CK Alexandria a Travel Service dvojka k pohledání

jana
Nováček
Nováček
Příspěvky: 1
Registrován: 30. 12. 2003, 22:02
Bydliště: Praha
Stav: Offline

CK Alexandria a Travel Service dvojka k pohledání

Příspěvek od jana »

Při vánočním surfování po internetu jsem objevila tento zajímavý server. Ačkoliv příliš nelétám, chtěla bych se s vámi podělit o "nevšední zážitek" z letu na naší dovolenou charterovým letem v srpnu tohoto roku.
Našemu synovi už byly tři, a tedy už minuly doby, kdy se cestování neobešlo bez metráků plen, nočníku, kočárku a dalších nezbytných propriet, takže jsme se rozhodli dopřát si dovolenou u moře. Vybrali jsme Bulharsko s cestovní kanceláří Alexandria, s plánovaným odletem 20. července v 6 hodin ráno, což od nás očekávalo příjezd na letiště ve čtyři. Trochu mě s tím šíleným časem smiřovala skutečnost, že podle plánu cestovní kanceláře jsme měli být časně dopoledne už na místě, a tedy jsem si plánovala, jak zbytek dne strávím vleže na pláži, přinejhorším u hotelového bazénu. Jako lehce zkušený cestovatel jsem předpokládala, že určitě bude nějaký rozdíl mezi časem uvedeným v cestovních instrukcích a reálným příjezdem, ale skutečnost tentokrát předčila mé očekávání, no přímo nad očekávání.
Pominu-li drobné potíže, jakými jsou buzení dítěte, manžela a sebe ve dvě ráno, cesta na letiště proběhla bez závažnějších problémů. Krátce před čtvrtou jsme vcházeli do přívětivě osvětlené haly a mně se zdálo všechno růžovým navrch. Před informačním stánkem cestovní kanceláře byla, vzhledem k našemu časnému příchodu, jen minimální fronta, kterou mladík za pultíkem docela dovedně zkracoval. I my jsme ve velmi svižném tempu obdrželi vouchery, letenky, a bohužel první nepříjemnou informaci toho dne. Jak nám sdělit onen mladý muž, let bude opožděn, ale nejpozději v půl deváté bychom měli odletět. Trochu nám, pravda, zamrzly úsměvy na rtech, ale stále jsme pohybovali spíše na té pozitivněji naladěné straně.
Fronta na odbavení zavazadel byla pro změnu příšerná. Jen malá poznámka na okraj, počet míst k sezení v odbavovací hale mi připadá, no jak bych to řekla, mírně nedostatečný. Nakonec mi nezbylo nic jiného, než se s ospalým prckem posadit na zem a opřít se o zeď. Připadala jsem silně jako rumunská žebračka a od milodarů nás nejspíš ochraňovalo to, že jsme oba dva blond. No a ještě další poznámka, trochu mě zarazilo, když na obrazovce nad odbavovací přepážkou svítil nápis Burgas 110. Přesto nám odbavovací úředníček tvrdil, že odletíme nejpozději v půl deváté. Jelikož nám k tomu přidal i tři poukázky na občerstvení, byli jsme ochotni mu věřit a v klidu jsme odešli do bufetu dát si kafe a něco k snídani.
Kolem osmé jsme prošli pasovou kontrolou a zjišťovali, zda už se někde objevil gate, kterým bychom měli vykročit vstříc dalším dobrodružstvím. Bohužel na obrazovkách stále svítil nápis Burgas 110, expected time 8:30. Tož jsme se posadili (tentokrát bylo kam) a čekali a čekali... Expected time už dávno minul a stále se nedělo nic, co by nás jen o krůček přiblížilo k cíli. Bohužel, změna, která nastala vzápětí, byla z těch méně příjemných. Z obrazovek zmizel údaj o předpokládaném odletu a byl nahrazen časem, který nám vyrazil dech. Odlet v 12:15. Jen tak mimo soutěž, peníze z poukázek, které jsme neprojedli v bufetu, jsme utratili za malé lahvičky s něčím ostřejším, předpokládali jsem, že v Bulharsku se něco takového může hodit. Jak je vidět, hodili se už v Čechách – jejich aplikace, řekla bych alespoň o sobě, silně zmírnila účinky šoku. Krátce nato jsme dostali další poukázky na občerstvení, ty jsme už projedli nikoliv v bufetu, ale v restauraci a alkoholickou impregnaci jsme teď již aplikovali cíleně v předtuše dalších problémů (nikoliv neopodstatněně, jak se ukázalo později). Teď další poznámka, do Bulharska létají obvykle rodiny s dětmi a ani náš zájezd nebyl výjimkou. Bylo docela tristní vidět ty mrňata, jak totálně vyčerpaná spí na zemi, případně jsou šíleně protivná a nezvladatelná z únavy a nevyspání… Já jsem to řešila velkým panákem, ale čím to má řešit to dítě?
V půl jedné otevřeli gate a za chvíli jsme si vyslechli, že nám opět posunuli odlet, tentokrát už jen o 45 minut. Mohli jsme sledovat, jak asi v jednu hodinu přistálo letadlo společnosti Travel Servis z Barcelony, kterým jsme měli odletět, původně v šest, pak v půl deváté, v jedenáct, v půl jedné…. No zkrátím to, do letadla jsme se dostali něco kolem druhé hodiny. Pravděpodobně jako odškodnění jsme všichni měli na svých sedadlech jako pozornost připravenu kšiltovku (v podstatě dost neslušivou, navíc s reklamou jistého nejmenovaného mobilního operátora, takže i nenositelnou). Let už naštěstí proběhl v pohodě, jen taková zajímavost, kapitán letadla se v rámci omluvy za zpoždění zmínil o tom, že údajně prý s cestovní kanceláří měli nasmlouvaný let na jedenáctou hodinu. Bohužel se mi nepodařilo zjistit, kde je pravda, ale mou důvěru si obě instituce příliš nezískali.
Naštěstí pobyt v Bulharsku smazal ten nepříjemný začátek a my jsme spokojeně odjížděli domů. Pravda, v Burgasu na letišti nám sice tvrdili, že v letadle není místo pro našeho syna, ale po několika telefonátech, zmateném pobíhání a několikeré výměně palubních lístků jsme se nakonec do letadla dostali a dokonce i všichni seděli. Pevně doufám, že toto nebyla chyba Travel Servisu, ale poněkud zmatené organizace na burgaském letišti. No a zpáteční let proběhl bez problémů, bez zpoždění, prostě paráda. Asi proto jsme už nedostali žádnou kšiltovku...


