Wizz Air
-
- Kapitán
- Příspěvky: 4080
- Registrován: 21. 01. 2004, 17:56
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
Re: Wizz Air
Podle dostupnych informaci z odbornych zdroju (nikoli spekulaci z internetovych for) bude Wizzair za rok 2016 vyznamne ziskovy. Smrst slevovych akci je mozne prisuzovat tomu, ze nekdo nekde ma nejak nastavene rocni premie (KPIs) za urcity objem prodeju na urcitych linkach nebo urcitych trzich a rok se chyli ke konci
-
- Kapitán
- Příspěvky: 1885
- Registrován: 18. 04. 2009, 18:29
- Oblíbené typy letadel: DG-1000, VSO-10, C-101 Pegase, Jak-40,Li-2,Tu-134,Em-145,A-320,Ae-45,L-200
- Pohlaví: muž
- Bydliště: Svet
- Stav: Offline
Re: Wizz Air
Hm ziskový... Ale asi nie na linkách z / do Kutaisi. Aj včera to meškalo 16+ hodín... Síce nám dali fajn hotel, ale samotné letisko v Kutaisi je vybavené žalostne: jediná de-ice mašina, ktorej trvá 30 minút odmraziť jedno lietadlo. Chlap na plošine drží hadicu na pleci... Pluhov tiež málo, minimá viditeľnosti na dráhe sa samozrejme ovplyvniť nedajú. Potom samozrejme vypršal max. pracovný čas pre crew a bolo vymaľované... Jediní odleteli s 3h meškaním Ukrajinci do Kyjeva, všetky tri Wizzairy meškali skoro 20 hodín...
-
- Kapitán
- Příspěvky: 4080
- Registrován: 21. 01. 2004, 17:56
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
Re: Wizz Air
MEA píše:Hm ziskový... Ale asi nie na linkách z / do Kutaisi. Aj včera to meškalo 16+ hodín... Síce nám dali fajn hotel, ale samotné letisko v Kutaisi je vybavené žalostne: jediná de-ice mašina, ktorej trvá 30 minút odmraziť jedno lietadlo. Chlap na plošine drží hadicu na pleci... Pluhov tiež málo, minimá viditeľnosti na dráhe sa samozrejme ovplyvniť nedajú. Potom samozrejme vypršal max. pracovný čas pre crew a bolo vymaľované... Jediní odleteli s 3h meškaním Ukrajinci do Kyjeva, všetky tri Wizzairy meškali skoro 20 hodín...
Tento prispevek patri do vlakna "nedostatecna vybavenost letiste Kutaisi" spis nez "ziskovost Wizzairu".
Re: Wizz Air
HighFlyer píše:MEA píše:Hm ziskový... Ale asi nie na linkách z / do Kutaisi. Aj včera to meškalo 16+ hodín... Síce nám dali fajn hotel, ale samotné letisko v Kutaisi je vybavené žalostne: jediná de-ice mašina, ktorej trvá 30 minút odmraziť jedno lietadlo. Chlap na plošine drží hadicu na pleci... Pluhov tiež málo, minimá viditeľnosti na dráhe sa samozrejme ovplyvniť nedajú. Potom samozrejme vypršal max. pracovný čas pre crew a bolo vymaľované... Jediní odleteli s 3h meškaním Ukrajinci do Kyjeva, všetky tri Wizzairy meškali skoro 20 hodín...
Tento prispevek patri do vlakna "nedostatecna vybavenost letiste Kutaisi" spis nez "ziskovost Wizzairu".
OK, ale dle mého názoru solidní letecká společnost přeci na nedostatečně vybavené letiště nelétá.
Já vím, dneska je zisk na prvním místě, ale pak se vkrádá otázka, na čem to třeba ještě ušetřili ?
-
- Cestující Business Class
- Příspěvky: 461
- Registrován: 28. 10. 2007, 12:52
- Bydliště: Praha
- Stav: Offline
Re: Wizz Air
atr píše:HighFlyer píše:MEA píše:Hm ziskový... Ale asi nie na linkách z / do Kutaisi. Aj včera to meškalo 16+ hodín... Síce nám dali fajn hotel, ale samotné letisko v Kutaisi je vybavené žalostne: jediná de-ice mašina, ktorej trvá 30 minút odmraziť jedno lietadlo. Chlap na plošine drží hadicu na pleci... Pluhov tiež málo, minimá viditeľnosti na dráhe sa samozrejme ovplyvniť nedajú. Potom samozrejme vypršal max. pracovný čas pre crew a bolo vymaľované... Jediní odleteli s 3h meškaním Ukrajinci do Kyjeva, všetky tri Wizzairy meškali skoro 20 hodín...
