Havárie a incidenty letadel

Diskuse o typech letadel - postřehy, praktické zkušenosti.
Odpovědět
CheckFlyer
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 167
Registrován: 16. 10. 2016, 16:48
Stav: Offline

Re: Havárie a incidenty letadel

Příspěvek od CheckFlyer »

mandrinka píše:Tak Tragédie servis, tuším, že se jim to stává pravidelně každou sezónu. U cargo přepravců celkem běžné.


Naposledy se to stalo v roce 2013 a to hned dvakrát. Výjezd z dráhy v Pardubicích kvůli vodě na ranveji (šlo také o let z Burgasu), druhý incident pak v Katovicích.


zdenda
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 266
Registrován: 03. 04. 2012, 08:23
Stav: Offline

Re: Havárie a incidenty letadel

Příspěvek od zdenda »

Travel Service klasika proste amateri par excellence:-((

JackBrno
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 2574
Registrován: 08. 01. 2008, 13:03
Stav: Offline

Re: RE: Re: Havárie a incidenty letadel

Příspěvek od JackBrno »

zdenda píše:Travel Service klasika proste amateri par excellence:-((
Ani letadlo, ani piloti nejsou od TVS... Než začneš plácat, aspoň si ověř základní informace.

Nemec
Cestující Business Class
Cestující Business Class
Příspěvky: 447
Registrován: 28. 01. 2006, 21:16
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: Havárie a incidenty letadel

Příspěvek od Nemec »

Nejsem si teda jistý, ale zatím to stejně vypadá, že přestalo fungovat ovládání příďovýho podvozku, takže o pilotech to nejspíš nebude...

Robert
Druhý pilot
Druhý pilot
Příspěvky: 1394
Registrován: 21. 10. 2003, 19:55
Bydliště: Praha
Stav: Offline

Re: RE: Re: Havárie a incidenty letadel

Příspěvek od Robert »

JackBrno píše:
zdenda píše:Travel Service klasika proste amateri par excellence:-((
Ani letadlo, ani piloti nejsou od TVS... Než začneš plácat, aspoň si ověř základní informace.


No to je pravda, na druhou stranu je na letadle logo SmartWings :)


pepa007
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 3026
Registrován: 01. 11. 2004, 11:33
Oblíbené typy letadel: CRJ900, A320, A346, A350, B757
Bydliště: Olomouc
Stav: Offline

Re: Havárie a incidenty letadel

Příspěvek od pepa007 »

„Letadlo, když přistávalo, tak nezpomalovalo. Asi mu nefungovaly hydraulické klapky, takže jelo stále stejnou rychlostí po dráze. Pilot se ho snažil zpomalit tím, že najel jakoby smykem na travnatou plochu letiště a tam se to víceméně zapíchlo do hlíny,“ přiblížil pro iDNES.cz Zdeněk Kupsa.

^:)^ =))

pavelpmi
Nejlepší autor trip reportů 2013 a nejlepších fotografií v trip reportu 2013
Nejlepší autor trip reportů 2013 a nejlepších fotografií v trip reportu 2013
Příspěvky: 2207
Registrován: 29. 11. 2008, 10:56
Pohlaví: muž
Bydliště: Palma de Mallorca
Stav: Offline

Re: Havárie a incidenty letadel

Příspěvek od pavelpmi »

Postihlo to nějak rotace (nejen) z Brna?

PV
Druhý pilot
Druhý pilot
Příspěvky: 1066
Registrován: 19. 02. 2005, 14:17
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: Havárie a incidenty letadel

Příspěvek od PV »

pepa007 píše:„Letadlo, když přistávalo, tak nezpomalovalo. Asi mu nefungovaly hydraulické klapky, takže jelo stále stejnou rychlostí po dráze. Pilot se ho snažil zpomalit tím, že najel jakoby smykem na travnatou plochu letiště a tam se to víceméně zapíchlo do hlíny,“ přiblížil pro iDNES.cz Zdeněk Kupsa.

^:)^ =))


asi...asi.... http://avherald.com/h?article=4abc9582&opt=0

pachezz1
Cestující Economy (low-cost)
Cestující Economy (low-cost)
Příspěvky: 55
Registrován: 07. 04. 2017, 22:00
Stav: Offline

Re: Havárie a incidenty letadel

Příspěvek od pachezz1 »

Nějak nechápu jak je mohl nevidět dřív a dostat se až na 80ft... být v kterýmkoliv z těch letadel tak mám hnědý trenky až po lopatky...

http://www.mercurynews.com/2017/07/17/n ... g-landing/
http://layoverhub.net/air-canada-759-a- ... r-averted/

micaello
Druhý pilot
Druhý pilot
Příspěvky: 1234
Registrován: 15. 04. 2013, 14:50
Oblíbené typy letadel: E145, A340, A350
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: Havárie a incidenty letadel

