Do baru na Barru, aneb uvězněni v mlze (TR kompletni)

alesesl
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 2862
Registrován: 27. 02. 2004, 05:55
Oblíbené typy letadel: vrtulove letadla
Pohlaví: muž
Bydliště: Praha Zapad
Stav: Offline

Do baru na Barru, aneb uvězněni v mlze (TR kompletni)

Příspěvek od alesesl »

První část: PRG-OSR-KTW-WAW-GDN-OSL

Tento vylet vznikal hodne dlouho. Prvne jsme se s Krystofem (Airbus380) rozhodli, ze konecne odskrtneme letiste Barra, zname tim, ze pristavaci drahu tvori pisecna plaz more. O neco pozdeji se rozhodl pridat na cestu Vlado (context) a Michael (Micaello). Vsechno to ale zacalo myslenkou se proletet opet nam jiz znamou spolecnosti SUN-AIR of Scandinavia na trase OSL-AAL-AAR/BLL-LCY, kde jsme zakoupili award letenky a zaplatili smesny peniz na taxy (Ales+Krystof). Az po zakoupeni techto letenek, skoro 9 mesicu dopredu, jsme se rozhodli, ze to spojime s Barrou. Jelikoz BA dava do prodeje pouze 2 award letenky na kazdy let, ktery operuje SUN-AIR, nemohl zbytek skupiny letet s nama. Proto jsme se rozhodli, ze si dame sraz v Glasgow a do Glasgow poletime castecne spolu a pak cast cesty kazdy po svem a sejdeme se v GLA. Z GLA do BRR a zase do GLA jsme leteli vsichni spolu.

Zde jsou mapky nasich routingu. Jen pro pripomenuti, modra barva reprezentuje pozemni presuny, cervena potom letecke segmenty.

alesesl mapa
alesesl mapa


Airbus380 mapa
Airbus380 mapa


Context mapa
Context mapa


Micaello mapa
Micaello mapa


Sraz byl nakonec v Ostrave-Svinove, kde jsme kazdy dojeli po svem ve stredu odpoledne 22.3. Ja jsem jel s Krystofem Leo expressem a tou jejich business tridou v 16:20 z PRG, Michael jel o 20 min za nama s CD a Vlado jel z Puchova pres Zilinu s Pendolinem do OSR. Zde jsme se sesli cca v 1930. Po par pivech v nadrazni hospudce na Svinove a cekali na Tiger Express shuttle na letiste v KTW s odjezdem ve 20:15. Tiger Express ma obvykle ve spicku hodne vysoke ceny, okolo 400 kc za 2 hod jizdu na letiste, ale obcas ma akce (Lucx diky za tip), kdy jde koupit skupinova jizednka jako v nasem pripade pro 4 osoby z OSR do KTW za 600 kc. Ridic nas ochotne vysadil pred penzionem u letiste, kde jsme meli zajistene ubytovani pred brzkym rannim odletem.

Leo v PRG
Leo v PRG


Obcerstveni v cene jizdenky
Obcerstveni v cene jizdenky


23.03.2017
KTW-WAW
LOT Dash 8-400: SP-EQD


Po vyzvednuti palubenek jsme se odebrali vsichni do salonku na neco maleho ke snidani. Byl jsem mile prekvapeny hojnosti vyberu v KTW salonku. Za me urcite palec nahoru. Jelikoz salonek otevira v 5 rano a odlet byl v 530, tak zde nebylo moc casu.

Vlado okukuje prave vytisnenou palubku na let do WAW
Vlado okukuje prave vytisnenou palubku na let do WAW


FIDS - ze tu vladne Wizz je zcela jasne
FIDS - ze tu vladne Wizz je zcela jasne


KTW salonek
KTW salonek


Vyber byl slusny
Vyber byl slusny


vcetne alko
vcetne alko


snidane
snidane


Let do WAW odletal nacas. Letadlo bylo zaplneno z vetsi poloviny a let trval slabou pulhodinku, ktery jsem vicemene prospal, stejne jako valna vetsina spolucestujicich.

