Dálkovky LH

pepa007
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 3026
Registrován: 01. 11. 2004, 11:33
Oblíbené typy letadel: CRJ900, A320, A346, A350, B757
Bydliště: Olomouc
Stav: Offline

Dálkovky LH

Příspěvek od pepa007 »

Musím se podělit o zážitek z letu v LH 747-8. Letadlo je to krásný, ale economy v něm je děs běs. Největší problém? Místa na kolena je dost, a zdá se že sedačky mají trošku větší úhel při sklopení, než obvykle. Což může být fajn na nočním letu, ale zároveň je to katastrofa na denním - když si pasažér před vámi sklopí sedačku a vy ne, tak ji máte od obličeje 15-20 centimetrů (píď mé ruky).

V takové konfiguraci zapomeňte že byste mohli na stolku něco dělat, například jíst. Musel jsem pasažérku přede mnou 2x žádat ať si to sedadlo znovu zvedne.

K tomu bych přidal výtku naprosto hroznýho pomalýho IFE se zoufalou nabídkou filmů. Internet za 17€ začal fungovat až po cca 90 minutách. Jídlo nic moc, ale chuťově OK a kovový minipříbory.

No, letěl jsem přes oceán asi 10x, AF, KLM, Austrian, Delta, a musím říct že LH zatím suverénně nejhorší. U mě ještě umocněno tím že jsem se na let "novou" 748 fakt těšil, a navíc jsem za letenku v Economy na poslední chvíli musel dát 33 tisíc korun…

Zpátky jsem radši připlatil dalších 7 tisíc za noční premium economy v A346, tak mi držte palce, ať tady nemusím dštít síru i po návratu :-)


micaello
Druhý pilot
Druhý pilot
Příspěvky: 1234
Registrován: 15. 04. 2013, 14:50
Oblíbené typy letadel: E145, A340, A350
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: Dálkovky LH

Příspěvek od micaello »

Já teda letěl do Kanady (FRA-YUL) s A343 LH Cityline a naprostý luxus. Hluk od motoru přiměřený, sedačky široké tak akorát, rozestupy mezi řadami v Y super (mohl jsem si dát nohu přes nohu), seating 2-4-2, palubní servis i jídlo perfektní. IFE normální.

Zpátky jsem absolvoval trasu s B744 LH (SEA-FRA, těšil jsem se na své poprvé s Queen of the skies) a děs běs. Kvůli neschopnosti jejich zákaznícké linky jsem seděl na 52A, což je jedna z posledních trojek (poslední tři dvojky mi vyfoukli), šířka sedadel menší než u A343 (takže jsme se se sousedem přetlačovali rameny), rozestupy mezi řadami menší, měl jsem stejný problém, jako ty, když si přede mnou sedící člověk sklopil sedačku, navíc to bylo nějaké tvrdé, nepohodlné, nemohl jsem za 10 hodin najít vhodnou polohu, hluk od motorů katastrofický, palubní servis, jídlo a IFE normální.

Pokud s LH, tak vždy budu koukat po možnosti letět s A343/6, to letadlo jsem si prostě zamiloval. B744 chci dát ještě šanci v podání BA...

MarcosFT
Cestující First Class
Cestující First Class
Příspěvky: 709
Registrován: 10. 06. 2014, 21:30
Oblíbené typy letadel: B747, E145, B753
Bydliště: Hong Kong
Stav: Offline

Re: Dálkovky LH

Příspěvek od MarcosFT »

BA a jejich retro Jumbo te nicmene potesi jen kdyz v prvni hodine letu zvladnes dat minimalne 5 ginu, jinak to bude jeste horsi jak LH. B747 neni o tom, jake to je uvnitr, ale o tom, jak to vypada zvenku :D

koppak
Vítěz kategorie Po přistání... 2015
Vítěz kategorie Po přistání... 2015
Příspěvky: 74
Registrován: 23. 04. 2012, 20:00
Stav: Offline

Re: Dálkovky LH

Příspěvek od koppak »

