ajax07 píše:Linky do Milána, Říma, Alicante, Moskvy nesmyslné nebyly.
Souhlas u těchto linek potenciál byl:
Miláno/Bergamo (= pomalu rozjíždějící se hub Ryanu, bohužel ne v době existence linky)
Řím (=kombinace moře a památek, k dokonalosti chyběl C/S pro přestup dál)
Alicante (=moře, nerozumím tomu proč toto jako jediná ryze koupácká alternativa k TVS velmi rychle skončila)
Moskva (=hub+turistická destinace, bohužel ne Aeroflotu ale jen menší společnosti, která to zavedla jen proto, že do PRG/VIE by práva nedostala)
U těch linek z Brna je to pořád stejná písnička - zavede se něco jinam než k moři nebo se zavede něco do hubu bez C/S s velkou společností a nepočká se několik let, aby taková linka vešla do podvědomí jako třeba Londýn. No a pak ji aerolinka zruší s tím, že to sice úplný průser nebyl, ale zlatý důl taky ne - že zrovna teď vidí logicky příležitost k vyššímu zisku jinde. Prostě nabídka/poptávka. Ale držet 2-3 roky low-cost pro koupáky nebo feedovací linku hubu s C/S - aby si na ni PAX zvykli a počítali s ní - to je plnokrevně kromě Londýna až teď ta linka do MUC... Jinak ostatní potenciál tak jak se to zavedlo/zkusilo nemělo.
Jinak co se týče k brněnské aglomeraci - milióny to nejsou - je to cca 800k lidí, ale k nim je možné ještě přičíst města střední a východní Moravy, tak by o lítání z BRQ mohlo mít zájem tak odhadem zájem cca 1,5 - 2 M obyvatel. Jenže status Quo - však oni k nám do VIE/PRG stejně dorazí...
K výčtu brněnských bludných kruhů nebo dluhům politiků bych ale k tomu co jmenoval Ajax07 přidal ještě katastrofální D1čku, co ani po opravě nebude kapacitně stačit, trapnost situace u fotbalového stadionu, chybějící přímé koleje do Prahy, plány na dvojkolejnou trať na Přerov a směrem na Jihlavu, ticho ohledně severojižního diametru, jen mluvení o tramvaji na Kamechy, na univerzitní Campus, tristní stav městských cyklostezek, chybějící sjezd z D1 na Černovickou terasu (proto nemáme Amazon - ten by generoval poptávku po leteckém cargu - díky zastupitelé ODS...), šestipruh na D1 okolo Brna... O všem se jen desetiletí tlachá jako že to je potřeba a skutek politikům utek... A přitom peníze by z Unie i byly - jen mít připravené projekty. Určitě by EU něco z toho financovala raději než Čapí hnízda... Asi i kvůli těmto bludným kruhům vznikl Regiojet nebo Kiwi právě v Brně.
Snad jediná pozitiva posledních let jsou zlepšení vody v Príglu, Dobrovského tunel na VMO, parkovací domy v centru, výstavba univerzitních kampusů a technologických center u něj... Inu ale proč mám pocit že je něco divně ? Asi nejsem sám. To proto když jednou vyhraje kometa ligu tak to pozitivně vyburcuje tolik lidí, jako nikde jinde...