Nastup do nasi Daseny
Nastup do nasi Daseny


Ve WAW jsme se rozdelili, Krystof pokracoval do GDN asi za 50 min a ja s Michaelem a Vladem se vydali do Senator/HON Circle salonku na snidani a cekani na dalsi lety. Vyslo to krasne, jelikoz mne a Vladovi to letelo do GDN v 1045, stejne jako Michaelovi do ATH.

Vystup za slunecneho rana ve WAW
Vystup za slunecneho rana ve WAW


767 ceka na dalsi cestu s polskymi koupaky
767 ceka na dalsi cestu s polskymi koupaky


Snidane v Senator/HON Circle salonku
Snidane v Senator/HON Circle salonku


23.03.2017
WAW-GDN
LOT Dash 8-400: SP-EQB


Let do GDN byl zaplneny skoro do posledniho mistecka. Odlet byl na cas. Behem letu LOT podava zdarma kafe/caj a nejakou malou sladkou blbinku. Po cca 40 min jsme pristali za krasneho slunneho pocasi v GDN. Jedna takova raritka, ktera se mi v Evrope jeste nestala byla ta, ze v GDN byl vystup z Daseny do gatu nastupnim mostem. Zazil jsem to par krat behem svych studentskych let v YOW nebo YUL, ale tady v Evrope uplne poprve. Novy terminal v GDN voni novotou, je vzdusny, prostorny, napojeny na zeleznicni spojeni. Proste terminal na urovni na misti pomery.

Michaeluv airbus, kterym letel do ATH
Michaeluv airbus, kterym letel do ATH


a taky se tu objevila A330 od QS s polskymi koupaky
a taky se tu objevila A330 od QS s polskymi koupaky


WAW  po startu smer GDN
WAW po startu smer GDN


Letiste Gdańsk Lech Wałęsa
Letiste Gdańsk Lech Wałęsa


Deboarding nastupnim mostem
Deboarding nastupnim mostem


V GDN jsme meli cca 3 hod. Plan byl zapadnout do salonku a pokracovat v party. Ale chyba lavky. Pokud je salonek contracted a nikoliv branded, a pokud letite na letenku SAS, tak i se zlatou kartou Star se do nej nedostanete, jelikoz SAS zrusil spolupraci se vsemi contracted salonky po svete. No co se da delat, neni vsem dnum konec. Naproti letiste byl hotel Hampton in by Hilton, kde je taky pipa a da se zde koupit pivko. Tak jsme nakonec preckali nase cekani tam. Cca 1,5 hod pred odletem se k nam pripojil i Krystof, ktery od rana chodil po Gdansku a ako by povedal Vlado, byl smedny ako tava.

Terminal v GDN
Terminal v GDN


FIDS
FIDS


23.03.2017
GDN-OSL
SAS Boeing 737-700: SE-RJS


jednoducha palubka v podani SASu
jednoducha palubka v podani SASu


Nastup na let do OSL probehl celkem rychle, organizovane a civilizovane. SE-RJS je byvaly OM-NGA od SkyEurope, coz taky trosku potesilo. Behem letu, ktery trval neco malo pres hodinu SAS podava zdarma teple napoje. Jelikoz uz jsem mel neco v sobe, tak si to presne nepamatuji. Prilet do OSL byl na cas. Ikdyz svitilo slunicko, venku bylo docela zima. Clovek hnedka vi, ze uz je vic na severu. System mhd a hlavne nakup jizdenky do jedne zony je znacne matouci. Meli jsme zamluveny hotel cca 15 min jizdy busem od letiste. Na mistni pomery, 3 luzkovy pokoj se snidani za 845 NOK, byl za velmi slusnou cenu. Hotel se jmenoval Thon Hotel Gardermoen.