MarcosFT píše:BA a jejich retro Jumbo te nicmene potesi jen kdyz v prvni hodine letu zvladnes dat minimalne 5 ginu, jinak to bude jeste horsi jak LH. B747 neni o tom, jake to je uvnitr, ale o tom, jak to vypada zvenku :D


... což nám jistě prodejce vyvrátí ve svém TR :) B747 je o tom, jak vypadá zvenku a o tom, v které kabině uvnitř sedíš :D

pepa007
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 3026
Registrován: 01. 11. 2004, 11:33
Oblíbené typy letadel: CRJ900, A320, A346, A350, B757
Bydliště: Olomouc
Stav: Offline

Re: Dálkovky LH

Příspěvek od pepa007 »

Musím říct že zatím nelepší byla A330 delty – dvojka u okna vždycky trumfne trojku, a neuvěřitelně tichej a přijemnej let (to je ale i díky počasí). Jen hrozný letušky :D Pak byl super 767 Austrianu - opět dvojka u okna, novej interiér, dobrý jídlo, dobrý letušky, jen ve vás hlodá že letíte "veteránem" :D. Dál bych to řadil 777 Austrian, 380 AF, MD-11 KLM (kouzelnej unikátní retro zážitek :D), pak dlouho nic, a pak ta 747 LH - tam jsem se fakt furt vrtěl jak moucha na hovně a každých 5 minut kontroloval čas do příletu :D

Máte nějaký tipy na dobrý dálkovky do NYC? Zkoušel někdo A330/340 Iberia, 787 LOT nebo 350 Finnair? Klidně to vezmu s přestupem v Helsinkách nebo Madridu, když pak těch 8 hodin do NYC bude snesitelnějších. Potřebuju to lítat několikrát ročně. Díky


Fabo
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 3146
Registrován: 04. 01. 2007, 13:42
Bydliště: HAG
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: Dálkovky LH

Příspěvek od Fabo »

Teda 777 OS jsem letel, dvojka vzadu, ale dalku bych s tim fakt nechtel. Hodne malo mista. Radeji LH, i s jejima uzkyma sedackama

tatranka
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 216
Registrován: 02. 05. 2006, 14:01
Stav: Offline

Re: Dálkovky LH

Příspěvek od tatranka »

Začínám se bát pátečního LH 748 v Y do ORD:-)

kocour65
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 101
Registrován: 07. 10. 2008, 00:37
Stav: Offline

Re: Dálkovky LH

Příspěvek od kocour65 »

pepa007 cestuj lodi a nemusíš se pak rozčilovat když ti vadi letadlo

MarcosFT
Cestující First Class
Cestující First Class
Příspěvky: 709
Registrován: 10. 06. 2014, 21:30
Oblíbené typy letadel: B747, E145, B753
Bydliště: Hong Kong
Stav: Offline

Re: Dálkovky LH

Příspěvek od MarcosFT »

OS 777 byl ok na bulkheadu. Myslim, ze od nas resit NYC je uplne zbytecny. Bral bych to pres Londyn, to je kratky, to uz pomalu nepovazuji ani za poradny long haul.

whiskey
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 4145
Registrován: 17. 08. 2007, 12:03
Stav: Offline

Re: Dálkovky LH

Příspěvek od whiskey »

Po troch segmentoch v 748 LH (1x v cumaku, 2x v hrbe) musim povedat, ze 388 je pre mna omnoho prijemnejsia volba na cestovanie. Ani nie rok stara 748 drncala a vibrovala pri starte v GRU tak, ze sa otvorili skrinky v nose a zacali sa z nich sypat paplony, co tam boli uskladnene. Neviem, ci to bolo kvoli tomu, ze to bolo uplne vpredu v cumaku, lebo aj v hrbe pri inych letoch som mal dojem, ze vsetko rezonuje a trasie sa, Celkovo na mna posobi 748 ako Skoda 105L s motorom zo superbu a kozenou sedackou z audi. 388 sa mi naproti tomu zda vyladene do detailov, nic sa netriaslo a nevibrovalo ani v nose, ani nad kridlom, ani na poschodi pri zadnych dverach.

