An225 v Praze :-)

klojM
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 125
Registrován: 26. 08. 2011, 23:04
Oblíbené typy letadel: De Havilland DH-106 Comet 4C
Lockheed L-1049F Super Constellation
Tupolev Tu-114
Pohlaví: muž
Bydliště: LKPR
Status: Offline

Re: An225 v Praze :-)

Příspěvekod klojM » 11. 05. 2016, 12:48

Airbus380 píše: Já to vidím buď na 24 nebo 06. Mírně se kloním spíš k 24.

O6 to být nemůže, ta je zavřená a uvolňuje se jen pro ARR letadla v nouzi.


lukaskr
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 238
Registrován: 17. 05. 2009, 11:59
Status: Offline

Re: An225 v Praze :-)

Příspěvekod lukaskr » 11. 05. 2016, 15:08

vzhledem k tomu, že nákladu mají půlku možného payloadu, tak nejspíš nebudou na MTOW (ale samozřejmě můžou být kvůli palivu) tak je rozdíl délek 12/24 zas až tak zajímat nebude, 24 je sice kratší na pojíždění, ale z 12 nudou mít kratší let, což je pro ně podstatnější úspora

na 24 sednul proto, že i na 12 by musel nejpíš udělat backtrack a tím by dráhu ucpal na moc dlouho, proto se využila prázdná 24 (TWY F je v reko, proto se lítá 12/30).

Ale všechno je to jen teorie do chvíle než podají FPL a i potom se může změnit vítr.

hafi
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 1731
Registrován: 20. 09. 2007, 17:47
Pohlaví: muž
Bydliště: bejvávalo YVR
Status: Offline

Re: An225 v Praze :-)

Příspěvekod hafi » 11. 05. 2016, 16:29

Řekl bych, že to bude primárně dle větru. Vzhledem k tomu, kam letí a s kolika mezipřistáníma si myslím, že bude mít celkovou hmotnost na max - palivo doplní hmotnost, kterou nevyužil náklad.

PavelD
Druhý pilot
Druhý pilot
Příspěvky: 1017
Registrován: 23. 01. 2004, 12:31
Bydliště: Praha
Status: Offline

Re: An225 v Praze :-)

Příspěvekod PavelD » 12. 05. 2016, 07:55

Normálně vstávám na Rammstein,
ale 6x Progress vyžene z postele úplně stejně dobře :-)

flyingblue
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 5330
Registrován: 16. 12. 2008, 14:31
Bydliště: up in the air
Status: Offline

Re: An225 v Praze :-)

Příspěvekod flyingblue » 12. 05. 2016, 08:42

PavelD píše:Normálně vstávám na Rammstein,
ale 6x Progress vyžene z postele úplně stejně dobře :-)


Pokud nahodou nekdo nebyl, tak vcerejsi nakladani:
http://www.planes.cz/cs/photo/1215998/a ... e-prg-lkpr

a dve z dnesniho odletu:
http://www.planes.cz/cs/photo/1216001/a ... e-prg-lkpr

http://www.planes.cz/cs/photo/1216002/a ... e-prg-lkpr


AviArt
Cestující Economy (low-cost)
Cestující Economy (low-cost)
Příspěvky: 18
Registrován: 26. 08. 2012, 11:19
Status: Offline

Re: An225 v Praze :-)

Příspěvekod AviArt » 12. 05. 2016, 11:23

Zdá se, že jim něco zůstalo venku..
http://www.planes.cz/cs/photo/1216002/a ... e-prg-lkpr
http://oi63.tinypic.com/juiy5z.jpg
(foceno dneska dopoledne nad Maďarskem)

bugr
Vedoucí kabiny
Vedoucí kabiny
Příspěvky: 847
Registrován: 03. 04. 2007, 20:17
Kontaktovat uživatele:
Status: Offline

Re: An225 v Praze :-)

Příspěvekod bugr » 13. 05. 2016, 08:57

Sice to mám luxusně proti světlu ale ten nezavřený podvozek je na odletu krásně vidět.

https://www.youtube.com/watch?v=dIwh8LsqF1w

Teda ono to protisvětlo byl ode mě možná úmysl, prostě umění :mrgreen:

hafi
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 1731
Registrován: 20. 09. 2007, 17:47
Pohlaví: muž
Bydliště: bejvávalo YVR
Status: Offline

Re: An225 v Praze :-)

Příspěvekod hafi » 02. 09. 2016, 21:10

pokus o znovuobnovení výroby(po kolikátý už...)

PavelD
Druhý pilot
Druhý pilot
Příspěvky: 1017
Registrován: 23. 01. 2004, 12:31
Bydliště: Praha
Status: Offline

Re: An225 v Praze :-)

Příspěvekod PavelD » 07. 09. 2016, 20:02

Konečně už vím, proč po startu z RWY 12 nezatáhli podvozek.
Zůstaly jim tam drny ...

An-225 má však i svou stinnou stránku, potřebuje totiž rozjezdovou dráhu minimálně 3,5 kilometru dlouhou.


Zdroj: http://technet.idnes.cz/obnoveni-vyroby ... chnika_erp



Zpět na “Praha”


Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti