Malaysia Airlines - Boeing 777 - let MH370
Re: Malaysia Airlines - Boeing 777 - let MH370
PV vdaka za trpezlivost, posunul som sa dalej, len skoda, ze ten serial konci.
Ale velmi sa mi paci ten tvoj vyraz pingnul a najma to, ako si ho zdvovodnil. To za tie dva roky tak jednoducho a jednoznacne nepovedal nik.
Ale velmi sa mi paci ten tvoj vyraz pingnul a najma to, ako si ho zdvovodnil. To za tie dva roky tak jednoducho a jednoznacne nepovedal nik.
Re: RE: Re: Malaysia Airlines - Boeing 777 - let MH370
janko píše:... To za tie dva roky tak jednoducho a jednoznacne nepovedal nik.
Ale povedal, jen ty a Kevil jste to nechtěli pochopit...
Re: Malaysia Airlines - Boeing 777 - let MH370
Tak predsa sa nieco deje s tym letiacim alebo neletiacim cudom.
Vraj ich to uz prestava bavit to hladanie a tak ak ho nenajdu, tak to prerusia. Len vraj nevedia este dokedy, len na chvilu alebo na trvalo
Vraj ich to uz prestava bavit to hladanie a tak ak ho nenajdu, tak to prerusia. Len vraj nevedia este dokedy, len na chvilu alebo na trvalo
Re: Malaysia Airlines - Boeing 777 - let MH370
http://zpravy.idnes.cz/pilot-mh370-tren ... anicni_skr
Zrejme sa da vsetko najst. Netreba ani konspiracie.
Zrejme sa da vsetko najst. Netreba ani konspiracie.
Re: Malaysia Airlines - Boeing 777 - let MH370
No jistě, letadlo měl v rukou pilot, co ho unesl. To není žádný nový objev
Re: Malaysia Airlines - Boeing 777 - let MH370
Zaujimava tema sa objavuje na zahranicnych diskusnych forach o plane letu MH370. Mnohi vyjadruju pochybnosti, ci vobec niekto niekedy videl oficialny plan tohoto letu a ci malajziske organy riadenia letovej prevadzky vedeli kam vlastne ma MH370 letiet. Zaroven podrobuju kritike riadenie letovej prevadzky v Kuala Lumpure, ze zrejme povolilo vzlet lietadlo za takychto podmienok.
Re: Malaysia Airlines - Boeing 777 - let MH370
Letadlo musí před vzletem mít podaný letový plán a ATC ho pilotovi před nahazováním nebo před pojíždění musí schválit. Bez schváleného letového plánu se s linkovým letadlem nebude kontrolor vůbec bavit, protože by neměl o čem. Musí mu totiž sdělit minimálně cílovou destinaci, odletovou trať, počáteční letovou hladinu a kód odpovídače. A to vše je vázáno na konkrétní letový plán. Takže to jsou naprosté pitomosti, to letadlo bez plánu fakt neodletělo... Rozhodně by mu nemohli povolit vzlet, aniž by věděli kudy a kam má letět. To není malý Ultralight, který se plazí při zemi, ale musí mít vyhrazené místo v letových trasách. Bez toho ho nemůžou vůbec pustit do vzduchu.
Re: Malaysia Airlines - Boeing 777 - let MH370
Zaujimavy clanok bol na technet o lietadlovych lodiach. Najma ta cast co vsetko a ako si Rusi, Cinania a USA navzajom sleduju, nazorne ukazuje co vsetko mohli tito "spoluhraci" vidiet v suvislosti s MH370. Ci o tom niektori z nich niekomu nieco povedal, tak to je vo hviezdach.
Re: Malaysia Airlines - Boeing 777 - let MH370
Zda sa, ze MH370 este nie je zabudnuta alebo odlozena vec, aj ked to vyzera temer vsetko podla porekadla "kazde cudo tri dni trime".
http://www.unilad.co.uk/news/shocking-n ... -cover-up/
http://www.dailymail.co.uk/news/article ... -book.html
http://www.unilad.co.uk/news/shocking-n ... -cover-up/
http://www.dailymail.co.uk/news/article ... -book.html
Re: Malaysia Airlines - Boeing 777 - let MH370
Pri citani zpravy o vysetrovani MH370 som natrafil na tieto udaje:
FI S.11 PDF 30. Figure 1.1F - Primary Radar Targets (track), plotted by AAT using EVA & Plotter 01.01-27 (From Take-off/. V tabulke vpravo, 3. riadok, sa nachadza tento tex: Position: 001:44:24N 001:14:12E.
Nenasiel som dalej v tej zprave ziadne vysvetlenie co tie udaje v 3 riadku znamenaju. Vedel by mi niekto s tym pomoct?
FI S.11 PDF 30. Figure 1.1F - Primary Radar Targets (track), plotted by AAT using EVA & Plotter 01.01-27 (From Take-off/. V tabulke vpravo, 3. riadok, sa nachadza tento tex: Position: 001:44:24N 001:14:12E.
