S bmi regional do BRQ - aneb 1. divert v zivote...(FOTO PRIDANO)
-
- Kapitán
- Příspěvky: 2862
- Registrován: 27. 02. 2004, 05:55
- Oblíbené typy letadel: vrtulove letadla
- Pohlaví: muž
- Bydliště: Praha Zapad
- Stav: Offline
S bmi regional do BRQ - aneb 1. divert v zivote...(FOTO PRIDANO)
Dobre odpoledne panove a damy.
Jsem tady opet s dalsim TR a mym prvnim pro rok 2016. Doufam, ze se Vam bude libit, tento TR ma mnoho “prvnich” pro me. A to po 1. se spolecnostmi Aegean Air a BMI Regional, po 1. na letisti v Atenach a Bernu, 1. divert v zivote a po 1. s Embraerem 135.
Vsechno zacalo minuly rok, kdy BMI Regional oznamilo novou linku z MUC do BRQ. Nedalo mi to, a ihned jsem zacal hledat moznosti, ale vedel jsem, ze bych chtel letet smer BRQ a ne opacne. Nejdrive jsem uvazoval o jednoduchem resenim busem/vlakem do MUC a pak letet jen jeden segment do BRQ. Ale moje nemoc mi to nedovolila a proto jsem si rikal, ze by to chtelo vymyslet neco lepsiho. Nakonec me zaujala nabidka te same spolecnosti z Bernu pres MUC do BRQ. Cena byla dobra, tak proto jsem zakoupil letenku BRN-MUC-BRQ na jedno lednove pondeli. Ale jak do BRN. Jedina dalsi poslecnost, ktera zde provozuje sirokou skalu letu je Skywork airlines, a byt maji velmi zajimave destinace, tak cena jejich letenek me uzemnila. Pote jsem narazil na jednosmernou letenku s Aegean Airlines z WAW pres ATH do GVA za nejakych 55 dolaru a bylo rozhodnuto. Presun z GVA do BRN zajistil vlak Svycarskych zeleznic. Nakonec se ke mne pripojil dalsi clen tohoto fora z Brna (MarcosFT), ktery mel trosku jiny routing a sesli jsme se az ve WAW. Do WAW jsem puvodne planoval cestu busem, ale nakonec jsem zakoupil letenku s LOTem na usek KRK-WAW a do KRK se vydal po zemi. Na segment KRK-WAW se zase ke mne pripojil (Lkprak), ktery se vracel z Izraele a z WAW pokracoval dale ten samy den.
Do Krakowa jsem se vydal 16.1. odpoledne vlakem spolecnosti Regiojet do Havirova, kde jsem prestoupil na osobni vlak do Ceskeho Tesina a zde znovu prestoupil na dalsi osobni vlako do Cieszyna. Z Cieszyna jsem mel domluvenou spolujizdu pres blablacar.pl na letiste do KRK, kde jsem kvuli technickycm problemu na vozidle ridice dorazil namisto puvodnich 20 hod, az ve 22:30
Na prenocovani v KRK na letisti jsme vyuzili s Lkprak hotelu Hilton Garden Inn.
Po kratke noci, nas budici automat probudil okolo 4:30 rano. Jelikoz jsme meli OLCI udelany, chteli jsme byt za security okolo 5 hod rano. To nam dalo prilezitost vyzkouset novy salonek v KRK. Zde jsme se na chvilku uvelebili, dali malou snidani a pockali na boarding naseho letu do WAW. Nastup do letadla byl v mrazu okolo -12 stupnu busem. Lehce snezilo, ale jinak zima jak ma byt. Let do WAW trval necelych 40 min. Behem letu se podavala kava a caj zdarma a pak nejaka mala sladka drobnost. Vse ostatni bylo placene.
17.01.2016
Krakow (KRK) – Varsava (WAW)
05:55 – 06:45
LOT Polish Airlines LO3910
Dash 8-400: SP-EQK
06C
LF cca 50%
Po vystupu z letadla jsme ihned zamirili do Star Alliance salonku na letisti, ktery provozuje spolecnost LOT. Po vstupu do klasickeho business salonku je moznost pokracovat do Star Alliance Gold/HON Circle salonku, pokud mate patricnou kartu (v mem pripade Star Alliance Gold). Zde je prostredi trosku decentnejsi, je zde min libi, ale za to je lepsi vyber piti, jidla a pohodli. Tesne pred 10. hodinou dorazil MarcosFT. Spolu s Lkprak jsme uz v sobe meli asi 2 lahve Champagne a jinych veci. Po prichodu MarcosFT jsme otevreli 3. lahev, nebot mel zizen jak saharsky velbloud. Po kratke konverzaci a vymene poslednich leteckych zazitku jsem spolu s MarcosFTtem opustil salonek v 10:15 a vydali gate naseho letu do ATH. Lkprak jeste zustal, ikdyz byl v salonku jako nas host, nebo jeho let do RZE letel az okolo obeda.