stano
Cestující Business Class
Cestující Business Class
Příspěvky: 430
Registrován: 13. 12. 2003, 21:39
Stav: Offline

CK Alexandria a Travel Service dvojka k pohledání

Příspěvek od stano »

Skusenost pani Jany nie je vobec ojedinela, tyka sa rovnako charterovej dopravy v Cechach a na Slovensku. Akokolvek ma niektori clenovia tohto fora upodozrievaju z velkeho dramatizovania podobnych situacii, prispevok pani Jany ma presvedcil o tom, ze pri kritike nedodrzanania dohodnutych zmluv o casovych podmienkach prepravy, som zial mal pravdu. Predovsetkym v tom, ze nase CK si ani v najmensom nevazia zakaznika a v podstate svojim diletantskym sposobom dokumentuju svoju zanedbatelnu velkost a minimalny vyznam (v europskom meritku). V podobnych situaciach vzdy poukazujem na velkych nemeckych dopracov charterovych letov (Hapag Lloyd, Air Berlin, TUI a pod.) Keby oni takto pristupovali k realizacii zajazdov, jednak by im system dopravy v priebehu par hodin skolaboval a v priebehu niekolkych tyzdnov by zavreli CK. Chcem sice podotknut, ze charterova doprava nemava vzdy take priority ako pravidelna linkova doprava a preplnenost vzdusneho priestoru predovsetkym v letnych mesiacoch tiez nie je vyhrou, s tymito dosledkami musi pocitat vzdy koncovy ucastnik - cestujuci. Pani Jana, predpokladam, ze letela z Prahy, v danej rodinnej situacii nemala inu moznost ako vyuzit sluzby ceskej CK. U nas v Bratislave mame overene, ze v podstate za rovnaku sumu si kupime porovnatelny zajazd vo Viedni. Vyuzil som to niekolko krat a pocnuc dopravou a konciac pristupom v hoteli a restauracii k nam zakaznikom sme boli uplne inymi zakaznikmi, nez len obycajnymi klientmi zo Slovenska alebo Ciech. Jednoducho Ruefa, TUI, Neckermann a ine CK vytvaraju iny respekt, nez nase subjekty cestovneho ruchu. Pri tomto vsetkom sa ale cudujem netaktnemu pristupu kapitana TVS: citlivym ospravedlnenim a prihovorom mohol neprijemnu situaciu podstatne zmiernit, ospravedlnenie prijemnym slovom je vzdy najucinnejsie. V podobnych pripadoch nikto neocakava siltovky, ale snahu o napravu. Inak neviem si predstavit pristup personalu Travel Servisu, ked lietaju so svojimi 737 do Thajska a najnovsie do Brazilie !!! - toto tiez svedci o ich "pristupe" k cestujucim, ked prevadzaju lety s takymito, na ine trasy urcenymi lietadlami. Burgas je obycajna standardna destinacia, ktora pri neprofesionalnom pristupe moze byt pricinou neprijemnych zazitkov, ako u pani Jany. Plne s nou suhlasim.

