Tak tu máme novou nízkonákladovku od IAG(vlastník mj. BA, a přímou konkurenci pro Norwegian. Lítat to budou s A330
International Airlines Group (IAG) is launching LEVEL - a new low cost longhaul airline brand that will take to the skies in June 2017 with flights from Barcelona to Los Angeles, San Francisco (Oakland), Buenos Aires and Punta Cana.
LEVEL will fly two new Airbus A330 aircraft branded in its own livery and fitted with 293 economy and 21 premium economy seats.
Operovat jim to bude Iberia. Letenky jsou již k sehnání:
Co vy na to? Zrovna letos mě čeká cesta do LAX, ale nízkonákladově a ještě k tomu v A330 si to fakt představit nedokážu. To bych potřeboval poté tak 48hodin v hotelu v cílové destinaci.
Já si počkám, až to propojí se sití Vueling a začnou nabízet PRG - BCN - XXX...
Jinak jsem nevěřil, že v rámci IAG dokáží vytvořit ještě nižší úroveň cestování, než Iberia, ale s 30" rozestupem (což je stejné peklo jaké mají v A330 Cebu Pacific) se jim to snadno daří... Aspoň, že se tam po vzoru Cebu Pacific nesnažili narvat 3-3-3, ale mají jen 2-4-2.
Rofledman píše: Co vy na to? Zrovna letos mě čeká cesta do LAX, ale nízkonákladově a ještě k tomu v A330 si to fakt představit nedokážu. To bych potřeboval poté tak 48hodin v hotelu v cílové destinaci.
Upřímně, v 787 od DY to taky není bůvhíjaký svezení. Prostě ceny jsou jaký jsou a je třeba respektovat určité nepohodlí. Myslím, že horší než 330ka AirAsiaX nebo zmíněných Cebu to nebude
pepa007 píše:Moc nechápu to "bude to operovat Iberia" – to je nějaký dočasný řešení než jim dorazí objednaný mašiny? A mají něco objednanýho?
Level je jen jedna z dalších marketingových značek IAG. Pravděpodobně jen přemalují pár A330 Iberie do barev Levelu, to je celé. Prodejní kanály, odbavení, vše okolo je přes Iberii.
pepa007 píše:Moc nechápu to "bude to operovat Iberia" – to je nějaký dočasný řešení než jim dorazí objednaný mašiny? A mají něco objednanýho?
Level je jen jedna z dalších marketingových značek IAG. Pravděpodobně jen přemalují pár A330 Iberie do barev Levelu, to je celé. Prodejní kanály, odbavení, vše okolo je přes Iberii.
Jestli to chápu správně tak Level bude tzv. virtuální dopravce bez vlastní licence k provozování letů. Tedy v podstatě jen marketingová značka, jak píše Airbus380.
pepa007 píše:Moc nechápu to "bude to operovat Iberia" – to je nějaký dočasný řešení než jim dorazí objednaný mašiny? A mají něco objednanýho?
Level je jen jedna z dalších marketingových značek IAG. Pravděpodobně jen přemalují pár A330 Iberie do barev Levelu, to je celé. Prodejní kanály, odbavení, vše okolo je přes Iberii.
Jestli to chápu správně tak Level bude tzv. virtuální dopravce bez vlastní licence k provozování letů. Tedy v podstatě jen marketingová značka, jak píše Airbus380.
Tak nějak to bude, viz oficiální stránky: Flights sold under the LEVEL name are operated by Iberia and are subject to the Iberia conditions of carriage.
Ok Iberia letos odebrala asi 8 nových a330-200, který mají ve flotile nahradit a340-300. Tak možná dvě z nich přemalujou
Každopádně konečně se na long-haul low-cost poli začíná něco dít. Začal to Norwegian s 787 a teď už i 737max, zachilku přijdou A330neo a taky A321neoLR a začne být veselo
Rofledman píše: Co vy na to? Zrovna letos mě čeká cesta do LAX, ale nízkonákladově a ještě k tomu v A330 si to fakt představit nedokážu. To bych potřeboval poté tak 48hodin v hotelu v cílové destinaci.
Upřímně, v 787 od DY to taky není bůvhíjaký svezení. Prostě ceny jsou jaký jsou a je třeba respektovat určité nepohodlí. Myslím, že horší než 330ka AirAsiaX nebo zmíněných Cebu to nebude
Cestu s A330 Cebu na trase DBX-MNL-DXB mám za sebou. Mám koupeno BCN-LAX-BCN s Level. Můžu napsat krátké srovnání v případě, že se nebude jednat pouze o přemalovanou A330 Iberie (i v té jsem 14 hodin bez problémů přežil)..