Vlakové vlákno
-
- autor Trip reportu roku 2011, 2012, 2015; Nejlepší autor trip reportů 2011, 2012; vítěz kategorie Když cesta je cíl 2011, 2012, 2015
- Příspěvky: 1689
- Registrován: 12. 08. 2008, 05:05
- Bydliště: CTU
- Stav: Offline
Re: Vlakové vlákno
Tusim, ze to byl Falkenstejn. A pivo jsem mel toceny, lahvovy nemam rad.
Re: Vlakové vlákno
Přiznám se, že jsem se malinko bál, jak to dopadne, protože plivat na ČD je někdy tak snadné (to říkám jako "fanoušek" této společnosti). Ale Čočíkův nadhled, vtip i životní zkušenost se opět projevily a ve výsledku se na to koukalo velice dobře a snad to není Čočíkův poslední videotripreport.
-
- Kapitán
- Příspěvky: 5912
- Registrován: 04. 01. 2004, 11:53
- Oblíbené typy letadel: B767, Cessna 208
- Pohlaví: muž
- Bydliště: Honolulu
- Stav: Offline
Re: Vlakové vlákno
cocik píše:Tusim, ze to byl Falkenstejn. A pivo jsem mel toceny, lahvovy nemam rad.
Tak to bych očekával, že si v pivovaru nedáš lahváč Měl jsem na mysli, co to bylo konkrétně za pivo.
Re: Vlakové vlákno
Globik píše:Tak to bych očekával, že si v pivovaru nedáš lahváč Měl jsem na mysli, co to bylo konkrétně za pivo.
necakaj od Cinana, ze ti povie, ze to bola stvorsladova 13ka, on pozna len Tsingtao aj tak...
-
- Kapitán
- Příspěvky: 5912
- Registrován: 04. 01. 2004, 11:53
- Oblíbené typy letadel: B767, Cessna 208
- Pohlaví: muž
- Bydliště: Honolulu
- Stav: Offline
Re: Vlakové vlákno
whiskey píše:Globik píše:Tak to bych očekával, že si v pivovaru nedáš lahváč Měl jsem na mysli, co to bylo konkrétně za pivo.
necakaj od Cinana, ze ti povie, ze to bola stvorsladova 13ka, on pozna len Tsingtao aj tak...
Tak předpokládám, že není natolik asimilovaný, aby jako správný český pankáč byl ještě schopen rozeznat piva.
-
- Kapitán
- Příspěvky: 2130
- Registrován: 24. 05. 2008, 12:26
- Bydliště: BRQ
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
Re: Vlakové vlákno
prodejce píše:persona píše:Tak jsem se včera cestou z Krakova (Milána/Londýna) dostal na Ostravu hl. n. a vyfotil ceduli. Více v cestopise.
Děkuji za zprávu. Vycházíme-li z prodejcova životního moudra no. 6: "Všechny změny jsou skutečně vždy k horšímu a né že né", je hřejivé vědět, že alespoň na nádraží v Ostravě je svět ještě v pořádku.
Tím si právě nejsem jist - aspoň pro mne to bylo hořké zklamání. Ano, tedy již nyní.
-
- Kapitán
- Příspěvky: 5478
- Registrován: 16. 12. 2008, 14:31
- Bydliště: up in the air
- Stav: Offline
Re: Vlakové vlákno
Globik píše:whiskey píše:Globik píše:Tak to bych očekával, že si v pivovaru nedáš lahváč Měl jsem na mysli, co to bylo konkrétně za pivo.
necakaj od Cinana, ze ti povie, ze to bola stvorsladova 13ka, on pozna len Tsingtao aj tak...
Tak předpokládám, že není natolik asimilovaný, aby jako správný český pankáč byl ještě schopen rozeznat piva.
Piva sice nepozna, ale zato rozezna cinskou a thajskou verzi redbullu
-
- Druhý pilot
- Příspěvky: 1113
- Registrován: 08. 01. 2010, 23:17
- Pohlaví: muž
- Bydliště: Brno
- Stav: Offline
Re: Vlakové vlákno
Koukám, že Čočík objevil Ameriku - pardon vlaky v ČR...
Vždyť i relace Berlín - Vídeň bude rychlejší od prosince nejezdit přes ČR i přes 200km zajížďku - http://zdopravy.cz/ostrov-pomale-zelezn ... eska-3056/ . Podle mne je kombinace vysokorychlostní železnice s jedním velkým letištěm v Praze (a zastávkou VRT na něm) jediná správná dlouhodobá strategie pro dálkovou osobní dopravu v ČR - problémem jen je, že se jí já a mnozí z fóra prostě nedožijí... Zatím bylo pro vlády důležitější zachovat sociální smír a peníze co mohly jít na investice do dopravy se rozhodlo z velké části radši projíst. Změnit toto směřování bude téměř nemožné - zdroje na dopravní stavby od EU v roce 2021 téměř vyschnou, důchodců bude stále víc a reformou penzí si nechce žádná strana rozhněvat potenciálně největší voličskou skupinu. Navíc chybějící zákon o liniových stavbách + papíroví teroristé co s ekologií nemají nic společného - výsledkem je pat který jen konzervuje současný stav.