17.01.2016
Varsava (WAW) – Ateny (ATH)
10:45-14:15
Aegean Airlines A3861
Airbus 320: SX-DVN
05F
LF cca 40%
Let do ATH byl velmi pohodlny, pri nizke obsazenosti okolo 40%. Po vetsinu letu byla oblacnost, krom preletu Vysokych Tater a pote behem priblizeni do ATH. Aegean stale podavaji na svych letech “Hot Meal”, ikdyz kvalita jako u TK to neni. K tomu je na vyber pivo a vino plus nealko. U piva max 2 plechovky na pasazera. Odlet z WAW bych na cas a pristani v ATH to same.
Po pristani v ATH jsme se s kolegou vydali do salonku Aegean air. Zde musim uznat, ze tento salonek co se tyce vyberem pokrmu a piti stoji za velke kulove. Hned vedle je LH business salonek, kde staci na vstup LH Silver card a uroven tohoto salonku je o 3 nebo vic kategorii vetsi. Krom tradicnich reckych pokrmu, desertu a piti, bylo v nabidce slamove vino, Skotske Single Malt Whiskey (10ti leta Talisker, 14ti leta Laphroaig, 18ti leta Lavagulin, 12ti leta Macalan a dalsi).
V salonku jsme byli cca hodku neco a pote se odebrali na gate na odlet naseho Airbus do GVA. Uz podle mnoztvi lidi u gatu, nam doslo, ze to nebude poloprazdny let. Nakonec byla obsazenost blizici se 100%.
Pokracovani nize...
Jsem tady opet s dalsim TR a mym prvnim pro rok 2016. Doufam, ze se Vam bude libit, tento TR ma mnoho “prvnich” pro me. A to po 1. se spolecnostmi Aegean Air a BMI Regional, po 1. na letisti v Atenach a Bernu, 1. divert v zivote a po 1. s Embraerem 135.
Vsechno zacalo minuly rok, kdy BMI Regional oznamilo novou linku z MUC do BRQ. Nedalo mi to, a ihned jsem zacal hledat moznosti, ale vedel jsem, ze bych chtel letet smer BRQ a ne opacne. Nejdrive jsem uvazoval o jednoduchem resenim busem/vlakem do MUC a pak letet jen jeden segment do BRQ. Ale moje nemoc mi to nedovolila a proto jsem si rikal, ze by to chtelo vymyslet neco lepsiho. Nakonec me zaujala nabidka te same spolecnosti z Bernu pres MUC do BRQ. Cena byla dobra, tak proto jsem zakoupil letenku BRN-MUC-BRQ na jedno lednove pondeli. Ale jak do BRN. Jedina dalsi poslecnost, ktera zde provozuje sirokou skalu letu je Skywork airlines, a byt maji velmi zajimave destinace, tak cena jejich letenek me uzemnila. Pote jsem narazil na jednosmernou letenku s Aegean Airlines z WAW pres ATH do GVA za nejakych 55 dolaru a bylo rozhodnuto. Presun z GVA do BRN zajistil vlak Svycarskych zeleznic. Nakonec se ke mne pripojil dalsi clen tohoto fora z Brna (MarcosFT), ktery mel trosku jiny routing a sesli jsme se az ve WAW. Do WAW jsem puvodne planoval cestu busem, ale nakonec jsem zakoupil letenku s LOTem na usek KRK-WAW a do KRK se vydal po zemi. Na segment KRK-WAW se zase ke mne pripojil (Lkprak), ktery se vracel z Izraele a z WAW pokracoval dale ten samy den.
Do Krakowa jsem se vydal 16.1. odpoledne vlakem spolecnosti Regiojet do Havirova, kde jsem prestoupil na osobni vlak do Ceskeho Tesina a zde znovu prestoupil na dalsi osobni vlako do Cieszyna. Z Cieszyna jsem mel domluvenou spolujizdu pres blablacar.pl na letiste do KRK, kde jsem kvuli technickycm problemu na vozidle ridice dorazil namisto puvodnich 20 hod, az ve 22:30
Na prenocovani v KRK na letisti jsme vyuzili s Lkprak hotelu Hilton Garden Inn.
Po kratke noci, nas budici automat probudil okolo 4:30 rano. Jelikoz jsme meli OLCI udelany, chteli jsme byt za security okolo 5 hod rano. To nam dalo prilezitost vyzkouset novy salonek v KRK. Zde jsme se na chvilku uvelebili, dali malou snidani a pockali na boarding naseho letu do WAW. Nastup do letadla byl v mrazu okolo -12 stupnu busem. Lehce snezilo, ale jinak zima jak ma byt. Let do WAW trval necelych 40 min. Behem letu se podavala kava a caj zdarma a pak nejaka mala sladka drobnost. Vse ostatni bylo placene.