Nevim jestli to bylo z duvodu nedostatku spanku, nebo jsme snedli neco spatneho pres den, ale na me a Vlada padla unava a takovy ten pocit, kdyz je clovek nachlazeny. Proto jsme to zabalili o hodne drive nez jsme zvykli a sli na kute. Rano kratke osobni hygiene a necem malem na snidani jsme vzali uber na letiste. Zde jsme zjistili, ze vlastne je to mnohem lepsi volba na mistni bus. Jizdenka na bus predchozi vecer stala 33 NOK/os. Tago vyslo na nejakych 115 NOK. Ve vice lidech to dava rozhodne smysl.

SE-RJS v GDN
SE-RJS v GDN


Leva zatacka smer OSL po startu z drahy 11
Leva zatacka smer OSL po startu z drahy 11


par minut do pristani
par minut do pristani


SE-RJS po priletu z GDN
SE-RJS po priletu z GDN


Terminal letiste v OSL se mi moc libi
Terminal letiste v OSL se mi moc libi


A jeste jedna momentka pro PavelPMI
A jeste jedna momentka pro PavelPMI


Prozatim zde koncim a pokracovani bude v dalsi casti. V te taky zacnou neskutecne peripetie se SUN AIRem a rusenim letu. Ale o tom az v dalsi casti.
Naposledy upravil(a) alesesl dne 02. 05. 2017, 16:43, celkem upraveno 3 x.


Mailand
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 192
Registrován: 01. 04. 2017, 12:27
Oblíbené typy letadel: A340, A380, B717
Pohlaví: muž
Bydliště: BRQ
Stav: Offline

Re: Do baru na Barru, aneb uvězněni v mlze

Příspěvek od Mailand »

Pobavil mě "boarding time 05:05" na bording passu v salónku KTW :thumbup:

Lkprak
Druhý pilot
Druhý pilot
Příspěvky: 1318
Registrován: 26. 10. 2012, 15:46
Stav: Offline

Re: Do baru na Barru, aneb uvězněni v mlze

Příspěvek od Lkprak »

Velmi se těším na pokračování:-)

Tony Smoke
Autor nejlepších fotografií v trip reportu 2015
Autor nejlepších fotografií v trip reportu 2015
Příspěvky: 1048
Registrován: 16. 05. 2011, 23:48
Oblíbené typy letadel: A321, E190, A330
Pohlaví: muž
Bydliště: VIE
Stav: Offline

Re: Do baru na Barru, aneb uvězněni v mlze

Příspěvek od Tony Smoke »

Lkprak píše:Velmi se těším na pokračování:-)


To aj ja! Alesi, co ti to tak dlho trva? :D

alesesl
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 2862
Registrován: 27. 02. 2004, 05:55
Oblíbené typy letadel: vrtulove letadla
Pohlaví: muž
Bydliště: Praha Zapad
Stav: Offline

Re: Do baru na Barru, aneb uvězněni v mlze

Příspěvek od alesesl »

Tony Smoke píše:
Lkprak píše:Velmi se těším na pokračování:-)


To aj ja! Alesi, co ti to tak dlho trva? :D
Lkprak píše:Velmi se těším na pokračování:-)


Dockate se chlapi, jen je to tedka hekticke v praci, a ve svem volnu TR nepisu :)) :))


alesesl
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 2862
Registrován: 27. 02. 2004, 05:55
Oblíbené typy letadel: vrtulove letadla
Pohlaví: muž
Bydliště: Praha Zapad
Stav: Offline

Re: Do baru na Barru, aneb uvězněni v mlze

Příspěvek od alesesl »

