Airbus 330-300 v barvách ČSA
-
- Cestující Economy Class
- Příspěvky: 263
- Registrován: 27. 05. 2004, 13:47
- Oblíbené typy letadel: 773, 380, 330, 748, 787
- Pohlaví: muž
- Bydliště: Fox Lake
- Stav: Offline
Re: Airbus 330-300 v barvách ČSA
Poslední dobou je běžný upgrade do businessu v gatu, pokud je linka plná a jeden business je prodaný, tak další 3 jdou přes upgrade. Mám vyzkoušeno na MXP a CPH a to mám jen již zlatou kartu. Tak super:)
Re: Airbus 330-300 v barvách ČSA
Zkrácený trip report z C class cesty do ICN a srovnání s long-haul konkurencí (zejména LH group, TK, EK, EY, AB)
- Jídlo ok, možná dokonce nadprůměr. Prezentace však odpovídá spíš SH linkám (sůl a příbory v pytlíčku,..)
- Víno - pouze Znovín. Já ho mám rád, ale cizozemci budou asi nedůvěřiví podobně jako my jsme nedůvěřiví vůči tureckým vínům v TK.
- Polštář a deka - katastrofa. Předpokládám, že je to stejný polštář (20x20 cm) a deka (na půl člověka) jako v Y class. Pokud bych neměl k dispozici ještě jednu sadu z vedlejšího sedadla, tak bych se asi nevyspal.
- Anemnity kit - pouze základní. LH group jde také touto cestou. Balíček však zřejmě pamatuje ještě Tvrdíka, protože špunty do uší byly komplet ztvrdlé.
- Sedačka taková podivná. Nejspíš byla původně angled-flat a pak ta sedadla dali korejci dál od sebe. Je zbytečně krátká vzhledem k místu, které je na ní k dispozici. Chápu, že s tímto ČSA nic nenadělá.
- IFE jsem moc nezkoumal.
- Personál v pohodě.
Shrnuto podtrženo - OK produkt, ale výrazný dojem nevytváří. Nalákat do letadla byznys cestující, kteří neletí point-to-point je s tímto produktem asi hodně těžké.
- Jídlo ok, možná dokonce nadprůměr. Prezentace však odpovídá spíš SH linkám (sůl a příbory v pytlíčku,..)
- Víno - pouze Znovín. Já ho mám rád, ale cizozemci budou asi nedůvěřiví podobně jako my jsme nedůvěřiví vůči tureckým vínům v TK.
- Polštář a deka - katastrofa. Předpokládám, že je to stejný polštář (20x20 cm) a deka (na půl člověka) jako v Y class. Pokud bych neměl k dispozici ještě jednu sadu z vedlejšího sedadla, tak bych se asi nevyspal.
- Anemnity kit - pouze základní. LH group jde také touto cestou. Balíček však zřejmě pamatuje ještě Tvrdíka, protože špunty do uší byly komplet ztvrdlé.
- Sedačka taková podivná. Nejspíš byla původně angled-flat a pak ta sedadla dali korejci dál od sebe. Je zbytečně krátká vzhledem k místu, které je na ní k dispozici. Chápu, že s tímto ČSA nic nenadělá.
- IFE jsem moc nezkoumal.
- Personál v pohodě.
Shrnuto podtrženo - OK produkt, ale výrazný dojem nevytváří. Nalákat do letadla byznys cestující, kteří neletí point-to-point je s tímto produktem asi hodně těžké.
-
- Cestující Business Class
- Příspěvky: 335
- Registrován: 22. 08. 2011, 08:52
- Oblíbené typy letadel: ATR 42
- Pohlaví: muž
- Bydliště: Praha & Ostrava, ČR
- Stav: Offline
Re: Airbus 330-300 v barvách ČSA
Ten Znovín je podle mě prostě úlet. To nemůžou mít alespoň jedno solidnější bílé a červené zahraniční víno?
