Do baru na Barru, aneb uvězněni v mlze (TR kompletni)
-
- Kapitán
- Příspěvky: 2863
- Registrován: 27. 02. 2004, 05:55
- Oblíbené typy letadel: vrtulove letadla
- Pohlaví: muž
- Bydliště: Praha Zapad
- Stav: Offline
Do baru na Barru, aneb uvězněni v mlze (TR kompletni)
První část: PRG-OSR-KTW-WAW-GDN-OSL
Tento vylet vznikal hodne dlouho. Prvne jsme se s Krystofem (Airbus380) rozhodli, ze konecne odskrtneme letiste Barra, zname tim, ze pristavaci drahu tvori pisecna plaz more. O neco pozdeji se rozhodl pridat na cestu Vlado (context) a Michael (Micaello). Vsechno to ale zacalo myslenkou se proletet opet nam jiz znamou spolecnosti SUN-AIR of Scandinavia na trase OSL-AAL-AAR/BLL-LCY, kde jsme zakoupili award letenky a zaplatili smesny peniz na taxy (Ales+Krystof). Az po zakoupeni techto letenek, skoro 9 mesicu dopredu, jsme se rozhodli, ze to spojime s Barrou. Jelikoz BA dava do prodeje pouze 2 award letenky na kazdy let, ktery operuje SUN-AIR, nemohl zbytek skupiny letet s nama. Proto jsme se rozhodli, ze si dame sraz v Glasgow a do Glasgow poletime castecne spolu a pak cast cesty kazdy po svem a sejdeme se v GLA. Z GLA do BRR a zase do GLA jsme leteli vsichni spolu.
Zde jsou mapky nasich routingu. Jen pro pripomenuti, modra barva reprezentuje pozemni presuny, cervena potom letecke segmenty.
Sraz byl nakonec v Ostrave-Svinove, kde jsme kazdy dojeli po svem ve stredu odpoledne 22.3. Ja jsem jel s Krystofem Leo expressem a tou jejich business tridou v 16:20 z PRG, Michael jel o 20 min za nama s CD a Vlado jel z Puchova pres Zilinu s Pendolinem do OSR. Zde jsme se sesli cca v 1930. Po par pivech v nadrazni hospudce na Svinove a cekali na Tiger Express shuttle na letiste v KTW s odjezdem ve 20:15. Tiger Express ma obvykle ve spicku hodne vysoke ceny, okolo 400 kc za 2 hod jizdu na letiste, ale obcas ma akce (Lucx diky za tip), kdy jde koupit skupinova jizednka jako v nasem pripade pro 4 osoby z OSR do KTW za 600 kc. Ridic nas ochotne vysadil pred penzionem u letiste, kde jsme meli zajistene ubytovani pred brzkym rannim odletem.
23.03.2017
KTW-WAW
LOT Dash 8-400: SP-EQD
Po vyzvednuti palubenek jsme se odebrali vsichni do salonku na neco maleho ke snidani. Byl jsem mile prekvapeny hojnosti vyberu v KTW salonku. Za me urcite palec nahoru. Jelikoz salonek otevira v 5 rano a odlet byl v 530, tak zde nebylo moc casu.
Let do WAW odletal nacas. Letadlo bylo zaplneno z vetsi poloviny a let trval slabou pulhodinku, ktery jsem vicemene prospal, stejne jako valna vetsina spolucestujicich.
Ve WAW jsme se rozdelili, Krystof pokracoval do GDN asi za 50 min a ja s Michaelem a Vladem se vydali do Senator/HON Circle salonku na snidani a cekani na dalsi lety. Vyslo to krasne, jelikoz mne a Vladovi to letelo do GDN v 1045, stejne jako Michaelovi do ATH.
23.03.2017
WAW-GDN
LOT Dash 8-400: SP-EQB
Let do GDN byl zaplneny skoro do posledniho mistecka. Odlet byl na cas. Behem letu LOT podava zdarma kafe/caj a nejakou malou sladkou blbinku. Po cca 40 min jsme pristali za krasneho slunneho pocasi v GDN. Jedna takova raritka, ktera se mi v Evrope jeste nestala byla ta, ze v GDN byl vystup z Daseny do gatu nastupnim mostem. Zazil jsem to par krat behem svych studentskych let v YOW nebo YUL, ale tady v Evrope uplne poprve. Novy terminal v GDN voni novotou, je vzdusny, prostorny, napojeny na zeleznicni spojeni. Proste terminal na urovni na misti pomery.
V GDN jsme meli cca 3 hod. Plan byl zapadnout do salonku a pokracovat v party. Ale chyba lavky. Pokud je salonek contracted a nikoliv branded, a pokud letite na letenku SAS, tak i se zlatou kartou Star se do nej nedostanete, jelikoz SAS zrusil spolupraci se vsemi contracted salonky po svete. No co se da delat, neni vsem dnum konec. Naproti letiste byl hotel Hampton in by Hilton, kde je taky pipa a da se zde koupit pivko. Tak jsme nakonec preckali nase cekani tam. Cca 1,5 hod pred odletem se k nam pripojil i Krystof, ktery od rana chodil po Gdansku a ako by povedal Vlado, byl smedny ako tava.
