Nové linky, změny v provozu, apod. 2017

Odpovědět
s543
Cestující Business Class
Cestující Business Class
Příspěvky: 393
Registrován: 11. 05. 2013, 20:42
Stav: Offline

Re: Nové linky, změny v provozu, apod. 2017

Příspěvek od s543 »

flyingblue píše:
miro776 píše:
m@rtin píše:Jak to vypada s temi Katarci? V rezervacnim systemu stale A320.

Najprv musia dostat nejake nove kusy A359,aby mohli dat na DOH-PRG nejaku A330.
Dufam,ze v septembri/oktobri uz konecne dostanu (aspon dve?) A359.. https://sites.google.com/site/a350xwbpr ... ction-list


Al Baker si na tiskovce o vyrobce asi dvakrat otrel usta.


Ono je zvláštní že VŠECHNY ostatní aerolinky ty A350 převezmou po 3-5 testovacích letech, nasadí je a normálně je provozují - stroje QR mají i 16 testovacích, letů, vše trvá 5x tak dlouho.... tedy nabízí se otázka zda je to výrobce nebo U-turn Al ?
Dovolil bych si tipovat to druhé. Proč QR ještě nepřevzal stroje, které stojí 6 měsíců v Toulouse zaparkované a nic s s nimi neděje, jenom tram dobu stojí a stroje s výr. číslem o 60 vyšším jsou dávno dodané ? Opravdu se dá těžko věřit, že je ten problém v Airbusu.


miro776
Cestující Economy (low-cost)
Cestující Economy (low-cost)
Příspěvky: 77
Registrován: 26. 09. 2015, 23:03
Oblíbené typy letadel: A350, A340, A330, E195
Pohlaví: muž
Bydliště: PRG,BTS
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: Nové linky, změny v provozu, apod. 2017

Příspěvek od miro776 »

http://onemileatatime.boardingarea.com/ ... 350-order/
Táto info sa tu tuším na fore už asi spominala, ze 4ks A359 Qatar stornoval pred cca 2 mesiacmi... Viz článek.

flyingblue
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 5478
Registrován: 16. 12. 2008, 14:31
Bydliště: up in the air
Stav: Offline

Re: Nové linky, změny v provozu, apod. 2017

Příspěvek od flyingblue »

s543 píše:
flyingblue píše:
miro776 píše:Najprv musia dostat nejake nove kusy A359,aby mohli dat na DOH-PRG nejaku A330.
Dufam,ze v septembri/oktobri uz konecne dostanu (aspon dve?) A359.. https://sites.google.com/site/a350xwbpr ... ction-list


Al Baker si na tiskovce o vyrobce asi dvakrat otrel usta.


Ono je zvláštní že VŠECHNY ostatní aerolinky ty A350 převezmou po 3-5 testovacích letech, nasadí je a normálně je provozují - stroje QR mají i 16 testovacích, letů, vše trvá 5x tak dlouho.... tedy nabízí se otázka zda je to výrobce nebo U-turn Al ?
Dovolil bych si tipovat to druhé. Proč QR ještě nepřevzal stroje, které stojí 6 měsíců v Toulouse zaparkované a nic s s nimi neděje, jenom tram dobu stojí a stroje s výr. číslem o 60 vyšším jsou dávno dodané ? Opravdu se dá těžko věřit, že je ten problém v Airbusu.


To ovsem vi jen Al Baker a Airbus. Na tiskovce nikoho nenapadlo ho tim celenzovat :-)

Ace2
Cestující First Class
Cestující First Class
Příspěvky: 527
Registrován: 23. 06. 2007, 14:38
Stav: Offline

Re: Nové linky, změny v provozu, apod. 2017

Příspěvek od Ace2 »

Airbus má sice vyrobený letadla pro QR, ale nemůže od dodavatelů sehnat interiérové díly kabiny. Díky tomu se dodávky prodloužují na neúnosnou míru a letadla stojí bez dodělaného interiérů.

micaello
Druhý pilot
Druhý pilot
Příspěvky: 1234
Registrován: 15. 04. 2013, 14:50
Oblíbené typy letadel: E145, A340, A350
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: Nové linky, změny v provozu, apod. 2017

Příspěvek od micaello »

s543 píše:Ono je zvláštní že VŠECHNY ostatní aerolinky ty A350 převezmou po 3-5 testovacích letech, nasadí je a normálně je provozují - stroje QR mají i 16 testovacích, letů, vše trvá 5x tak dlouho.... tedy nabízí se otázka zda je to výrobce nebo U-turn Al ?
Dovolil bych si tipovat to druhé. Proč QR ještě nepřevzal stroje, které stojí 6 měsíců v Toulouse zaparkované a nic s s nimi neděje, jenom tram dobu stojí a stroje s výr. číslem o 60 vyšším jsou dávno dodané ? Opravdu se dá těžko věřit, že je ten problém v Airbusu.


