SCNF france

Odpovědět
gigy
Cestující Economy (low-cost)
Cestující Economy (low-cost)
Příspěvky: 64
Registrován: 12. 04. 2014, 16:33
Stav: Offline

SCNF france

Příspěvek od gigy »

Ahoj, neví jestli když si koupím dopředu jízdenku na konkrétní spoj, tak v případě že bude mít let zpoždění, uznají mi lístek i v dalším spoji? Nikde to na stránkách nemůžu najít. Jediné co se píše že je no seat reservation required. Jde o regionální vlaky TER, konkrétně MRS letiště - Cassis a zpět. Díky všem moc za pomoc!


Night fly
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 3039
Registrován: 13. 05. 2005, 09:25
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: SCNF france

Příspěvek od Night fly »

U TER bych to vubec neresil, to jsou obycejne primestske vlaky. Jedine v pripade TGV nebo dalkovych linek by to mohl byt problem.

gigy
Cestující Economy (low-cost)
Cestující Economy (low-cost)
Příspěvky: 64
Registrován: 12. 04. 2014, 16:33
Stav: Offline

Re: SCNF france

Příspěvek od gigy »

ok, děkuju, tak snad to bude v pohodě, koupím to na ten dřívější:)

gigy
Cestující Economy (low-cost)
Cestující Economy (low-cost)
Příspěvky: 64
Registrován: 12. 04. 2014, 16:33
Stav: Offline

Re: SCNF france

Příspěvek od gigy »

Tak nakonec bohužel "sorry, you have to buy a new ticket"

dast
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 135
Registrován: 03. 12. 2008, 21:37
Bydliště: BRQ
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: SCNF france

Příspěvek od dast »

TER je obyčejný "courák" bez rezervace. Jízdenku na konkrétní spoj bych neřešil. Jízdenka koupená na nádraží by měla platit 7 dní (bývaly to 2 měsíce, dívám se teď, že to předloni omezili), během kterých se může použít v libovolném vlaku TER (jenom jednou samozřejmě :-)). Pozor na nutnost označení jízdenky na nástupišti před nástupem do vlaku.

U jízdenek koupených on-line předem a na konkrétní spoj to může být (a nejspíš i je) jinak.


velpa.66
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 280
Registrován: 26. 08. 2012, 17:49
Stav: Offline

Re: SCNF france

Příspěvek od velpa.66 »

Zdravím na fóru.
Tento víkend jsem chtěl zkusit nabídku AF letenka+TGV na trase PRG-LYS. První problém nastal při odbavení na internetu,kde jsem se nedostal k vytisknutí BP s odkazem na odbavení na letišti. Na letišti to nedokázal kiosek,ale u přepážky se podařilo vytisknout první segment na CDG s tím že zbytek musím udělat na CDG.Asi hodinu po odbavení v PRG jsem dostal od AF SMS o zpoždění odletu o jednu hodinu.Let měl nakonec cca 50min zpoždění,ale na CDG zbývalo více jak hodina na přestup,tak že pohoda. Problém začal na přepážce S.N.C.F.,kde mi oznámili že je stávka , vlaky nejezdí a reklamace vyřizuje jiná přepážka kde byla cca 30min. fronta. Na této přepážce dohledali moji jízdenku a nabídli mi dvě možnosti,buď zítra ráno vlakem,nebo dnes taxíkem na vlastní náklady.U ranního vlaku byl problém v tom že přijede do Lyonu na nádraží v centru města cca 1h před odletem návazného letu z letiště LYS do PRG. Nakonec jsme si vysvětlili že pokud se chci někam dostat musím problém řešit AF.Nezapoměli se zeptat proč jsem vůbec někam letěl když mají stávku,co na to odpovědět? Letenka byla kupovaná někdy v lednu 2018 a mě nenapadlo že se bude v dubnu stávkovat.
Tak hurá zpět na terminál 2F na přepážku AF,tam mě posílají na konec terminálu kde jsou reklamace.
Naštěstí tady není fronta,předemnou dva zákazníci. Ujímá se nás příjemná paní které popisuji problém a začínáme hledat řešení. Nejprve analyzujeme problém pak hledáme řešení. Lety z CDG do LYS jsou bohužel pro dnešek plné a u volného letu na ráno vychází cca 40 minut na přestup,tak to vyřazujeme. Dohodneme se,že poletíme zpět do PRG nebo VIE nejbližším letem. Paní najde let do VIE na ráno kolem desáté,připraví nám poukazy na hotel s večeří a snídaní. Bohužel vedení ji tuto variantu neschválí tak hledáme další možnosti buď s přestupem v AMS nebo přímý let do PRG. Po opravdu třech hodinách jednání dostáváme dva BP na let do PRG v 18:10 . Tady musím paní u přepážky pochválit za obrovskou ochotu vyřešit náš problém.

Když to shrnu místo zážitku let+TGV jsem dostal let PRG-CDG-PRG a vyzkoušel si reklamační služby AF.

bepo
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 234
Registrován: 22. 02. 2013, 20:30
Stav: Offline

Re: SCNF france

Příspěvek od bepo »

velpa.66 píše:Nezapoměli se zeptat proč jsem vůbec někam letěl když mají stávku,co na to odpovědět? Letenka byla kupovaná někdy v lednu 2018 a mě nenapadlo že se bude v dubnu stávkovat.

Dobrá otázka, samozrejme že v januári nikto nevedel že sa bude v apríli štrajkovať ale keďže sa štrajkuje už od konca marca tak odvtedy si to mohol vedieť,majú to aj na web stránke a ponúkajú buď bezplatné prebukovanie na iný termín bez ohľadu na booking class pokiaľ je v rámci danej travel class voľné miesto alebo zrušenie a full refund.

velpa.66
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 280
Registrován: 26. 08. 2012, 17:49
Stav: Offline

Re: SCNF france

Příspěvek od velpa.66 »

Bohužel jsem to nesledoval a přímou nabídku této možnosti jsem od AF nedostal.
Je to moje chyba nebo AF ?

bepo
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 234
Registrován: 22. 02. 2013, 20:30
Stav: Offline

Re: SCNF france

Příspěvek od bepo »

Neviem či sa to dá nazvať chybou, ak by AF mal zákonnú povinnosť informovať každého cestujúceho dotknutého štrajkom personalizovaným mailom alebo SMS tak by to asi urobil, Ak je to chyba tak asi tvoja, na hlavnej stránke AF keď si robil check-in tak majú upozornenie na štrajk aj s odporúčaním aby si nešiel na letisko ak je tvoj let alebo následný prípoj zrušený kvôli štrajku čo si ignoroval a prvú časť tripu preletel.

qwertyx64
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 156
Registrován: 03. 08. 2016, 02:20
Stav: Offline

Re: SCNF france

Příspěvek od qwertyx64 »

Ja som letel s AF z PUJ do VIE cez CDG a tato info mi prisla cca 36h pred strajkom do mailu. A za rebooking na skorsi let mi poslali 100EUR voucher. :D


Odpovědět