prodejce píše:Netušíte někdo, co je to "sladké překvapení" při objednávce upgrade meal v lednu nebo v únoru?
Dam vedet pristi patek, co je na PRG-ICN
prodejce píše:Netušíte někdo, co je to "sladké překvapení" při objednávce upgrade meal v lednu nebo v únoru?
prodejce píše:Netušíte někdo, co je to "sladké překvapení" při objednávce upgrade meal v lednu nebo v únoru?
Smurfx píše:Každopádně by měli v ČSA vyřešit celkem dost zásadní problém. Už několikrát se mi stalo, že nebyli schopni ani na infolince upgrade meal do rezervace přidat, protože byl let ČSA jen jedním ze segmentů (první nebo poslední) letenky, i když byl operován ČSA a pod kódem ČSA. Prý jim to systém nepustí (příklad - PRG-AMS s ČSA/kód OK, AMS-SFO s KLM/kód KL)
micaello píše:Na check-in přepážce PRG-CDG v pátek 17.6. v 6 hodin ráno jsme čekali hodinu, než jsme se dostali na řadu (před námi bylo 12 lidí!), slečna u každého člověka někam volala, něco zjišťovala a ještě "kradla" kolegyni z vedlejší přepážky, aby jí pokaždé pomohla/poradila. Když jsme se dostali na řadu konečně my dva, řekla, že musí už běžet jinam a normálně odešla. Vydal jsem se za člověkem, co peskuje lidi, aby si prvně udělali check-in na samoobslužném kiosku a pak přišli až odbavit kufry, ten zoufalec nevěděl, která bije. No slečna se asi po dvou minutách vrátila, otevřela zase přepážku a konečně nás odbavila..
Cestu zpátky CDG-PRG 27.6. jsem si chtěl udělat check-in (kvůli rezervaci sedadla) ještě na PTP v Guadeloupe v aplikaci ČSA, jenže mi to hlásilo error a že je potřeba navštívit check-in desk. Ani na letišti v PTP při odbavení do CDG mi ze stejného důvodu neuměli vystavit letenku až do PRG.
micaello píše:... ČSA by měla dobrovolně opustit SkyTeam, odevzdat svůj název a přijmout jméno SmartWings, aby dostála tomu, co za služby poskytuje.
flyingblue píše:Pokud si nekdo dobrovolne zvoli prestup AF<->CSA na CDG, tak si tvrde zachazeni zaslouzi. Jasne, jsou jeste horsi moznosti na prestup (treba Austrian pres ocean na star alliance CDG T1 nebo prestup v pekle), ale ...