Příspěvek od micaello »

pachezz1 píše:Nějak nechápu jak je mohl nevidět dřív a dostat se až na 80ft... být v kterýmkoliv z těch letadel tak mám hnědý trenky až po lopatky...

http://www.mercurynews.com/2017/07/17/n ... g-landing/
http://layoverhub.net/air-canada-759-a- ... r-averted/


Dobře je to vysvětleno třeba tady..
http://technet.idnes.cz/san-francisco-a ... chnika_kuz

mandrinka
Cestující Business Class
Cestující Business Class
Příspěvky: 396
Registrován: 02. 01. 2008, 15:12
Stav: Offline

Re: RE: Re: Havárie a incidenty letadel

Příspěvek od mandrinka »

JackBrno píše:
zdenda píše:Travel Service klasika proste amateri par excellence:-((
Ani letadlo, ani piloti nejsou od TVS... Než začneš plácat, aspoň si ověř základní informace.


Letěla to tragédie servis s tím, že si stroj a crew najala jo? Jinak celkem mě teda děsí, že už ani nevím, jaká posádka letí, i když je to česká společnost. A co to bylo teda za piloty? To nebyl žádný codeshare né?

JackBrno
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 2574
Registrován: 08. 01. 2008, 13:03
Stav: Offline

Re: Havárie a incidenty letadel

Příspěvek od JackBrno »

mandrinka:
Jestli sis nevšimnul, tak dnes už prakticky u žádné společnosti nemáš žádnou jistotu, že to poletí jejich vlastní letadlo a už vůbec ne, že to poletí posádka původem z dané země. Běžně si si společnosti pronajímají letadla i s posádkami nebo jenom letadla a nebo jenom posádky od jiných společností. Toto konkrétní bylo i s posádkou od řecké společnosti.

palan
Cestující Economy (low-cost)
Cestující Economy (low-cost)
Příspěvky: 77
Registrován: 25. 07. 2011, 20:55
Stav: Offline

Re: Havárie a incidenty letadel

Příspěvek od palan »

Pár let zpět létaly na linkách TVS stroje pronajaté z Indie od Spice Jetu. Stevardi byli od TVS, ale piloti Indové. Lítal tam i jeden s turbanem na hlavě. Vždycky když vystupovali cestující a on vykoukl z kokpitu tak z toho měla půlka cestujících šok.

Od známého, co dělá kapitána v Indii jsem slyšel, že ten turban je součástí nějakého jejich náboženství a že ho nikdy nesundávají. Nejhorší prý na tom je, že někteří (jak on říká "tvrdé jádro") si prý ten turban nesundají ani doma a nosí ho třeba i několik měsíců v kuse, takže je pak v kokpitu smrad jako ve vopičárně.

Fabo
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 3146
Registrován: 04. 01. 2007, 13:42
Bydliště: HAG
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: Havárie a incidenty letadel

Příspěvek od Fabo »

Jo, Sikhove. Ze by si ho nesundavali ani doma to nevim, ale v Indii je mozne vsecko. Jinak mam dojem ze meli nejakou dobu vyjimku na zakazane predmety, a na vnitrostatnich letech mohli mit u sebe ceremonialni dyku.

@komentare kopajici do TVS... co uz nadelame, lidi jsou blbi. Kdyby alespon dokopali Travelu konecne k updateu vizualni identity... Smart je na tom jeste celkem fajn (taky diky Iceland Expressu), ale TVS samotna...

mandrinka
Cestující Business Class
Cestující Business Class
Příspěvky: 396
Registrován: 02. 01. 2008, 15:12
Stav: Offline

Re: Havárie a incidenty letadel

Příspěvek od mandrinka »

JackBrno píše:mandrinka:
Jestli sis nevšimnul, tak dnes už prakticky u žádné společnosti nemáš žádnou jistotu, že to poletí jejich vlastní letadlo a už vůbec ne, že to poletí posádka původem z dané země. Běžně si si společnosti pronajímají letadla i s posádkami nebo jenom letadla a nebo jenom posádky od jiných společností. Toto konkrétní bylo i s posádkou od řecké společnosti.


Asi jsem se ne úplně přesně vyjádřil. Myslel jsem to tak, že když mám letenku od třeba ČSA a není to codeshare, tak poletí posádka ČSA. Je mi jedno, jestli to bude Čech, Američan, atd. ale bude to posádka ČSA a bude mít trénink od ČSA a vyhovovat českým předpisům. A ne, že když si koupím let od tragédie servisu, tak nakonec poletí posádka nějakého jejich řeckého dodavatele, a nikdo mě na to neupozorní. To je podle mě podvod. Tomu se snažím vyhýbat. Co si budeme povídat, jsou letci a letci. Podle mě to normální společnosti nedělají. Když vezmu jako další příklad Emirates, tak posádka je mezinárodní třeba, ale vycvičená Emirates, a ne nějací outsourcingovaní Pakistánci, nebo je to snad jinak? :crazy: #:-s


Odpovědět