Do baru na Barru, aneb uvězněni v mlze (TR kompletni)
Re: Do baru na Barru, aneb uvězněni v mlze (3. cast hotova)
Paradní report
Cesta na Barru mě čeká v létě a tak jsem se chtěl zeptat, z jakého sedadla je ve Twin Otteru vidět nejlíp do pilotní kabiny? Máme booknuté 2B,C. První řada mi přišla moc těsně za přepážkou .
Díky.
Cesta na Barru mě čeká v létě a tak jsem se chtěl zeptat, z jakého sedadla je ve Twin Otteru vidět nejlíp do pilotní kabiny? Máme booknuté 2B,C. První řada mi přišla moc těsně za přepážkou .
Díky.
Re: Do baru na Barru, aneb uvězněni v mlze (3. cast hotova)
Pěkný report, díky..Vidím, že jste zvolili stejné ubytování jako já před 2 lety, ten "hostel" nalevo na hlavní silnici směrem od přístavu. Z toho jsem teda nadšený moc nebyl. Jinak kromě restaurace v hotelu Castlebay ještě obstojně vyvařovala taková indická kavárna/restaurace přímo naproti stanoviště přívozu na Kisimul, ale bylo to v září, tak nevím, jestli teď ještě nemají zavřeno, protože před sezónou. Jinak ještě tip, pokud byste se tam chtěli někdy vrátit (já to teda v plánu mám), na vedlejším ostrově Vatersay, spojeným mostem s hlavním ostrově jsou ve stráni nad pláží zbytky havarované Cataliny z 2. svět. války a malý pomník.
https://aviation-safety.net/database/re ... 19440512-5
https://aviation-safety.net/database/re ... 19440512-5
-
- Cestující First Class
- Příspěvky: 596
- Registrován: 21. 07. 2009, 18:25
- Oblíbené typy letadel: Jak to má alespoň jednu uličku, tak letím...
- Pohlaví: muž
- Stav: Offline
Re: Do baru na Barru, aneb uvězněni v mlze (3. cast hotova)
Hoši, toto mě fakt bavilo. Díky za super čtení
-
- Kapitán
- Příspěvky: 2863
- Registrován: 27. 02. 2004, 05:55
- Oblíbené typy letadel: vrtulove letadla
- Pohlaví: muž
- Bydliště: Praha Zapad
- Stav: Offline
Re: Do baru na Barru, aneb uvězněni v mlze (3. cast hotova)
MarcosFT píše:Super cesta, Barra musel byt fakt zazitek. Dobre sepsany a pekny fotky. Na Sun Air se taky chystam prave diky tobe s Krystofem.
SUN-AIR je fajn, ikdyz to co predvedli s tema zmenama letu z OSL, bych o tom 2x premyslel. Ale jidlo maji super, C class servis v Y.
Naposledy upravil(a) alesesl dne 02. 05. 2017, 11:32, celkem upraveno 1 x.
-
- Kapitán
- Příspěvky: 2863
- Registrován: 27. 02. 2004, 05:55
- Oblíbené typy letadel: vrtulove letadla
- Pohlaví: muž
- Bydliště: Praha Zapad
- Stav: Offline
Re: Do baru na Barru, aneb uvězněni v mlze (3. cast hotova)
houslista píše:Paradní report
Cesta na Barru mě čeká v létě a tak jsem se chtěl zeptat, z jakého sedadla je ve Twin Otteru vidět nejlíp do pilotní kabiny? Máme booknuté 2B,C. První řada mi přišla moc těsně za přepážkou .
Díky.
Ta 2. rada bude nejlepsi. Ikdyz nebylo 100% plno tak nam na checkinu nedovolili sedet v 1. rade. Ani pak kdyz jsem se zeptal druheho pilota pri nastupu, tak nam to nedovoli. Odpoved byla, ze tyto mista jsou blokovana pro crew.