BA001
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 267
Registrován: 07. 01. 2003, 20:01
Stav: Offline

CK Alexandria a Travel Service dvojka k pohledání

Příspěvek od BA001 »

Musim souhlasit s tim co pise Stano. Asi by bylo treba si pripomenout, ze to, co je NENORMALNI je letat se zpozdenim. Nekdy mam na tomto foru totiz dojem, ze letecke spolecnosti jsou vlastne hrozni chudaci, kterym porad nekdo haze klacky pod nohy - tu liny pozemni personal letiste, tu zakerne rizeni letoveho provozu, tu dezorientovani cestujici, ztracejici se v letistnim labyrintu nebo postradajici sva zavazadla, obcas diletant v dilne spatne opravi letadlo, jindy zase globalni oteplovani zpusobi blizzard nad Stredomorim a neboha letecka spolecnost se s tim vsim musi vyrovnat a jeste letat presne.

A ke vsemu jim ted ti zmanipulovani politici prikazou odskodnit cestujici za to, ze musi travit dlouhe hodiny v letistnich halach nebo dokonce ze jim musi zaplatit, kdyz se rozhodnou zrusit let. To je ale nehoraznost, ze...

Letecka doprava uz davno ztratila tu gloriolu vyjimecnosti (vtipne zparodovanou ve Spielbergove filmu Catch me if you can) a low-cost spolecnosti ve druhe polovine 90. let setreli i onen pel luxusu - dnes si totiz muze dovolit letet letadlem opravdu temer kazdy.

Takze pripominam, ze NORMALNI je letat na cas. Je to normalni i pro slovenskou low-cost spolecnost i pro ceskou charterovku. Mimochodem, vubec to neni spatny napad co funguje treba na webovych strankach EasyJetu: kazdy mesic vykazuji verejne v procentech svou "dochvilnost", tedy Latest punctuality of all flights arrived on time a pro lepsi efekt pridavaji take Latest punctuality of all flights arrived within one hour. American Airlines jsou jeste dal a pri on-line bookingu vam poskytnou informaci v kolika pripadech ze sta byl vami bookovany let za uvedene obdobi zpozden. Dobra pomucka k tomu, aby jste si do tranzitniho casu zapocitali vetsi rezervu a koupili si vice cokolady na nervy.