23.03.2017
GDN-OSL
SAS Boeing 737-700: SE-RJS
Nastup na let do OSL probehl celkem rychle, organizovane a civilizovane. SE-RJS je byvaly OM-NGA od SkyEurope, coz taky trosku potesilo. Behem letu, ktery trval neco malo pres hodinu SAS podava zdarma teple napoje. Jelikoz uz jsem mel neco v sobe, tak si to presne nepamatuji. Prilet do OSL byl na cas. Ikdyz svitilo slunicko, venku bylo docela zima. Clovek hnedka vi, ze uz je vic na severu. System mhd a hlavne nakup jizdenky do jedne zony je znacne matouci. Meli jsme zamluveny hotel cca 15 min jizdy busem od letiste. Na mistni pomery, 3 luzkovy pokoj se snidani za 845 NOK, byl za velmi slusnou cenu. Hotel se jmenoval Thon Hotel Gardermoen.
Nevim jestli to bylo z duvodu nedostatku spanku, nebo jsme snedli neco spatneho pres den, ale na me a Vlada padla unava a takovy ten pocit, kdyz je clovek nachlazeny. Proto jsme to zabalili o hodne drive nez jsme zvykli a sli na kute. Rano kratke osobni hygiene a necem malem na snidani jsme vzali uber na letiste. Zde jsme zjistili, ze vlastne je to mnohem lepsi volba na mistni bus. Jizdenka na bus predchozi vecer stala 33 NOK/os. Tago vyslo na nejakych 115 NOK. Ve vice lidech to dava rozhodne smysl.
Prozatim zde koncim a pokracovani bude v dalsi casti. V te taky zacnou neskutecne peripetie se SUN AIRem a rusenim letu. Ale o tom az v dalsi casti.
Tento vylet vznikal hodne dlouho. Prvne jsme se s Krystofem (Airbus380) rozhodli, ze konecne odskrtneme letiste Barra, zname tim, ze pristavaci drahu tvori pisecna plaz more. O neco pozdeji se rozhodl pridat na cestu Vlado (context) a Michael (Micaello). Vsechno to ale zacalo myslenkou se proletet opet nam jiz znamou spolecnosti SUN-AIR of Scandinavia na trase OSL-AAL-AAR/BLL-LCY, kde jsme zakoupili award letenky a zaplatili smesny peniz na taxy (Ales+Krystof). Az po zakoupeni techto letenek, skoro 9 mesicu dopredu, jsme se rozhodli, ze to spojime s Barrou. Jelikoz BA dava do prodeje pouze 2 award letenky na kazdy let, ktery operuje SUN-AIR, nemohl zbytek skupiny letet s nama. Proto jsme se rozhodli, ze si dame sraz v Glasgow a do Glasgow poletime castecne spolu a pak cast cesty kazdy po svem a sejdeme se v GLA. Z GLA do BRR a zase do GLA jsme leteli vsichni spolu.
Zde jsou mapky nasich routingu. Jen pro pripomenuti, modra barva reprezentuje pozemni presuny, cervena potom letecke segmenty.
Sraz byl nakonec v Ostrave-Svinove, kde jsme kazdy dojeli po svem ve stredu odpoledne 22.3. Ja jsem jel s Krystofem Leo expressem a tou jejich business tridou v 16:20 z PRG, Michael jel o 20 min za nama s CD a Vlado jel z Puchova pres Zilinu s Pendolinem do OSR. Zde jsme se sesli cca v 1930. Po par pivech v nadrazni hospudce na Svinove a cekali na Tiger Express shuttle na letiste v KTW s odjezdem ve 20:15. Tiger Express ma obvykle ve spicku hodne vysoke ceny, okolo 400 kc za 2 hod jizdu na letiste, ale obcas ma akce (Lucx diky za tip), kdy jde koupit skupinova jizednka jako v nasem pripade pro 4 osoby z OSR do KTW za 600 kc. Ridic nas ochotne vysadil pred penzionem u letiste, kde jsme meli zajistene ubytovani pred brzkym rannim odletem.
23.03.2017
KTW-WAW
LOT Dash 8-400: SP-EQD
Po vyzvednuti palubenek jsme se odebrali vsichni do salonku na neco maleho ke snidani. Byl jsem mile prekvapeny hojnosti vyberu v KTW salonku. Za me urcite palec nahoru. Jelikoz salonek otevira v 5 rano a odlet byl v 530, tak zde nebylo moc casu.
Let do WAW odletal nacas. Letadlo bylo zaplneno z vetsi poloviny a let trval slabou pulhodinku, ktery jsem vicemene prospal, stejne jako valna vetsina spolucestujicich.