A tak i dál budeme mít v Brně nepoužitelnou přetíženou dálnici do Prahy, první železniční koridor pro 160kmh s 50km zajížďkou a úseky s mnohem menší rychlostí, chátrající nádraží s nedostatečnou kapacitou, neexistující dálnici do Vídně. Proto na rozdíl od jiných co bydlí blízko letiště v Praze vidím jako jedinou možnost rozlétat za pomoci krajských a městských peněz 2-3 feedery velkých evropských hubů jak v BRQ tak i OSR - to je tak jediné reálné a nejlevnější zlepšení (ne)dostupnosti Moravy ze světa jakého se můžu dožít.
Vždyť i relace Berlín - Vídeň bude rychlejší od prosince nejezdit přes ČR i přes 200km zajížďku - http://zdopravy.cz/ostrov-pomale-zelezn ... eska-3056/ . Podle mne je kombinace vysokorychlostní železnice s jedním velkým letištěm v Praze (a zastávkou VRT na něm) jediná správná dlouhodobá strategie pro dálkovou osobní dopravu v ČR - problémem jen je, že se jí já a mnozí z fóra prostě nedožijí... Zatím bylo pro vlády důležitější zachovat sociální smír a peníze co mohly jít na investice do dopravy se rozhodlo z velké části radši projíst. Změnit toto směřování bude téměř nemožné - zdroje na dopravní stavby od EU v roce 2021 téměř vyschnou, důchodců bude stále víc a reformou penzí si nechce žádná strana rozhněvat potenciálně největší voličskou skupinu. Navíc chybějící zákon o liniových stavbách + papíroví teroristé co s ekologií nemají nic společného - výsledkem je pat který jen konzervuje současný stav.
A tak i dál budeme mít v Brně nepoužitelnou přetíženou dálnici do Prahy, první železniční koridor pro 160kmh s 50km zajížďkou a úseky s mnohem menší rychlostí, chátrající nádraží s nedostatečnou kapacitou, neexistující dálnici do Vídně. Proto na rozdíl od jiných co bydlí blízko letiště v Praze vidím jako jedinou možnost rozlétat za pomoci krajských a městských peněz 2-3 feedery velkých evropských hubů jak v BRQ tak i OSR - to je tak jediné reálné a nejlevnější zlepšení (ne)dostupnosti Moravy ze světa jakého se můžu dožít.
-
- autor Trip reportu roku 2011, 2012, 2015; Nejlepší autor trip reportů 2011, 2012; vítěz kategorie Když cesta je cíl 2011, 2012, 2015
- Příspěvky: 1689
- Registrován: 12. 08. 2008, 05:05
- Bydliště: CTU
- Stav: Offline
Re: Vlakové vlákno
No, tak za tejden nabralo moje vlakovy video cca 12 tisic views a jsem ted pod palbou agresivnich sotousu Evidentne jsem si sahnul na jejich hracky, takze zazivam stejny veci, co uz par let Honza Sura
-
- Cestující First Class
- Příspěvky: 596
- Registrován: 21. 07. 2009, 18:25
- Oblíbené typy letadel: Jak to má alespoň jednu uličku, tak letím...
- Pohlaví: muž
- Stav: Offline
Re: Vlakové vlákno
persona píše:prodejce píše:persona píše:Tak jsem se včera cestou z Krakova (Milána/Londýna) dostal na Ostravu hl. n. a vyfotil ceduli. Více v cestopise.
Děkuji za zprávu. Vycházíme-li z prodejcova životního moudra no. 6: "Všechny změny jsou skutečně vždy k horšímu a né že né", je hřejivé vědět, že alespoň na nádraží v Ostravě je svět ještě v pořádku.
Tím si právě nejsem jist - aspoň pro mne to bylo hořké zklamání. Ano, tedy již nyní.
nemohu nepřidat, sice mimo mezi vlaky ale...
-
- Kapitán
- Příspěvky: 1807
- Registrován: 20. 09. 2007, 17:47
- Pohlaví: muž
- Bydliště: bejvávalo YVR
- Stav: Offline
Re: Vlakové vlákno
Prave jsem dojel vlakem z Ostravy do Prahy. Peknych 340 minut zpozdeni a to jsme nedopadli nejhur, zahlidnul jsem i cisla vyrazne nad 400.
Ale v palubnim casopise CD pro Vas pobavila reklama s trefnym sloganem "Vas vlak, Vas cas".