Změněno uživatelem - BA001 na 02/01/2004 13:10:45

stano
Cestující Business Class
Cestující Business Class
Příspěvky: 430
Registrován: 13. 12. 2003, 21:39
Stav: Offline

CK Alexandria a Travel Service dvojka k pohledání

Příspěvek od stano »

[quote]
Musim souhlasit s tim co pise Stano. Asi by bylo treba si pripomenout, ze to, co je NENORMALNI je letat se zpozdenim. Nekdy mam na tomto foru totiz dojem, ze letecke spolecnosti jsou vlastne hrozno chudaci, ktery porad nekdo haze klacky pod nohy - tu liny pozemni personal letiste, tu zakerne rizeni letoveho provozu, tu dezorientovani cestujici, ztracejici se v letistnim labyrintu nebo postradajici sva zavazadla, obcas diletant v dilne spatne opravi letadlo, jindy zase globalni oteplovani zpusobi blizzard nad Stredomorim a neboha letecka spolecnost se s tim vsim musi vyrovnat a jeste letat presne.

A ke vsemu jim ted ti zmanipulovani politici prikazou odskodnit cestujici za to, ze musi travit dlouhe hodiny v letistnich halach nebo dokonce ze musi zaplatit, kdyz se rozhodnou zrusit let. To je ale nehoraznost, ze...

Letecka doprava uz davno ztratila tu gloriolu vyjimecnosti a low-costi setreli i pel luxusu, protoze dnes si muze dovolit letet letadlem opravdu temer kazdy.

Takze pripominam, ze NORMALNI je letat na cas. Je to normalni i pro slovenskou low-cost spolecnost i pro ceskou charterovku. Mimochodem, vubec to neni spatny napad co maji treba EasyJet na svych strankach: kazdy mesic vykazuji v procentech svou "dochvilnost". American Airlines sli jeste dal a pri on-line bookingu vam poskytnou informaci v kolika pripadech ze sta byl vami bookovany let za uvedene obdobi zpozden. Dobra pomucka k tomu, aby jste si do tranzitniho casu zapocitali vetsi rezervu.

To BAA1: Konecne jeden seriozny, po profesionalite volajuci prispevok. Konecne tu bolo napisane, co ma byt pre dopravcu prioritou. Ak mam byt uprimny, obdivujem Air Berlin a spol. ako dokazu neskutocne bez meskani lietat, a to pri ich intenzivnom LP. Na druhej strane sa cudujem, ze este neskrachovali taki prepravcovia ako su LX - do VIE snad kazdy let s meskanim z Zurichu (??), castokrat AZ, NE je v podstate nova spolocnost, im treba dat sancu, ale 4 hodinove diferencie od LP naozaju nemaju v dnesnej dobe dovod. Mne to pripada ako to robil kedysi Aeroflot - priletel nacas, presne o 10.00, ale o 24 hodin neskor...
A este k slovenskemu low-cost: celkom konkretne, ma vyznam kupovat letenku napr. do LOndyna a robit si nejaky pracovny plan ? Ked tam pridem o polovicu pracovneho dna neskor, potom mi je uz pracovny rozvrh na nic. A na nic mi je aj lacny Sky, pretoze stratit cely pracovny cas n letisku tiez nie je lacne, nevraviac o dosledkoch z meskania na meetingu apod. Ono naozaj si to mozu potom dovolit len studenti, ktorym na par stratenych hodinach nezalezi. Podla mojich skusenosti s jednani s partnerskymi firmami: ziadny Sky neprichadza do uvahy - v konecnom dosledku je tiez drahy ako riadna let. spolocnost a nespolahlivost je snad to najhorsie, co moze prepravca sposobit.



Změněno uživatelem - stano na 03/01/2004 0061

Změněno uživatelem - stano na 03/01/2004 00:140

Foxx
Vedoucí kabiny
Vedoucí kabiny
Příspěvky: 854
Registrován: 11. 02. 2003, 09:15
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

CK Alexandria a Travel Service dvojka k pohledání

Příspěvek od Foxx »

No jo věčné téma TVS a jejich letů na čas :-)))
Také jsem měl podobný kvalitní zážitek , ale v mém případě se to bešlo bez poukázek a čepiček. No škoda :-))


Josef
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 285
Registrován: 23. 01. 2003, 14:27
Stav: Offline

CK Alexandria a Travel Service dvojka k pohledání

Příspěvek od Josef »