-
- Kapitán
- Příspěvky: 2863
- Registrován: 27. 02. 2004, 05:55
- Oblíbené typy letadel: vrtulove letadla
- Pohlaví: muž
- Bydliště: Praha Zapad
- Stav: Offline
Re: Do baru na Barru, aneb uvězněni v mlze (3. cast hotova)
Orus-x píše:Pěkný report, díky..Vidím, že jste zvolili stejné ubytování jako já před 2 lety, ten "hostel" nalevo na hlavní silnici směrem od přístavu. Z toho jsem teda nadšený moc nebyl. Jinak kromě restaurace v hotelu Castlebay ještě obstojně vyvařovala taková indická kavárna/restaurace přímo naproti stanoviště přívozu na Kisimul, ale bylo to v září, tak nevím, jestli teď ještě nemají zavřeno, protože před sezónou. Jinak ještě tip, pokud byste se tam chtěli někdy vrátit (já to teda v plánu mám), na vedlejším ostrově Vatersay, spojeným mostem s hlavním ostrově jsou ve stráni nad pláží zbytky havarované Cataliny z 2. svět. války a malý pomník.
https://aviation-safety.net/database/re ... 19440512-5
Diky, jeste je potreba dodelat posledni cast vyletu. Jinak my meli ubytovani v tom Dunard Hostel, ale maji taky cast, ktere rikaji lodge. Je to samostatny dum, s kuchynkou a obyvakem a par loznicema. Urcite bych se rad na Barru nekdy vratil. To misto havarie toho stroje bylo v planu, ale proste to nevyslo.
V ty indicky restauraci jsme byli taky, ale chteli jsme neco mistniho. Navic tam nemeli zadne pivko na cepu, jen nejake braky co se nedali pit v lahvi.
Re: Do baru na Barru, aneb uvězněni v mlze (3. cast hotova)
alesesl píše:Ta 2. rada bude nejlepsi. Ikdyz nebylo 100% plno tak nam na checkinu nedovolili sedet v 1. rade. Ani pak kdyz jsem se zeptal druheho pilota pri nastupu, tak nam to nedovoli. Odpoved byla, ze tyto mista jsou blokovana pro crew.
Díky, tak to tak nechám . Pravda, že v rezervačním systému Flybe jsem na 1. řadu klikat nezkoušel...
-
- Kapitán
- Příspěvky: 2863
- Registrován: 27. 02. 2004, 05:55
- Oblíbené typy letadel: vrtulove letadla
- Pohlaví: muž
- Bydliště: Praha Zapad
- Stav: Offline
Re: Do baru na Barru, aneb uvězněni v mlze (TR kompletni)
Čtvrtá část: BRR-GLA-STN-PRG
Po prijemnem dni na Barre se clovek probudi a tesi se na zpatecni let do GLA okolo obeda. Meli jsme to naplanovane tak, ze BRR-GLA leti ve 12:15 a pristava tak ve 13:15, pak 3 hod na prestup na let U2 do STN. Z GLA do STN jsme meli letet ja, Michael, a Vlado. Krystof zustaval v GLA jednu noc, nebot si chtel prohlednout mesto a letel druhy den primym letem do PRG s Jet2. Tedy ja, Michael a Vlado jsme leteli s U2 na STN a pak ja a Michael spolu vecernim Easyjetem do PRG a Vlado s Eurowings do VIE.
Jenze po probuzeni a vyhlednu z okna hotelu ven jsme zjistili, ze mozna mame maly problem. Venku husta nepropustna mlha, ze i vrabci chodili pesky. Ale bylo 8 rano, a letelo to az ve 12:15. Vlado nam udelal fantastickou snidani v nasi male kuchynce.
Na 1030 jsme meli objednane taxi na letiste. Pri odchodu z hotelu nam pani domaci oznamila, ze jeste nebud prevlekat postele pro pripad, kdyby nas let byl zruseny a my se vratili na ubytovani. Haha rikam si, ale kdyz tu ta baba zije poslednich 150 let, tak asi vi o cem mluvi. Prijelo taxi, a ridic rika ze u letiste je to lepsi. No prijeli jsme na letiste a pocasi bylo uplne stejne jako v Castlebay. Zadny rozdil v hustote mlhy jsem nezaznamenal. No nic. Snad to nejak stihneme.