17.01.2016
Krakow (KRK) – Varsava (WAW)
05:55 – 06:45
LOT Polish Airlines LO3910
Dash 8-400: SP-EQK
06C
LF cca 50%
Po vystupu z letadla jsme ihned zamirili do Star Alliance salonku na letisti, ktery provozuje spolecnost LOT. Po vstupu do klasickeho business salonku je moznost pokracovat do Star Alliance Gold/HON Circle salonku, pokud mate patricnou kartu (v mem pripade Star Alliance Gold). Zde je prostredi trosku decentnejsi, je zde min libi, ale za to je lepsi vyber piti, jidla a pohodli. Tesne pred 10. hodinou dorazil MarcosFT. Spolu s Lkprak jsme uz v sobe meli asi 2 lahve Champagne a jinych veci. Po prichodu MarcosFT jsme otevreli 3. lahev, nebot mel zizen jak saharsky velbloud. Po kratke konverzaci a vymene poslednich leteckych zazitku jsem spolu s MarcosFTtem opustil salonek v 10:15 a vydali gate naseho letu do ATH. Lkprak jeste zustal, ikdyz byl v salonku jako nas host, nebo jeho let do RZE letel az okolo obeda.
17.01.2016
Varsava (WAW) – Ateny (ATH)
10:45-14:15
Aegean Airlines A3861
Airbus 320: SX-DVN
05F
LF cca 40%
Let do ATH byl velmi pohodlny, pri nizke obsazenosti okolo 40%. Po vetsinu letu byla oblacnost, krom preletu Vysokych Tater a pote behem priblizeni do ATH. Aegean stale podavaji na svych letech “Hot Meal”, ikdyz kvalita jako u TK to neni. K tomu je na vyber pivo a vino plus nealko. U piva max 2 plechovky na pasazera. Odlet z WAW bych na cas a pristani v ATH to same.
Po pristani v ATH jsme se s kolegou vydali do salonku Aegean air. Zde musim uznat, ze tento salonek co se tyce vyberem pokrmu a piti stoji za velke kulove. Hned vedle je LH business salonek, kde staci na vstup LH Silver card a uroven tohoto salonku je o 3 nebo vic kategorii vetsi. Krom tradicnich reckych pokrmu, desertu a piti, bylo v nabidce slamove vino, Skotske Single Malt Whiskey (10ti leta Talisker, 14ti leta Laphroaig, 18ti leta Lavagulin, 12ti leta Macalan a dalsi).
V salonku jsme byli cca hodku neco a pote se odebrali na gate na odlet naseho Airbus do GVA. Uz podle mnoztvi lidi u gatu, nam doslo, ze to nebude poloprazdny let. Nakonec byla obsazenost blizici se 100%.
Pokracovani nize...
Naposledy upravil(a) alesesl dne 01. 02. 2016, 17:20, celkem upraveno 2 x.
-
- Kapitán
- Příspěvky: 2862
- Registrován: 27. 02. 2004, 05:55
- Oblíbené typy letadel: vrtulove letadla
- Pohlaví: muž
- Bydliště: Praha Zapad
- Stav: Offline
Re: S bmi regional do BRQ - aneb 1. divert v zivote...(FOTO PRIDANO)
Pokracovani 2. casti...
17.01.2016
Ateny (ATH) – Zeneva (GVA)
16:10 – 18:00
Aegean Airlines A3820
Airbus 320: SX-DVV
12D
LF 98%
Od kapitana jsme se dozvedeli, ze budeme muset pockat asi 30 min nez dostaneme povoleni ke startu, z duvodu ne zrovna prizniveho pocasi v GVA. Nakonec jsme v GVA pristali asi s 30 min zpozdenim. Ihned po startu se naskytl pekny vyhled na Ateny a pote byla uz jenom oblacnost az do pristani.
Behem letu se zase podavalo Hot Meal, ale jelikoz jsme meli plna briska ze salonku, tak jsem na to jidlo nemel chut. Ono taky moc vabne nevypadalo a prislo mne, jako by ho uz nekdo jednou snedl. Zato recke pivko bodlo, a nakonec i pres limit 2 plechovek na osobu jsme kazdy dali 3 kousky.
V GVA panovala nedelni vecerni spicka. Velke mnozstvi turistku, business cestujicich, lyzaru atd. V priletove hale bylo temer k nehnuti. PO vyzvednuti jizdenky na vlak do mesta zdarma jsme se odebrali na nadrazi na letisti, kde jsme chytili vlak do centra. Zde jsme meli asi hodku a neco pred odjezdem naseho vlaku do Bernu. Toho jsme vyuzili k nakupu piv na cestu do Bernu pri hrani karet. Cesta do BRN utekla prekvapive rychle a my se ocitli pred nadrazim ve 22 hod. Venku bylo -17 stupnu. Z duvodu pomerne drahych hotelu, jsme se rozhodli prespat v airbnb asi 1.6km od letiste v Muri bei Bern.