Druhá část: OSL-AAL-BLL-LCY-GLA

Jak uz jsem se zminil, peripetie se SUN AIR nas zastihly s Krystofem uz 3 dny pred cestou. Puvodni routing byl OSL-AAL-AAR. Ale 3 dny pred odletem email do BA, ze let do AAR je zruseny. SUN-AIR nas nebyl schopny prebookovat na jineho dopravce a hovor ukoncil s tim, ze bud poletime jen do AAL a o cestu do AAR se postarame sami, anebo nam vrati penize. Byl to award, takze by nam vratili cca 20 eur na taxach. Pri cenach letenek neco nemyslitelneho pro nas. Ale nakonec se to vyresilo tak, ze jsem se nechali prebookovat na let OSL-AAL-BLL. Tim padem lepsi pro nas, protoze jsme puvodne meli mit pozemni presun z AAR do BLL na vlastni naklady. Tak jsem si rikal, ze do dobre dopadlo. Ale chyba lavky. Rano 23.3. ve WAW jsem se odbavil na patecni let OSL-AAL-BLL a vytisknul si palubku. Krystof se nestihl odbavit, protoze chodil po Gdansku. Odpoledne, jak jsme se sesli na letisti v GDN, tak rikal, ze se odbavi taky a najednou mu to ukazovalo pouze let OSL-AAL. On totiz SUN-AIR behem dne zrusil let AAL-BLL a ani se to neuracil nam oznamit. Nemelo cenu nic resit v GDN, tak jsme si rikali, ze zajdem na prepazku BA v OSL po priletu z GDN.

Po asi 2 hodinach, kdy si nas kazdy prehazoval jako horky brambor a nemoznosti a neochote pomoci, nas pani pres call centrum nakonec prebookovala jen na let OSL-AAL a ze v AAL se o nas postaraji. Uz jsem nemel chut a cas cokoliv se SUN AIRem resit. Byla to posledni kapka a motivace s touto jinak skvelou aerolinkou letet, po tom co ukazali pri zruseni letu. Hlavne ze vsude hlasaji, ze lety rusi sporadicky a vetsinou letaji nacas. Dobre, tak pokud zrusim let sporadicky, pak musim mit nejaky plan na to, kde nabidnu svym pax adkvatni rerouting do finalni destinace. Jenze to neni mozne, protoze prej nemaji smlouvu na tyto situace s ostatnima aerolinkama a proto nabizeji jen prebookovani na jine dny, anebo vraceni penez. Jak uz jsem se zminil, nakonec jsme leteli pouze do AAL. z AAL do BLL je to 160km a tento usek jsme absolvovali na naklady SUN-AIRu taxikem. Tot vse k SUN-AIRu a tedka uz pokracovani TR.


Rano jsme se nechali zavest z hotelu na letiste taxikem.
Ranni OSL
Ranni OSL


24.03. 2017
OSL-AAL
SUN-AIR of Scandinavia Dornier 328JET: OY-JJG


Za security jsme se rozloucili s Vladem, jelikoz letel se SASem do BRU a my se SUN-AIR do AAL. Zapadli jsme na snidani do salonku. Salonek nic moc, jidlo podprumerne, pivko se nedalo pit. Na Oslo velka bida. Mozna odpoledne je zde lepsi vyber, ale rano to nebylo nic o cem bych psal domu. Boruvkove smoothie byl jediny vyborny drink po ranu.

One World salonek v OSL
One World salonek v OSL


snidane
snidane


Dnesni nasup letu
Dnesni nasup letu


Nastup
Nastup


Fajnovy stroj
Fajnovy stroj


Samotny let byl zajimavy tim, ze Dornier, ktery letel tuto trasu patri spolecnosti Joinjet. Tento typ letadla mam rad, neskutecny odpich od drahy, clovek ma pocit, jako kdyby letel ve stihacce (ne ze bych v ni nekdy letel). Behem letu se podavala mala snidane. Roztiratelnost masla byla tak 9/10.

OSL po startu
OSL po startu


Snidane ne letu do AAL
Snidane ne letu do AAL


Pobrezi Danska za ranniho rozbresku
Pobrezi Danska za ranniho rozbresku


Joinjet ma velmi pohodlne sezeni
Joinjet ma velmi pohodlne sezeni


Po priletu do AAL jsme se prihlasili na prepazce SUN-AIR, kde nam velmi ochotny a profesionalni personal ihned zavolal taxi. Nakonec jsme jeli 3 do BLL taxikem. Do BLL jsme dorazili za cca 2 hod.