To Stano: zpozdeni LX na lince ZRH-VIE. Letel jsem tuto linku a mnoho jinych z ZRH hodnekrat. V tomto pripade to NEMA nic spolecneho s airline, ale s letistem. Je to spousta omezeni ze strany Nemecka, preplnenost tohoto letiste a nasledne sloty. Omezeni z nemecke strany ma primo katastroficky dopad v presnosti odletu a priletu z a do ZRH. Jsou to casy zhruba od 21,00 do 08,00 kazdy den a o vikendu je to jeste horsi. Aniz bych chtel svoji byvalou firmu nejak omlouvat, tak musim rict, ze vetsina zpozdeni z a do ZRH je PRAVE kvuli tomutu nestastnemu omezeni z nemecke strany. Je pravdou, ze vetsina zamestnancu LX nechape soustredovani vsech letu prave do ZRH a jejich ruseni z BSL, GVA.

Josef

stano
Cestující Business Class
Cestující Business Class
Příspěvky: 430
Registrován: 13. 12. 2003, 21:39
Stav: Offline

CK Alexandria a Travel Service dvojka k pohledání

Příspěvek od stano »

To Josef:
LX nalietava VIE cca od 7.00 do 21.00, t.j. mimo uvedenych casov...Pritom staci porovnat OS a LX, ako nalietavaju uvedene destinacie Rakusania...Predpokladam, ze obmedzenia nebudu pochadzat z Klotenu, toto letisko je cim dalej prazdnejsie (??), zeby tieto obmedzenia pochadzali z tranzitu ponad Mnichov ?
Je naozaj skoda, suhlasim, ze vsetky spoje sa sustreduju do Zurichu, castokrat ziadany Basel a Zeneva, zostavaju bokom. Je pravda, ze vo Svajciarsku maju vynikajuce zeleznice, takze k leteckym spojom nie je problem sa dostat, ale aj tak - Zeneva je centrom medzinarodnych organizacii...takze nerozumiem koncepcii leteckej dopravy vo Svajciarsku.

jakub
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 123
Registrován: 16. 01. 2003, 20:08
Stav: Offline

CK Alexandria a Travel Service dvojka k pohledání

Příspěvek od jakub »

<BLOCKQUOTE id=quote><font size=1 face="Verdana, Arial, Helvetica" id=quote>quote:<hr height=1 noshade id=quote>
Ak mam byt uprimny, obdivujem Air Berlin a spol. ako dokazu neskutocne bez meskani lietat,
<hr height=1 noshade id=quote></BLOCKQUOTE id=quote></font id=quote><font face="Verdana, Arial, Helvetica" size=2 id=quote>

Stano,
vazne veris, ze co sa tyka meskani su niektore spolocnosti vyrazne lepsie, a
horsie?

Pozeram akurat aktualnu odletovu tabulu AIR BERLIN (14.18-21.30):
meska 44 z 94 popoludnajsich letov Air Berlin od 20 do 186 min. Priemer odhadom 30-40 min na let.
Neobhajujem to a suhlasim ze to normalne nie je. A cestujuci by mali za vsetky vacsie meskania kempenzovani. Co tvrdim je ze sa neda podla casu meskani povazovat letecka spolocnost za amatersku alebo ze im nezalezi na cestujucich. Sposob akym zvladnu takuto situaciu a ich pricina je samozrejme vec druha.

stano
Cestující Business Class
Cestující Business Class
Příspěvky: 430
Registrován: 13. 12. 2003, 21:39
Stav: Offline

CK Alexandria a Travel Service dvojka k pohledání

Příspěvek od stano »

<BLOCKQUOTE id=quote><font size=1 face="Verdana, Arial, Helvetica" id=quote>quote:<hr height=1 noshade id=quote>
<BLOCKQUOTE id=quote><font size=1 face="Verdana, Arial, Helvetica" id=quote>quote:<hr height=1 noshade id=quote>
Ak mam byt uprimny, obdivujem Air Berlin a spol. ako dokazu neskutocne bez meskani lietat,
<hr height=1 noshade id=quote></BLOCKQUOTE id=quote></font id=quote><font face="Verdana, Arial, Helvetica" size=2 id=quote>

Stano,
vazne veris, ze co sa tyka meskani su niektore spolocnosti vyrazne lepsie, a
horsie?