Nenasiel som dalej v tej zprave ziadne vysvetlenie co tie udaje v 3 riadku znamenaju. Vedel by mi niekto s tym pomoct?
Re: Malaysia Airlines - Boeing 777 - let MH370
Figure 1.1F - Primary Radar Targets (track),
plotted by AAT using EVA & Plotter 01.01-27 (From Take-off) tu je posledný časový údaj 17:19.45:4? ale nevieme z akeho radaru pochadza tento zaznam.
Pritom ale vo vysetrovacej zpravesje uvedeny cas a text: 0121:13 MYT Str. 1./PDF 21 The Mode S symbol of MH370 dropped off from radar display at 1720:36 UTC [0120:36 MYT], and the last secondary radar position symbol of MH370 was recorded at 1721:13 UTC - [0121:13 MYT]. - The disappearance of the radar position symbol of MH370 was captured by the KL ATCC radar at time 1721:13 UTC [0121:13 MYT]. Military radar and radar sources from two other countries, namely Vietnam and Thailand, also captured the disappearance of the radar position symbol of MH370 at about the same time. (Refer to Figure 1.1A - Chronological Sequence of Events of Disappearance of MH370).
Ďalej velmi casto citovaný udaj: 0121:13 MYT At 1721:13 UTC [0121:13 MYT] the Military radar showed the radar return of MH370 turning right but almost immediately making a constant left turn to a South Westerly direction.
Lenze ani tento bod nenajdete v grafickom prevedeni v FI.
Vsetky tieto disproporcie sa daju najst pri hre s udajmi v FI.
plotted by AAT using EVA & Plotter 01.01-27 (From Take-off) tu je posledný časový údaj 17:19.45:4? ale nevieme z akeho radaru pochadza tento zaznam.
Pritom ale vo vysetrovacej zpravesje uvedeny cas a text: 0121:13 MYT Str. 1./PDF 21 The Mode S symbol of MH370 dropped off from radar display at 1720:36 UTC [0120:36 MYT], and the last secondary radar position symbol of MH370 was recorded at 1721:13 UTC - [0121:13 MYT]. - The disappearance of the radar position symbol of MH370 was captured by the KL ATCC radar at time 1721:13 UTC [0121:13 MYT]. Military radar and radar sources from two other countries, namely Vietnam and Thailand, also captured the disappearance of the radar position symbol of MH370 at about the same time. (Refer to Figure 1.1A - Chronological Sequence of Events of Disappearance of MH370).
Ďalej velmi casto citovaný udaj: 0121:13 MYT At 1721:13 UTC [0121:13 MYT] the Military radar showed the radar return of MH370 turning right but almost immediately making a constant left turn to a South Westerly direction.
Lenze ani tento bod nenajdete v grafickom prevedeni v FI.
Vsetky tieto disproporcie sa daju najst pri hre s udajmi v FI.
Re: Malaysia Airlines - Boeing 777 - let MH370
http://www.atsb.gov.au/media/5771773/ae ... ov2016.pdf
Teoria klesania alebo padu MH370 v novej podobe, pricom aj tie udaje o vertikalnej rychlosti su obdivuhodne.
Teoria klesania alebo padu MH370 v novej podobe, pricom aj tie udaje o vertikalnej rychlosti su obdivuhodne.
Re: Malaysia Airlines - Boeing 777 - let MH370
Cula "laicko - odborna" debata sa vedie na inych forach o tom, preco australcania tak zanovito trvaju na hladani MH370 tam, kde ho hladaju. Nie su to konspiracne prispevky, len polemizuju ci na urcenie miesta ozaj stacia len udaje od Inmarsatu.
Prostrednictvom verejne dostupnych informacii poukazuju na ulohu firmy Rollce Royce, ktora oficialne nepotvrdila casove udaje o ukonceni cinnosti motorov na MH370.
Zaroven podtrhuju skutocnost o mlcanlivosti USA, tykajucej sa sledovania ich leteckej cinnosti medzi zakladnami Guam a Diego Garcia, kde je vseobecne zname, ze ich lietadla nepouzivaju zariadenia umoznujuce ich sledovanie pomocou sekundarnych radarov.
Vseobecne panuje na tychto forach presvedcenie, ze USA poskytli svoje informacie Australii.
Prostrednictvom verejne dostupnych informacii poukazuju na ulohu firmy Rollce Royce, ktora oficialne nepotvrdila casove udaje o ukonceni cinnosti motorov na MH370.
Zaroven podtrhuju skutocnost o mlcanlivosti USA, tykajucej sa sledovania ich leteckej cinnosti medzi zakladnami Guam a Diego Garcia, kde je vseobecne zname, ze ich lietadla nepouzivaju zariadenia umoznujuce ich sledovanie pomocou sekundarnych radarov.
Vseobecne panuje na tychto forach presvedcenie, ze USA poskytli svoje informacie Australii.