-
- Cestující Economy (low-cost)
- Příspěvky: 56
- Registrován: 25. 09. 2015, 08:26
- Stav: Offline
Re: Airbus 330-300 v barvách ČSA
Tak se můžeme těšit na nový přírůstek a330 do flotily čsa a nové destinace v Asii. Zatím je vše v plenkách, tak držte palce
-
- Cestující Economy Class
- Příspěvky: 204
- Registrován: 24. 09. 2013, 14:41
- Oblíbené typy letadel: 747, MD 11,ERJ 145,Bae 146, D-228
- Pohlaví: muž
- Bydliště: PRG
- Stav: Offline
Re: Airbus 330-300 v barvách ČSA
smradlava zizala píše:Tak se můžeme těšit na nový přírůstek a330 do flotily čsa a nové destinace v Asii. Zatím je vše v plenkách, tak držte palce
Zdroj?
-
- Kapitán
- Příspěvky: 3029
- Registrován: 01. 11. 2004, 11:33
- Oblíbené typy letadel: CRJ900, A320, A346, A350, B757
- Bydliště: Olomouc
- Stav: Offline
Re: Airbus 330-300 v barvách ČSA
Tak si řikám, není trochu úlet že o jednom jediným půjčeným letadle je tady téma na 65 stran?
-
- Cestující First Class
- Příspěvky: 709
- Registrován: 10. 06. 2014, 21:30
- Oblíbené typy letadel: B747, E145, B753
- Bydliště: Hong Kong
- Stav: Offline
Re: Airbus 330-300 v barvách ČSA
Pepo, tvoje prispevky jsou nekdy taky hodne velkej ulet...
-
- Cestující First Class
- Příspěvky: 697
- Registrován: 14. 10. 2004, 18:39
- Bydliště: Praha
- Stav: Offline
Re: Airbus 330-300 v barvách ČSA
smradlava zizala píše:Tak se můžeme těšit na nový přírůstek a330 do flotily čsa a nové destinace v Asii. Zatím je vše v plenkách, tak držte palce
Lze zveřejnit více informací typu:
-začíná se o tom jednat
-jedná se o tom delší dobu
-snahou je, aby se to stihlo ještě letos
-bude to od KALu další verze 300 bázovaná a servisovaná v Praze
-jedná se o destinacích....
???
Díky
-
- Cestující Economy Class
- Příspěvky: 263
- Registrován: 27. 05. 2004, 13:47
- Oblíbené typy letadel: 773, 380, 330, 748, 787
- Pohlaví: muž
- Bydliště: Fox Lake
- Stav: Offline
Re: Airbus 330-300 v barvách ČSA
wow a pokud víme prd, tak můžeme spekulolovat ne??? Myslím, že Čína je jasná volba... bohužel...
Re: Airbus 330-300 v barvách ČSA
A kam este do Ciny by sa dalo lietat? Mam pocit, ze China Eastern,Sichuan a Hainan pokryvaju vacsinu dolezitych miest.
-
- Cestující Economy Class
- Příspěvky: 167
- Registrován: 16. 10. 2016, 16:48
- Stav: Offline
Re: Airbus 330-300 v barvách ČSA
jencik píše:A kam este do Ciny by sa dalo lietat? Mam pocit, ze China Eastern,Sichuan a Hainan pokryvaju vacsinu dolezitych miest.
Myslím že čínských megaměst, kde by se našli turisti je spousta. Např: Kanton (Hangzhou), Čchung-čching (Chongqing), Wu-chan (Wuchan), všechny tyto města mají nad 20 000 000 obyvatel.
Re: Airbus 330-300 v barvách ČSA
CheckFlyer píše:jencik píše:A kam este do Ciny by sa dalo lietat? Mam pocit, ze China Eastern,Sichuan a Hainan pokryvaju vacsinu dolezitych miest.
Myslím že čínských megaměst, kde by se našli turisti je spousta. Např: Kanton (Hangzhou), Čchung-čching (Chongqing), Wu-chan (Wuchan), všechny tyto města mají nad 20 000 000 obyvatel.
Jestliže se daří Pekingu a Šanghaj, měl by se dále rozšířit provoz do těchto měst. Vzhledem k regulaci je to ideální příležitost pro ČSA. Mimo Čínu je jednoznačná jednička Hanoj.