26.03.2017
BRR-GLA
Loganair DHC-6 Twin Otter: G-SGTS
Na checkinu nam mila pani rekla, ze let je zatim opozden, letadlo stoji v Glasgow a nikam neodletelo. Ze se uvidi, nech si sedneme, a vyckame na dalsi instrukce. Zacali jsme pocitat nas a jakou mame rezervu a doufat, ze se pocasi opravdu zlepsi. Odlety a prilety jsou jedna mam mistnost, ve ktere je taky prijemna restaurace. Objednali jsme si domaci hranolky a nezbyvalo nic jineho nez cekat a doufat, ze se zlepsi pocasi. Planovy odlet se ze 1215 hod odsunul na 1315hod pak na 14 hod. To uz jsme zacinali byt my 3 znacne nervozni, nebot jsme se chteli dostat do PRG/VIE jeste ten vecer. Jediny Krystof byl v pohode, ten nikam nespechal.
Jsme si rekli, ze nejpozdeji musime odletet ve 14:30, to budeme v 15:30 v GLA, boarding na STN konci v 15:50 a odlet je v 16:20. No jo ale vsechno se to tahlo, letadlo nebylo porad ve vzduchu a my uz zacinali hledat nahradni spojeni domu. Jen tak se divat co by bylo k mani a za jake ceny. Vsechno bylo drahe jak svina, nakonec nejlepe vychazel let Wizzairu za 800 kc do WAW ve 21:55 odlet z GLA. Ale pak jak z WAW ve 2 rano do PRG a pro Vlada na Slovensko. Proste situace na nic. Uz jsem si predstavoval jak celou noc nekde budu cestovat vlakem, busem pres cele Polsko.
No nic. Nebudu to natahovat, nase spasa byla formou info od checkinarky, ze letadlo z GLA je uz ve vzduchu. Planovany odlet je na 15 hod. To uz jsme vedeli, ze je to v zadni casti tela. Prilet do GLA cca v 16 hod, boarding na easynu do STN ma koncit v 1550. Jedina posledni sance by byla, kdyby let do STN mel zpozdeni hodinu nebo stacilo pul. Nahradni reseni jsme nenasli, a nic nekoupili a rekli jsme si, ze to poresime v GLA.
Letadlo pristalo neco malo pred 15 hod. Otocka byla rychla, takze v 15:05 uz byly nahozene motory a my rolovali po plazi na start.
26.03.2017
GLA-STN
Easyjet A320: G-EZTR
Let zpatky do GLA trval necelou hodinu a na drahu letiste jsme dosedli presne v 16 hod. 20 min do odletu naseho letadla na STN, ale uz 10 min po ukonceni oficialniho nastupu. Jelikoz se jedna o domestic let, tak se vyjde normalne ven do priletu a na odlety se musi znovu pres security. Hned jak jsme vysli do terminalu, koukame, ze nas let na STN ma porad last call. Tak co zkusime to. Jdeme do toho. Sprintem jsme dobehli na security, kde nikdo nebyl. Fajn, security za nama za 2 min. Ale od security je to nekonecny had chodeb az na gate. Ja nemam zadnou fyzicku, Michael uz je na tom o neco lepe. Vlado chodi 2x tydne na spinning a vsechny tyto novosti. Nasadil raketovy pohon a jako stihacka se odpichnul od security a sprintoval na gate. Michael za nim a ja posledni, jeste s paskem od kalhot v ruce. Sprintovat v bunde, s batohem cca 5 min v kuse byl neskutecny zahul. Myslel jsem, ze v GLA necham srdce a ze pojedu sanitkou do mesta. Na obrazovkach, ktere jsem behem sprintu videl uz svitilo gate closed. Vlado dorazil na gate, kdyz zavirali dvere a pani se ho pta jestli chce jeste letet. Ze jo, ale ze jsme 3 a ze tu budou do 3 min. Ona ze ne, bud leti on anebo neleti, ale ze musi zavrit dvere. Tak to nahral na rozvazanou tkanicku a zacal zdrzovat. Mezitim dorazil Michael a ja neco za nim. Pustili na vsechny nakonec. Do svych mist jsme usedali totalni cerveni, spoceni, zadychani. To se neda slovy popsat. Steward byl opravdu mily. Prinesl nam lahev vody a 3 kelimky na ucet podniku. Bylo to opravdu mile gesto. V 1625 jsme byli jiz ve vzduchu smer STN.