Rano po svizne 20 min chuzi nocni Muri bei Bern a prechodem po lavce pres reku Aare jsem se ocitli pred malym terminal Bernskeho letiste, as jednu hodinu pred odletem. Ikdyz jsme meli oba lety na jedne rezervaci, na check inu nam pani nebyla schopna vytisknout oba boarding passy, pouze ten do MUC. Terminal letiste v Bernu je maly, ale zato velmi funkcni. Vse je kompaktne rozdeleno v malem terminalu. Je zde taky maly kioskek na nakup obcerstveni a suvenyru v bezpecnostni zone.
18.01.2016
Bern (BRN) – Norimberk (NUE) – Mnichov (MUC)
07:10 – 8:50, 11:20 – 12:00
BMI Regional BM1712
Embraer 135: G-RJXK
04A
LF 65%
Nastup byl formou pesi chuze asi 100 m k letadlu. Po usazeni a zavreni dveri probehl de-icing and mohli jsme na start. Asi 10 min po startu jsem si uvedomil, ze rada A nebyla dobra volba pro vyber sedacky. Hlavnim duvodem byl vyhled na vychazejici slunce nad Alpami, ktere byly na druhe strane. Do MUC je to jen 50 min, ale asi po hodine a 10 min a 2 okruzich jsem zacinal tusit, ze nenube vsechno OK, tak jak ma byt. Pote kapitan oznamil, ze z duvodu mlhy a minima viditelnosti pro pristani budeme nuceni vyckavat a az se situace zlepsi. Ja jsem si zacal rikat, to je super, ze by to byl muj prvni divert v zivote. Ikdyz 99% pax na palube se chtelo dostat do MUC a jejich destinaci vcas, ja tajne doufal pro divert. Asi jsem uz nemocny, nebo ne? V duchu jsem si rikal, kam by jsme divertovali, do SZG, NUE nebo nekam jinam. Po dalsich 3 okruzich se znovu ozval kapitan a oznamil, ze se situace nezlepsila a ze budeme divertovat do NUE, kde jsme po 20 min letu take bezpecne pristali.
Zaparkovali jsme na vzdalene stojance od terminalu, otevreli se dvere a cekali, az se zlepsi pocasi. Ale podle toho jaka byla mlha v MUC, tak jsem si rikal, ze nejakou tu hodku taky urcite zustaneme a v to me utvrdil fakt, ze asi po 20 min za nami zacali pristavat dalsi stroje, jako Tarom z OTP nebo Air Baltic z RIX atd. Sel jsem se zeptat letusky, jaky ma byt jejich dalsi rotace po tomto letu, a oznamila mi ze maji letet do Brna. To me ujistilo, ze jakkoliv dlouho tady budeme v NUE, ze stihame let do BRQ, protoze to ma letet ta sama posadka. Jen tak mezi reci jsem se ji zeptal jaky ma byt LF do BRQ a bylo mi oznameno, ze vcetne nas 2 tam bude dalsich 27 pax.
Behem cekani v NUE jsme si kratili chvilku povidanim a hranim karet s MarcosFTtem. Mezi tim asi 2 nebo 3 pax pozadali, zda by mohli ukoncit cestu v NUE a uz nepokracovat do MUC. Tomuto pozadavku bylo vyhoveno, prijel autobus, ktery je vyzvedl a stejne jako nakladaci zavazadel, kteri vylozili jejich zavazadla. Po hodine sezeni jsem pozadal letusku, zda by bylo mozna se jit protahnout ven na plochu na chvilku. Opet nasemu pozadavku bylo vyhoveno a spolu s MarcosFTtem a druhym pilotem jsem venku kecali asi 15 min a koukali na provoz. Nakonec se cekani v NUE prodlouzilo na 2,5 hod. V 11:20 se zavreli dvere a okolo 12 hod jsme byli na plose v MUC.
18.01.2016
Mnichov (MUC) – Brno (BRQ)
13:00 – 13:45 (puvodni cas 10:30 – 11:45)
BMI Regional BM1733
Embraer 135: G-RJXK
11A
LF 60% (podle FA melo letet 78%)
Rychle ven z letadla, do terminalu, vyzvednout palubenku, rychle na gate a nastupovat. Palubku jsme si nechali vytisknout na gatu a byli jsme jedni z poslednich co nastupovali. S tou samou posadkou jsme se setkali znovu, pozdravili se, a tesili na let do BRQ, ktery byl hlavnim cilem nasi cesty pri prvotnim planovani. Nakonec jsme odleteli z MUC okolo 13 hod a v BRQ pristali s dvou hodinovou sekerou kvuli pocasi ve 13:45. Let byl pomerne rychly, podaval se syrovy nebo kureci sandwich a vinko. FA si pamatovala co jsem pil od rana z BRN a v NUE a proto mi automaticky dala na stolecek 2 lahve meho druhu vina. Servis a pristup posadky byl absolutne perfektni a neni co vytknout, hlavne na letu, ktery trva 45 min. Nakonec do BRQ neletelo planovanych 29pax, ale jenom 22. Vetsinu osazenstva tvorili cizinci, krom nas 2. Pristani v BRQ jako do perinek. Na plose nestalo zadne jine letadlo. Od vystupu z letadla po cestu na zastavku busu do mesta ubehlo cca 5 min. To se mi libi, proto mam rad mala letiste. Zadne kilometry chodeb, tlacenice a stres.