Ono QR má vůbec zvláštní politiku všeho..možná se časem ukáže, že je to jen naleštěná špička rezavého hrotu.

Verze o chybějících interiérových dílech je fajn, ale těžko věřit tomu, že by dodavateli trvalo něco takového vyrobit víc jak půl roku. Věřím tomu, že Airbus by udělal vše proto, aby ty 350 udal.
Ryba většinou smrdí od hlavy a zcela upřímně bych za tím viděl spíš tlak na cenu. Přece jen těch 789 a 779 mají objednáno na své poměry příliš a zřejmě se dopočítali tomu, že ten růst nebude až tak dramatický. Od Launch customera v případě A359 to je velmi zvláštní přístup.

Jinak po zhlédnutí tiskovky tady v PRG jsem byl docela v šoku vizáží a skutečným věkem pana Al Bakera. Všude v letadlech na všech obrazovkách a v menu vás víta švarný jinoch v tradičním oděvu s kefijou na hlavě a tipovali byste ho na skvěle udržoveného pětatřicátníka :thumbup:


flyingblue
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 5478
Registrován: 16. 12. 2008, 14:31
Bydliště: up in the air
Stav: Offline

Re: Nové linky, změny v provozu, apod. 2017

Příspěvek od flyingblue »

micaello píše:Jinak po zhlédnutí tiskovky tady v PRG jsem byl docela v šoku vizáží a skutečným věkem pana Al Bakera. Všude v letadlech na všech obrazovkách a v menu vás víta švarný jinoch v tradičním oděvu s kefijou na hlavě a tipovali byste ho na skvěle udržoveného pětatřicátníka :thumbup:


http://mashable.com/2014/12/01/hollywoo ... procedure/

Na webu je spousta obrazku, ktera ukazuje, jak na tom je :-)

HighFlyer
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 4077
Registrován: 21. 01. 2004, 17:56
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: Nové linky, změny v provozu, apod. 2017

Příspěvek od HighFlyer »

Nedavno se tady nekdo ptal, na kterych linkach se jeste muze proletet "raritnimi" a vybehovymi typy letadel. Od 30OCT pribude Adria Airways, ktera nahradi CRJ700 vrtulovym Saabem 2000 na lince LJUPRGLJU. Provozovatelem bude Adria Airways Switzerland, drive ETIHAD Regional, jeste drive Darwin Airlines.

Fabo
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 3146
Registrován: 04. 01. 2007, 13:42
Bydliště: HAG
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: Nové linky, změny v provozu, apod. 2017

Příspěvek od Fabo »

Dovolim si odcitovat v prislusnem vlanku

HighFlyer
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 4077
Registrován: 21. 01. 2004, 17:56
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: Nové linky, změny v provozu, apod. 2017

Příspěvek od HighFlyer »

Fabo píše:Dovolim si odcitovat v prislusnem vlanku

Dovol si! ;-)

Erix8
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 149
Registrován: 30. 01. 2007, 18:25
Stav: Offline

Korean ...

Příspěvek od Erix8 »

Koukám, že na konkurenčním serveru je i na začátek zimního letového řádu psán B748 Korean, neví někdo, jestli opravdu bude létat celoročně nebo je to nějaká chyba? Turistů z JK je meziročně cca o 15% víc, že by to byl důvod?

flyingblue
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 5478
Registrován: 16. 12. 2008, 14:31
Bydliště: up in the air
Stav: Offline

Re: Korean ...

Příspěvek od flyingblue »

Erix8 píše:Koukám, že na konkurenčním serveru je i na začátek zimního letového řádu psán B748 Korean, neví někdo, jestli opravdu bude létat celoročně nebo je to nějaká chyba? Turistů z JK je meziročně cca o 15% víc, že by to byl důvod?


Na konkurencnim serveru se letovy rad postupne dodelava. Jako obvykle pri zmene. Stejne tak pravidelky v Ocekavame jsou v tomto dynamickem obdobi ponekud "volatilni" :-)

MarcosFT
Cestující First Class
Cestující First Class
Příspěvky: 709
Registrován: 10. 06. 2014, 21:30
Oblíbené typy letadel: B747, E145, B753
Bydliště: Hong Kong
Stav: Offline

Re: Nové linky, změny v provozu, apod. 2017

Příspěvek od MarcosFT »

Tak jsem pres vikend vyuzil relativne stale noveho dopravce, ktery nam na LKPR lita. Pro posledni cestu do Hong Kongu jsem byl nucen vybrat sluzby spolecnosti China Eastern.