Let na STN byl v pohode a nacas. Byli jsme vsichni 3 neskutecne stastni, ze jsme tento let stihli. Usetrilo nam to spoustu casu, stresu a i penez. Nikdy v zivote jsem tak moc nechtel stihnout Low Cost let jako tady tento
26.03.2017
STN-PRG
Easyjet A319: G-EZGA
Na STN velky mumrajs, letiste absolutne nestiha, hlavne security ve spicce je hodne mizerna. Po security jsme si dali 2 guinesse na zizen a pote se s Vladem rozloucili. Nam to letelo v 1925 a jemu v 1950. Jelikoz mu jeste nesvitil gate a nam jo tak jsme si rekl sbohem.
Ve finale melo nase letadlo do PRG zpozdeni a z duvodu chybejiciho slotu jsme museli cekat hodinu na odlet. Vlado nakonec odletel neco malo pred nami. V PRG jsme pristali namisto 22:40 az ve 23:30 a stihli chytnout posledni denni spoj na Veleslavin.
Byl to super vylet, se super partou a doufam, ze se Vam libila i tato posledni a tim padem zaverecna cast cesty.
Po prijemnem dni na Barre se clovek probudi a tesi se na zpatecni let do GLA okolo obeda. Meli jsme to naplanovane tak, ze BRR-GLA leti ve 12:15 a pristava tak ve 13:15, pak 3 hod na prestup na let U2 do STN. Z GLA do STN jsme meli letet ja, Michael, a Vlado. Krystof zustaval v GLA jednu noc, nebot si chtel prohlednout mesto a letel druhy den primym letem do PRG s Jet2. Tedy ja, Michael a Vlado jsme leteli s U2 na STN a pak ja a Michael spolu vecernim Easyjetem do PRG a Vlado s Eurowings do VIE.
Jenze po probuzeni a vyhlednu z okna hotelu ven jsme zjistili, ze mozna mame maly problem. Venku husta nepropustna mlha, ze i vrabci chodili pesky. Ale bylo 8 rano, a letelo to az ve 12:15. Vlado nam udelal fantastickou snidani v nasi male kuchynce.
Na 1030 jsme meli objednane taxi na letiste. Pri odchodu z hotelu nam pani domaci oznamila, ze jeste nebud prevlekat postele pro pripad, kdyby nas let byl zruseny a my se vratili na ubytovani. Haha rikam si, ale kdyz tu ta baba zije poslednich 150 let, tak asi vi o cem mluvi. Prijelo taxi, a ridic rika ze u letiste je to lepsi. No prijeli jsme na letiste a pocasi bylo uplne stejne jako v Castlebay. Zadny rozdil v hustote mlhy jsem nezaznamenal. No nic. Snad to nejak stihneme.
26.03.2017
BRR-GLA
Loganair DHC-6 Twin Otter: G-SGTS
Na checkinu nam mila pani rekla, ze let je zatim opozden, letadlo stoji v Glasgow a nikam neodletelo. Ze se uvidi, nech si sedneme, a vyckame na dalsi instrukce. Zacali jsme pocitat nas a jakou mame rezervu a doufat, ze se pocasi opravdu zlepsi. Odlety a prilety jsou jedna mam mistnost, ve ktere je taky prijemna restaurace. Objednali jsme si domaci hranolky a nezbyvalo nic jineho nez cekat a doufat, ze se zlepsi pocasi. Planovy odlet se ze 1215 hod odsunul na 1315hod pak na 14 hod. To uz jsme zacinali byt my 3 znacne nervozni, nebot jsme se chteli dostat do PRG/VIE jeste ten vecer. Jediny Krystof byl v pohode, ten nikam nespechal.