Pozeram akurat aktualnu odletovu tabulu AIR BERLIN (14.18-21.30):
meska 44 z 94 popoludnajsich letov Air Berlin od 20 do 186 min. Priemer odhadom 30-40 min na let.
Neobhajujem to a suhlasim ze to normalne nie je. A cestujuci by mali za vsetky vacsie meskania kempenzovani. Co tvrdim je ze sa neda podla casu meskani povazovat letecka spolocnost za amatersku alebo ze im nezalezi na cestujucich. Sposob akym zvladnu takuto situaciu a ich pricina je samozrejme vec druha.

Jakub, z jedneho pohladu na odletovu tabulu sa neda vycitat, ci spolocnost dodrzuje alebo nedodrzuje LP, to je predsa normalne. Air Berlin obdivujem, pretoze v pracovnych dnoch, vo velmi frekventovanych casoch, pri minimalnych prestojoch na letiskach podla moznosti dodrziava to, k comu sa zaviazala. Ci sa moze na zaklade tohto povazovat za amatersku alebo nie, o tom sa predsa nebudeme skriepit. Pred par dnami to tu krasne vystihol BAA1, ked konstatoval, ze letecka spolocnost popri prioritnej bezpecnosti by podla moznosti (vers. pocasie, plny vzducny priestor)mala dodrziavat LP. To na tomto fore povazujeme za stav normalu. Je vzdy vecou profesionality ako sa dokazem ulohy, ku ktorej som sa sam dobrovolne zaviazal - zhostit. Na to, aby LP mohol byt dodrzany je potrebna suhra mnohych profesii. Letecka spolocnost je ten hlavny vykonavatel leteckej cinnosti, hlavny predavac leteckeho dopravneho produktu, ktory je zodpovedny za realizaciu dopravnej sluzby. Je zakladnym atributom profesionalnej prace, ze to, k comu sa zaviazem, musim dodrzat. Ak to nie je mozne, hoci nie z vlastnej viny, tuto skutocnost musim predvidat a vopred (!) s nou oboznamit klienta - t.j. cestujuceho. Jedine "amater" moze povedat, prepacte,nepodarilo sa...A toto je dovod preco AB obdivujem, na rozdiel od Sky uskutocnuju tyzdenne stovky letov po celej Europe a vo vacsine sa dari LP dodrzat. Nelietaju 6 krat tyzdenne do STN a aj to so 4 hodinovym meskanim. Neskutocnu hlupost tu pred nedavnom ktosi uverejnil, ze Sky musi postupne ziskavat rozne certifikaty a povolenia. Samozrejme, ze to nepopieram, ale nikdy to nemoze byt na ukor cestujuceho. Tu castokrat pozorujem alibizmus prepravcov, ze sa vyhovaraju na letecku sluzbu, pocasie, batozinu a neviem este na co a pritom su to v podstate oni, kto nie je pripraveny vcas a kvalitne zrealizovat kontrahovany let. Takze Jakub, dovol, nechcem sa ciernobielo pozerat na problematiku leteckej dopravy, vidim v nej strasne vela odtienov. Maliar so stetcom je vzdy jeden, ktory odtiene zamiesa. Tak je to aj v doprave. Ja si kupujem letenku od leteckej spolocnosti, nie od meteorologov, letovej sluzby, bagazistov a neviem koho. Jedine preto kladiem zodpovednost na letecku spolocnost, lebo ona vstupila do pravneho vztahu so mnou, ona na zaklade mojej platby ma dojednane sluzby korektne zrealizovat, nikto iny. A celkom na zaver, ci verim, ze su niektore spolocnosti na zaklade uvedeno vyrazne lepsie alebo horsie: ano verim. Nemam prirodzene presne statistiky a podklady, ale dlhorocna vlastna skusenost a skusenost mojich kolegov s leteckymi prepravami maju tiez svoju cenu, na zaklade coho sa snazim orientovat.