Ve WAW jsme se rozdelili, Krystof pokracoval do GDN asi za 50 min a ja s Michaelem a Vladem se vydali do Senator/HON Circle salonku na snidani a cekani na dalsi lety. Vyslo to krasne, jelikoz mne a Vladovi to letelo do GDN v 1045, stejne jako Michaelovi do ATH.
23.03.2017
WAW-GDN
LOT Dash 8-400: SP-EQB
Let do GDN byl zaplneny skoro do posledniho mistecka. Odlet byl na cas. Behem letu LOT podava zdarma kafe/caj a nejakou malou sladkou blbinku. Po cca 40 min jsme pristali za krasneho slunneho pocasi v GDN. Jedna takova raritka, ktera se mi v Evrope jeste nestala byla ta, ze v GDN byl vystup z Daseny do gatu nastupnim mostem. Zazil jsem to par krat behem svych studentskych let v YOW nebo YUL, ale tady v Evrope uplne poprve. Novy terminal v GDN voni novotou, je vzdusny, prostorny, napojeny na zeleznicni spojeni. Proste terminal na urovni na misti pomery.
V GDN jsme meli cca 3 hod. Plan byl zapadnout do salonku a pokracovat v party. Ale chyba lavky. Pokud je salonek contracted a nikoliv branded, a pokud letite na letenku SAS, tak i se zlatou kartou Star se do nej nedostanete, jelikoz SAS zrusil spolupraci se vsemi contracted salonky po svete. No co se da delat, neni vsem dnum konec. Naproti letiste byl hotel Hampton in by Hilton, kde je taky pipa a da se zde koupit pivko. Tak jsme nakonec preckali nase cekani tam. Cca 1,5 hod pred odletem se k nam pripojil i Krystof, ktery od rana chodil po Gdansku a ako by povedal Vlado, byl smedny ako tava.
23.03.2017
GDN-OSL
SAS Boeing 737-700: SE-RJS
Nastup na let do OSL probehl celkem rychle, organizovane a civilizovane. SE-RJS je byvaly OM-NGA od SkyEurope, coz taky trosku potesilo. Behem letu, ktery trval neco malo pres hodinu SAS podava zdarma teple napoje. Jelikoz uz jsem mel neco v sobe, tak si to presne nepamatuji. Prilet do OSL byl na cas. Ikdyz svitilo slunicko, venku bylo docela zima. Clovek hnedka vi, ze uz je vic na severu. System mhd a hlavne nakup jizdenky do jedne zony je znacne matouci. Meli jsme zamluveny hotel cca 15 min jizdy busem od letiste. Na mistni pomery, 3 luzkovy pokoj se snidani za 845 NOK, byl za velmi slusnou cenu. Hotel se jmenoval Thon Hotel Gardermoen.
Nevim jestli to bylo z duvodu nedostatku spanku, nebo jsme snedli neco spatneho pres den, ale na me a Vlada padla unava a takovy ten pocit, kdyz je clovek nachlazeny. Proto jsme to zabalili o hodne drive nez jsme zvykli a sli na kute. Rano kratke osobni hygiene a necem malem na snidani jsme vzali uber na letiste. Zde jsme zjistili, ze vlastne je to mnohem lepsi volba na mistni bus. Jizdenka na bus predchozi vecer stala 33 NOK/os. Tago vyslo na nejakych 115 NOK. Ve vice lidech to dava rozhodne smysl.
Prozatim zde koncim a pokracovani bude v dalsi casti. V te taky zacnou neskutecne peripetie se SUN AIRem a rusenim letu. Ale o tom az v dalsi casti.
Naposledy upravil(a) alesesl dne 02. 05. 2017, 16:43, celkem upraveno 3 x.
-
- Cestující Economy Class
- Příspěvky: 192
- Registrován: 01. 04. 2017, 12:27
- Oblíbené typy letadel: A340, A380, B717
- Pohlaví: muž
- Bydliště: BRQ
- Stav: Offline
Re: Do baru na Barru, aneb uvězněni v mlze
Pobavil mě "boarding time 05:05" na bording passu v salónku KTW
Re: Do baru na Barru, aneb uvězněni v mlze
Velmi se těším na pokračování:-)
-
- Autor nejlepších fotografií v trip reportu 2015
- Příspěvky: 1048
- Registrován: 16. 05. 2011, 23:48
- Oblíbené typy letadel: A321, E190, A330
- Pohlaví: muž
- Bydliště: VIE
- Stav: Offline
Re: Do baru na Barru, aneb uvězněni v mlze
Lkprak píše:Velmi se těším na pokračování:-)
To aj ja! Alesi, co ti to tak dlho trva?
-
- Kapitán
- Příspěvky: 2863
- Registrován: 27. 02. 2004, 05:55
- Oblíbené typy letadel: vrtulove letadla
- Pohlaví: muž
- Bydliště: Praha Zapad
- Stav: Offline
Re: Do baru na Barru, aneb uvězněni v mlze
Tony Smoke píše:Lkprak píše:Velmi se těším na pokračování:-)
To aj ja! Alesi, co ti to tak dlho trva?