Jsme si rekli, ze nejpozdeji musime odletet ve 14:30, to budeme v 15:30 v GLA, boarding na STN konci v 15:50 a odlet je v 16:20. No jo ale vsechno se to tahlo, letadlo nebylo porad ve vzduchu a my uz zacinali hledat nahradni spojeni domu. Jen tak se divat co by bylo k mani a za jake ceny. Vsechno bylo drahe jak svina, nakonec nejlepe vychazel let Wizzairu za 800 kc do WAW ve 21:55 odlet z GLA. Ale pak jak z WAW ve 2 rano do PRG a pro Vlada na Slovensko. Proste situace na nic. Uz jsem si predstavoval jak celou noc nekde budu cestovat vlakem, busem pres cele Polsko.
No nic. Nebudu to natahovat, nase spasa byla formou info od checkinarky, ze letadlo z GLA je uz ve vzduchu. Planovany odlet je na 15 hod. To uz jsme vedeli, ze je to v zadni casti tela. Prilet do GLA cca v 16 hod, boarding na easynu do STN ma koncit v 1550. Jedina posledni sance by byla, kdyby let do STN mel zpozdeni hodinu nebo stacilo pul. Nahradni reseni jsme nenasli, a nic nekoupili a rekli jsme si, ze to poresime v GLA.
Letadlo pristalo neco malo pred 15 hod. Otocka byla rychla, takze v 15:05 uz byly nahozene motory a my rolovali po plazi na start.
26.03.2017
GLA-STN
Easyjet A320: G-EZTR
Let zpatky do GLA trval necelou hodinu a na drahu letiste jsme dosedli presne v 16 hod. 20 min do odletu naseho letadla na STN, ale uz 10 min po ukonceni oficialniho nastupu. Jelikoz se jedna o domestic let, tak se vyjde normalne ven do priletu a na odlety se musi znovu pres security. Hned jak jsme vysli do terminalu, koukame, ze nas let na STN ma porad last call. Tak co zkusime to. Jdeme do toho. Sprintem jsme dobehli na security, kde nikdo nebyl. Fajn, security za nama za 2 min. Ale od security je to nekonecny had chodeb az na gate. Ja nemam zadnou fyzicku, Michael uz je na tom o neco lepe. Vlado chodi 2x tydne na spinning a vsechny tyto novosti. Nasadil raketovy pohon a jako stihacka se odpichnul od security a sprintoval na gate. Michael za nim a ja posledni, jeste s paskem od kalhot v ruce. Sprintovat v bunde, s batohem cca 5 min v kuse byl neskutecny zahul. Myslel jsem, ze v GLA necham srdce a ze pojedu sanitkou do mesta. Na obrazovkach, ktere jsem behem sprintu videl uz svitilo gate closed. Vlado dorazil na gate, kdyz zavirali dvere a pani se ho pta jestli chce jeste letet. Ze jo, ale ze jsme 3 a ze tu budou do 3 min. Ona ze ne, bud leti on anebo neleti, ale ze musi zavrit dvere. Tak to nahral na rozvazanou tkanicku a zacal zdrzovat. Mezitim dorazil Michael a ja neco za nim. Pustili na vsechny nakonec. Do svych mist jsme usedali totalni cerveni, spoceni, zadychani. To se neda slovy popsat. Steward byl opravdu mily. Prinesl nam lahev vody a 3 kelimky na ucet podniku. Bylo to opravdu mile gesto. V 1625 jsme byli jiz ve vzduchu smer STN.
Let na STN byl v pohode a nacas. Byli jsme vsichni 3 neskutecne stastni, ze jsme tento let stihli. Usetrilo nam to spoustu casu, stresu a i penez. Nikdy v zivote jsem tak moc nechtel stihnout Low Cost let jako tady tento
26.03.2017
STN-PRG
Easyjet A319: G-EZGA
Na STN velky mumrajs, letiste absolutne nestiha, hlavne security ve spicce je hodne mizerna. Po security jsme si dali 2 guinesse na zizen a pote se s Vladem rozloucili. Nam to letelo v 1925 a jemu v 1950. Jelikoz mu jeste nesvitil gate a nam jo tak jsme si rekl sbohem.