Mesto Aalborg
Mesto Aalborg


Jeste se rozloucit s OY-JJG
Jeste se rozloucit s OY-JJG


Terminal v AAL
Terminal v AAL


Fotka z ulice
Fotka z ulice


D328jet OY-NCO se kterym jsme leteli do LCY
D328jet OY-NCO se kterym jsme leteli do LCY


Po prochodu security jsme zamirili na neco dobreho do mistniho salonku (King Amlet lounge). Salonek vcelku pohodlny, hodne mista na sezeni. Vse je self servis, krom tvrdeho alkoholu, ktery rozleva pani za barem.

Odletova cast Billundskeho letiste
Odletova cast Billundskeho letiste


salonek King Amlet
salonek King Amlet


na cepu je mistni pivo
na cepu je mistni pivo


obed
obed


sladka tecka na zaver
sladka tecka na zaver


24.03. 2017
BLL-LCY
SUN-AIR of Scandinavia Dornier 328JET: OY-NCO


Nastup do letadla probehl celkem rychle, jelikoz byla obsazenost tak tretinova.

OY-NCO behem nastupu smer LCY
OY-NCO behem nastupu smer LCY


ATR42 spolecnosti DAT Transport
ATR42 spolecnosti DAT Transport


toto letadlo je proste sexy
toto letadlo je proste sexy


interier
interier


BLL ma docela pestry provoz. SN z BRU a vzadu DAT 320 po priletu z Porto Santo
BLL ma docela pestry provoz. SN z BRU a vzadu DAT 320 po priletu z Porto Santo


Do LCY to letel stroj v klasickych barvach SUN-AIRu. Let je s plnym servisem. Letuska behem letu prochazi nekolikrat a neni problem si cokoliv vzit z baru. Chlapik prede mnou stihl behem toho letu vypit 4 lahve cerveneho vina, 5x whiskey a 3x konak s kavou. Jelikoz jsem se necitil nejlepe od zaludku, tak jsem si dal svuj double G&T a pak zustal jen u baileys se zmrzlinou. Uzeny losos byl schvostny. Roztiratelnost masla nevim, uz si to nepamatuji.

G&T jako predkrm
G&T jako predkrm


hlavni chod
hlavni chod


detail lososa
detail lososa


nakonec danska zmrzlina
nakonec danska zmrzlina


Prilet do LCY byl na cas, pristani od zapadu, takze se behem klesani naskytl krasny vyhled na Buckinghamsky palac, a centrum Londyna. Po pristani, prudkem brzeni a okamzitem opusteni drahy, jsme taxovali okolo Daseny od Luxairu. To uz jsem vedeli, ze Michael pristal pred nama z LUX. Odlet do GLA jsme meli ve 2030. Michael letel v 1930, protoze opet na techto letech BA dava do prodeje jen 2 mista na award letenku.

Kralovnino bydlo
Kralovnino bydlo


Financni distrikt
Financni distrikt


Michaelova dasena po jeho letu z LUX
Michaelova dasena po jeho letu z LUX


vystup z OY-NCO v LCY
vystup z OY-NCO v LCY


Nebyt vecer a skoro zadny vyhled na plochu, tak LCY je super letiste na spottovani. Ale takto clovek citi ty davy pax, kapacitne letiste moc nestiha. Letadla se toci jedno za druhym. Okolo 1930 se to zacalo pomalu uklidnovat, nebot do 21 hod zbyvala uz jen hrstka letu. Nakonec cas utekl docela rychle a my nastupovali na cas na nas let do GLA.

24.03. 2017
LCY-GLA
British Airways Embraer ERJ-190: G-LCYN


Check in
Check in


FIDS
FIDS


Let do GLA trval cca hodinu, behem ktereho se podaval drink servis a nejake chipsy. Vlado letel ve 2015 z LHR, tak jsem pocital, ze se mozna potkame na priletu v GLA. A taky se tak stalo, oba nase stroje parkovaly temer vedle sebe. Michael priletel o hodinu driv, a tak nemelo smysl, aby na nas cekal a sel se rovnou ubytovat na hotel. My jsme dorazili za nim o hodinu pozdeji

Nastup smer GLA
Nastup smer GLA


Bloody Mary na letu na sever
Bloody Mary na letu na sever


Dali jsme pivko na dobrou noc a sli na kute. Rano nebylo potreba brzy vstavat, nebot nam to letelo az napoledne do Barry. Ale o tom az v pristi casti.
Naposledy upravil(a) alesesl dne 26. 04. 2017, 20:04, celkem upraveno 2 x.