Lkprak píše:Velmi se těším na pokračování:-)
Dockate se chlapi, jen je to tedka hekticke v praci, a ve svem volnu TR nepisu
-
- Kapitán
- Příspěvky: 2863
- Registrován: 27. 02. 2004, 05:55
- Oblíbené typy letadel: vrtulove letadla
- Pohlaví: muž
- Bydliště: Praha Zapad
- Stav: Offline
Re: Do baru na Barru, aneb uvězněni v mlze
Druhá část: OSL-AAL-BLL-LCY-GLA
Jak uz jsem se zminil, peripetie se SUN AIR nas zastihly s Krystofem uz 3 dny pred cestou. Puvodni routing byl OSL-AAL-AAR. Ale 3 dny pred odletem email do BA, ze let do AAR je zruseny. SUN-AIR nas nebyl schopny prebookovat na jineho dopravce a hovor ukoncil s tim, ze bud poletime jen do AAL a o cestu do AAR se postarame sami, anebo nam vrati penize. Byl to award, takze by nam vratili cca 20 eur na taxach. Pri cenach letenek neco nemyslitelneho pro nas. Ale nakonec se to vyresilo tak, ze jsem se nechali prebookovat na let OSL-AAL-BLL. Tim padem lepsi pro nas, protoze jsme puvodne meli mit pozemni presun z AAR do BLL na vlastni naklady. Tak jsem si rikal, ze do dobre dopadlo. Ale chyba lavky. Rano 23.3. ve WAW jsem se odbavil na patecni let OSL-AAL-BLL a vytisknul si palubku. Krystof se nestihl odbavit, protoze chodil po Gdansku. Odpoledne, jak jsme se sesli na letisti v GDN, tak rikal, ze se odbavi taky a najednou mu to ukazovalo pouze let OSL-AAL. On totiz SUN-AIR behem dne zrusil let AAL-BLL a ani se to neuracil nam oznamit. Nemelo cenu nic resit v GDN, tak jsme si rikali, ze zajdem na prepazku BA v OSL po priletu z GDN.
Po asi 2 hodinach, kdy si nas kazdy prehazoval jako horky brambor a nemoznosti a neochote pomoci, nas pani pres call centrum nakonec prebookovala jen na let OSL-AAL a ze v AAL se o nas postaraji. Uz jsem nemel chut a cas cokoliv se SUN AIRem resit. Byla to posledni kapka a motivace s touto jinak skvelou aerolinkou letet, po tom co ukazali pri zruseni letu. Hlavne ze vsude hlasaji, ze lety rusi sporadicky a vetsinou letaji nacas. Dobre, tak pokud zrusim let sporadicky, pak musim mit nejaky plan na to, kde nabidnu svym pax adkvatni rerouting do finalni destinace. Jenze to neni mozne, protoze prej nemaji smlouvu na tyto situace s ostatnima aerolinkama a proto nabizeji jen prebookovani na jine dny, anebo vraceni penez. Jak uz jsem se zminil, nakonec jsme leteli pouze do AAL. z AAL do BLL je to 160km a tento usek jsme absolvovali na naklady SUN-AIRu taxikem. Tot vse k SUN-AIRu a tedka uz pokracovani TR.
Rano jsme se nechali zavest z hotelu na letiste taxikem.
24.03. 2017
OSL-AAL
SUN-AIR of Scandinavia Dornier 328JET: OY-JJG
Za security jsme se rozloucili s Vladem, jelikoz letel se SASem do BRU a my se SUN-AIR do AAL. Zapadli jsme na snidani do salonku. Salonek nic moc, jidlo podprumerne, pivko se nedalo pit. Na Oslo velka bida. Mozna odpoledne je zde lepsi vyber, ale rano to nebylo nic o cem bych psal domu. Boruvkove smoothie byl jediny vyborny drink po ranu.
Samotny let byl zajimavy tim, ze Dornier, ktery letel tuto trasu patri spolecnosti Joinjet. Tento typ letadla mam rad, neskutecny odpich od drahy, clovek ma pocit, jako kdyby letel ve stihacce (ne ze bych v ni nekdy letel). Behem letu se podavala mala snidane. Roztiratelnost masla byla tak 9/10.
Po priletu do AAL jsme se prihlasili na prepazce SUN-AIR, kde nam velmi ochotny a profesionalni personal ihned zavolal taxi. Nakonec jsme jeli 3 do BLL taxikem. Do BLL jsme dorazili za cca 2 hod.
Po prochodu security jsme zamirili na neco dobreho do mistniho salonku (King Amlet lounge). Salonek vcelku pohodlny, hodne mista na sezeni. Vse je self servis, krom tvrdeho alkoholu, ktery rozleva pani za barem.
24.03. 2017
BLL-LCY
SUN-AIR of Scandinavia Dornier 328JET: OY-NCO
Nastup do letadla probehl celkem rychle, jelikoz byla obsazenost tak tretinova.