Ve finale melo nase letadlo do PRG zpozdeni a z duvodu chybejiciho slotu jsme museli cekat hodinu na odlet. Vlado nakonec odletel neco malo pred nami. V PRG jsme pristali namisto 22:40 az ve 23:30 a stihli chytnout posledni denni spoj na Veleslavin.
Byl to super vylet, se super partou a doufam, ze se Vam libila i tato posledni a tim padem zaverecna cast cesty.
Re: Do baru na Barru, aneb uvězněni v mlze (TR kompletni)
super TR, diky za to
som rad, ze ste to stihli
Barra vyzera zaujimavo, pridavam si na zoznam
som rad, ze ste to stihli
Barra vyzera zaujimavo, pridavam si na zoznam
-
- Autor nejlepších fotografií v trip reportu 2015
- Příspěvky: 1048
- Registrován: 16. 05. 2011, 23:48
- Oblíbené typy letadel: A321, E190, A330
- Pohlaví: muž
- Bydliště: VIE
- Stav: Offline
Re: Do baru na Barru, aneb uvězněni v mlze (TR kompletni)
Skvely TR, velmi som sa na zaver tesil, som bol zvedavy, ze ci ste to vsetko stihli podla planu. Naozaj zaujimave miesto, ta Barra. Ak by som sa tam mal ist pozriet, tak pojdem Krystofovou cestou - s jednodennou rezervou v GLA
Este raz - super TR, dik za spisanie a podelenia sa o zazitky
Este raz - super TR, dik za spisanie a podelenia sa o zazitky
-
- Kapitán
- Příspěvky: 2863
- Registrován: 27. 02. 2004, 05:55
- Oblíbené typy letadel: vrtulove letadla
- Pohlaví: muž
- Bydliště: Praha Zapad
- Stav: Offline
Re: Do baru na Barru, aneb uvězněni v mlze (TR kompletni)
Tony Smoke píše:Skvely TR, velmi som sa na zaver tesil, som bol zvedavy, ze ci ste to vsetko stihli podla planu. Naozaj zaujimave miesto, ta Barra. Ak by som sa tam mal ist pozriet, tak pojdem Krystofovou cestou - s jednodennou rezervou v GLA
Este raz - super TR, dik za spisanie a podelenia sa o zazitky
Glasgow urcite stoji za navstevu. Ja jsem tam byl v 09/2016 s pritelkyni na prodlouzeny vikend, takze jsem tento krat zastavku vynechal. Ale u letu na Barru bych asi priste naplanoval delsi stop over v GLA, nebo ty zpozdeni a zrusene lety kvuli pocasi jsou pravidelne.
Re: Do baru na Barru, aneb uvězněni v mlze (TR kompletni)
alesesl píše:Tony Smoke píše:Skvely TR, velmi som sa na zaver tesil, som bol zvedavy, ze ci ste to vsetko stihli podla planu. Naozaj zaujimave miesto, ta Barra. Ak by som sa tam mal ist pozriet, tak pojdem Krystofovou cestou - s jednodennou rezervou v GLA
Este raz - super TR, dik za spisanie a podelenia sa o zazitky
Glasgow urcite stoji za navstevu. Ja jsem tam byl v 09/2016 s pritelkyni na prodlouzeny vikend, takze jsem tento krat zastavku vynechal. Ale u letu na Barru bych asi priste naplanoval delsi stop over v GLA, nebo ty zpozdeni a zrusene lety kvuli pocasi jsou pravidelne.
Tak to byla dramatizace jako prase! No hlavně, že to dobře dopadlo. Já jsem tenkrát před dvěma lety taky zvolil variantu s přenocováním v GLA a druhý den odpoledne s Jet2 přímo do PRG. Glasgow je pěkný město, mě se ta rekonstruovaná industriální architektura líbí. K tomu perfektní okružní metro "Clockwork Orange". Ještě k tomu ubytování v Castlebay (radši vynechám české skloňování Barra, na Bařře - ano bydleli jsme v té části Dunard Lodge...a bylo to strašný. Nešly zamykat ty pokoje (prý je tam bezpečno a nekrade se tam - ok, ale), ta kuchyň a lednice byla neuvěřitelně upatlaná a trochu to tam zatouchalo. Příště si dám jeden z těch dvou hotelů, bohužel tenkrát měli plno.