Tento prispevek patri do vlakna "nedostatecna vybavenost letiste Kutaisi" spis nez "ziskovost Wizzairu".
OK, ale dle mého názoru solidní letecká společnost přeci na nedostatečně vybavené letiště nelétá.
Já vím, dneska je zisk na prvním místě, ale pak se vkrádá otázka, na čem to třeba ještě ušetřili ?
Téhle argumentaci příliš nerozumím - vždyť řada letišť na světě nedisponuje infrastrukturou, na kterou jsme zvyklí ve vyspělých zemích. Znamená to, že tam nemají evropské letecké společnosti směřovat? Proč by tam nelétaly, když je na té relaci poptávka? Za nedostatečně rozvinutou infrastrukturu letiště nenese odpovědnost dopravce, ale provozovatel letiště. Přece není vina letecké společnosti, že provozovatel letiště neinvestuje do vlastní infrastruktury.
-
- Kapitán
- Příspěvky: 1995
- Registrován: 17. 04. 2007, 19:22
- Oblíbené typy letadel: A318, A330-300, ATR42
- Pohlaví: muž
- Bydliště: OSR
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
Re: Wizz Air
HighFlyer píše:Podle dostupnych informaci z odbornych zdroju (nikoli spekulaci z internetovych for) bude Wizzair za rok 2016 vyznamne ziskovy
K tematu take zde: http://zpravy.e15.cz/byznys/doprava-a-l ... il-1325160
-
- Kapitán
- Příspěvky: 3160
- Registrován: 04. 01. 2007, 13:42
- Bydliště: HAG
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
Re: Wizz Air
737 píše:atr píše:HighFlyer píše:Tento prispevek patri do vlakna "nedostatecna vybavenost letiste Kutaisi" spis nez "ziskovost Wizzairu".
OK, ale dle mého názoru solidní letecká společnost přeci na nedostatečně vybavené letiště nelétá.
Já vím, dneska je zisk na prvním místě, ale pak se vkrádá otázka, na čem to třeba ještě ušetřili ?
Téhle argumentaci příliš nerozumím - vždyť řada letišť na světě nedisponuje infrastrukturou, na kterou jsme zvyklí ve vyspělých zemích. Znamená to, že tam nemají evropské letecké společnosti směřovat? Proč by tam nelétaly, když je na té relaci poptávka? Za nedostatečně rozvinutou infrastrukturu letiště nenese odpovědnost dopravce, ale provozovatel letiště. Přece není vina letecké společnosti, že provozovatel letiště neinvestuje do vlastní infrastruktury.
Krom toho je tady pak otazka toho, zda Wizzair o teto "vybavenosti" vedel, nebo vubec moh vedet.
Odpoved letiste v stylu "jo, vsechno bude, koupime, zaridime, az zacnete letat" by me moc neprekvapila.
Re: Wizz Air
737 píše:atr píše:HighFlyer píše:Tento prispevek patri do vlakna "nedostatecna vybavenost letiste Kutaisi" spis nez "ziskovost Wizzairu".
OK, ale dle mého názoru solidní letecká společnost přeci na nedostatečně vybavené letiště nelétá.
Já vím, dneska je zisk na prvním místě, ale pak se vkrádá otázka, na čem to třeba ještě ušetřili ?
Téhle argumentaci příliš nerozumím - vždyť řada letišť na světě nedisponuje infrastrukturou, na kterou jsme zvyklí ve vyspělých zemích. Znamená to, že tam nemají evropské letecké společnosti směřovat? Proč by tam nelétaly, když je na té relaci poptávka? Za nedostatečně rozvinutou infrastrukturu letiště nenese odpovědnost dopravce, ale provozovatel letiště. Přece není vina letecké společnosti, že provozovatel letiště neinvestuje do vlastní infrastruktury.
Zákazník si ale de facto kupuje balík služeb jejichž garantem je příslušná letecká společnost. Proto si pak může dovalit ten luxus, že ho mimo jiné nezajímá, že odmrazování tam provádí nějaký "zoufalec" s hadicí 30 minut. Letecká společnost má buď požadovat rychlejší de-ice, anebo s tím v zimním letovém řádu počítat, protože jinak dopředu ví, že letový řád nedodrží. V opačném případě mi ale není jasné, jak se mám dostat k informacím typu kdo a kdy dělal údržbu éra, kolik je na letišti hasičů, jak je na tom bezpečnostní kontrola ...