<hr height=1 noshade id=quote></BLOCKQUOTE id=quote></font id=quote><font face="Verdana, Arial, Helvetica" size=2 id=quote><font face='Arial'></font id='Arial'>

Zlin142
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 2049
Registrován: 21. 01. 2004, 00:53
Bydliště: LKHK
Stav: Offline

CK Alexandria a Travel Service dvojka k pohledání

Příspěvek od Zlin142 »

<BLOCKQUOTE id=quote><font size=1 face="Verdana, Arial, Helvetica" id=quote>quote:<hr height=1 noshade id=quote>
Skusenost pani Jany nie je vobec ojedinela, tyka sa rovnako charterovej dopravy v Cechach a na Slovensku. Akokolvek ma niektori clenovia tohto fora upodozrievaju z velkeho dramatizovania podobnych situacii, prispevok pani Jany ma presvedcil o tom, ze pri kritike nedodrzanania dohodnutych zmluv o casovych podmienkach prepravy, som zial mal pravdu. Predovsetkym v tom, ze nase CK si ani v najmensom nevazia zakaznika a v podstate svojim diletantskym sposobom dokumentuju svoju zanedbatelnu velkost a minimalny vyznam (v europskom meritku). V podobnych situaciach vzdy poukazujem na velkych nemeckych dopracov charterovych letov (Hapag Lloyd, Air Berlin, TUI a pod.) Keby oni takto pristupovali k realizacii zajazdov, jednak by im system dopravy v priebehu par hodin skolaboval a v priebehu niekolkych tyzdnov by zavreli CK. Chcem sice podotknut, ze charterova doprava nemava vzdy take priority ako pravidelna linkova doprava a preplnenost vzdusneho priestoru predovsetkym v letnych mesiacoch tiez nie je vyhrou, s tymito dosledkami musi pocitat vzdy koncovy ucastnik - cestujuci. Pani Jana, predpokladam, ze letela z Prahy, v danej rodinnej situacii nemala inu moznost ako vyuzit sluzby ceskej CK. U nas v Bratislave mame overene, ze v podstate za rovnaku sumu si kupime porovnatelny zajazd vo Viedni. Vyuzil som to niekolko krat a pocnuc dopravou a konciac pristupom v hoteli a restauracii k nam zakaznikom sme boli uplne inymi zakaznikmi, nez len obycajnymi klientmi zo Slovenska alebo Ciech. Jednoducho Ruefa, TUI, Neckermann a ine CK vytvaraju iny respekt, nez nase subjekty cestovneho ruchu. Pri tomto vsetkom sa ale cudujem netaktnemu pristupu kapitana TVS: citlivym ospravedlnenim a prihovorom mohol neprijemnu situaciu podstatne zmiernit, ospravedlnenie prijemnym slovom je vzdy najucinnejsie. V podobnych pripadoch nikto neocakava siltovky, ale snahu o napravu. Inak neviem si predstavit pristup personalu Travel Servisu, ked lietaju so svojimi 737 do Thajska a najnovsie do Brazilie !!! - toto tiez svedci o ich "pristupe" k cestujucim, ked prevadzaju lety s takymito, na ine trasy urcenymi lietadlami. Burgas je obycajna standardna destinacia, ktora pri neprofesionalnom pristupe moze byt pricinou neprijemnych zazitkov, ako u pani Jany. Plne s nou suhlasim.


<hr height=1 noshade id=quote></BLOCKQUOTE id=quote></font id=quote><font face="Verdana, Arial, Helvetica" size=2 id=quote>

Zlin142
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 2049
Registrován: 21. 01. 2004, 00:53
Bydliště: LKHK
Stav: Offline

CK Alexandria a Travel Service dvojka k pohledání

Příspěvek od Zlin142 »

Dost dobře nechápu podiv paní cestovatelky, protože kdyby si pořádně přečetla přepravní podmínky tak tam má tuším doslova uvedeno že přepravce si vyhrazuje posunot čas odletu v rozmezí 24 hod. Ale možná se pletu. Každopádně ale den příletu/odletu není možné započítávat do dovolené a rozladěnost těch kteří počítají s tím že když letí v šest ráno, že v poledne už budou na 100% ležet u móře je zbytečná. Při dané hustotě provozu nad Evropou je přeci jasné, že prioritu mají pravidelné linky před chartery, kde se předpokládá že nikdo nikam nespěchá!?