Plusy:

Naprosto genialni casy pro me potreby, kdy jsem potreboval byt ve ctvrtek na zkousce v Brne a odjizdel jsem ve 4 hodiny (sic autem) - nic lepsiho proste byt nemohlo
Nejlevnejsi skyteam, kde jsem jeste potreboval nejaky segmenty, abych dostal uhelnatku
Zajimava cesta z Prahy a neco jineho, nez tuctovka s Cathay Pacific
Pondelni prohlidka Shanghaje na ceste zpet

Minusy:

Cinska spolecnost
Transfer v Cine
Pozdni prilet do HK, kdy jsem tak tak stihal posledni vlak na byt na Central

Tak a ted k samotne ceste - na check inu upgrade do C za 16 tycek, exity za 90 euro, ale dostel jsem ho gratis. Na prostredni ctyrce je to prostredni dvojsedadlo s movable armrest, takze to byl takovy pofiderni lie flat na oba lety (ale mam jen 170cm, takze pohoda). Crew tato mista peclive hlidala a nikdo, ac se naslo par lidi, co se chtelo presunout na tato mista pred i po vzletu, nepustila. Jako jediny elite plus v kabine jsem mel trochu special treat - pred odletem na long haulech za mnou dosla purserka a chinglish mi sdelila, ze kdyby cokoliv, at se obratim. Pred odletem jsem jeste vzdy dostal bottled water a vlhky kapesnik. Docela dobry. Jidlo bylo horsi, hlavne na letu PVG-HKG, to byl nejvetsi hnus, ktery jsem za svych 600 letu videl. Po par hodinach, ktere diky Budvaru v salonku ubehly velice rychle, byl cas na pristani v Xiyanu. A ted zacala komedie. V letadlo nas bylo asi 20 bilych, vsichni mluvici cesky, nicmene s pasy NZ a Kanady, prevazne cestujici do Brisbane a Auklandu, ale i rodina letici na dovolenou do Thajska, zustali jsme stat pred imigracnim, nikdo nevedel co s nama, nikdo samozrejme nemel cinske vizum a ten prelet do sanghaje se proste nikomu nezdal. Ted si samozrejme umite predstavit ceske koupaky, kteri vysli nevyspani z letadla, tesici se na svoji dovolenou, na kterou leti jednou na rok a totalne idiotsky personal, ktery by vam strasne rad pomohl, jenze anglicky umi jen HELLO a to s prizvukem, ktery mi pripomina jednoho nejmenovaneho kamarada, taky magora do litani. Nakonec jsme nejakym zpusobem prosli, dostal jsem zase razitko na pul stranky, coz me trochu nastvalo (ale vedel jsem, ze to prijde, nicmene takhle v pase nemam ani jednu volnou dvojstranku po dvou letech...). Let do Sanghaje klasicka cinska brkacka a prdacka. Transfer v sanghaji uz trochu lepsi, nicmene security control v USA je pohadka, alespon co se tyce tempa. Zpet do CR uz to bylo lepsi, odbaveni na HK station, rano rychly pruchod imigracnim, dobry salonek v Sanghaji a nicim nevynikajici let do Prahy. Az na posadku, ktera se musi ridit debilnima pravidlama, jako mit celou cestu vypnuty telefon a notebook....to docela uslo, proste cinska klasika. I po nekolika tisicich mil na kridlech China Airlines, China Southern, China Eastern a po letu s Air China muzu rict, ze na plne care vyhrava China Airlines.

Transfer v Cine je katastrofa, personal na palube a na letistich naprosto stejne...pristi stredu se vracim do HK s KLM a uprimne se nemuzu dockat normalniho letu s civilizovanou aerolinkou. A pro priste? Skyteam byva docela drahy (krom MU) a letenky kupuji vzdy dva tri tydny pred odletem, nicmene Cinanum z Prahy se proste vyhnu a radeji zvolim CX a tahani se na LHR...

xiy-pvg.jpg


pvghkg.jpg


prg.jpg

Lkprak
Druhý pilot
Druhý pilot
Příspěvky: 1318
Registrován: 26. 10. 2012, 15:46
Stav: Offline

Re: Nové linky, změny v provozu, apod. 2017

Příspěvek od Lkprak »

Na twitterovém účtu Airlineroute.net se objevil tento tweet:

"CAAC on 16NOV17 posted Sichuan Airlines' application for Chengdu - Prague - Zurich route twice a week from April 2018, with A330 or A350."

kuba.biker
Autor nejlepších fotografií v trip reportu 2011
Autor nejlepších fotografií v trip reportu 2011
Příspěvky: 2109
Registrován: 16. 06. 2007, 10:14
Stav: Offline

Re: Nové linky, změny v provozu, apod. 2017

Příspěvek od kuba.biker »

Zkoušel prosím někdo v poslední době Georgian Airways? Váhám mezi nimi a TK... Díky!

kopenda
Nováček
Nováček
Příspěvky: 1
Registrován: 15. 12. 2017, 12:35
Stav: Offline

Re: Nové linky, změny v provozu, apod. 2017

Příspěvek od kopenda »

U příležitosti navýšení frekvence Qatar Airways jsem si dovolil nahlédnutí do zákulisí a připomínku z tiskovky od pana Al Bakera co vlastně sliboval a co je realita v Praze. https://rostislavkopecky.com/qatar-airways/


Odpovědět