Airbus380
Nejlepší autor trip reportů 2015
Nejlepší autor trip reportů 2015
Příspěvky: 1649
Registrován: 13. 06. 2010, 12:33
Oblíbené typy letadel: Let 410, 346, 747
Pohlaví: muž
Bydliště: Provodín
Stav: Offline

Re: Do baru na Barru, aneb uvězněni v mlze (2. cast hotova)

Příspěvek od Airbus380 »

Hmmm, vzpomněl jsem si na tu polívku v BLL, ta byla epesní. I já se těším na pokračování, bude to mít grády!

A díky za sepisování reportu, sám vím, že to někdy dá dost práce :thumbup:

johnnybeverley
Cestující Economy (low-cost)
Cestující Economy (low-cost)
Příspěvky: 61
Registrován: 04. 01. 2014, 19:04
Bydliště: Glasgow
Stav: Offline

Re: Do baru na Barru, aneb uvězněni v mlze (2. cast hotova)

Příspěvek od johnnybeverley »

Napäto čakám či ste sa na tú Barru dostali... Ja som strávil celý deň na letisku v GLA a potom nám vrátili peniaze a išiel som s dlhým nosom domov...

alesesl
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 2862
Registrován: 27. 02. 2004, 05:55
Oblíbené typy letadel: vrtulove letadla
Pohlaví: muž
Bydliště: Praha Zapad
Stav: Offline

Re: Do baru na Barru, aneb uvězněni v mlze (2. cast hotova)

Příspěvek od alesesl »

Třetí část: GLA-BRR

Nastal den B ve znameni Barry. Zadne brzke ranni vstavani, hezky pohodicka. Snidane v Premier Innu usla, ale zas to nebyl zadny zazrak. Na letiste jsme se vydali vsichni spolecne. To se nachazi od hotelu cca 5 min chuze.

FIDS v GLA
FIDS v GLA


Boarding pass
Boarding pass


Aer Lingus Regional ceka na pax do DUB
Aer Lingus Regional ceka na pax do DUB


25.03.2017
GLA-BRR
Loganair DHC-6 Twin Otter: G-SGTS


Odlet do BRR mel male zpozdeni, ale nic zasadniho. Momentalne se na teto trase stridaji 2 Twin ottery, jeden v barvach FlyBE a jeden v barvach Loganairu. Tajne jsem doufal, ze se podari ty barvy Loganairu. Vse se splnilo. Letadlo bylo pripravene. Jeho ranni rotace byla taky na BRR. Na gatu se sesli vsichni pax, takze boarding skoncil po 5 minutach od jeho zahajeni. Obsazenost se blizila k 90%. Na palube byli vetsinou mistni lidi co leteli na vikend na Barru, anebo se vraceli z Glasgow na ostrov. My 4 byli jedini turiste z dalnych kraju.

Za chvilku to zacne
Za chvilku to zacne


Twin Otter se ohriva na slunicku
Twin Otter se ohriva na slunicku


Nastup
Nastup


Originalni schudky
Originalni schudky


dvere do pilotni kabiny nejsou potreba
dvere do pilotni kabiny nejsou potreba


Skotsko proste neomrzi
Skotsko proste neomrzi


spektakularni vyhledy
spektakularni vyhledy


krasna udoli
krasna udoli


a pobrezi
a pobrezi


azurova voda. Jsme vubec ve Skotsku?
azurova voda. Jsme vubec ve Skotsku?