V Brne jsme se MarcosFTtem rozloucil, jelikoz je mistni, tak vystoupil po ceste z letiste na Hlavni nadrazi. Ja pote jel busem Student Agency do Prahy, kde jsem dorazil okolo 17 hod.
Doufam, ze se Vam muj TR libil. BMI hodnotim velmi pozitivne. Preju jim hodne zdaru a doufam, ze tato linka vydrzi a bude mit uspech a mozna se casem dockame navyseni dennich rotaci. LF mohl byt vyssi take tim, ze bylo pondeli a hodne lidi letelo na zacatku tydne za businessem.
Preji hezky den a tesim se na Vase komentare a pripominky.
17.01.2016
Ateny (ATH) – Zeneva (GVA)
16:10 – 18:00
Aegean Airlines A3820
Airbus 320: SX-DVV
12D
LF 98%
Od kapitana jsme se dozvedeli, ze budeme muset pockat asi 30 min nez dostaneme povoleni ke startu, z duvodu ne zrovna prizniveho pocasi v GVA. Nakonec jsme v GVA pristali asi s 30 min zpozdenim. Ihned po startu se naskytl pekny vyhled na Ateny a pote byla uz jenom oblacnost az do pristani.
Behem letu se zase podavalo Hot Meal, ale jelikoz jsme meli plna briska ze salonku, tak jsem na to jidlo nemel chut. Ono taky moc vabne nevypadalo a prislo mne, jako by ho uz nekdo jednou snedl. Zato recke pivko bodlo, a nakonec i pres limit 2 plechovek na osobu jsme kazdy dali 3 kousky.
V GVA panovala nedelni vecerni spicka. Velke mnozstvi turistku, business cestujicich, lyzaru atd. V priletove hale bylo temer k nehnuti. PO vyzvednuti jizdenky na vlak do mesta zdarma jsme se odebrali na nadrazi na letisti, kde jsme chytili vlak do centra. Zde jsme meli asi hodku a neco pred odjezdem naseho vlaku do Bernu. Toho jsme vyuzili k nakupu piv na cestu do Bernu pri hrani karet. Cesta do BRN utekla prekvapive rychle a my se ocitli pred nadrazim ve 22 hod. Venku bylo -17 stupnu. Z duvodu pomerne drahych hotelu, jsme se rozhodli prespat v airbnb asi 1.6km od letiste v Muri bei Bern.
Rano po svizne 20 min chuzi nocni Muri bei Bern a prechodem po lavce pres reku Aare jsem se ocitli pred malym terminal Bernskeho letiste, as jednu hodinu pred odletem. Ikdyz jsme meli oba lety na jedne rezervaci, na check inu nam pani nebyla schopna vytisknout oba boarding passy, pouze ten do MUC. Terminal letiste v Bernu je maly, ale zato velmi funkcni. Vse je kompaktne rozdeleno v malem terminalu. Je zde taky maly kioskek na nakup obcerstveni a suvenyru v bezpecnostni zone.
18.01.2016
Bern (BRN) – Norimberk (NUE) – Mnichov (MUC)
07:10 – 8:50, 11:20 – 12:00
BMI Regional BM1712
Embraer 135: G-RJXK
04A
LF 65%
Nastup byl formou pesi chuze asi 100 m k letadlu. Po usazeni a zavreni dveri probehl de-icing and mohli jsme na start. Asi 10 min po startu jsem si uvedomil, ze rada A nebyla dobra volba pro vyber sedacky. Hlavnim duvodem byl vyhled na vychazejici slunce nad Alpami, ktere byly na druhe strane. Do MUC je to jen 50 min, ale asi po hodine a 10 min a 2 okruzich jsem zacinal tusit, ze nenube vsechno OK, tak jak ma byt. Pote kapitan oznamil, ze z duvodu mlhy a minima viditelnosti pro pristani budeme nuceni vyckavat a az se situace zlepsi. Ja jsem si zacal rikat, to je super, ze by to byl muj prvni divert v zivote. Ikdyz 99% pax na palube se chtelo dostat do MUC a jejich destinaci vcas, ja tajne doufal pro divert. Asi jsem uz nemocny, nebo ne? V duchu jsem si rikal, kam by jsme divertovali, do SZG, NUE nebo nekam jinam. Po dalsich 3 okruzich se znovu ozval kapitan a oznamil, ze se situace nezlepsila a ze budeme divertovat do NUE, kde jsme po 20 min letu take bezpecne pristali.