Argumenty typu letecká společnost za to nemůže, protože to dělá někdo jiný a ten někdo jiný na to nemá vybavení, protože si na něj ještě nevydělal mě už nebaví. Závěr z toho je, že nikdo za nic nemůže a vše je tedy v naprostém pořádku. A výsledek ten, že vše kolem nás jde od deseti k pěti.
-
- Kapitán
- Příspěvky: 4080
- Registrován: 21. 01. 2004, 17:56
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
Re: Wizz Air
@atr
Ja neobhajuji letiste Kutaisi ani rozhodnuti Wizzairu tam letat. Pripominam, ze jsem reagoval na neco uplne jineho - na nepravdive spekulace o ztratovosti Wizzairu. Tema Kutaisi zacalo zit vlastnim zivotem bez jakehokoli meho pricineni a bez zrejme souvislosti s tematem ziskovost Wizzairu. Jedni diskutujici trvrdi, ze na linkach z/do Kutaisi urcite Wizzair ziskovy neni, protoze tam letadla odmrazuje zoufalec s hadici. Druzi diskutujici zase tvrdi, ze Wizzair je ziskovy prave proto, ze letadla odmrazuje zoufalec s hadici. Prohlasuji na svou cest, ze nepatrim k ani jednomu ze znepratelenych taboru. Kdyz bude kdokoli mit zajem o diskuzi o celkove ziskovosti Wizzairu, jsem pripraven.
Ja neobhajuji letiste Kutaisi ani rozhodnuti Wizzairu tam letat. Pripominam, ze jsem reagoval na neco uplne jineho - na nepravdive spekulace o ztratovosti Wizzairu. Tema Kutaisi zacalo zit vlastnim zivotem bez jakehokoli meho pricineni a bez zrejme souvislosti s tematem ziskovost Wizzairu. Jedni diskutujici trvrdi, ze na linkach z/do Kutaisi urcite Wizzair ziskovy neni, protoze tam letadla odmrazuje zoufalec s hadici. Druzi diskutujici zase tvrdi, ze Wizzair je ziskovy prave proto, ze letadla odmrazuje zoufalec s hadici. Prohlasuji na svou cest, ze nepatrim k ani jednomu ze znepratelenych taboru. Kdyz bude kdokoli mit zajem o diskuzi o celkove ziskovosti Wizzairu, jsem pripraven.
-
- Kapitán
- Příspěvky: 5915
- Registrován: 04. 01. 2004, 11:53
- Oblíbené typy letadel: B767, Cessna 208
- Pohlaví: muž
- Bydliště: Honolulu
- Stav: Offline
Re: Wizz Air
atr píše:Zákazník si ale de facto kupuje balík služeb jejichž garantem je příslušná letecká společnost. Proto si pak může dovalit ten luxus, že ho mimo jiné nezajímá, že odmrazování tam provádí nějaký "zoufalec" s hadicí 30 minut. Letecká společnost má buď požadovat rychlejší de-ice, anebo s tím v zimním letovém řádu počítat, protože jinak dopředu ví, že letový řád nedodrží. V opačném případě mi ale není jasné, jak se mám dostat k informacím typu kdo a kdy dělal údržbu éra, kolik je na letišti hasičů, jak je na tom bezpečnostní kontrola ...
Argumenty typu letecká společnost za to nemůže, protože to dělá někdo jiný a ten někdo jiný na to nemá vybavení, protože si na něj ještě nevydělal mě už nebaví. Závěr z toho je, že nikdo za nic nemůže a vše je tedy v naprostém pořádku. A výsledek ten, že vše kolem nás jde od deseti k pěti.
Ano, to je logické. Stejně jako to, že třeba cestovní kancelář je garantem stavu silnic v zemi, kam zákazník cestuje. Za dopravní zácpy, vzniklé vinou poddimenzované infrastruktury může cestovní kancelář a zákazník si může dovolit ten luxus, že ho mimo jiné nezajímá, jaké standardy jsou v cílové zemi (nejen dopravní infrastruktura, ale i třeba hygienické standardy, kategorizace hotelů atd.atd.)