Piloti se pripravuji na pristani
Piloti se pripravuji na pristani


Ta budova uprostred je terminal letiste Barra
Ta budova uprostred je terminal letiste Barra


jeste prelet nad plazi
jeste prelet nad plazi


Terminal letiste (odlety, prilety, hasicarna, vez, proste vsechno co je potreba v jedne kompaktni budove)
Terminal letiste (odlety, prilety, hasicarna, vez, proste vsechno co je potreba v jedne kompaktni budove)


G-SGTS na plazi
G-SGTS na plazi


Skotska narodni aerolinka s dlouhou historii
Skotska narodni aerolinka s dlouhou historii


Rozlouceni s G-SGTS. Za 24 hod ahoj
Rozlouceni s G-SGTS. Za 24 hod ahoj


Land Rover je pro me srdcova zalezitost, obzvlast tento kousek ve verzi 6x6
Land Rover je pro me srdcova zalezitost, obzvlast tento kousek ve verzi 6x6


Welcome to Barra Miso
Welcome to Barra Miso


Jeste jedna momentka
Jeste jedna momentka


Po asi 25 min jizde jsme dorazili do Castlebay. Sli se ubytovat, prevkleknout a vyrazit na nakupy a prohlidku mestecka. Pocasi bylo idealni, svitilo slunicko, teplota nad 15 stupnu, co vic si prat. Nejprve jsme vyrazili do mistniho coopu nakoupit proviant na snidani, jelikoz jsme meli jen ubytko a odlet do Glasgow byl az druhy den napoledne.

Hrad Kisimul pri pohledu z hotelu
Hrad Kisimul pri pohledu z hotelu


Nase ubytovani
Nase ubytovani


Pohled na druhy konec mesta, kde se nachazi supermarket Coop a taky nemocnice
Pohled na druhy konec mesta, kde se nachazi supermarket Coop a taky nemocnice


Turisticka sezona zacina oficialne az 1.4. takze jsme nemeli moznost se podivat na hrad Kisimul. Tento hrad lezi na malem ostruvku, kam vaz obycejne doveze privoz. Cele mestecko se da obejit za slabou hodinku. Zalezi jakym tempem jdete. Krom par obchodu, posty se zde nachazi 3 restaurace. Odpoledne jsme venovali prochazce Castlebay, nakupem drobnosti domu, psanim pohledu a jak uz zni navez tohoto TR vysedavanim v baru na Barre. Po vyzkouseni vsech podniku, jsme zjistili, ze nejlepsi podnik na jidlo je Castley Bay Hotel/Bar. Vsechny ostatni restaurace nabizi jidlo z polotovaru a to neni nic co vyhledavame. Jediny tento podnik vari s cerstvych surovin a taky to bylo znat. Ostatni podniky zely prazdnotou a jediny tento mel narvano.

Momentka u vody
Momentka u vody


Pristav, kde jezdi jednou denne trajekt z Obanu
Pristav, kde jezdi jednou denne trajekt z Obanu


Pocasi nam ten den proste pralo
Pocasi nam ten den proste pralo


Prvni pivko v Castlebay baru
Prvni pivko v Castlebay baru


Kostel nese jmeno: The Lady Of The Star Of The Sea
Kostel nese jmeno: The Lady Of The Star Of The Sea


Pier Road
Pier Road


Cela banda pri spolecnem foceni
Cela banda pri spolecnem foceni


z krasneho odpoledne se zacina stavat podvecer
z krasneho odpoledne se zacina stavat podvecer


Proto byl cas na dalsi pivko(a) v hotelu Craigard
Proto byl cas na dalsi pivko(a) v hotelu Craigard


Trajekt z Obanu akorat prijizdi
Trajekt z Obanu akorat prijizdi


Castlebay jeste jednou
Castlebay jeste jednou


The Lady Of The Star Of The Sea jeste jednou
The Lady Of The Star Of The Sea jeste jednou


Lokalni fish & chips
Lokalni fish & chips


a domaci apple crumble s custard cream
a domaci apple crumble s custard cream



Po veceri v hotelu Castlebay jsme se odebrali do mistniho baru, ktery se jmenuje stejne a nachazi se hnedka vedle hotelu. Pri pivku a recneni vsem moznem jsme zde vydrzeli cca do pulnoci a pote se vydali zpet na hotel.