Do LCY to letel stroj v klasickych barvach SUN-AIRu. Let je s plnym servisem. Letuska behem letu prochazi nekolikrat a neni problem si cokoliv vzit z baru. Chlapik prede mnou stihl behem toho letu vypit 4 lahve cerveneho vina, 5x whiskey a 3x konak s kavou. Jelikoz jsem se necitil nejlepe od zaludku, tak jsem si dal svuj double G&T a pak zustal jen u baileys se zmrzlinou. Uzeny losos byl schvostny. Roztiratelnost masla nevim, uz si to nepamatuji.
Prilet do LCY byl na cas, pristani od zapadu, takze se behem klesani naskytl krasny vyhled na Buckinghamsky palac, a centrum Londyna. Po pristani, prudkem brzeni a okamzitem opusteni drahy, jsme taxovali okolo Daseny od Luxairu. To uz jsem vedeli, ze Michael pristal pred nama z LUX. Odlet do GLA jsme meli ve 2030. Michael letel v 1930, protoze opet na techto letech BA dava do prodeje jen 2 mista na award letenku.
Nebyt vecer a skoro zadny vyhled na plochu, tak LCY je super letiste na spottovani. Ale takto clovek citi ty davy pax, kapacitne letiste moc nestiha. Letadla se toci jedno za druhym. Okolo 1930 se to zacalo pomalu uklidnovat, nebot do 21 hod zbyvala uz jen hrstka letu. Nakonec cas utekl docela rychle a my nastupovali na cas na nas let do GLA.
24.03. 2017
LCY-GLA
British Airways Embraer ERJ-190: G-LCYN
Let do GLA trval cca hodinu, behem ktereho se podaval drink servis a nejake chipsy. Vlado letel ve 2015 z LHR, tak jsem pocital, ze se mozna potkame na priletu v GLA. A taky se tak stalo, oba nase stroje parkovaly temer vedle sebe. Michael priletel o hodinu driv, a tak nemelo smysl, aby na nas cekal a sel se rovnou ubytovat na hotel. My jsme dorazili za nim o hodinu pozdeji
Dali jsme pivko na dobrou noc a sli na kute. Rano nebylo potreba brzy vstavat, nebot nam to letelo az napoledne do Barry. Ale o tom az v pristi casti.
Jak uz jsem se zminil, peripetie se SUN AIR nas zastihly s Krystofem uz 3 dny pred cestou. Puvodni routing byl OSL-AAL-AAR. Ale 3 dny pred odletem email do BA, ze let do AAR je zruseny. SUN-AIR nas nebyl schopny prebookovat na jineho dopravce a hovor ukoncil s tim, ze bud poletime jen do AAL a o cestu do AAR se postarame sami, anebo nam vrati penize. Byl to award, takze by nam vratili cca 20 eur na taxach. Pri cenach letenek neco nemyslitelneho pro nas. Ale nakonec se to vyresilo tak, ze jsem se nechali prebookovat na let OSL-AAL-BLL. Tim padem lepsi pro nas, protoze jsme puvodne meli mit pozemni presun z AAR do BLL na vlastni naklady. Tak jsem si rikal, ze do dobre dopadlo. Ale chyba lavky. Rano 23.3. ve WAW jsem se odbavil na patecni let OSL-AAL-BLL a vytisknul si palubku. Krystof se nestihl odbavit, protoze chodil po Gdansku. Odpoledne, jak jsme se sesli na letisti v GDN, tak rikal, ze se odbavi taky a najednou mu to ukazovalo pouze let OSL-AAL. On totiz SUN-AIR behem dne zrusil let AAL-BLL a ani se to neuracil nam oznamit. Nemelo cenu nic resit v GDN, tak jsme si rikali, ze zajdem na prepazku BA v OSL po priletu z GDN.
Po asi 2 hodinach, kdy si nas kazdy prehazoval jako horky brambor a nemoznosti a neochote pomoci, nas pani pres call centrum nakonec prebookovala jen na let OSL-AAL a ze v AAL se o nas postaraji. Uz jsem nemel chut a cas cokoliv se SUN AIRem resit. Byla to posledni kapka a motivace s touto jinak skvelou aerolinkou letet, po tom co ukazali pri zruseni letu. Hlavne ze vsude hlasaji, ze lety rusi sporadicky a vetsinou letaji nacas. Dobre, tak pokud zrusim let sporadicky, pak musim mit nejaky plan na to, kde nabidnu svym pax adkvatni rerouting do finalni destinace. Jenze to neni mozne, protoze prej nemaji smlouvu na tyto situace s ostatnima aerolinkama a proto nabizeji jen prebookovani na jine dny, anebo vraceni penez. Jak uz jsem se zminil, nakonec jsme leteli pouze do AAL. z AAL do BLL je to 160km a tento usek jsme absolvovali na naklady SUN-AIRu taxikem. Tot vse k SUN-AIRu a tedka uz pokracovani TR.