Re: Wizz Air
Globik píše:atr píše:Zákazník si ale de facto kupuje balík služeb jejichž garantem je příslušná letecká společnost. Proto si pak může dovalit ten luxus, že ho mimo jiné nezajímá, že odmrazování tam provádí nějaký "zoufalec" s hadicí 30 minut. Letecká společnost má buď požadovat rychlejší de-ice, anebo s tím v zimním letovém řádu počítat, protože jinak dopředu ví, že letový řád nedodrží. V opačném případě mi ale není jasné, jak se mám dostat k informacím typu kdo a kdy dělal údržbu éra, kolik je na letišti hasičů, jak je na tom bezpečnostní kontrola ...
Argumenty typu letecká společnost za to nemůže, protože to dělá někdo jiný a ten někdo jiný na to nemá vybavení, protože si na něj ještě nevydělal mě už nebaví. Závěr z toho je, že nikdo za nic nemůže a vše je tedy v naprostém pořádku. A výsledek ten, že vše kolem nás jde od deseti k pěti.
Ano, to je logické. Stejně jako to, že třeba cestovní kancelář je garantem stavu silnic v zemi, kam zákazník cestuje. Za dopravní zácpy, vzniklé vinou poddimenzované infrastruktury může cestovní kancelář a zákazník si může dovolit ten luxus, že ho mimo jiné nezajímá, jaké standardy jsou v cílové zemi (nejen dopravní infrastruktura, ale i třeba hygienické standardy, kategorizace hotelů atd.atd.)
Ano, pokud cestuji autobusem s CK, tak přeci se může pokusit dopad toho minimalizovat volbou trasy a trochu i denní doby. Navíc mi jízdní dobu uvede reálnou dle zkušeností a ne jen průměrnou rychlost x vzdálenost.
To je ten rozdíl mezi solidní a nesolidní firmou. Dokáže dopad vnějších vlivů minimalizovat a ne se na ně jen vymlouvat.
Od začátku to myslím obecně a ne jen jako útok na Wiz.
Pokud tam jedu autem, tak cesta je můj boj.
Stěžovat si ale v Itálii, že je tam moc Italů a nevaří knedlovepřozelo je už totální debilita.
Re: Wizz Air
Stalo sa vam niekedy ze Wizz vam zadarmo poslal rocne clenstvo vo Wizz discunt clube?
Letel som s nimi raz do Skopje za par eur a kupil let do Kyjeva, po par dnoch po nakupe mi to prislo do mailu.
Letel som s nimi raz do Skopje za par eur a kupil let do Kyjeva, po par dnoch po nakupe mi to prislo do mailu.
-
- Cestující First Class
- Příspěvky: 754
- Registrován: 20. 03. 2010, 18:40
- Oblíbené typy letadel: B737, 787, Všechny Embraery, ATR42/72
- Pohlaví: muž
- Stav: Offline
Re: Wizz Air
mivro píše:Stalo sa vam niekedy ze Wizz vam zadarmo poslal rocne clenstvo vo Wizz discunt clube?
Letel som s nimi raz do Skopje za par eur a kupil let do Kyjeva, po par dnoch po nakupe mi to prislo do mailu.
ano, taky mi členství zdarma poslali na začátku listopadu po nákupu letenek EIN-BRQ-EIN. Ještě jsem to nevyužil, ale budu muset
-
- Cestující First Class
- Příspěvky: 505
- Registrován: 10. 12. 2014, 12:03
- Stav: Offline
Re: Wizz Air
mivro píše:Stalo sa vam niekedy ze Wizz vam zadarmo poslal rocne clenstvo vo Wizz discunt clube?
Letel som s nimi raz do Skopje za par eur a kupil let do Kyjeva, po par dnoch po nakupe mi to prislo do mailu.
Mne zas predlžili člemstvo o dalši rok a ani som o tom nevedel zistil som to až pri kupe letenky do WAW
-
- Cestující First Class
- Příspěvky: 505
- Registrován: 10. 12. 2014, 12:03
- Stav: Offline
Re: Wizz Air
mivro píše:Stalo sa vam niekedy ze Wizz vam zadarmo poslal rocne clenstvo vo Wizz discunt clube?
Letel som s nimi raz do Skopje za par eur a kupil let do Kyjeva, po par dnoch po nakupe mi to prislo do mailu.
Mne zas predlžili člemstvo o dalši rok a ani som o tom nevedel zistil som to až pri kupe letenky do WAW