Drama pri navratu, aneb jak jsme byli uvezneni v mlze bude v zaverecne casti tohoto TR.
Naposledy upravil(a) alesesl dne 28. 04. 2017, 15:41, celkem upraveno 1 x.

Lkprak
Druhý pilot
Druhý pilot
Příspěvky: 1318
Registrován: 26. 10. 2012, 15:46
Stav: Offline

Re: Do baru na Barru, aneb uvězněni v mlze (3. cast hotova)

Příspěvek od Lkprak »

Velmi, opravdu velmi pěkné. Jen tam máš jeden odstavec dvakrát (ale to je fakt detail). Čistě náhodou video z přistání na Bařře jste nedělali?

alesesl
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 2862
Registrován: 27. 02. 2004, 05:55
Oblíbené typy letadel: vrtulove letadla
Pohlaví: muž
Bydliště: Praha Zapad
Stav: Offline

Re: Do baru na Barru, aneb uvězněni v mlze (3. cast hotova)

Příspěvek od alesesl »

Lkprak píše:Velmi, opravdu velmi pěkné. Jen tam máš jeden odstavec dvakrát (ale to je fakt detail). Čistě náhodou video z přistání na Bařře jste nedělali?


Nevim jestli Krystof neco tocil. Ja nic nemam. Ten 2x stejny odstavec uz je opraven. Diky za upozorneni.

Lkprak
Druhý pilot
Druhý pilot
Příspěvky: 1318
Registrován: 26. 10. 2012, 15:46
Stav: Offline

Re: Do baru na Barru, aneb uvězněni v mlze (3. cast hotova)

Příspěvek od Lkprak »

alesesl píše:
Lkprak píše:Velmi, opravdu velmi pěkné. Jen tam máš jeden odstavec dvakrát (ale to je fakt detail). Čistě náhodou video z přistání na Bařře jste nedělali?


Nevim jestli Krystof neco tocil. Ja nic nemam. Ten 2x stejny odstavec uz je opraven. Diky za upozorneni.


Nemáš zač. Díky moc za zpříjemnění odpoledne (nad kafem se to fakt dobře četlo).

Tonda 2
Cestující First Class
Cestující First Class
Příspěvky: 657
Registrován: 16. 08. 2004, 20:54
Bydliště: Praha a Rožnov p/R
Stav: Offline

Re: Do baru na Barru, aneb uvězněni v mlze (3. cast hotova)

Příspěvek od Tonda 2 »

Pěkné čtení Aleši, těším se na poslední část, pěkný seriál.:-)

Jinak v Katovicích je jeden z nejlepších salonků co jsem zatím navštívil, vůbec jsem nečekal tak široký a kvalitní sortiment pití a jídla .

alesesl
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 2862
Registrován: 27. 02. 2004, 05:55
Oblíbené typy letadel: vrtulove letadla
Pohlaví: muž
Bydliště: Praha Zapad
Stav: Offline

Re: Do baru na Barru, aneb uvězněni v mlze (3. cast hotova)

Příspěvek od alesesl »

Tonda 2 píše:Pěkné čtení Aleši, těším se na poslední část, pěkný seriál.:-)

Jinak v Katovicích je jeden z nejlepších salonků co jsem zatím navštívil, vůbec jsem nečekal tak široký a kvalitní sortiment pití a jídla .


Diky,

Nabidka byla dosti hojna co se tyce jidla a piti. Podobne to vypadalo v Gdansku, kde jsme se bohuzel nedostali. KRK to ma podobne.

MarcosFT
Cestující First Class
Cestující First Class
Příspěvky: 709
Registrován: 10. 06. 2014, 21:30
Oblíbené typy letadel: B747, E145, B753
Bydliště: Hong Kong
Stav: Offline

Re: Do baru na Barru, aneb uvězněni v mlze (3. cast hotova)

Příspěvek od MarcosFT »

Super cesta, Barra musel byt fakt zazitek. Dobre sepsany a pekny fotky. Na Sun Air se taky chystam prave diky tobe s Krystofem.


Odpovědět