Rano jsme se nechali zavest z hotelu na letiste taxikem.
24.03. 2017
OSL-AAL
SUN-AIR of Scandinavia Dornier 328JET: OY-JJG
Za security jsme se rozloucili s Vladem, jelikoz letel se SASem do BRU a my se SUN-AIR do AAL. Zapadli jsme na snidani do salonku. Salonek nic moc, jidlo podprumerne, pivko se nedalo pit. Na Oslo velka bida. Mozna odpoledne je zde lepsi vyber, ale rano to nebylo nic o cem bych psal domu. Boruvkove smoothie byl jediny vyborny drink po ranu.
Samotny let byl zajimavy tim, ze Dornier, ktery letel tuto trasu patri spolecnosti Joinjet. Tento typ letadla mam rad, neskutecny odpich od drahy, clovek ma pocit, jako kdyby letel ve stihacce (ne ze bych v ni nekdy letel). Behem letu se podavala mala snidane. Roztiratelnost masla byla tak 9/10.
Po priletu do AAL jsme se prihlasili na prepazce SUN-AIR, kde nam velmi ochotny a profesionalni personal ihned zavolal taxi. Nakonec jsme jeli 3 do BLL taxikem. Do BLL jsme dorazili za cca 2 hod.
Po prochodu security jsme zamirili na neco dobreho do mistniho salonku (King Amlet lounge). Salonek vcelku pohodlny, hodne mista na sezeni. Vse je self servis, krom tvrdeho alkoholu, ktery rozleva pani za barem.
24.03. 2017
BLL-LCY
SUN-AIR of Scandinavia Dornier 328JET: OY-NCO
Nastup do letadla probehl celkem rychle, jelikoz byla obsazenost tak tretinova.
Do LCY to letel stroj v klasickych barvach SUN-AIRu. Let je s plnym servisem. Letuska behem letu prochazi nekolikrat a neni problem si cokoliv vzit z baru. Chlapik prede mnou stihl behem toho letu vypit 4 lahve cerveneho vina, 5x whiskey a 3x konak s kavou. Jelikoz jsem se necitil nejlepe od zaludku, tak jsem si dal svuj double G&T a pak zustal jen u baileys se zmrzlinou. Uzeny losos byl schvostny. Roztiratelnost masla nevim, uz si to nepamatuji.
Prilet do LCY byl na cas, pristani od zapadu, takze se behem klesani naskytl krasny vyhled na Buckinghamsky palac, a centrum Londyna. Po pristani, prudkem brzeni a okamzitem opusteni drahy, jsme taxovali okolo Daseny od Luxairu. To uz jsem vedeli, ze Michael pristal pred nama z LUX. Odlet do GLA jsme meli ve 2030. Michael letel v 1930, protoze opet na techto letech BA dava do prodeje jen 2 mista na award letenku.
Nebyt vecer a skoro zadny vyhled na plochu, tak LCY je super letiste na spottovani. Ale takto clovek citi ty davy pax, kapacitne letiste moc nestiha. Letadla se toci jedno za druhym. Okolo 1930 se to zacalo pomalu uklidnovat, nebot do 21 hod zbyvala uz jen hrstka letu. Nakonec cas utekl docela rychle a my nastupovali na cas na nas let do GLA.
24.03. 2017
LCY-GLA
British Airways Embraer ERJ-190: G-LCYN
Let do GLA trval cca hodinu, behem ktereho se podaval drink servis a nejake chipsy. Vlado letel ve 2015 z LHR, tak jsem pocital, ze se mozna potkame na priletu v GLA. A taky se tak stalo, oba nase stroje parkovaly temer vedle sebe. Michael priletel o hodinu driv, a tak nemelo smysl, aby na nas cekal a sel se rovnou ubytovat na hotel. My jsme dorazili za nim o hodinu pozdeji
Dali jsme pivko na dobrou noc a sli na kute. Rano nebylo potreba brzy vstavat, nebot nam to letelo az napoledne do Barry. Ale o tom az v pristi casti.
Naposledy upravil(a) alesesl dne 26. 04. 2017, 20:04, celkem upraveno 2 x.
-
- Nejlepší autor trip reportů 2015
- Příspěvky: 1649
- Registrován: 13. 06. 2010, 12:33
- Oblíbené typy letadel: Let 410, 346, 747
- Pohlaví: muž
- Bydliště: Provodín
- Stav: Offline
Re: Do baru na Barru, aneb uvězněni v mlze (2. cast hotova)
Hmmm, vzpomněl jsem si na tu polívku v BLL, ta byla epesní. I já se těším na pokračování, bude to mít grády!
A díky za sepisování reportu, sám vím, že to někdy dá dost práce
A díky za sepisování reportu, sám vím, že to někdy dá dost práce
-
- Cestující Economy (low-cost)
- Příspěvky: 61
- Registrován: 04. 01. 2014, 19:04
- Bydliště: Glasgow
- Stav: Offline
Re: Do baru na Barru, aneb uvězněni v mlze (2. cast hotova)
Napäto čakám či ste sa na tú Barru dostali... Ja som strávil celý deň na letisku v GLA a potom nám vrátili peniaze a išiel som s dlhým nosom domov...