Ale v palubnim casopise CD pro Vas pobavila reklama s trefnym sloganem "Vas vlak, Vas cas".
-
- Cestující Economy Class
- Příspěvky: 151
- Registrován: 25. 04. 2017, 12:53
- Oblíbené typy letadel: A380
- Pohlaví: muž
- Bydliště: Královské Vinohrady
- Stav: Offline
Re: Vlakové vlákno
hafi píše:Prave jsem dojel vlakem z Ostravy do Prahy. Peknych 340 minut zpozdeni a to jsme nedopadli nejhur, zahlidnul jsem i cisla vyrazne nad 400.
Ale v palubnim casopise CD pro Vas pobavila reklama s trefnym sloganem "Vas vlak, Vas cas".
Jelikož včera byla větrná smršť na hranici orkánu, popadané stromy, výpadky elektřiny, tak za to zpoždění České dráhy skutečně nemohou.
-
- Kapitán
- Příspěvky: 1807
- Registrován: 20. 09. 2007, 17:47
- Pohlaví: muž
- Bydliště: bejvávalo YVR
- Stav: Offline
Re: Vlakové vlákno
Však ja jim to nijak nevycitam, proste se stane, zminil jsem to hlavne kvuli te trefne reklame. A pak taky trochu jako varovani az nekdo pojede treba nekdy na odlet, tak ze ani vyrazna rezerva nemusi stacit.
Co uz bych trochu vycital je informace na nadrazich, kdy napr. U naseho vlaku nebylo na odjezdu z Ostravy uveden zadne zpozdeni, ackoli bylo zjevne, ze bude (ta souprava mela na prijezdu uz mnohem vice), pak tam tedy napsali 70 minut, ale i to bylo v dany moment zcela mimo realitu. Nakonec to postupne stoupalo az na 430 a pak byl vlak zrusen. Kdybych tam na nej cekal (zvazovali jsme to, protoze jsme měli u koho cekat a fakt jsme nechteli v narvanem vlaku po podzimnich prazdninach stat az do Prahy, takze varianta mistenek na vlak klidne pozdeji neznela jako spatny napad.
A druha vec byla, ze jsme stali přes hodinu v Grygove pred Olomouci, protoze za Olomouci to bylo ucpany a do Olomouce se nedalo dojet protoze byla plna. Akorat tam měli volnou kolej pro osobaky, ktere nebyl omezeny uzaverou za Olomouci. Kdyby nechali lidi, kteri jeli jen do Olomouce, prestoupit na nektery z tech osobaku, dost by jim to usetrilo cas.
Co uz bych trochu vycital je informace na nadrazich, kdy napr. U naseho vlaku nebylo na odjezdu z Ostravy uveden zadne zpozdeni, ackoli bylo zjevne, ze bude (ta souprava mela na prijezdu uz mnohem vice), pak tam tedy napsali 70 minut, ale i to bylo v dany moment zcela mimo realitu. Nakonec to postupne stoupalo az na 430 a pak byl vlak zrusen. Kdybych tam na nej cekal (zvazovali jsme to, protoze jsme měli u koho cekat a fakt jsme nechteli v narvanem vlaku po podzimnich prazdninach stat az do Prahy, takze varianta mistenek na vlak klidne pozdeji neznela jako spatny napad.
A druha vec byla, ze jsme stali přes hodinu v Grygove pred Olomouci, protoze za Olomouci to bylo ucpany a do Olomouce se nedalo dojet protoze byla plna. Akorat tam měli volnou kolej pro osobaky, ktere nebyl omezeny uzaverou za Olomouci. Kdyby nechali lidi, kteri jeli jen do Olomouce, prestoupit na nektery z tech osobaku, dost by jim to usetrilo cas.
Re: Vlakové vlákno
Tak vcera tu smrst hlasili, takze nebol problem sa podla toho zariadit. Mna osobne prekvapilo, ze vela ludi trvalo na ceste vlakom, na ktory mali zakupeny listok prip kupovali o 6PM listky na autobus o 11PM z Prahy do Ostravy, pokial by sadli na najblizsi vlak do Brna, urcite by doma boli skor. Prip to prestrikovat tymi osobakmi, ale to uz chce poznat aj pripoje.
-
- Kapitán
- Příspěvky: 3159
- Registrován: 04. 01. 2007, 13:42
- Bydliště: HAG
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
Re: Vlakové vlákno
Novy cocik.
Tentokrat vela monorailov, nejake tie vysokorychlostne vlaky, a komentare o rieseni MHD v jednom cinskom malomeste.
https://youtu.be/vsYV401PgxU
Tentokrat vela monorailov, nejake tie vysokorychlostne vlaky, a komentare o rieseni MHD v jednom cinskom malomeste.
https://youtu.be/vsYV401PgxU