Zaparkovali jsme na vzdalene stojance od terminalu, otevreli se dvere a cekali, az se zlepsi pocasi. Ale podle toho jaka byla mlha v MUC, tak jsem si rikal, ze nejakou tu hodku taky urcite zustaneme a v to me utvrdil fakt, ze asi po 20 min za nami zacali pristavat dalsi stroje, jako Tarom z OTP nebo Air Baltic z RIX atd. Sel jsem se zeptat letusky, jaky ma byt jejich dalsi rotace po tomto letu, a oznamila mi ze maji letet do Brna. To me ujistilo, ze jakkoliv dlouho tady budeme v NUE, ze stihame let do BRQ, protoze to ma letet ta sama posadka. Jen tak mezi reci jsem se ji zeptal jaky ma byt LF do BRQ a bylo mi oznameno, ze vcetne nas 2 tam bude dalsich 27 pax.
Behem cekani v NUE jsme si kratili chvilku povidanim a hranim karet s MarcosFTtem. Mezi tim asi 2 nebo 3 pax pozadali, zda by mohli ukoncit cestu v NUE a uz nepokracovat do MUC. Tomuto pozadavku bylo vyhoveno, prijel autobus, ktery je vyzvedl a stejne jako nakladaci zavazadel, kteri vylozili jejich zavazadla. Po hodine sezeni jsem pozadal letusku, zda by bylo mozna se jit protahnout ven na plochu na chvilku. Opet nasemu pozadavku bylo vyhoveno a spolu s MarcosFTtem a druhym pilotem jsem venku kecali asi 15 min a koukali na provoz. Nakonec se cekani v NUE prodlouzilo na 2,5 hod. V 11:20 se zavreli dvere a okolo 12 hod jsme byli na plose v MUC.
18.01.2016
Mnichov (MUC) – Brno (BRQ)
13:00 – 13:45 (puvodni cas 10:30 – 11:45)
BMI Regional BM1733
Embraer 135: G-RJXK
11A
LF 60% (podle FA melo letet 78%)
Rychle ven z letadla, do terminalu, vyzvednout palubenku, rychle na gate a nastupovat. Palubku jsme si nechali vytisknout na gatu a byli jsme jedni z poslednich co nastupovali. S tou samou posadkou jsme se setkali znovu, pozdravili se, a tesili na let do BRQ, ktery byl hlavnim cilem nasi cesty pri prvotnim planovani. Nakonec jsme odleteli z MUC okolo 13 hod a v BRQ pristali s dvou hodinovou sekerou kvuli pocasi ve 13:45. Let byl pomerne rychly, podaval se syrovy nebo kureci sandwich a vinko. FA si pamatovala co jsem pil od rana z BRN a v NUE a proto mi automaticky dala na stolecek 2 lahve meho druhu vina. Servis a pristup posadky byl absolutne perfektni a neni co vytknout, hlavne na letu, ktery trva 45 min. Nakonec do BRQ neletelo planovanych 29pax, ale jenom 22. Vetsinu osazenstva tvorili cizinci, krom nas 2. Pristani v BRQ jako do perinek. Na plose nestalo zadne jine letadlo. Od vystupu z letadla po cestu na zastavku busu do mesta ubehlo cca 5 min. To se mi libi, proto mam rad mala letiste. Zadne kilometry chodeb, tlacenice a stres.
V Brne jsme se MarcosFTtem rozloucil, jelikoz je mistni, tak vystoupil po ceste z letiste na Hlavni nadrazi. Ja pote jel busem Student Agency do Prahy, kde jsem dorazil okolo 17 hod.
Doufam, ze se Vam muj TR libil. BMI hodnotim velmi pozitivne. Preju jim hodne zdaru a doufam, ze tato linka vydrzi a bude mit uspech a mozna se casem dockame navyseni dennich rotaci. LF mohl byt vyssi take tim, ze bylo pondeli a hodne lidi letelo na zacatku tydne za businessem.
Preji hezky den a tesim se na Vase komentare a pripominky.
Naposledy upravil(a) alesesl dne 09. 02. 2016, 23:22, celkem upraveno 6 x.
-
- Druhý pilot
- Příspěvky: 1234
- Registrován: 15. 04. 2013, 14:50
- Oblíbené typy letadel: E145, A340, A350
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
Re: S bmi regional do BRQ - aneb 1. divert v zivote...(FOTO PRIDANO)
Fajn tripreport, ten E135 závidím, stále na něj nemám štěstí..
Btw., všiml si někdo, jak lacnou nabídku pití na palubě má LOT?
Btw., všiml si někdo, jak lacnou nabídku pití na palubě má LOT?
-
- Cestující First Class
- Příspěvky: 754
- Registrován: 20. 03. 2010, 18:40
- Oblíbené typy letadel: B737, 787, Všechny Embraery, ATR42/72
- Pohlaví: muž
- Stav: Offline
Re: S bmi regional do BRQ - aneb 1. divert v zivote...(FOTO PRIDANO)
Super trip report, budou i fotky ze segmentů s BMI?
-
- Kapitán
- Příspěvky: 2862
- Registrován: 27. 02. 2004, 05:55
- Oblíbené typy letadel: vrtulove letadla
- Pohlaví: muž
- Bydliště: Praha Zapad
- Stav: Offline
Re: S bmi regional do BRQ - aneb 1. divert v zivote...(FOTO PRIDANO)
jvoj píše:Super trip report, budou i fotky ze segmentů s BMI?