-
- Kapitán
- Příspěvky: 2863
- Registrován: 27. 02. 2004, 05:55
- Oblíbené typy letadel: vrtulove letadla
- Pohlaví: muž
- Bydliště: Praha Zapad
- Stav: Offline
Re: Do baru na Barru, aneb uvězněni v mlze (2. cast hotova)
Třetí část: GLA-BRR
Nastal den B ve znameni Barry. Zadne brzke ranni vstavani, hezky pohodicka. Snidane v Premier Innu usla, ale zas to nebyl zadny zazrak. Na letiste jsme se vydali vsichni spolecne. To se nachazi od hotelu cca 5 min chuze.
25.03.2017
GLA-BRR
Loganair DHC-6 Twin Otter: G-SGTS
Odlet do BRR mel male zpozdeni, ale nic zasadniho. Momentalne se na teto trase stridaji 2 Twin ottery, jeden v barvach FlyBE a jeden v barvach Loganairu. Tajne jsem doufal, ze se podari ty barvy Loganairu. Vse se splnilo. Letadlo bylo pripravene. Jeho ranni rotace byla taky na BRR. Na gatu se sesli vsichni pax, takze boarding skoncil po 5 minutach od jeho zahajeni. Obsazenost se blizila k 90%. Na palube byli vetsinou mistni lidi co leteli na vikend na Barru, anebo se vraceli z Glasgow na ostrov. My 4 byli jedini turiste z dalnych kraju.
Po asi 25 min jizde jsme dorazili do Castlebay. Sli se ubytovat, prevkleknout a vyrazit na nakupy a prohlidku mestecka. Pocasi bylo idealni, svitilo slunicko, teplota nad 15 stupnu, co vic si prat. Nejprve jsme vyrazili do mistniho coopu nakoupit proviant na snidani, jelikoz jsme meli jen ubytko a odlet do Glasgow byl az druhy den napoledne.
Turisticka sezona zacina oficialne az 1.4. takze jsme nemeli moznost se podivat na hrad Kisimul. Tento hrad lezi na malem ostruvku, kam vaz obycejne doveze privoz. Cele mestecko se da obejit za slabou hodinku. Zalezi jakym tempem jdete. Krom par obchodu, posty se zde nachazi 3 restaurace. Odpoledne jsme venovali prochazce Castlebay, nakupem drobnosti domu, psanim pohledu a jak uz zni navez tohoto TR vysedavanim v baru na Barre. Po vyzkouseni vsech podniku, jsme zjistili, ze nejlepsi podnik na jidlo je Castley Bay Hotel/Bar. Vsechny ostatni restaurace nabizi jidlo z polotovaru a to neni nic co vyhledavame. Jediny tento podnik vari s cerstvych surovin a taky to bylo znat. Ostatni podniky zely prazdnotou a jediny tento mel narvano.
Po veceri v hotelu Castlebay jsme se odebrali do mistniho baru, ktery se jmenuje stejne a nachazi se hnedka vedle hotelu. Pri pivku a recneni vsem moznem jsme zde vydrzeli cca do pulnoci a pote se vydali zpet na hotel.
Drama pri navratu, aneb jak jsme byli uvezneni v mlze bude v zaverecne casti tohoto TR.
Nastal den B ve znameni Barry. Zadne brzke ranni vstavani, hezky pohodicka. Snidane v Premier Innu usla, ale zas to nebyl zadny zazrak. Na letiste jsme se vydali vsichni spolecne. To se nachazi od hotelu cca 5 min chuze.
25.03.2017
GLA-BRR
Loganair DHC-6 Twin Otter: G-SGTS
Odlet do BRR mel male zpozdeni, ale nic zasadniho. Momentalne se na teto trase stridaji 2 Twin ottery, jeden v barvach FlyBE a jeden v barvach Loganairu. Tajne jsem doufal, ze se podari ty barvy Loganairu. Vse se splnilo. Letadlo bylo pripravene. Jeho ranni rotace byla taky na BRR. Na gatu se sesli vsichni pax, takze boarding skoncil po 5 minutach od jeho zahajeni. Obsazenost se blizila k 90%. Na palube byli vetsinou mistni lidi co leteli na vikend na Barru, anebo se vraceli z Glasgow na ostrov. My 4 byli jedini turiste z dalnych kraju.
Po asi 25 min jizde jsme dorazili do Castlebay. Sli se ubytovat, prevkleknout a vyrazit na nakupy a prohlidku mestecka. Pocasi bylo idealni, svitilo slunicko, teplota nad 15 stupnu, co vic si prat. Nejprve jsme vyrazili do mistniho coopu nakoupit proviant na snidani, jelikoz jsme meli jen ubytko a odlet do Glasgow byl az druhy den napoledne.
