re: Emirates
Ďakujem všetkým za odpovede! Pokiaľ je skutočne legroom v A320 QR fajn, tak nad QR asi predsa len začnem uvažovať, cenovo vychádzajú v približne tých istých časoch o cca. 500€ lacnejší ako EK a to už je pomerne citeľný rozdiel. S y class v QR 787 náhodou skúsenosti nemáte? Podľa seatguru je to pomerne bieda, no moc sa mi tomu nechce veriť, hlavne kvoli tomu, že to je 5* aerolinka.
Za prípadné odpovede ďakujem a vzhľadom k tomu, že sa moja otázka týka hlavne QR, môže správca fóra kľudne premiestniť môj príspevok do topicu týkajúceho sa QR, ja som len nechcel zbytočne zaberať jednou otázkou dva rôzne topicy. .
Za prípadné odpovede ďakujem a vzhľadom k tomu, že sa moja otázka týka hlavne QR, môže správca fóra kľudne premiestniť môj príspevok do topicu týkajúceho sa QR, ja som len nechcel zbytočne zaberať jednou otázkou dva rôzne topicy. .