MadLi
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 120
Registrován: 15. 02. 2009, 15:23
Stav: Offline

Re: Dálkovky LH

Příspěvek od MadLi »

Podľa mňa sú dnes rozdiely v economy minimálne. Čo vie ovplyvniť let sú detaily ako posádka, výber sedala, voľné sedadlo vedľa vás atd... Letelom som s LH A330, A340 a je to taká nemecká klasika, viete čo dostaneme ale nepadnete z toho na zadok.
BA, IB alebo AF sú natom čo sa týka konzistentnosti úrovni služieb natom horšie. Pri QR, EY, TK máte v economy ako plus lepšie jedlo plus lepšie IFE.
V economy je pre mna vždy alfa a omega výber sedla, pozerať si obsadenosť lietadla, ktoré sedadlá majú väčšie rozostupy atd. A k tej hlučnosti, ked sedíte vzadu tak je tam tam vždy minimálne o 40% väčší hluk, bez ohladu na lietadlo a aerolinku.

micaello
Druhý pilot
Druhý pilot
Příspěvky: 1234
Registrován: 15. 04. 2013, 14:50
Oblíbené typy letadel: E145, A340, A350
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: Dálkovky LH

Příspěvek od micaello »

MadLi píše:A k tej hlučnosti, ked sedíte vzadu tak je tam tam vždy minimálne o 40% väčší hluk, bez ohladu na lietadlo a aerolinku.

Bez ohledu na aerolinku určitě, bez ohledu na letadlo, s tím nesouhlasím. Jsou lépe odhlučněná letadla a hůře..

bubo
Cestující Business Class
Cestující Business Class
Příspěvky: 482
Registrován: 14. 06. 2005, 14:09
Stav: Offline

Re: Dálkovky LH

Příspěvek od bubo »

A380 je zasadne tissi, nez cokoliv jineho (krome 787 tu jsem jeste nemel tu cest). LHR-LAX jsem sedel skoro uplne vzadu a kdyz jsem listoval novinama, tak mi bylo blbe, ze to susteni rusi lidi okolo.

bepo
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 234
Registrován: 22. 02. 2013, 20:30
Stav: Offline

Re: Dálkovky LH

Příspěvek od bepo »

micaello píše:
MadLi píše:A k tej hlučnosti, ked sedíte vzadu tak je tam tam vždy minimálne o 40% väčší hluk, bez ohladu na lietadlo a aerolinku.

Bez ohledu na aerolinku určitě, bez ohledu na letadlo, s tím nesouhlasím. Jsou lépe odhlučněná letadla a hůře..

Zrejme to myslel tak že B787 síce bude tichšia ako B777 ale ako v B777 tak v B787 vpredu bude tichšie ako vzadu takže vzadu je hlučnejšie bez ohľadu na typ lietadla

bepo
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 234
Registrován: 22. 02. 2013, 20:30
Stav: Offline

Re: Dálkovky LH

Příspěvek od bepo »

whiskey píše:Po troch segmentoch v 748 LH (1x v cumaku, 2x v hrbe) musim povedat, ze 388 je pre mna omnoho prijemnejsia volba na cestovanie. Ani nie rok stara 748 drncala a vibrovala pri starte v GRU tak, ze sa otvorili skrinky v nose a zacali sa z nich sypat paplony, co tam boli uskladnene. Neviem, ci to bolo kvoli tomu, ze to bolo uplne vpredu v cumaku, lebo aj v hrbe pri inych letoch som mal dojem, ze vsetko rezonuje a trasie sa, Celkovo na mna posobi 748 ako Skoda 105L s motorom zo superbu a kozenou sedackou z audi. 388 sa mi naproti tomu zda vyladene do detailov, nic sa netriaslo a nevibrovalo ani v nose, ani nad kridlom, ani na poschodi pri zadnych dverach.

Staršie B747 od CX,AF aj KL nevŕzgajú a nevibrujú či už v hrbe alebo čumáku a celkovo sa v nich dobre cestuje


Odpovědět