Turisticka sezona zacina oficialne az 1.4. takze jsme nemeli moznost se podivat na hrad Kisimul. Tento hrad lezi na malem ostruvku, kam vaz obycejne doveze privoz. Cele mestecko se da obejit za slabou hodinku. Zalezi jakym tempem jdete. Krom par obchodu, posty se zde nachazi 3 restaurace. Odpoledne jsme venovali prochazce Castlebay, nakupem drobnosti domu, psanim pohledu a jak uz zni navez tohoto TR vysedavanim v baru na Barre. Po vyzkouseni vsech podniku, jsme zjistili, ze nejlepsi podnik na jidlo je Castley Bay Hotel/Bar. Vsechny ostatni restaurace nabizi jidlo z polotovaru a to neni nic co vyhledavame. Jediny tento podnik vari s cerstvych surovin a taky to bylo znat. Ostatni podniky zely prazdnotou a jediny tento mel narvano.
Po veceri v hotelu Castlebay jsme se odebrali do mistniho baru, ktery se jmenuje stejne a nachazi se hnedka vedle hotelu. Pri pivku a recneni vsem moznem jsme zde vydrzeli cca do pulnoci a pote se vydali zpet na hotel.
Drama pri navratu, aneb jak jsme byli uvezneni v mlze bude v zaverecne casti tohoto TR.
Naposledy upravil(a) alesesl dne 28. 04. 2017, 15:41, celkem upraveno 1 x.
Re: Do baru na Barru, aneb uvězněni v mlze (3. cast hotova)
Velmi, opravdu velmi pěkné. Jen tam máš jeden odstavec dvakrát (ale to je fakt detail). Čistě náhodou video z přistání na Bařře jste nedělali?
-
- Kapitán
- Příspěvky: 2863
- Registrován: 27. 02. 2004, 05:55
- Oblíbené typy letadel: vrtulove letadla
- Pohlaví: muž
- Bydliště: Praha Zapad
- Stav: Offline
Re: Do baru na Barru, aneb uvězněni v mlze (3. cast hotova)
Lkprak píše:Velmi, opravdu velmi pěkné. Jen tam máš jeden odstavec dvakrát (ale to je fakt detail). Čistě náhodou video z přistání na Bařře jste nedělali?
Nevim jestli Krystof neco tocil. Ja nic nemam. Ten 2x stejny odstavec uz je opraven. Diky za upozorneni.
Re: Do baru na Barru, aneb uvězněni v mlze (3. cast hotova)
alesesl píše:Lkprak píše:Velmi, opravdu velmi pěkné. Jen tam máš jeden odstavec dvakrát (ale to je fakt detail). Čistě náhodou video z přistání na Bařře jste nedělali?
Nevim jestli Krystof neco tocil. Ja nic nemam. Ten 2x stejny odstavec uz je opraven. Diky za upozorneni.
Nemáš zač. Díky moc za zpříjemnění odpoledne (nad kafem se to fakt dobře četlo).
-
- Cestující First Class
- Příspěvky: 657
- Registrován: 16. 08. 2004, 20:54
- Bydliště: Praha a Rožnov p/R
- Stav: Offline
Re: Do baru na Barru, aneb uvězněni v mlze (3. cast hotova)
Pěkné čtení Aleši, těším se na poslední část, pěkný seriál.
Jinak v Katovicích je jeden z nejlepších salonků co jsem zatím navštívil, vůbec jsem nečekal tak široký a kvalitní sortiment pití a jídla .
Jinak v Katovicích je jeden z nejlepších salonků co jsem zatím navštívil, vůbec jsem nečekal tak široký a kvalitní sortiment pití a jídla .
-
- Kapitán
- Příspěvky: 2863
- Registrován: 27. 02. 2004, 05:55
- Oblíbené typy letadel: vrtulove letadla
- Pohlaví: muž
- Bydliště: Praha Zapad
- Stav: Offline
Re: Do baru na Barru, aneb uvězněni v mlze (3. cast hotova)
Tonda 2 píše:Pěkné čtení Aleši, těším se na poslední část, pěkný seriál.
Jinak v Katovicích je jeden z nejlepších salonků co jsem zatím navštívil, vůbec jsem nečekal tak široký a kvalitní sortiment pití a jídla .
Diky,
Nabidka byla dosti hojna co se tyce jidla a piti. Podobne to vypadalo v Gdansku, kde jsme se bohuzel nedostali. KRK to ma podobne.
-
- Cestující First Class
- Příspěvky: 709
- Registrován: 10. 06. 2014, 21:30
- Oblíbené typy letadel: B747, E145, B753
- Bydliště: Hong Kong
- Stav: Offline
Re: Do baru na Barru, aneb uvězněni v mlze (3. cast hotova)
Super cesta, Barra musel byt fakt zazitek. Dobre sepsany a pekny fotky. Na Sun Air se taky chystam prave diky tobe s Krystofem.