-
- Kapitán
- Příspěvky: 2863
- Registrován: 27. 02. 2004, 05:55
- Oblíbené typy letadel: vrtulove letadla
- Pohlaví: muž
- Bydliště: Praha Zapad
- Stav: Offline
Re: Do baru na Barru, aneb uvězněni v mlze (TR kompletni)
Orus-x píše:alesesl píše:Tony Smoke píše:Skvely TR, velmi som sa na zaver tesil, som bol zvedavy, ze ci ste to vsetko stihli podla planu. Naozaj zaujimave miesto, ta Barra. Ak by som sa tam mal ist pozriet, tak pojdem Krystofovou cestou - s jednodennou rezervou v GLA
Este raz - super TR, dik za spisanie a podelenia sa o zazitky
Glasgow urcite stoji za navstevu. Ja jsem tam byl v 09/2016 s pritelkyni na prodlouzeny vikend, takze jsem tento krat zastavku vynechal. Ale u letu na Barru bych asi priste naplanoval delsi stop over v GLA, nebo ty zpozdeni a zrusene lety kvuli pocasi jsou pravidelne.
Tak to byla dramatizace jako prase! No hlavně, že to dobře dopadlo. Já jsem tenkrát před dvěma lety taky zvolil variantu s přenocováním v GLA a druhý den odpoledne s Jet2 přímo do PRG. Glasgow je pěkný město, mě se ta rekonstruovaná industriální architektura líbí. K tomu perfektní okružní metro "Clockwork Orange". Ještě k tomu ubytování v Castlebay (radši vynechám české skloňování Barra, na Bařře - ano bydleli jsme v té části Dunard Lodge...a bylo to strašný. Nešly zamykat ty pokoje (prý je tam bezpečno a nekrade se tam - ok, ale), ta kuchyň a lednice byla neuvěřitelně upatlaná a trochu to tam zatouchalo. Příště si dám jeden z těch dvou hotelů, bohužel tenkrát měli plno.
To jsme meli presny i my, Dunard Lodge. Nebyla to zadna hitparada. Pokoje byly ciste, dali se zamknout, koupelna usla taky, ikdyz voda nemela zadny tlak. Kuchyn to uz bylo neco jineho, ale na to co bylo v nabidce tesne pred konce off season, neslo moc vybirat. Na tu jednu noc se to dalo prezit.
Re: Do baru na Barru, aneb uvězněni v mlze (TR kompletni)
Aleš, ďakujem za super výlet a teraz za super trip report.
Ten zážitok z cieľovej rovinky pred zatvoreným gate bol neopísateľný. Len to ešte trošku spresním. Jeda teta už odchádzala s vytlačenými papiermi k lietadlu, keď ma tie zostávajúce videli v tesne predinfarktovom stave. Situáciu som teda vyhodnotil ako nie úplne stratenú a stále som sa viac videl v tom lietadle ako v sanitke smerujúcej na centrálny príjem blízkej nemocnice. Po tom ako som medzi hlbokými nádychmi zo seba dostal, čo od nich chcem, tak jedna z nich utekala za tou s papiermi. Dobehla ju tesne pri schodíkoch do lietadla, nakoľko sa nastupovalo zo zeme neďaleko gate. Tak ju za rukáv dotiahla naspať na gate, kde ma dopísali. Medzitým som, ako vravíte v Čechách "popadl dech" a vysvetli im, že sme traja "běžící cestující"
S čakaním na nikoho zásadne nesúhlasili a mal som možnosť letieť sám alebo neletieť. Tak som všemožne naťahoval čas, ktorý zrovna vtedy išiel neskutočne pomaly, najmä v porovnaní s tým ako bežal, keď som šprintoval po rôznych zákutiach a tuneloch Glasgowského letiska. Potom ma tety fyzicky vytlačili za dvere gate, odkiaľ sa mi podarilo dostať naspäť ale to už dobiehal Michal na krásnom predposlednom mieste, ten ich zasa trocha zabavil a keď som videl Aleša v poslednej zatáčke, tak už som sa pokojne vybral k lietadlu a s pokojom Angličana som si zaviazal "tkaničku" na topánke za intenzívneho povzbudzovania ďalšej tety vo dverách lietadla. Presne ako napísal Aleš, nikdy som sa tak netešil, že sedím v lowcoste a ani mi nevadilo, že som bol kompletne mokrý ako keby som nebežal ale plával. Ak si dobre pamätám, tak to bolo 12 minút gate-security-gate ale nie som si istý.