Pridano.
-
- Kapitán
- Příspěvky: 2862
- Registrován: 27. 02. 2004, 05:55
- Oblíbené typy letadel: vrtulove letadla
- Pohlaví: muž
- Bydliště: Praha Zapad
- Stav: Offline
Re: S bmi regional do BRQ - aneb 1. divert v zivote...(FOTO PRIDANO)
micaello píše:Fajn tripreport, ten E135 závidím, stále na něj nemám štěstí..
Btw., všiml si někdo, jak lacnou nabídku pití na palubě má LOT?
To jsem si opravdu nevsimnul. Na tom kratkem letu v 6 rano mi to bylo nejak jedno.
Re: S bmi regional do BRQ - aneb 1. divert v zivote...(FOTO PRIDANO)
Velice zajímavé a pěkné a velké díky Alešovi, že jsem díky němu měl možnost navštívit salónky v KRK a WAW. A teď je tedy na mně, abych i já sem hodil svůj TR, byť zatím jen "izraelskou" část.
-
- Druhý pilot
- Příspěvky: 1112
- Registrován: 08. 01. 2010, 23:17
- Pohlaví: muž
- Bydliště: Brno
- Stav: Offline
Re: S bmi regional do BRQ - aneb 1. divert v zivote...(FOTO PRIDANO)
Tak jsem dosud o sobě myslel, že jsem šílenec. Až do čtení tohoto reportu. Kombinovat Blablacar.cz s Hiltonem a salónky leteckých společností a vůbec routing výletu... Slovo šílený tak pro mne bylo upgradováno do nových výšin...
Hezký, čtivý ale šílený TR !!!
Hezký, čtivý ale šílený TR !!!
-
- Kapitán
- Příspěvky: 2862
- Registrován: 27. 02. 2004, 05:55
- Oblíbené typy letadel: vrtulove letadla
- Pohlaví: muž
- Bydliště: Praha Zapad
- Stav: Offline
Re: S bmi regional do BRQ - aneb 1. divert v zivote...(FOTO PRIDANO)
Marty-t píše:Tak jsem dosud o sobě myslel, že jsem šílenec. Až do čtení tohoto reportu. Kombinovat Blablacar.cz s Hiltonem a salónky leteckých společností a vůbec routing výletu... Slovo šílený tak pro mne bylo upgradováno do nových výšin...
Hezký, čtivý ale šílený TR !!!
Marty-t cesta na letiste a z letiste uz pro me neni nejdulezitejsi faktor. Jdu hlavne po casu a cene. Kdo mi to nabidne nejlevneji a casove nejlepe tak to beru. Naopak, behem cestovani se dobre vyspat a najist je zaklad. Jinak je pak cely vylet na prd. Snad jsem te potesil TR do BRQ.
-
- Nejlepší autor trip reportů 2015
- Příspěvky: 1649
- Registrován: 13. 06. 2010, 12:33
- Oblíbené typy letadel: Let 410, 346, 747
- Pohlaví: muž
- Bydliště: Provodín
- Stav: Offline
Re: S bmi regional do BRQ - aneb 1. divert v zivote...(FOTO PRIDANO)
Paráda, velice se mi líbí věta "Ale moje nemoc mi to nedovolila" a plně se s ní ztotožňuji
Moc pěkně poskládaný routing. Museli jste být jak děla, ne?
Jinak to ženevské letiště opravdu nemám rád, sice jsem tam byl jen jednou, ale vypadá to, že nestíhá velmi často, zvlášť v zimě. Je tam málo prostoru, zvláštně poskládané terminály a toky cestujících...
Těším se a svůj let s bmi po stejné trase v březnu.
A gratuluju k prvnímu divertu! To je hodné oslavy.
Moc pěkně poskládaný routing. Museli jste být jak děla, ne?
Jinak to ženevské letiště opravdu nemám rád, sice jsem tam byl jen jednou, ale vypadá to, že nestíhá velmi často, zvlášť v zimě. Je tam málo prostoru, zvláštně poskládané terminály a toky cestujících...
Těším se a svůj let s bmi po stejné trase v březnu.
A gratuluju k prvnímu divertu! To je hodné oslavy.
-
- Cestující First Class
- Příspěvky: 709
- Registrován: 10. 06. 2014, 21:30
- Oblíbené typy letadel: B747, E145, B753
- Bydliště: Hong Kong
- Stav: Offline
Re: S bmi regional do BRQ - aneb 1. divert v zivote...(FOTO PRIDANO)
Byl to opravdu super vylet. Divert byl uzasna vec, ale stesti, ze letadlo letelo pak take do Brna. Byl bych asi docela nerad, kdybych prisel o segment MUC-BRQ, kdyz do druheho dne jsem v MUC cekat nemohl. Tesim se na dalsi vylet.