PS: Stano ty si lítej klidně z Užhorodu, když ti Praha není dost dobráa to že máš pocit že se k Tobě nechovají tak jako jke Skočákům je asi spíš Tvoje zamindrákovanost, ne?

Pan Am
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 1822
Registrován: 08. 01. 2003, 21:50
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

CK Alexandria a Travel Service dvojka k pohledání

Příspěvek od Pan Am »

No i když to třeba maj v přepravních podmínkách, tak si myslím, že by to mohli řešit elegantněji a hlavně lépe vykomunikovat s cestujícími. Těch zpoždění je u Travel Servisu nápadně mnoho, například si ani nepamatuji, že by si někdo stěžoval na zpoždění u Fischera, takže se vymlouvat na přetížení vzdušného prostoru není to pravé - u Travelu spíš jde o přetížení ve využívání letadel, kdy se snaží během letní sezóny toho nalétat, co nejvíce za každou cenu.
S takovýmhle stylem fungování je dnes z hlediska přesnosti už spolehlivější vlak v Indii než letou Travel Servisu.

BA001
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 267
Registrován: 07. 01. 2003, 20:01
Stav: Offline

CK Alexandria a Travel Service dvojka k pohledání

Příspěvek od BA001 »

ZLIN 142: Fuj, vzdycky kdyz na me takhle dychne socialismus jako z tveho "prispevku" udela se mi spatne. Prekvapuje me, ze jsou jeste lidi, kteri se takovou samozrejmosti smiruji s horsimi sluzbami a konkurenci asi pokladaji za neco nezadouciho. Kdyz budou litat z Uzhorodu kvalitni aerolinky k Cernemu mori, rad tam budu tranzitovat. Zatim se ale budu potkavat radsi se Stanem na Schoenfeldu a mozna ze az se budu koupat v mori vzpomenu si na Zlina 142 jak sedi na kufrech na Ruzyni a ceka az mu milostive s nekolikahodinovym zpozdenim daji na palube TVS cepici.

stano
Cestující Business Class
Cestující Business Class
Příspěvky: 430
Registrován: 13. 12. 2003, 21:39
Stav: Offline

CK Alexandria a Travel Service dvojka k pohledání

Příspěvek od stano »

To Zlin 142:
Na Tvojom mieste by som sa ospravedlnil, pretoze Tvoje invektivy su neskutocne absurdne !!!
1./ Co som ja napisal proti prazskemu letisku ? Skor naopak, rad ho vyuzivam a aj teraz obdivujem mnozstvo low costov.
2./ Preco by som mal lietat z Uzhorodu ?
3./ Spominany ZRH nebol z PRG ale z VIE. Sorry.

Dakujem BA001, ze si si vsimol neprimerany styl prispevku Zlina 142. Som stastny, ze na tomto fore su na 99% slusne a solidne prispevky.

K reakcii ma prispevok pani Jany:
akakolvek doprava na miesto pobytu (lietadlo, vlak, bus - s vynimkou vlastnej dopravy) sa zasadne pocita do celeho pobytu. To znamena, ze ked sa leti v prvy den vecer a siedmy domov hned rano, cisty pobyt na mieste je 5 dni. Preto sa ucastnici zajazdov dozaduju presnych odletov - podla planu, pretoze zamena cakania v odletovej hale namiesto kupania v mori asi nie je najstastnejsia.
Okrem toho: pani Jana tam bola s malym dietatom, a to tiez ma narok na urcity komfort. Odsudzujem tvoju bezcitnost k rodine pani Jany.

infoair
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 149
Registrován: 13. 08. 2003, 00:58
Bydliště: Praha
Stav: Offline

CK Alexandria a Travel Service dvojka k pohledání

Příspěvek od infoair »

To Zlin142:
To nemyslíš vážně, že nějaký charterový přepravce má v podmínkách zakotvenou možnost 24 hodinové diference. Kdo by využíval jeho služeb? Která CK by s ním uzavřela smlouvu? I když TVS je jakákoliv (dle zdejších názorů - nemám osobní zkušenost), tak i tohle by na ni bylo příliš. Kromě toho, BA001 i stano vč. mne si myslíme, že Tvá PS. se sem absolutně nehodí.


Odpovědět