-
- autor Trip reportu roku 2011, 2012, 2015; Nejlepší autor trip reportů 2011, 2012; vítěz kategorie Když cesta je cíl 2011, 2012, 2015
- Příspěvky: 1689
- Registrován: 12. 08. 2008, 05:05
- Bydliště: CTU
- Stav: Offline
Re: Airbus 330-300 v barvách ČSA
CheckFlyer píše:jencik píše:A kam este do Ciny by sa dalo lietat? Mam pocit, ze China Eastern,Sichuan a Hainan pokryvaju vacsinu dolezitych miest.
Myslím že čínských megaměst, kde by se našli turisti je spousta. Např: Kanton (Hangzhou), Čchung-čching (Chongqing), Wu-chan (Wuchan), všechny tyto města mají nad 20 000 000 obyvatel.
Hangzhou neni Kanton, to si pletes s Guangzhou. Chongqing a Wuhan jsou diry, kde jsou radi, ze naplni Bangkok a Phuket. To, ze je nekde v Cine hodne lidi, bohuzel jeste neznamena, ze je tam hodne turistu.
-
- Cestující Economy Class
- Příspěvky: 167
- Registrován: 16. 10. 2016, 16:48
- Stav: Offline
Re: Airbus 330-300 v barvách ČSA
cocik píše:CheckFlyer píše:jencik píše:A kam este do Ciny by sa dalo lietat? Mam pocit, ze China Eastern,Sichuan a Hainan pokryvaju vacsinu dolezitych miest.
Myslím že čínských megaměst, kde by se našli turisti je spousta. Např: Kanton (Hangzhou), Čchung-čching (Chongqing), Wu-chan (Wuchan), všechny tyto města mají nad 20 000 000 obyvatel.
Hangzhou neni Kanton, to si pletes s Guangzhou. Chongqing a Wuhan jsou diry, kde jsou radi, ze naplni Bangkok a Phuket. To, ze je nekde v Cine hodne lidi, bohuzel jeste neznamena, ze je tam hodne turistu.
Aha, díky za vysvětlení. Tak ale stejně, minimálně Kanton (Guangzhou) a pak třeba Kchun-ming (Kunming) – tyto obě města mají ještě dost rušná letiště.
-
- autor Trip reportu roku 2011, 2012, 2015; Nejlepší autor trip reportů 2011, 2012; vítěz kategorie Když cesta je cíl 2011, 2012, 2015
- Příspěvky: 1689
- Registrován: 12. 08. 2008, 05:05
- Bydliště: CTU
- Stav: Offline
Re: Airbus 330-300 v barvách ČSA
Guangzhou s primhourenim vsech oci ano (i kdyz tam je to letiste vetsinou pro cestaky, protoze koupaci z Guangdongu radsi litaj pres HKG, kde jeste stravi minimalne jeden den na nakupech nebo v Disneylandu). A Kunming je stejnej pripad jako ostatni zapadakovy - je to hlavne vnitrostatni letiste plus spojnice do JV Asie (protoze je v Kunmingu spousta konzulatu okolnich zemi).
To, ze se povedlo rozlitat par linek do Evropy/USA z Chengdu, je mimo Peking a Sanghaj hodne specifickej pripad. Je to jednak dany tim, ze je Chengdu zdaleka nejvyspelejsi a nejbohatsi mesto ve vnitrozemsky Cine, a taky tim, ze Sichuanci maji turistiku a cestovani v povaze, je to uplne jina mentalita nez lidi treba z Henan/Hebei, Hunan/Hubei nebo Shanxi/Shaanxi.
To, ze se povedlo rozlitat par linek do Evropy/USA z Chengdu, je mimo Peking a Sanghaj hodne specifickej pripad. Je to jednak dany tim, ze je Chengdu zdaleka nejvyspelejsi a nejbohatsi mesto ve vnitrozemsky Cine, a taky tim, ze Sichuanci maji turistiku a cestovani v povaze, je to uplne jina mentalita nez lidi treba z Henan/Hebei, Hunan/Hubei nebo Shanxi/Shaanxi.