Zaklincoval to letuško, ktorý nám priniesol spomínanú vodu na účet Easyjetu. A ešte musím spomenúť, že Michal, ktorý zo security vybiehal ako prvý počas slalomu pomedzi regále v duty free /pretože cesta prirodzene nemôže viesť najkratšou trasou ale pomedzi regále/ spôsobil istý rozruch medzi predavačmi a personálom /asi ako keby práve vykradol kasu/ ale tí sú asi zvyknutí a mne už skandovali a povzbudzovali ma v behu za všeobecnej veselosti.
Ten zážitok z cieľovej rovinky pred zatvoreným gate bol neopísateľný. Len to ešte trošku spresním. Jeda teta už odchádzala s vytlačenými papiermi k lietadlu, keď ma tie zostávajúce videli v tesne predinfarktovom stave. Situáciu som teda vyhodnotil ako nie úplne stratenú a stále som sa viac videl v tom lietadle ako v sanitke smerujúcej na centrálny príjem blízkej nemocnice. Po tom ako som medzi hlbokými nádychmi zo seba dostal, čo od nich chcem, tak jedna z nich utekala za tou s papiermi. Dobehla ju tesne pri schodíkoch do lietadla, nakoľko sa nastupovalo zo zeme neďaleko gate. Tak ju za rukáv dotiahla naspať na gate, kde ma dopísali. Medzitým som, ako vravíte v Čechách "popadl dech" a vysvetli im, že sme traja "běžící cestující"
S čakaním na nikoho zásadne nesúhlasili a mal som možnosť letieť sám alebo neletieť. Tak som všemožne naťahoval čas, ktorý zrovna vtedy išiel neskutočne pomaly, najmä v porovnaní s tým ako bežal, keď som šprintoval po rôznych zákutiach a tuneloch Glasgowského letiska. Potom ma tety fyzicky vytlačili za dvere gate, odkiaľ sa mi podarilo dostať naspäť ale to už dobiehal Michal na krásnom predposlednom mieste, ten ich zasa trocha zabavil a keď som videl Aleša v poslednej zatáčke, tak už som sa pokojne vybral k lietadlu a s pokojom Angličana som si zaviazal "tkaničku" na topánke za intenzívneho povzbudzovania ďalšej tety vo dverách lietadla. Presne ako napísal Aleš, nikdy som sa tak netešil, že sedím v lowcoste a ani mi nevadilo, že som bol kompletne mokrý ako keby som nebežal ale plával. Ak si dobre pamätám, tak to bolo 12 minút gate-security-gate ale nie som si istý.
Zaklincoval to letuško, ktorý nám priniesol spomínanú vodu na účet Easyjetu. A ešte musím spomenúť, že Michal, ktorý zo security vybiehal ako prvý počas slalomu pomedzi regále v duty free /pretože cesta prirodzene nemôže viesť najkratšou trasou ale pomedzi regále/ spôsobil istý rozruch medzi predavačmi a personálom /asi ako keby práve vykradol kasu/ ale tí sú asi zvyknutí a mne už skandovali a povzbudzovali ma v behu za všeobecnej veselosti.
-
- Cestující Economy (low-cost)
- Příspěvky: 61
- Registrován: 04. 01. 2014, 19:04
- Bydliště: Glasgow
- Stav: Offline
Re: Do baru na Barru, aneb uvězněni v mlze (TR kompletni)
Ono to letisko v GLA je dost podivne, ale teda gratulujem, ze ste toto stihli, lebo z vnutrostatneho na medzinarodny je to ze fakt "dlouha mile"