-
- Nejlepší autor trip reportů 2013 a nejlepších fotografií v trip reportu 2013
- Příspěvky: 2208
- Registrován: 29. 11. 2008, 10:56
- Pohlaví: muž
- Bydliště: Palma de Mallorca
- Stav: Offline
Re: S bmi regional do BRQ - aneb 1. divert v zivote...(FOTO PRIDANO)
Super! Máš ale dát mapku tak, aby tam byla vidět celá ta "šílenost".
Maps generated by the Great Circle Mapper - copyright ® Karl L. Swartz
Tak to já jsem měl divert hned na svém úplně prvním letu; letěl jsem v roce 1998 jako koupák Tučkem ČSA do Soluně a po několika okruzích někde u Soluně jsme nakonec odletěli do Athén.
Ta záporná čísla, jako třeba -12 či -17, jsou důvodem toho, proč v zimě, snad kromě Vánoc, se snažím létat pokud možno jen jižně od mého působiště pod čtyřicátou rovnoběžkou.
A do/z Brna lítám rád.
Díky!
Maps generated by the Great Circle Mapper - copyright ® Karl L. Swartz
Tak to já jsem měl divert hned na svém úplně prvním letu; letěl jsem v roce 1998 jako koupák Tučkem ČSA do Soluně a po několika okruzích někde u Soluně jsme nakonec odletěli do Athén.
Ta záporná čísla, jako třeba -12 či -17, jsou důvodem toho, proč v zimě, snad kromě Vánoc, se snažím létat pokud možno jen jižně od mého působiště pod čtyřicátou rovnoběžkou.
A do/z Brna lítám rád.
Díky!
-
- Autor nejlepších fotografií v trip reportu 2015
- Příspěvky: 1048
- Registrován: 16. 05. 2011, 23:48
- Oblíbené typy letadel: A321, E190, A330
- Pohlaví: muž
- Bydliště: VIE
- Stav: Offline
Re: S bmi regional do BRQ - aneb 1. divert v zivote...(FOTO PRIDANO)
Alesi, ako vzdy skvely TR. A neviem, o jakej nemoci to hovoris....
Pavel, diki za mapku, ta chybala aj mne
Pavel, diki za mapku, ta chybala aj mne
-
- Kapitán
- Příspěvky: 2862
- Registrován: 27. 02. 2004, 05:55
- Oblíbené typy letadel: vrtulove letadla
- Pohlaví: muž
- Bydliště: Praha Zapad
- Stav: Offline
Re: S bmi regional do BRQ - aneb 1. divert v zivote...(FOTO PRIDANO)
Airbus380 píše:Paráda, velice se mi líbí věta "Ale moje nemoc mi to nedovolila" a plně se s ní ztotožňuji
Moc pěkně poskládaný routing. Museli jste být jak děla, ne?
Jinak to ženevské letiště opravdu nemám rád, sice jsem tam byl jen jednou, ale vypadá to, že nestíhá velmi často, zvlášť v zimě. Je tam málo prostoru, zvláštně poskládané terminály a toky cestujících...
Těším se a svůj let s bmi po stejné trase v březnu.
A gratuluju k prvnímu divertu! To je hodné oslavy.
Myslim, ze divert byl uz oslaven popijenim behem divertu a pote behem letu do BRQ. Salonky jsme si patricne uzili, to ano, ale urcite to nebylo jako v Ankara s tebou a MacrosFTem minuly rok. Ale to nebudu rozebirat tady.
S tou GVA mam podobne zkusenosti, zatim jsem tam byl 3x ale letiste by potrebovalo trosku upgradovat na ten provoz, co tam panuje.
-
- Kapitán
- Příspěvky: 2862
- Registrován: 27. 02. 2004, 05:55
- Oblíbené typy letadel: vrtulove letadla
- Pohlaví: muž
- Bydliště: Praha Zapad
- Stav: Offline
Re: S bmi regional do BRQ - aneb 1. divert v zivote...(FOTO PRIDANO)
pavelpmi píše:Super! Máš ale dát mapku tak, aby tam byla vidět celá ta "šílenost".
Tak to já jsem měl divert hned na svém úplně prvním letu; letěl jsem v roce 1998 jako koupák Tučkem ČSA do Soluně a po několika okruzích někde u Soluně jsme nakonec odletěli do Athén.
Ta záporná čísla, jako třeba -12 či -17, jsou důvodem toho, proč v zimě, snad kromě Vánoc, se snažím létat pokud možno jen jižně od mého působiště pod čtyřicátou rovnoběžkou.
A do/z Brna lítám rád.
Díky!
Pavle, diky a komentare. No divert a jeste na prvnim letu, a jeste s Tuckem, to je neco. Leteli jste pak nazpet z ATH do SKG? Mne zima nevadi. Chtel bych trosku zazit cestovani v mnohem vetsi zime neco jako -35 atd. Ale snad se to podari, nebo planujeme Ivalo v Lednu pristiho roku.